40+ so what!!! (vol. 6) - VANHA PINO

Ottis
Terry64 Luulen myös, ett nyt ei käänteispsykologia toimi, vaan tarvittas oikeasti sitä väänteispsykologiaa :headwall:.

Roosamaria69 Tuskin mies suostuisi mihinkään, jos vaikka täällä jumalan selän takana mahiksia terapiaan olisikaan, mutt itse alan olla niin sippi henkisesti, ett ratkaisu tähän on tultava. Yritän vielä miehelle asiaa ja asiasta puhua, mutt jos ei suostu keskustelemaan, saa miettiä sitten omilleen muuttamista. En voi kuitenkaan suostua tähän, ett käyttäytymisellään dominoi kaikkea ja vie multa niin elämän kuin elämänhalunkin :|.
 
[/url]



Nimi (ikä )........... Kiertopv....Yrityskierto...Monesko haaveissa

Solakka Silakka (40)...kp2/24-28..........yk18........1.
liiza (43).......................kp5/24-25............yk21........4.
Rinja (39)....................kp6/23-24................yk2..........1.
haave2010 (43)..........kp6/29-30........yk12......4./1.yht.
Leena65 (44)...............kp6/25-27.........yk8........3./1.yht.
Ottis (42).....................kp7/23-27........yk7........1.
Iida-Karoliina (45)......kp7/23-26..........yk9.........5./1. yht.
Minnihiiri68 (41).........kp7/28..............yk2..........2.
Siiri Sisilisko (39).......kp8/28................yk22........1.
onlydream (36)...........kp10/23-29.........yk?...........3.
happihyppy (39).........kp12/28................yk4(25).....3./1.yht.
Lumisydän (45)...........kp13/28-32.........yk?..........?
Inia (43)..................kp15/26-30........yk17.....1.
ikiemo (45)..................kp19/20-50..........y?............4.
Räystäspääsky (43)....kp22/24-29..........................4.
Terry64 (45)................kp22/27-32.........y.2,5v.......2.
Mahdotontako (45)......kp23/29.............yk3...........1.yht.
haave3 (41).................kp23/28..............y.2v..........3.
oivikki (41)..................kp24/23-27.........yk8...........1.
Ämy (40)......................kp25/25-28..........yk5..........4.
nillanilla (42)...............kp26/28-33...........yk7...........1.
vauvatoive10 (42)......kp27/28-31...........yk2.........3./1. yht.
mimmimamma (47)......kp39/28..............?............4./1. yht.
Sariella09 (43).............kp52/40.............yk?..........5./1.yht.
nallekalle (40)..............kp74/?..............yk1...........6.
Taikakuu (41)..............kp89/27-32.........?.............2./1.yht.
pääpilvissä (46)...........kp105/25-43........?............1.yht.


Tilastojen mukaan yli 40 v. vuoden sisään n. 33% raskautuu --> 33%/31 = 10,23 Pino alkanut 29.12.2009 --> 29.12.2010 mennessä "tavoite" = 10 (mukana laskuissa ei ole kadonneet lampaat, taustailijat, reilusti "alaikäiset" ja poistuneet)


RKTT

Mahdotontako (45).......dpo12
vauvatoive10 (42)........dpo7
Terry64 (45).................dpo7
onlydream (37).............dpo2
Happihyppy (39)...........dpo0
[/i]

ovistestiplussapäivä = dpo-1; seuraava (eli oletettu ovispäivä, myös ilman testiä itse oletettu ovispäivä ) = dpo0; sitten dpo1, jne.; hoitopäivä = pp0; sitten pp1 jne.


