40+ so what!!! (vol. 6) - VANHA PINO

Ottis
:'( Ups! Ku ihan itku tuli täälläkin kun luin miten mur-murin mies on häntä hellästi selästä silitellyt ultraan saatellessaan :heart:. Elämä on kaikessa karuudessaan joskus suunnattoman kaunista.
 
Ottis
Sissi Nyt tulit oikeaan paikkaan. Täällä löytyy neuvoja, lohtua ja ohjeita tilanteeseen kuin tilanteeseen. Tervetuloa minunkin puolestani!

Inia, Onlydream ja Terry, kiitokset teille kaikille :flower: yhä edelleen myötäelämisestä. Matkalla viemästä TV:tä huoltoon soittelin taas yhdelle luottoystävälle ja sain näin pahaa oloani purkaa, mutt tiedän, ett ahdistus pysyy päällä, kunnes saan miehen kuuntelemaan ja keskustelemaan asioista ihan oikeasti ja selvinpäin. Onko se tyypillistä suomalaisuutta, ett vaikeista asioista ei puhuta kuin humalassa ja silloinkin mahdollisimman rumasti? Kai se näin on. Mun mies on kuitenkin niin jäärä, ett tiedän joutuvani ottaa kovat keinot käyttöön ett hän oikeasti suostuu pysähtymään tai ylipäätään huomaa, ett meillä ei mene hyvin. Hän elää niin omaa elämäänsä, ett ei sitä mikään hetkauta.

Terry64 Kyllä mun mies teki keikkatöitä silloin kun tavattiin, mutt täytyy tunnustaa, ett heti kun hän sai 'jalan oven väliin', alkoi mun pomottaminen. Ne oli alussa pieniä asioita, mutt hiljalleen alkoi mennä mm. ovi selkäni takana lukkoon, jos hipsin kesyönä ulos. Itse olin lomalla ja koin oikeudekseni olla menemättä hänen kanssaan kymmeneltä nukkumaan, kun hänellä oli lähtö aamulla töihin. Varsinkin kun ei se seksielämä enää niin vireätä ollut kuin alussa :LOL:. Sittemmin sähköt ovat yllättäen katkeilleet pääkatkaisijasta, jos olen jäänyt valvomaan hänen mentyään nukkumaan ja tällaista kaikenlaista pientä kiusaa. On paljon pieniä asioita, joita hän suorastaan vihaa tässä talossa ja tavoissani edelleen ja vaikka ne ovat mitättömiä, koen syyn olevan jossain muussa kuin vaikkapa viattomassa kristallilasissa :headwall:.

Voi olla, ett lapsettomuus häntä pinnan alla hiertää ja kun ei uskalla tai osaa siitä puhua, hakee sit negatiivisille tunteilleen kohteita muualta. Mutt jospa tuohonkin juttuun tulisi selvyys jos hänet nyt saan "kiristettyä" keskustelemaan.
 
Ottis
Inia Toivottavasti sieltä pakkasesta nyt alkioita soppelisti selviytyy sulatuksesta ja saan pikkusen/pikkuiset kyytiin + :heart: :heart:.

Rinja Et ole tyhmä, sillä jos sulla on kierto n. 24 päivää, niin ovis on silloin kp10:n paikkeilla ja se on ihan ok, sillä tuolloin luteaalivaihe jää hyvän pituiseksi ja alkiolla on paremmat mahdollisuudet kiinnittyä. Itse huomasin tuon saman, kun kierto siitä 28:sta alaspäin napsahti, ett enää ei ole laskureihin luottamista, kun niistä jotkut ainakin laskevat oviksen olevan kp14, vaikk kierto olis kuin lyhyt ja sehän ei pidä paikkansa välttämättä. (muokss.) Mutt voihan jotkut laskurit laskea lyhyen kierron toiseen suuntaan väärinpäin eli ett menkat alkas 14 vrk:tta oviksesta. Äh! Sekotinko mä sut nyt varmasti kunnolla :kieh:?
 
Ottis
Minnihiiri68 Kiitos sullekin :flower:. Niin minäkin toivon, että tämä tilanne selviäisi. Ristiriitaista on se, että tämä arki hänen kanssaan on paljon helpompaa, mutt sitten kun tulee vkl, ei olekaan enää niin helppoa. On jotenkin sellainen olo, ett me ei mahduta saman katon alle ja se on kurja tunne. Mutt kyllä tämä tästä. Joko niin, ett erotaan tai ei, mutt eteenpäin kuitenkin :).
 
