40+ so what!!! (vol. 6) - VANHA PINO

vauvatoive10 onnea :heart: Siis se testi taitaa olla aika herkkä?
Ottis kiitos tsempityksestä.
Eiköhän tässä jotain ala tapahdua...
Muuten ei kummempaa tosisaan, kun näiden mahd. ovispäivien hyväksikäytössä. =)

Ottis
SS Minä tilasin CB:n digitaalisia tiistaina ja kieltämättä vähän kiukutti kun ei ollut tänäänkään tullut. Yhden aikaan kävin laatikkoon kurkkaamassa jos olis tullut, mutt oli vasta aamuposti ja kun päiväpostin hain ei ollut tullut vieläkään. Huomenna varmasti jäätyvät laatikossa jos mies pääsee vasta 5:n jälkeen hakemaan, kun itse menen (myös) korpikuusesta lähimpään kaupunkiin työpalaveriin enkä sieltä pääse kotiin kuin vasta illemmalla :(.

Tänään ovistesti näyttii siis ihan aavistuksen verran vahvempaa viivaa, mutt yhtä haaleana kuin eilen, joten en pääse olettamaan edes, ett ovis olisi ollut, vaan huomiselle jää nähtäväksi ensinnäkin missä vaiheessa pääsen testaamaan jos ehdin käydä apteekista testejä ostamassakaan :headwall:. Limoja oli ihan selvästi tänään jo havaittavissa, mutt tiedä tuota jos olivat palautusta eiliseltä ;).

jatka vaan Ottis testaamista, kyllä se viiva siitä vahvistuu!
Anteeksi kun olen ihan omaa napaa täynnä, on vaan pää ihan sekaisin kaikesta, ja tässä sivussa olen ollut palaverissa ja hoidellut asiakkaita ihan normaalisti, vaikka ajatus harhailee ihan muualla. Omassa navassa.
Ajattelin että jos tosiaan näyttää että olen raskaana, varaan ajan johonkin perheneuvolaan tai johonkin, ja käyn puhumassa, ja ehkä poika myös, ja jos mies suostuu mennä sinne, menköön yksin tai yhdessä, hänen on ymmärrettävä nyt että maassa maan tavalla jos aikoo meidän perheeseen kuulua. Neljän vuoden aikana tilanne on kärjistynyt kerran ennemmin, v. 2008 silloin mies heitti telkkarin, suutuspäissään, ja välillä on sujunut, nyt on taas hankala tilanne. Toivon vaan että saadaan asiat järjestymään, en tosiaan halua yksin jäädä nyt, mutta mieluummin sekin kun jonkun pölkkypään kanssa eläminen...

Ottis
Rinja Sitäpä sitä tää puuhailu on, ett pitäis innostua touhuilemaan, vaikkei niin innostaskaan. Mua tosiaan jänskättää onko tästä tulossa ovuloimaton kierto vai kävisikö niin onnellisesti, ett ovis siirtyisi otollisempaan aikaan ja näin pääsisi itsekin vähän paremmin puuhasteluun virittäytymään. Mua on noi kp10:n ja kp11:sta ovikset vähän huolettaneet, ett tulevat liian aikaisin. Vaan olenhan minä tässä niin stressannutkin, ettei ole ihme jos kroppakin siihen reagoi :headwall:.

Ottis
Vauvatoive10 Kiitos tsempityksestä! Kyllä tuossa vaiheessa vähän täytyy omaa napaa ajatellakin. Sun tilanteesi on tosi kiusallinen, mutta toivon sinulle voimia tilanteen läpikäymiseen.