Plussanneet eli yrjöklubilaiset:






torpeedo (42)..17.4.2008/kp24...yk1..poika 30.12.2008
Mari66 (41)......9.6.2008/kp37.....y1,5v....poika 5.2.2009
päivänkakkara67 (41)..11.7.2008/kp40....................
mimuli (42).....30.7.2008/kp29..........yk4.......poika 31.3.2009
äittä-67 (40).......15.9.2008/kp29.....yk1....................
Karpalo67 (42)..........22.4.2009.................
velmuliina74 (34)..2.5.2009/kp24(24-30), yk7..6./1..LA 14.01.2010
OnniMaija (41)....11.5.2009/kp31 (28-30), yk3...5....LA 16.01.2010
tirulii(40)..15.5.2009/kp27/pp10..1./1.yht...LA24.01.2010
Murmukka (43)..........18.10.2009/dpo11/kp24 (28)
star-67 (42).....21.10.2009/kp26 (26-46)...yk10.....3.
Päikki (41)...25.10.2009/kp30. .y.2v...2.
Jadette (40).....29.10.2009 kp30/28-32/dpo15.....yk9....3.
Enkelinäiti (33)............17.11.2009 kp26/25-27..........yk2...........5.
erka (36).....................16.12.2009 kp30/27-30........yk2.......3.
mur-mur (44).........26.12.2009 kp29/27-29/dpo12.......yk9..........3.
Pinkki69 (40)..........30.12.2009 kp28/26-28[/url]...........y.n.2v..........1.
Roosamaria69 (40).....7.1.2010 29/28..........yk8.............3.



Mukana myös:
Taukoilijat / Taustajännäilijät / Pinon jättäneet

Wiara, Tirlittan1968, MamaStella, Emily67, Hastu39, gerpera, Hemppaliina, Hysteria, siira, lumeton, Uudi, äitijo2x, anjamarita, Saara10, Minni007, Matsalu, babo67, sinisyys, kenzie64, lapsellinen67, Karpalo67, äippä67, Pilvenpyörä, vilmaville, Pömppöli, baby5, touhu tenava, AinoEmilia, Plättä, pyrstötähti, Nuusku, Kirsikka68, Höpisijä, Elina67, ruujakengu, Mussukka67, Hellu1, einiinvaan, Rva Pikkumyy, gitte, Pennanen, annastiina, Riikkaliisa, kane, keijukka, dinosaurus61


40+ SO WHAT (VOL. 5)
http://kaksplus.fi/keskustelu/t1538698
40+ SO WHAT (VOL. 4)
http://kaksplus.fi/keskustelu/t1406929
40+ SO WHAT (VOL. 3)
http://kaksplus.fi/keskustelu/t1225015
40+ SO WHAT (VOL. 2)
http://kaksplus.fi/keskustelu/t1091269
YLI 40-v. KUUMEILIJA-KERHO VOL 1.
http://kaksplus.fi/keskustelu/t976636
 
vauvatoive ja Ottis, kuulostaa niin tutulta tuo kiltit vs. machot miehet! Mikä siinä onkin! Mä olen kanssa useimmiten ihastunut aika machoihin, jotka sitten yleensä on olleet myös aika narsistisia.... Ja nyt sitten kuitenkin olen ihanan kiltin miehen kanssa! Mutta joo, vaikka on myös puoleensavetävä, niin seksiä ei ole niin usein kuin ehkä toivoisin, siis hänellä ei ole ehkä niin suurta tarvetta kuin minulla. Tosin vaikea tietää miten paljon esim. työ vaikuttaa siihen, ettei viikolla usein vaan jaksa. No, olen kuitenkin tyytyväinen siihen, miten arkielo on niin ihanan helppoa hänen kanssaan!

Ottis vielä uskallan sanoa: ei suhteen pitäisi olla olemassa vain toista varten, toisen dominoima. Kyllä sullakin pitäisi olla yhtälailla omaa tilaa ja oikeus olla suhteessa sellainen kuin olet!
 
Kiitos Ottis päivityksistä :flower: Toivottavasti saat miehen kanssa puhuttua ja ratkaisua tilanteeseen :hug:

oivikki mennään tässä kierrossa vielä suunnitteluun, varmaan ensi kierrossa helmikuussa sitten ivf. Mulla loppuu töissä koeaika 16.2. ja sen jälkeen ois helpompi olla saikkulomalla.