Voi että ottis, kyllä sun miehellä on lapsellisia keinoja sun aisoissa kiinni pitämiselle :) Mua täällä ihan hymyilytti tuo ovien kiini pitäminen ja valojen kanssa leikkiminen. SEllaista mustasukkaisuutta toisen paremmalle ololle. (Ei tarvi mennä töihin)
Mutta ei ole ainoa...noi temput on mulle tuttuja tai sen tapaiset...
Miehesi kaipaa huomiota. Hänhän suorastaan HAKEE sitä tuolla temppuilullaan. =)
Tekee sen vaan nurinkurisesti....
KUn saisit hänet puhumaan....mutta miten?
 
Mur-mur Ompa hienoja uutisia sinulla. Jotenkin olin niin päästäni pyörällä silloin kun sait sen tuomion että ajattelin että miten voivat niin varmoja olla ennen kun on tutkimusta tehty..Kyllä olet mielessä pyörinyt koko viilonlopun..Miten ihana kuva..Onnellista odotuksen jatkoa..Olet myös minun rukouksissani myös jatkossa koko ajan. :hug: :heart:

Terry Minulla silloin kun lugeje käytin alkoi vuoto pari päivää lopettamisen jälkeen.

Sissi Tervetuloa myös minun puolesta. Olen myös sitä mieltä kun edelliset että ota klinikalle yhteyttä ja varaa aika.

Inia Peukuta kovasti että pakkasukot hyvin selviää sulatuksesta ja saat pieniä matkaan mukaan.. :heart:
 
Ottis Aika narsistisia piirteitä on sinun miehelläsi..Aika samoja kun minun ex.llä oli.
Oletko kokeillut puhua sille niin että itse suhtaudut mieheesi kun et tuntisi ja tietäisi siitä mitään. Eli alat puhun kun ventovieraalle..ei omia tunteita niinkään mukaan, vaan esim että Kysyt vain asioita kun keltä vaan.. Ja kuuntelet että mitä vastaa..Mahdatko yhtään ymmärtää mitä ajan takaa. Myös niin että et lähde riitaan mukaan. Voit vain todeta että en halua riidellä, ja et saa minua mukaan tuohon riitaan voit riidellä yksinäsi jos haluat..
Tai muuta sellaista..Voi tuostakin viritä uudenlainen keskustelu..
 
Moi piiiitkästä aikaa!

En ole teidän kuulumisia pariin viikkoon lueskellut...olo on ollut valtavan huono erityisesti näin iltapäivisin ja iltaisin. Ei pysty koneella käkkimään :x

Toivon, että teillä kaikilla on asiat mallillaan ja pääsette pian odottajien puolelle. Sinne minäkin tästä varmaan varovaisesti siirryn...kun vaan tosiaan pystyisi ruutua tuijottelemaan oksumatta :LOL:

Mulla oli tänään eka ultra ja hyviä olivat uutiset, vaikka pelkäsin ties mitä. Näin meidän pikkuisen ötökän ja sydämen sykkivän :heart: Uskomaton tunne...

Tästä taistellaan eteenpäin. Onnenpotkuja teille kaikille..olette olleet kovasti ajatuksissani vaikka en oo täällä juuri käynytkään :hug:

Pinkkis 7+0
 
Ottis
Pinkkis Ihanaa, että kaikki hyvin =)! Tuollaisia uutisia tänne tarvitaankin. Oksu olo ihan ok tuossa vaiheessa :saint:.

Rinja Samaa kysyn: Miten? Tiesin, ett mies vitkuttelisi tänään töissä, mutt alkaa olla itsellä kärsivällisyys hakusalla, kun viipyy vain. Ja hänen kotiin tultuaankin pitää odotella vähintäänkin tunti, ett herra saa syötyä ja luettua rauhassa lehdet ja otettua mahdollisesti pikku tirsatkin, ennenkuin voi edes kuvitella sanovansa mitään.

Voi olla tottakin tuo, ett hakee huomiota, sillä olen kuitenkin aikalailla itsellinen nainen ja hän saattaa kokea, ettei saa musta otetta tai multa huomiota tarpeeksi. Pistänpä tuon mieleeni :). Kiitos!

I-K Tuo riitaan mukaan lähteminen onkin jännä juttu. Illalla kun miehen perässä kiersin huoneesta toiseen ja yritin puhua, ei vastannut ja kun viimein korotin ääntä, ett miksi ei passaa sanoa sanakaan, sanoo, että "Ei mun tarvi puhua sulle, kun huudat!" Välillä tuntuu kuin olisi psykopaatin kanssa tekemisissä :/ . Malttaa odottaa sitä, ett toisella pinna katkeaa ja sitten sitä hetkeä käytetään syynä olla puhumatta. Joskus tuntuu, ett hän on mieheksi yllättävän ovela, ku naistenhan nuo metkut pitäisi taitaa.
 
