40+ so what!!! (vol. 6) - VANHA PINO

Murmur Onneaaaa! Ihana uutinen :heart:

Pinkkis Sinulle myös onnea :heart:

Inia Tsemppiä huomiseen siirtoon

[/b]Ottis Voimia setvittää parisuhde

Oivikki Kuinka sumuttelu sujuu? olihan sinulla Zumenon lääkitys? sitä ittekkin sumuttelin..

Minä uskaltaudun huomenna klinikalle kuuntelemaan jatkotoimenpiteitä, jännittää mitä siellä keskustellaan, mitkä ovat vaihtoehdot...toisaalta salaa toivon että jotain uutta olisi näköpiirissä...
 
voi kuinka onnellinen olen. Olin niin varma tuosta hcg laskelmasta jonka tein, että en osannut mitään sanoa tuon terveydenhoitajan perjantaisesta masentavasta uutisesta.

Joten pitää todeta vielä että vaavisi on aivan suloinen silmissäni :) hymyilee mielestäni äidilleen ja isilleen. Lupaa että olet nyt rauhallisin mielin, niin hyvää tulee. Olisiko tyttö tulollaan teidän perheeseen?

Inialle peukutukset tulevaan siirtoon.

mimmimamma
 
ottis Sinä rakastat miestäsi tosi paljon. Jospa löytyy keino jolla saat hänet ymmärtämään että toimii väärin sinua kohtaan. Kävi muuten yksin ensin tuolla perheneuvolassa ja se olikin työn takana että pystyin menemään, kun mies oli niin vastaan sitä että mennään ulkopuolisille puhumaan asioita mitkä kuuluu vain meille kahdelle. Mutta minä tuossa vaiheessa jo ymmärsin että nyt on otettava vain ohjat omiin käsiin eikä saa alistua toisen vähättelyyn itsestä ja omasta järkevyydestä. Joten jospa näytät miehellesi että todella haluat että onnistutte ja varaat ajan yksin jos hän ei pyynnöstä huolimatta halua että menette yhdessä. Tekee kuitenkin hyvää kuulla kun joku ulkopuolinen sanoo että ei sinussa ole todellakaan mitään vikaa..

Ja teillä on tuo vauva haave,,kannattaa senkin takia nyt yrittää löytää yhteinen sävel. Pahalta tuntuu sanoa mutta ajattele raskaus aikaa ja pienen lapsen kanssa elämistä jos miehesi käyttäytyy noin.. Se kysyy tosi paljon jaksamista vielä enemmän. Sekin voi olla se naru josta on mahdollista vetää kun yrität sen saada samoille aaltopituuksille.. En tätä siksi näpytä että en soisi hänelle mahdollisuutta olla isä, mutta haluaako hän olla hyvä isä ja puoliso?
 
Pinkki, kiitos kun tulit kertomaan hyviä uutisia!

nillanilla, hyviä uutisia toivon myös sun käynnille! Tulethan kertomaan mitä ne sanoo, muakin kiinnostaa mitä sitten tän jälkeen....

Ja Ottis, tosiaan tuo Iidan "ohjasten omiin käsiin ottaminen" kuulostaa hyvältä! Jaksamista sulle, mitä teetkin!

Kaikille kiitos onnentoivotuksista! Jännittää vähän onnistuuko siirto, mutta uskon että onnistuu...
 
Ottis
nillanilla Kiitos sullekin :hug:. Tsemppiä huomiselle ja onnea matkaan+ :heart: :)!

Inia Kyllä siirto onnistuu :saint:. Täältä lähtee sulle niin paljon peukutuksia ja hyviä toivotuksia, ett sen on pakko onnistua. Tukevaa tarrautumista toivottelen :)!

I-K Se kyllä täytyy sanoa, ett hän haluaa olla hyvä isä, mutt kai puolison osa on sit vähän ehdollista ;). Mun nuorimman kummityttöni kanssa touhuaa hänet nähdessään niin kovasti, ett silloin aina näen hänessä jotain todella hyvää. Kai mies on nyt jotenkin umpikujassa itsensä kanssa, sillä nytkin kun yritin kertoa miltä musta tuntuu, vain naureskeli ja kaikenkukkuraksi kesken lauseen kysyi, ett "Otatko kahvia?". Ei muuten, mutt ku ei ollut kahvia edes keittelemässä, vaan makasi sohvalla lukemassa. Ja koko aikana ei ole kirjaa käsistään laskenut, mikä osoittais, ett hän saattais olla kiinnostunut. Saattaapi olla, ett mun kurssi on vähän laskussa tai sit kuvittelee, ett kun aikani paasaan, lepyn ja seurauksena on sovintoseksiä. On poika väärässä tällä kertaa :/ .

