40+ so what!!! (vol 5.)

Ämy
Milläs päivillä testailette herkillä testeillä? Jos ovis on bongattu kp14 niin oletettu ovis on ilmeisesti kp15 tai 16. Kierto on 25-28 paikkeilla. Montako päivää siis oletetusta oviksestakin odotatte ennen kuin testaatte? En jaksa hermoilla kierron loppun asti vaikka tuntuu että ei tärpänny koska dollyparton tissiturvotus on taas samanlainen kuin hutikierroissa.

Kysyin kotitestiltä pakkasen vaikutuksesta testeihin ja vastasivat että toimivat mainiosti kun antaa niiden lämmetä ennen käyttöä.
 
HEIPS kaikille

Nyt on taas paljon kirjoituksia että taidan ihan tippua kärryiltä. UUSILLE tervetuloa. Negaa paukuttaneille lohtuhali. SOLAKKASILAKKAonko varma ettei tulos muutu? TESTITILAUS VINKKI BabyPlus.fi

MIMMIMAMMAToivon todella että haamu vahvistuu

MURMUR =) kohdun nipukka on ihan ylhäällä, mitä meinaa... sulla toi kn tieto on hallussa

Mulle tuli yllärimatka nyt viikonlopuksi, otan testin mukaan reissuun mutten tiedä voinko/ehdinkö testata. Maanantai aamulla viimeistään. ja mullahan on noi Zumet ja Luget käytössä ni menkat ei ala itekseen valumaan...tai jos alkaa niin silloin on peli pelattu..NIIN ja mullahan ei nyt pakkasessa ole enään mitään palleroita joten joulun jäkeen pitää laittaa uudet tuulet sitten heilumaan
OI JA VOI kumpa edes jompi kumpi ois kiinittynyt...



VAUVATOIVESun fsh arvon on hyvä! mulla oli 6,5

ani65 kiva nikki saako kysyä mistä harvinaisen nimen sait mieleen?

PINKKIKSELLE viellä uudet tuplaliimat ja tarrat että ötökkä pysyy matkassa!

IIDA-KAROLIINA Harmi että se nega tuli tikkuun

LEENA65 voimia sinulle

MUKAVAA VIIKONLOPPUA toivotaan että lumi pysyy maassa ja ajetaan autoilla varovasti tiellä hirveeeeen liukasta :wave:

tulinkin lisäämään että vasenta jalkaa juimiin taas niinkuin ennen tädin tuloa ja tunne että just alkaa valumaan eli mun omat toiveet ei kovin korkeella ole...ja kun nuo lääkkeet sotkee oireet.
 
vauvatoive10 3 päivää ennen tädin tuloa voi useimpia testejä tehdä,joitain jo ennen sitäkin kai,,en sellasia ole itse tehnyt..Kun aamu pisusta tekee, ja lupaavat kai 50% varmuudella oikeaa tulosta..? sitä itse just miettinyt ettei liian aikaisin tehdyt testi aina näytä oikeaa tulosta, negakin voi vielä noilla päivillä muuttua positiiviseksi. Mun toi kotitesti oli niitä herkkyydeltään 10. ja tein sen silloin klo: 16 maissa. pieni mahis on että täti päivän ei vielä kuulu olla mulla tänään ja olisi tulos ollut väärä..Oljenkorsiin sitä yrittää tarttua. Täti ei ole nyt vielä antanut oireita, ei mitään pientäkään tuhrua. Pitänee katsoa mitä päivät tuo tullessaan.
ottis Näinhän se on että rkto..Ihan harmittaa nämä oirehtelut, antaa turhia toiveita ja kun hupsu on niin kaikki pikku nipistelytkin panee merkille. Mulla ei tisut kovin ole aiemmissa raskauksissa näin aikaisin oireilleet,, ja muitakin oireita vasta joskus 6-7 viikolla kai..ei kai sitä niin enään muistakkaan. Nyt mulla tänä aamuna tisut niinkun turvoksissa ja verisuonet tossa tissujen päällä näkyy selvemmin?? valkkari ehkä hiukan myös lisääntynyt eilisestä ja se öklö olo , välillä häviää ja iltaa kohden lisääntyy..Mistä nämä voi johtua..Vain vilkas mielikuvitus? Oisko vatsassa kanssa nyt turvotusta, no se on mulla täti oire..Et näin :/
 
Ämy jos hedelmöittymisessä menee se 5-8vrk..niin ehkäpä kp24/25 voisi jo testailla. Mikäli tärppi käynyt, se riippuu aivan siun omasta kropastasi, miten nopsaan alkaa tuota hcg:tä erittymään virtsaan-eli, kuinka vahva viivanen näkyy testissä:heart: Huom! Toisilla aika hitaastikkin..
 