Inialle ihanaa huomista! :heart: Peukkuja ja tsemppiä!

ON Täällä kunnon limanuljaskat runsaan vuodon kanssa. Mietin, että sekin johtuu tästä mun uudesta ruokavaliosta, jossa makeiden sijaan oon syöny hedelmiä päivittäin. Hedelmät paksuuntaa limakalvoa ja siitä syystä se kiertokin varmaan "venähti" 28:aan kun paksumpi kalvo kestää kauemmin että pääsi irtautumaan. Joo.. joka asialle pitää aina keksiä selitys..

Eilen käytiin Ikeassa ja tuntui että joka kulman takaa tuli pallomaha vastaan ja käytävät oli täynnä lastenvaunuja. Huoh! Eilen se vaan tuntui pahalta... mutta kyllä tämä tästä taas!
 
Ai niin, tänään ottavat sulamaan neljä alkiota, katsotaan miten niille käy huomiseen mennessä. Toivottavasti jotain saan kyytiinkin!

SS, tsemppiä tädin kanssa, ja uutta kiertoa päin! Joo, ne pallomahat joskus itkettää... Jaksuja!
 
Kiitos terry,viime talvena taisi olla kans että ovis oireili näin voimakkaasti,mutta tikkuun´en koskaan ole näin aikaisessa vaiheessa viivaa saanut.Ovis tikku on just tuossa kastettuna ja täysin negaa näyttää nyt,eli kai se on pakko uskoa sitä pe pv:n tulosta,eilinen siementäminen jäi oltiin kumpainenkin niin väsyneitä eli yhteen krt jäi taas tämä kerta,huoh, no josko kuitenkin vielä tänään yrittäisi tehdä talletuksia.Mietin tuossa neuvolan th:lle soittamista mutta mietin vielä.

Ottis nyt vasta luinkin kaikki kirjoituksesi viikonlopulta ja olen pahoillani puolestasi,mies joka sulkeutuu ja lakkaa neuvottelemasta on ärsyttävää ja tuo alkon kanssa läträäminen ei ainakaan helpota asiaa.Meillä kans väännetty kättä monet kerrat tässä 14v aikana siitä mikä on sopiva määrä ja mikä ei,meillä kun menee humalatila tietyn pisteen yli niin silloin mulla "naksahtaa.
Toivotaan ettämies kuuntelisi sinua ja saisitte asian ratskaistua tavalla tai toisella, ei pidä tyytyä tilanteeseen jossa molemmat voi pahoin,tsemppiä ja onnistunutta keskustelu tuokioita :hug:
 
Inialla on nyt megajännittävät ajat. Kuuletko selvityjien määrän sitten kun menet klinikalle? Neljä kuulostaa huimalta määrältä, mutta toisaalta sillä varmistetaan, että joku ainakin sinnittelee siirtoon asti. Tulehan heti kertomaan miten kävi.

SS, mulle ei oo tullutkaan mieleen, että hedelmät voisivat runsauttaa vuotoa ja venyttää kiertoa, koska limakalvot ovat paksummat. Ihan järkeenkäypää silti. Mulla on aina runsaat ja "möykkyiset" menkat ja ihmetellen lueskelen naisista, jotka pärjää pikkuhousunsuojalla tädin vierailun ajan.

O.D onhan se ihan mahdollista, että ovis tuli kylään aikaisin. Ainhan sitä sanotaan, että iän myötä oviksen ajakohta voi heitellä ja tulla tosi aikaisinkin. Esim. tietokonehkäisyä ei suositella nelikymppisille lainkaan, kun kierto voi heitellä niin paljon, että kone "sekoaa" eikä osaakaan kertoa turvallisia päiviä. Tosin sinä olet vielä niin nuori tapaus, että liekö sinulla tällaisia vanhan naisen oireita ollakaan :-D