Positiivista on, ett kun tosta narsismin aapisesta luin ett diagnoosin tekemiseksi pitää olla 5 piirrettä enkä löytänyt kuin 4 mieheeni sopivaa, tunsin oloni helpottuneeksi, ett ehkä hän ei ihan toivoton tapaus olekaan ;). Pienet on ihmisen ilot. Nyt lähden saunaan ja elän hetken ihan itselleni surematta huomista tai mitään muutakaan. Kiitos, Naiset, ajatteluavusta!
 
En ole uskaltanut testailla , odottelen sunnuntaihin asti ainakin, eiköhän sitten menkat jo ala, jos ovat alkaakseen*olen kuitenkin jänishousu* :ashamed:

Ihanaa oli Zumbata, perjantaina taas, ellei keskiviikkona joku peru ja pääsen silloinkin. :D
Viime yönä mua pyörrytti aivan kauheasti, heräsin siihen, en tiedä mikä oli? Ei ollenkaan kiva tunne ollut. :headwall:

Plussakasta aikaa kaikille!! :heart: +++++++++++++++++ :heart:

mahdotontako :heart:
 
Kiitos teille ihanat edelleen Onnen&jaksujen toivotuksista:heart:

..liekkö tällä olisi joku tarkoituskin kun näin ihmisen lasta koetellaan..nyt mennään kyllä hissun, kissun päivä kerrallansa..jos hiljaa hyvä tulee..:heart::)

mimmimamma tuo "pikku taimen" kuva on vain huonolaatuinen, kamera ihan romu!! :/ ..mies tuumailikin aiemmin että saatava toimiva peli ennen vaavin syntymää =)

..ja oliskohan se "rinsenssa" sitten?.. ;) ..poikastahan se ennustaja povasi..olisihan se pieni neitiäinenhin aivan ihuna:heart:..mutta nyt on se ja sama, kumpaa sukupuolta hän edustaa..kunhan vain jaksaa tarrata tiukkaan ja kasvaa..kasvaa..kasvaa ja vahvistua :)
 
Mur-Mur onnea onnea kokoperheelle. Niin ihana kuva :heart: Aivan mahtava juttu!

Pinkki sinä jatkoit mahtavilla uutisilla Onnea teille :heart: sykkeestä!

Terry lugeista menee minulla yleensä 3 enimmillään on mennyt 5 päivää lopettamisesta, kun vuoto alkaa.

Nillanilla tsemppiä huomiselle käynille, toivottaan parasta. Minulla on jonkun toisen nimiset sumut oisiko synarel tai jotain sellasita. Vuoto ei ole alkanut ja ei oikein ole siitä merkkejäkään, joten menee todennäköisesti ensivkoon, ennenkuin pääsen ultaraan ja eteenpäin. Hitaasti sujuu tämä, mutta hiljaa hyvä tulee

Inia onnea huomiselle, millaisia soluja nyt sulatetaan? Onko suunníltemissa yksi vai kaksi siirtää?

Ottis jaksamista :hug:

Mahdotontako kuulosta kivalle tuo sinun Zumba, harmi kun minulla ei tuohon riitä koordinaatio. Minulla huomenna ja ke jumppa ei ythtään liian myöhään.

RKTT jengille ++++++!!!
 
ajattelin että pikku prinsessa, kun mun prinsessat ovat hitaamin tarrautuneet kyytin vaikka tiesin tarkan ovispäivän. Molemmat olleet noin viikon pienempiä alussa.

No mutta oli niin tai näin, niin tarrasukat mukaan matkaan.

Pinkkikselläkin oli hyviä uutisia :) samanlaiset tarrasukat vieläkin sinun matkaan.

Nilla-nillalle tsemppiä huomiseen lääkärin konsultaatioon. Ehkä tujummat keinot keksitään sinun vaavin kunniaksi.

Mahdotonko??oletko raskaana...huimaus siitä oire?!!!!

Ottis, olen miettinyt sinua ja tullut siihen tulokseen että miehesi ei tiedä miten käsitellä "meidän naisien" ovistestejä sun muuta. Kelpo mies sinulla, kunhan teillä tuo plussa pärähtää. Osataa varmaan ensimmäisen ultran jälkeen punaisen palo-auton pojalleen :) Jaksuja, ole tiukkis mutta rakkautta täynnä. Miehet ovat, kun pieniä lapsia, joe ei heti niin fiilis lopahtaa alta aika yksikön.
Anna sen hieman " haluta" ennen sovintosek....joskus se puhkaisee kuplan ja asioista voi aidon oikeasti keskustella. "Minä ymmärrän miltä sinusta tuntuu...." ja "olisit maailman paras isä"

mimmimamma
 
Ottis
Mahdotontako Jospa se pyörrytys jotain positiivista enteilis + :heart: :saint:!

