Ottis
Vauvatoive Kiitos :hug:. Mulla oli elokuussa keskeytynyt keskenmeno. Viikolla 6+3 varhaisultrassa kaikki mukamas niin mallikkaasti ja hyvin näkyi, mutt sykettä ei. Lääkäri meinasi, että jos päivänkään myöhemmin olisin tullut, olisi syke näkynyt ja niin varattiin 8 pvn päähän uusi aika. Enää ei ollut kuin moola kohdussa eli kuolleen alkion ja istukan palasia ja niin jouduin kaavintaan. Samantien pääsin uuteen ultraan keskussairaalaan ja leikkaussali varattiin aamuksi. Silloin oli menkkojen mukaan menossa 8+4, mutta alkio oli varmaan alunperinkin vain pikkiriikkinen tai kiinnittynyt myöhemmin. Kokemus oli rankka. Tuota raskautta ennen en edes uskonut koskaan tulevani raskaaksi, mutt niin vain kävi ja kaikki päättyi surullisesti. Siitäpä tämä hinku vauvaa kuitenkin sitten todenteolla alkoi, kun oli saanut maistaa sitä ihanuutta :'(.
Tosi surullista, että ihana uutisesi noin vastaanotettiin, mutta jospa miehesi illan mietittyään on jo huomenna oma entinen ihana itsensä. Sattui teillä se yhteenotto pahaan aikaan. Ymmärrän pettymyksesi täysin. Vähän samaa koin minä silloin raskauden alussa. Mies oli juuri edellisellä viikolla haukkunut minua mahoksi lehmäksi. Hurtiksi huumoriksihan minä sen lopulta käänsin, kun sanoin, etten maho voi olla, kun olen raskaana ja ennenkuin suostuin asiasta enempää miehelle puhumaan, vaadin häntä pyytämään rumia puheitaan anteeksi :|.
Tosi surullista, että ihana uutisesi noin vastaanotettiin, mutta jospa miehesi illan mietittyään on jo huomenna oma entinen ihana itsensä. Sattui teillä se yhteenotto pahaan aikaan. Ymmärrän pettymyksesi täysin. Vähän samaa koin minä silloin raskauden alussa. Mies oli juuri edellisellä viikolla haukkunut minua mahoksi lehmäksi. Hurtiksi huumoriksihan minä sen lopulta käänsin, kun sanoin, etten maho voi olla, kun olen raskaana ja ennenkuin suostuin asiasta enempää miehelle puhumaan, vaadin häntä pyytämään rumia puheitaan anteeksi :|.