Pinkki69 Siulle hurjat Onnittelut pikku öttiäisen&sydänäänten näkymisestä ultrassa!!:heart:..sydänäänten näkyminen vasitenkin, saa kyllä silmät vettymään..ainahin miulla:)

Oikein hyvää jatkoa&masun kasvatusta..ja tuu vaan tuonne odottajien puolelle!!!:wave:
 
Mur-Mur: Olen niin Onnellinen puolestasi/puolestanne, kaikki olikin hyvin ja pienen sydän pompotti, voi kuinka ihanaa!!! Onnittelut halauksen kera!! :hug: :flower: :flower:



Nyt vain nauttimaan pinestä ihmeestä kohdussa! :heart:

Samoin Pinkkis: Saitte hyviä ultratuloksia, Paljon, paljon Onnea myös teille!! :flower: :heart:

mahdotontako :heart:



P.s. Lähdenkin zumbailemaan iloisin mielin! :D
 
ottis Tohon olisin vastannut että en huuda vaan haluan että vastaat minulle kun kysyn sinulta..Ja minä tossa vaiheessa kun asiat oli noin solmusta ja alkoi olla todella taito laji tuo yhteis elo..Päätin vain että itse en lähde mihinkään sen hölmöilyyn mukaan vaan olen aina askeleen edellä ja teen asiat niin järkevästi kun vain voin..Ja älä kävele sen perässä, jos käyttäytyy noin. Sitkeyttähän se vaatii ja ottaa koville antaa toisen olla kun ei ole valmis mihinkään keskusteluun.. Tohon voisit tietysti todeta että eikö meillä ole enään mitään sanottavaa toisillemme. Pitäisköhän meidän ottaa hieman etäisyyttä toisiimme että tämä puhe yhteys löytyy ja voidaan miettiä mitä me teemme jatkossa, halutaanko tätä taivalta jatkaa ja ollaanko valmiit vielä yrittämään.. Meillähän mies lähti sinne avoliitto neuvontaan vasta kun oli muuttanut yhteisestäkodista pois..(väliaikaisesti) Eli pitkä oli tie..Olisin avioliitoa jatkanut jos vain olisi ollut mitenkään mahdollista ,en halunnut 4 lapsen yksinhuoltajaksi. Mutta monet asiat oli helpompia eron jälkeen..Ja nyt tiedän että tein oikean päätöksen. Tosta narsismista..Itse luin ja etsin siitä tietoa vasta eron jälkeen ja yllätyin miten hyvin kuvaus sopi ex.puolisoon..
 
Ottis
I-K Kiitos kannustuksesta. Voisi melkein sanoa, ett meillä on enää tuo viimeinen keino käyttämättä eli ainakin väliaikaisesti muutto erilleen, mutt sen verran on siitäkin keskusteltu, ett tiedän miehen lähtevän suunnilleen vasta puskutraktorilla vedettäessä ja kaiken jättäisi jälkeensä mun korjattavakseni.

Kotona mies nyt on, muttei puhe natsannut vieläkään. Kysymykseen onko mielestään reilua haukkua mua mahoksi ym. humalassakaan, siihen sentäs hymyili eli reagoi. Kai se mielestään oikein on :headwall:. Pyysin nyt miettimään, ett olenko se todellakin minä, joka olen aina väärässä enkä tee koskaan mitään oikein? Onko vika aina ja kaikessa minussa? Noitapa tuo kai nyt yksikseen miettii.. Vastausta tuskin saan.
 
Ottis
I-K Juu, tiedän. On sen verran tullut psykologiaa opiskeltua, ett tiedän, vaan eipä lisätieto tieltä vie eli kurkkaan antamasi linkin. Kiitos!
(muoks.) Luin artikkelin. Paljon osui ytimeen ja upposi. Huoks!
 
Ottis
I-K Oli montakin kohtaa, jotka olis tehnyt mieli alleviivata. mm. oman ajan kalleus ja tärkeys, välinpitämättömyys, huumorintajuttomuus jne... Miehen serkku mulle jonkin vastaavan linkin kerran laittoi, mutt pidin sitä pikemminkin "kateellisen panetteluna", mutt nyt alan ymmärtää paremmin :|. Toivottavasti olen väärässä.
 

Yhteistyössä