Ottis, kerroit joskus, että mies teki/tekee keikkahommia. Vieläkö hän on paljon matkoilla? Mulla on pari kaveria, joiden parisuhdeongelmat alkoivat, kun mies lopetti reissutyöt. Ennen oli mukavaa viettää viikonloppuja yhdessä, jolloin yhteinen aika oli luxusta ja viikot haikaltiin toistensa perään. Sitten kun mies alkoikin käymään töissä kotoa käsin, molemmissa tapauksissa tuli sopeutumisvaikeuksia niin miehelle kuin vaimollekin. Toinen pari sopeutui jotenkin tilanteeseen ja onhan toinenkin edelleen naimisissa, mutta asuvat eri paikkakunnilla ja tapailevat lomillaan. Heille ei vain sopinut jatkuva yhteinen arki. Ei tää nyt sua mitenkään auta, mutta tulipa kerrottua...

 
Tiedättekö..tässä kirjoittee MAAILMAN ONNELLISIN NAINEN!!!!!

..ja syy on tämä..

http://www.aijaa.com/v.php?i=5587216.jpg

..tuo kuva niin "hämärä" kun on suurennettu..mutta siellä se pieniänen vain vahvana köllötteli:heart:..pää on tuolla vasemmalla puolen ..

..ette voi uskoa ahdistiko mennä sinne ultraan kun oli jo niin selkeä tuomio tullut että raskaus ei todennäköisesti enää jatku..en voinut katsoa edes sinne ultran näytölle..lääkäri hetken katsoi ja sanoi: "kyllä täällä kuule sydän pompottaa, katsoppas"!!..silloin itku tuli-helpotuksesta ..ja siellä se pieniäisen sydän tosiaan pompotti kauniisti ..en saattanut uskoa mitä näin, vaikka tietenkin pieni toive jossain elänyt oli vielä..

Seuraava ultra viikon päästä ja jos silloin on kasvua taasen pieniäisellä tapahtunut, on tilanne jo suht hyvä..tosin vieläkään en voi kunnolla huokaista, lääkärin mukaan keskenmenot yleensä tapahtvat rv 8-9..

Tämä pieniäiseni vastasi rv6+..mutta viim. kuukautisista olisi rv 7+2..hän kiinnittynyt myöhemmin tai kasvaa vain alkuun hissukseen..pituutta hällä nyt 5.5mm :)

..olo on vieläkin epätodellinen..uskallanko edes uskoakkaan?..nyt sitten taas jännään sinne 25.1 saakka.. *huokaus* ..mutta nyt olen ONNELLINEN!!!!!!..taikka koetan ainakin kovasti sen ittelleni suoda..sitä vain ei liikaa uskalla "tuulettaa"..näin se vaan on..

mur-mur ja niin pieniäinen, oma rakas rv6+ :heart:
 
Vauvahaave, en vielä ole testannut ja laatikossa on vain viikkonäytöllinen digi, jota ei kannata liian aikaiseen tuhlata. Mutta saahan noita testejä, sillä apteekit, marketit ja jopa R-kioskit on niitä tulvillaan.
 
Kyllä Terry64 raskaat oli askelet mennessä..mutta en oikkein lähteissä osannut näillä kipiöillä kantapaillä "liihotella" ;) ..mutta ei niin askel enää painanut.. =)

Kyllä vain tämä ihmistaimen elo on herkästi häiriintyvää, nyt mie sen tosissani vasta tajuan..


Kovasti kaikille laitan++++++++++pölyä tulemaan!!!!!:wave:
 
No onnea, hienoa, mur-mur, kyllä se ultra vaan tietää !
Oli varmaan ihanaa nähdä se syke siellä ja saada hyvät uutiset. Kamalaa miten tyhmiä tuomioita ihmiset antaa ennen kuin on tutkittu kunnolla, olisivat pitäneet epäilykset ominaan ne jotka tuijotti vain hcg-arvoa, syke on syke ja se kertoo totuuden :flower:
 
mur-mur, voi miten ihanaa :heart: Nyt paljon tarrasukkia pienokaiselle!

Ottis, toivotaan että tilanne miehen kanssa selviää :hug: On kyllä todella raskasta, jos omassa kodissa täytyy olla varpaillaan tai "hälytystilassa".