Mur-mur Pieniäiselle täältä tarrautumista ja vahvistumista toivottelen. Huono olen rukoilemaan, mutt jospa siihen ketjuun nyt lähtisin, ett illalla kätöseni nätisti ristiin laittaisin ja muutaman pienen pyynnön tuonne yläkertaan lähettäisin.

Oivikki Kiitos jaksuista! Olen edelleen noista hoidoista hiukka pihalla, mutt joka tapauksessa olen vähän tyhmänäkin hengessä mukana. Tsemppiä jokaiseen hetkeen!

ON Viimein menin miestä ihan liki ja sanoin hänelle, että:"Tiedät, ett pärjään yksikseni, olen aina pärjännyt. Anna minulle siis yksi syy miksi minun pitäisi elää ihmisen kanssa, joka ei minusta yhtään välitä." Meni hetkeksi hämilleen ja kun jo kiskoin takkia päälleni, ett lähtisin ulos, sanoi, että:"Kyllä minä sinusta välitän.". Teoiksi ei tuo välittäminen ole vielä yltänyt, sillä edelleen odotan anteeksipyyntöä perjantai-illan toilailujen vuoksi.

Kauniita unosia kaikille! t. Ottis
 
Kysyisin teiltä vielä jotka olette olleet raskaana, ja siinä kierrossa tehneet ovis-testin, niin että montako päivää ovisplussasta se testi näytti raskauden tai haamun?
Sama kysymys suomeksi: dpo mikä päivä saitte plussan?
 
Ottis Vauts, toi oli oikeasti mieheltäsi tosi paljon sanottu. Miesten on yleensäkin vaikeampi puhua. Joidenkin vieläkin vaikeampaa. Mutta puhu sinä ja jospa se tästä nyt lähtisi purkaantumaan. Näytä rohkeasti että sinä välität ja haluat että teillä olisi hyvä olla yhdessä.
 
Vauvatoive10 Joko aiot testailla?
Minulla vasta noita muniksen kasvatus kipuja ollut, ei oilia vielä.
Hurahdin ostamaan kofeiinitonta kahvia..varmuuden varalle vain :LOL: Kun varmaan kahven juonnin lopetan jos ihme ++ pärähtäs, joten- toivossa on hyvä elää sanoi lapamato ;)

Juu ja katselin tuolta Tarton yliopistollisesta sairaalasta tietoja, jos ei tärppiä tule, niin mietintään jää se lahjoitussolu hoito. Mutta jospa luonto yllättäisi eikä tuota tartteis miettiä.
 
ei ole kovin toiveet korkealla kun se vatsatauti pilasi parhaat päivät, olisi pitänyt siemenen hyvin itää kun tuli ennakkoon, ovispäivänä ei voitu ollenkaan.
Mitä se lahjoitettu munasoluhoito maksaa muuten?
En tiedä siitä mitään.
Muuten sinne Tarttoon oli ihan helppo ja halpa mennä. Onkohan sama lääkäri kun mut leikkasi, Ylle Kadastik......
 
vauvatoive10 tiedätkös, kun miulta juuri silloin ne ovistestit pääsi loppumaan:p ..mutta..

Limat(mahtavat)tuli 12.12 ja pupustelttiin 13.12,( lämmöt nousi yöllä ) silloin oli kp16..elikkäs..

Kun mie plussasin 26.12 oli dpo12 (menkat päivän myöhässä )..näin mie sen olen rätnännyt pikku päässäni:D..

Mutta oviksesta jopa tuo 6-7vrk olisi mahdollista HERKÄLLÄ r-testillä jo testailla..ja HYVÄSSÄ LYKYSSÄ jotain haamulaistahin jo näkyä.. se on ihan siitä kiinni, miten nopsaan tuo pikku alkio kiinnittyypi:heart:..keskiverto aika n. 5-7vrk..miulla taisi mennä jopa 8-10vrk..tässä raskauden edetessähän sen sitten näkisi.. :)

((muoks)) ..Ahaaa, sie olitkin jo testaillu dpo7..juu, odotteleppa tuo 3vrk ainashin vielä ja kopaise uudemman kerran.. ;)

Miullahan se Apteekin oma r-testi, herkyys 25 ei näyttänyt tasavahvaa silloin kun plussasin-päivä menkat myöhässä..herkällä 10 testillä vasta 3.1 näytti melkeinpä tasavahvaa..väliä testailussa oli siis 8vrk!!
 
