Vauhti täällä on niin päätähuimaava, etten pysy perässä...
Mutta koetan roikkua, ja olemassaolostani ilmoitella
Kiitos taas päivittäjälle :flower: Täältä onkin mukava käydä kurkkaamassa tilannetta, kun ei tuo kalenteri ole vahvin puoleni muuten.
mur mur Todella upea uutinen!
Jotenkin ihmeelliseltä tuo koko juttu tuntuikin. Tämä saattaa kuulostaa jälkiviisastelulta, mutta silti... Eli kauhean herkästi olivat tuomitsemassa km:ksi, pelkkien arvojen perusteella, ultraamatta.
Mimmimamman laskelmia luin, ja niiden jälkeen aloin plarata englanninkielisiä sivustoja, joista löytyi myös noita taulukoita. Jossain sanottiin ihan selvin sanoin, että yhtä arvoa ei pitäisi koskaan mennä tulkitsemaan, pitäisi ottaa vähintään kaksi arvoa ja vertailla niitä. Mutta eihän täällä Suomessa. |O Mutta pääasia, että nyt kaikki mur-murilla ja pieniäisellä hyvin! :heart: Jos nyt viimeinkin tulisi tilattua sitä teholientä :kieh: Kiitos hirmuisesti linkistä!
Ja
Pinkkis Ihana lukea, että myös sinulla kaikki on hyvin! Mitä pienistä oksuista :saint: :heart:
Ottis Kuulostaa kauhean kompleksiselta tilanteelta. Kunpa osaisin sanoa jotain fiksua :headwall: Pidän kuitenkin todennäköisenä sitä, että sinä kiukunpuuskissa kirjoitat tänne miehen ikävimmistä puolista - jolloin kuva miehestä vääristyy. Niinhän me yleensä tehdään, kun tunnekuohuissa ollaan. :snotty: Mutta ei niistä hyvistä jutuista niin herkästi tule avauduttua, niissä ei tavallaan ole mitään kertomista
Terry Lueskelin mielenkiinnolla sinun kirjoituksiasi. Olet pistänyt tuulemaan ja hyvä niin! Sait ajattelemaan, että jospa sittenkin... On jo vähän alistunut fiilis tämän vauvautumisen osalta, mutta... Minähän olin hoidoissa, mutta tuloksetta. Ne lopetettiin kuin seinään siihen, kun täytin 45. Sen jälkeen kyseisessä paikassa ei tehty enää hoitoja. Ei tullut mieleen, että olisin voinut kysyä, voinko jäädä muuten vain asiakkaaksi. En tiedä, olisivatko huolineet. Linja tuntui olevan kireä. Ihailen lääkärisi myönteistä asennetta! Sen tässä hommassa on huomannut, että negatiivisuutta kyllä saa ihan ilmatteeksi! Samoin tilastomatematiikkaa. Mutta harvassa ovat ne, joilta tippuu kannustusta. Toki klinikalla oli ihan mahtavia hoitajia ja lääkäreitä, en minä sitä sano :heart: Mutta nyt kysymys: oletko siis ihan lapsettomuusklinikalla asiakkaana? Ja alat pistellä menemään Menopuria? Kaivelin tuossa kaapistojani, ja löysin sieltä yhden surullisen menopur-satsin. Oli jäänyt yli, enkä jostain syystä ollut heittänyt roskiin... Muistelisin, että ainakin minulla tehosivat todella hyvin. :heart: Toivottavasti niistä on apuja sinulle!
Lugesteronin käyttäjiltä kysyn, mistä lähtien lääkärit neuvoivat käyttämään? Minulle perusgyne sanoi kirjoittavansa reseptin, jos raskaudun, mutta ei kai siitä mitään hyötyä enää silloin ole? Luin netistä engl. sivuilta, että pitäisi aloittaa noin kp. 17... :headwall:
ON. Haileaa viivaa digiovistestissä, ja kolmatta päivää pientä nippailua munasarjojen kohdalla. Ovis varmaan huomenna, mutta testit loppuivat enkä aio ostaa uusia, koska miehen kellistys ei meidän työaikojen takia onnistu :headwall: Ärsyttävää! :headwall:
Nyt lorvimaan loppuillaksi sohvalle
=)