Meillähän kesällä kävi niin, että miestä todellakin olin talosta pihalle laittamassa ihan vakavasti edellisen viikon torstaina ja tunnelma oli vielä hyvin kireä, kun tiistaina tein positiivisen raskaustestin. Vähän siinä jo mietti miten uutisen kertoo. Lopulta meni niin, ett vaikka plussatestiä näytinkin, mies ymmärsi mistä on kysymys vasta, kun pakkasin kamojani, ett lähden mökille. Sitä ennen ei kiinnittänyt mitään huomiota kuulumisiini. Lopulta piti ihan rautalangasta vääntää mitä se plussa tarkoittaakaan :). Ja vasta 3:n päivän päästä mies kysyi varovasti, ett onko se totta ja kun myönsin, sanoi olevansa niin onnellinen. Putkiaivot eivät takaa nopeaa tiedonsiirtoa :LOL:.

vauvatoive, onnea plussasta! Vaikka onkin nyt vaikea tilanne! Tuo kuulostaa tosi hyvältä tuo puhumaan meno, vaikka sitten yksin. Kun varaat ajan kerro vähän tilanteesta (että plussasitkin vielä ), jos saisit nopeammin aikaa, niissä taitaa usein olla jonoa. (ks. esim. evl.fi/perheneuvonta - huom. ilman www:tä ). Niin, jos miehesi on kokenut lapsuudessaan väkivaltaa, niin etkö voisi vakavasti kysyä, että haluaako hän että sinun lapsesi ja tuleva yhteinen kokee samanlaisen lapsuuden kuin hän itse? En usko että kukaan sellaista toivoo...

Ottis, ihana isä sulla ollut tuon väkivallan kierteen katkaisemisen suhteen!

Ottis
Juu Inia, mun isä oli ihana muutenkin. Olin jo yli kaksikymppinen, kun roikuin kotona ollessani iltaisin sänkynsä laidalla höpöttelemässä ja äiti ihmettelikin, ett kasvanko koskaan aikuiseksi. Onneksi ne hetket kuitenkin käytin, sillä täytin just 21 v. kun isä kuoli hirvikolarissa :'(.

Vauvatoiveelle onnea! =) Toivottavasti sun mies saa aggressionsa kontrolliin. Jos teini ei pysty kotona ilmaisemaan negatiivisia tunteitaan, niin saattaa olla, että lähtee kylille ikkunoita potkimaan. Saattaahan siinä tulla muitakin ongelmia pojalle.

Onnittelut vauvakuume10! Mitenköhän miehesi reagoi? Jospa tämä asia sekoittaa hänenkin päänsä niin, ettei jaksa tahia olemattomista asioista poikasi kanssa. Toivotaan selkeyttä asioihin.

Terkkuja muillekin. On vaan niin kiirus, ettei ehdi pitempään turisemaan. Eka testi aamulla (Aconin liuska) oli tyhjää täynnä. Mitään oireitakaan ei ole, joten en kyllä mitenkään usko plussaan. Uutta kiertoa odotellaan jännityksellä ja sitä miten lääkkeen sekoitus onnistuu. Pistämistä en niinkään jännitä.

Ottis
Terry64 Plussatuulten puhalluksia sinne :whistle: ++++++++++++++++++++++++!

Minnihiiri68 Oletkos jo ovista tikutellut vai menetkö tuntemusten perusteella? Me ollaan samoilla viivoilla ja mulla ekat kunnon ovislimat tuli vasta tänään kp10.

Mies vastasi tekstariini yhdellä sanalla ONNEA ja kun olen tullut kotiin ei puhu mulle mitään.
Olen jotakin yksikseni puhellut, ja hän ei vastaa mitään, tuijottaa tv:stä jalkapalloa, ja joko on ihan shokissa tai sitten ei kertakaikkiaan välitä. Just nyt ei huvita jatkaa yksinpuhelua.
Haaveilin aina tästä hetkestä, enkä voinut ikinä kuvitella että tunnelma on tällainen, yleensä jos tulen ikinä raskaaksi.