Happihypylle onnittelut ovis-plussasta ja tsemppiä, odottavan aika on pitkä :)

MamaStella, onnittelut tädille :flower: Minä olen jo 5-kertainen täti :) Harmittaa vaan, kun meidän neidin kaikki serkut on jo aikuisia, mun siskot kun on jonkin verran vanhempia ja hankkineet jälkikasvun nuorena.

SS, pahoittelut tädin saapumisesta :hug:

Sissi, tervetuloa mukaan :wave:

ON: Täällä odotellaan kuumeisesti ovista, viikon kuluttua pitäisi kaiken järjen mukaan olla tärppipäivät käsillä, mutta torstaina ajattelin jo aloittaa tikuttamisen.
 
Voi mur-mur rakas rukouksiini vastattiin.Itku pääsi täälläkin. Voi miten ihanaa JJJJEEEEESSSSSSS :hug: :hug: :heart: Nyt vaan vomia ja enkeleitä vierellesi eteenkinpäin. Kannan sinua ja pientä rukouksissani, jos sinulle vain sopii. :flower:
 
Kyllä mie kuulkaa täällä nenu kiinni ultrakuvissa olen ja en voi kun ihmetellä tätä ihmettä!!!!:heart:

..nyt hieman köllähdän soffalle kun väsy painaa..mieskin tulee koht siltään töistä ja saadaan yhdessä ultrakuvia ihailla:) ..hän niin ihanasti puhelimessä änkytti..että mitä?..siis, ihanko totta?... kun kertoilin itku kurkussa hyvät uutiset..on kuulkaa hälläkin työpäivä ollu lepposampi =)..hän miut vei sinne ultraan ja selästä silitti autosta noustessani, ei muuten osannut/uskaltanut tunteitaan näyttää..ja suru ilme oli hällä..jos tämä tästä pysyvämmäksi iloksi vielä muuttuis..vaan vielä en uskalla, varpahillani olen..


Kaunis kiitos kaikille niin lohdutuksista, kuin onnitteluistahin-olette ollunna miulle iso tuki!!!!



mur-mur ja pieniäinen 6+ :heart:
 
Voi hyvänen aika, mitä ala- ja ylämäkeä mur mur on joutunut kokemaan lyhyen ajan sisällä! Onnea onnea onnea onnea sinulle nyt jatkoon :heart:

Joo, ottis yms. muut. Välillä niiden miesten kanssa tarvii sitä väänteispsykologiaa...harmi, kun ainakin mun mielestä usein me naiset joudutaan katsomaan, että mistä tuulee ja valitsemaan strategiat...miehet on niiiin oma lajinsa.

Hei, kertokaa viisaimmat mulle. KUn puhutaan , että ovis noin puolivälissä kiertoa, niin miksi laskurin mukaan mulla on ovis paljon ennen puoltaväliä...Olenko tyhmä :headwall:

Kone on korjattu ! Ja meni vain 40 euroa! Yks heppu tuli ja avas sen ja sanoi, että olen selvinnyt vähällä. Rummun kansi ei ollut vioittunut eikä lämmönvastus , joten kone uudelleen pyörimään, kun sai sen rummun pyörimään. Ja siellähän se pörisee niin kuin ennenkin =)

Ja sitä ovista ootellessa... kiva, kun iloinen mur mur on taas keskuudessamme. Elämä jatkuu.
 
Ottis
mur-mur Mie oon ajatellu sua pitkin viikonloppua, vaikk itellä kovin kurjaa ollutkin, mutt nyt teit musta kyllä yhden maailman onnellisimmista naisista :hug:. Jotenkin minä ajattelinkin, ett tuossa noin kävis. Sulla oli varmaan kamala viikonloppu, mutt voi taivas, ett oli ihana toi kuva :saint:. Onnea onnea ihan hirmusesti matkaan! Uskon kyllä ett kaikki menee hyvin jos sydän siellä nyt sitkosti paukutteli. Aivan mahtavaa!
 

Yhteistyössä