Vauhti täällä on niin päätähuimaava, etten pysy perässä... :eek: Mutta koetan roikkua, ja olemassaolostani ilmoitella :) Kiitos taas päivittäjälle :flower: Täältä onkin mukava käydä kurkkaamassa tilannetta, kun ei tuo kalenteri ole vahvin puoleni muuten.

mur mur
Todella upea uutinen! :D Jotenkin ihmeelliseltä tuo koko juttu tuntuikin. Tämä saattaa kuulostaa jälkiviisastelulta, mutta silti... Eli kauhean herkästi olivat tuomitsemassa km:ksi, pelkkien arvojen perusteella, ultraamatta. Mimmimamman laskelmia luin, ja niiden jälkeen aloin plarata englanninkielisiä sivustoja, joista löytyi myös noita taulukoita. Jossain sanottiin ihan selvin sanoin, että yhtä arvoa ei pitäisi koskaan mennä tulkitsemaan, pitäisi ottaa vähintään kaksi arvoa ja vertailla niitä. Mutta eihän täällä Suomessa. |O Mutta pääasia, että nyt kaikki mur-murilla ja pieniäisellä hyvin! :heart: Jos nyt viimeinkin tulisi tilattua sitä teholientä :kieh: Kiitos hirmuisesti linkistä!

Ja Pinkkis Ihana lukea, että myös sinulla kaikki on hyvin! Mitä pienistä oksuista :saint: :heart:

Ottis
Kuulostaa kauhean kompleksiselta tilanteelta. Kunpa osaisin sanoa jotain fiksua :headwall: Pidän kuitenkin todennäköisenä sitä, että sinä kiukunpuuskissa kirjoitat tänne miehen ikävimmistä puolista - jolloin kuva miehestä vääristyy. Niinhän me yleensä tehdään, kun tunnekuohuissa ollaan. :snotty: Mutta ei niistä hyvistä jutuista niin herkästi tule avauduttua, niissä ei tavallaan ole mitään kertomista :whistle:

Terry
Lueskelin mielenkiinnolla sinun kirjoituksiasi. Olet pistänyt tuulemaan ja hyvä niin! Sait ajattelemaan, että jospa sittenkin... On jo vähän alistunut fiilis tämän vauvautumisen osalta, mutta... Minähän olin hoidoissa, mutta tuloksetta. Ne lopetettiin kuin seinään siihen, kun täytin 45. Sen jälkeen kyseisessä paikassa ei tehty enää hoitoja. Ei tullut mieleen, että olisin voinut kysyä, voinko jäädä muuten vain asiakkaaksi. En tiedä, olisivatko huolineet. Linja tuntui olevan kireä. Ihailen lääkärisi myönteistä asennetta! Sen tässä hommassa on huomannut, että negatiivisuutta kyllä saa ihan ilmatteeksi! Samoin tilastomatematiikkaa. Mutta harvassa ovat ne, joilta tippuu kannustusta. Toki klinikalla oli ihan mahtavia hoitajia ja lääkäreitä, en minä sitä sano :heart: Mutta nyt kysymys: oletko siis ihan lapsettomuusklinikalla asiakkaana? Ja alat pistellä menemään Menopuria? Kaivelin tuossa kaapistojani, ja löysin sieltä yhden surullisen menopur-satsin. Oli jäänyt yli, enkä jostain syystä ollut heittänyt roskiin... Muistelisin, että ainakin minulla tehosivat todella hyvin. :heart: Toivottavasti niistä on apuja sinulle!

Lugesteronin käyttäjiltä kysyn, mistä lähtien lääkärit neuvoivat käyttämään? Minulle perusgyne sanoi kirjoittavansa reseptin, jos raskaudun, mutta ei kai siitä mitään hyötyä enää silloin ole? Luin netistä engl. sivuilta, että pitäisi aloittaa noin kp. 17... :headwall:

ON. Haileaa viivaa digiovistestissä, ja kolmatta päivää pientä nippailua munasarjojen kohdalla. Ovis varmaan huomenna, mutta testit loppuivat enkä aio ostaa uusia, koska miehen kellistys ei meidän työaikojen takia onnistu :headwall: Ärsyttävää! :headwall:

Nyt lorvimaan loppuillaksi sohvalle

=)
 
Eli mur-mur plussasit noin 13 päivää oviksen jälkeen? Se on kai se tavallisin aika, parisen viikkoa, näin vanha akka minäkin ja näin kärsimätön, pöh. Vasta viikon verran mennyt, ja polttaa testit käsissä ja kaapissa niin että loppu ovat sitten kun on oikeat testipäivä, voi voi.
 
vauvatoive10..ei hätiä mitiä..tilaat vain lisää noita halpoja liuskatestejä, eikös niitä saa kympilä jo ainaskin 10kpl!!! :D..juu ja kaupantekijäisiksi vielä yhden siihen päälle..vaan enhän mie yllytä, en.. :whistle:;)

..tuossapa esim. linkki..

http://www.raskauskeiju.fi/index.php?tr=1&ala=12&tuote=24

..ja eikun testailemaan, mie sinnuu tsemppaan ja varppina:wave:
 

Yhteistyössä