Heippaus kaikille!! ;=))

Luin takaapäin alkaen viestejä ja kun pääsin päivityksen kohdalle, oli ilmeeni näkemisen arvoinen: :D

Mahdotontako (45).......dpo15 Plussa 21.1.2010
vauvatoive10 (42)........dpo10

Siis ihanaahan olisi jos minullakin olisi plussa, mutta testannut en ole, joten plussaOnnittelut vauvatoive 10:lle!!!! :flower: :heart:

jos päivittäjä korjaisi , kiitos! :flower:

Niin en ole testannut, ei ole oireita suuntaan ei toiseen täällä, mutta ei vielä menkkojakaan :D

Plussakasta viikon jatkoa kaikille!

mahdotontako :heart: :wave:

Ottis, minuakin on piiskattu lapsena yleensä kun lapsia yleensä, ja omieni kohdalla päätin että en tukistele, piiskaa, enkä alenna henkisellä väkivallalla. Olen ylpeä siitä että itsehillintäni on pitänyt 99 prosenttisesti, joskus olen kiinni pidellyt poikia tiukasti ja vähän ravistanut, mutten lyönyt.
Ikävää että jouduit luopumaan isästäsi jo niin nuorena.
Ikävää että olet myös joutunut kokemaan keskenmenon, millä viikolla se tuli? Anteeksi jos kysyn sopimattomia, en vain tiedä kun en ollut kesällä vielä palstalla.
Ärsyttää kun mies ei puhu mulle mitään, loukkaa, mutta ehkä on nyt parempi antaa sen miettiä ja olla hiljaa mieluummin kuin riidellä.

Mahdotontako olen ollut kuiva myös oviksen aikaan, ei oikein sellaista limaa ollenkaan niinkun yleensä. Ovistikku oli 10-11 pv haamu, 11-18 pv valkoinen= ei mitään ja yhtäkkiä 19. pv kirkas selkeä viiva oviksen merkiksi.
Onkohan tämä raskaus edes todellista.......

Minulla ovis kp 10 - kp 11 välissä melko vahva viiva kp 14-15 ei enää viivaa tullut, sitä ovislima"tulppaa" ei minullakaan tässä kierrossa, mutta liukkautta muuten paljon ovisvaiheessa....sen jälkeen jonkun verran..

nippaileeko sinua välillä vasemmalta tai oikealta esim kun kävelet reippaasti tai kurkottelet? minulla sitä ollut ajoittain, mutta esim aivastaessa ei satu, mutta en muista tuliko se oire vähän myöhemmin, kyllä pikkasen jännittää.. =)

Ottis
Mahdotontako ja vauvatoive10 Sori, ett tolleen sähläsin, mutt jotenkin vaan ajattelin, ett ylimmälle RKTT-listalla se plussa tuli :ashamed:. Hienoahan tuollainen olisi mahdotontako myös sun nickes perässä nähdä :). Toivottavasti oli etiäinen.

Onnea, onnea ja onnea!! Vauvatoive10 :hug: Hienoja uutisia sinulla. Varaa sinne ultraan aika niin ei tarvitse miettiä ja olla huolissaan siitä että pieni on oikealla paikalla.
Ikävää tuo että Miehesi ei oikein ymmärrä murkun käytöstä. Itse tuollaista vähän pelkäsin että meille tulis, kun miehellä ei omia lapsia ja itse nuori vielä..Kun tuo isyyskin täytyy opetella. Kannattaa tastä teidä kyllä puhua, uskon että ei halua omaansakkaan kuritettavan..kun asiaa ajattelee enempi mihin se voi johtaa. Minä ole kanssa saanut remmiä ja vitsaa vaikka olen ollut kiltti ja hiljainen lapsi, tosin itsepäinen kyllä, mutta en tuhma.
Omille olen käyttänyt puhe linjaa eihän lapset ole tyhmiä..Hyvin menee puhe perille. Normaalit kuuluvat ikäkaudet ovat käyneet läpi, ovien paiskomisineen.

Yhteistyössä