nillanilla siis, en todellakaan ole mikään expertti KN:n tuntija!!! :D ..olen vain saanut linkin joskus tuonne englanninkielisille sivustoille, jossa mainitaan näin: KN raskautuneella-->kuin kypsä luumu, aika alhaalla ja hieman avoin-nousee sieltä kyllä sitten ylemmä..mutta..toisilla tuntuu nousevan ylös jo aikaiseen ja olevan kova/napakka..ja synnyttäneellä on erilainen, kuin naisella, joka ei ole kertaakaan synyttänyt. esim. tuo KN:n aukko on naisilla jotka eivät ole synnyttäneet, tiukempi.

..ja vielä..jos et ole seuraillut KN:si eloa päivittäin(kierron eri vaiheissa) samoihin aikoihin, on aika vaikeaa sitä tulkita saatikka luottaa siihen, että antaa jotain "viitteitä" alkaneesta raskaudesta..tuo "kypsä luumu" oli tuon sivuston kuvailemana raskautuneella naisella alkuraskaudessa..jokainen kroppa tuntuu eri tavoin reagoivan raskauteenkin.
..ja linkkiä en löydä sitten mistään..mutta kieliä taitava löytää kyllä tietoa..
 
miullahin oire-->arrrrmoton Ärrrrtymys ja v**utus |O ..eipä ole vaikia arvata, kenetkä saan jouluvieraaksi..saakutin akka pahalainen, en paremmin sano :(
..rinnat arat ja alavattaa juilii..viimeksi "oudot"&voimakkaat oirehet alkoi n. 7vrk oviksesta ja silloin luulenkin jotain aikoneen tapahtua..vaan nyt sitä ittiään tämä kyllä enteilee :eek: ..

..tuon miehenikin voisin potkaista pakkaseen "mököttämään", perskules kun on ärsyttävä..turpa rullalla kulkeepi, jos ei joku mene niin kuin suunnitteli.. :kieh:..jaahas, kukas haluaakaan vähän käytetyn&pontevan pojan kotihommeleita tekemää..ja ihan ilmatteeksi näin joulun aikaan!!?? ... :LOL: ..jos nimittäin ei olisi tuota lasta tuossa jaloissa, minä näyttäisin hälle närhen värkit!!!!!!!!!
 
mur mur, niinpä niin mie vain silloin tällöin koitan sitä tutkia =) ja joka negassa se on ollut tuossa alhaalla joten voihan se vielä pudota alas =) niinkuin aina ennenkin ja testi sitten todennäyttää...

ÄLÄ sinä miestä kirtoon laita voit tarvita sitä vielä itekkin :whistle:
 
nillanilla kyllä nyt korvista melkeinpä savu nousee.. :x ..koetan rauhoittua, JUUUUH...:whistle:..mutta, jos olet seuraillu napukkaasi ihan suht säännöllisesti, voipi ollakin nyt hyvin pullat uunihissa-ihana, jos näin :):heart:
 
voi että teidän kanssa!
Tein jotakin hassua, ihan koekaniinina, tai testipupuna, niinkun muka olis rahaa huvikseen testailla. Tulin töistä kotiin ja tein heräteostoksen apteekissa, ostin just sen Predictorin raskaustestin jolla täällä jotkut naiset on saaneet niitä plussia tai haamuplussia. Se oli kallis, maksoikin, jotain 10 euron päälle.
Tulin kotiin ja pissasin siihen, siis iltapäivällä, ja pissa ollut n. 2,5 tuntia rakossa.
Nega, tietysti, mulla taitaa olla just se 11 pv ovistestin plussasta ja kuukautiskierron pv 24.
Mutta se testi, se on surkea, älkää hyvät naiset enää ostako niitä!
Siinä näkyy joku ihme varjo viiva tietyssä valossa tai kulmassa, ja jos oikein haluaa nähdä sen viivan niin senhän näkee ja huijaa itseään ja pettyy.
Se on jotenkin harmaa varjo, ei punainen niinkuin se olisi jos olisi oikeasti raskaana, eri värinen kuin testiviiva.
Purkasin sitten sen testin ihan auki ( kiitti vinkistä) ja siellä sisällä on sellainen halvan näköinen liuska, tikku, jossa on selkeän punainen se testiviiva eikä tosiaan mitään toista viivaa, ei varjoa, ei haamua, EI MITÄÄN: huijausta, se vain näyttää siltä. Kokeilkaa jos ette usko. Tänään mua ärsyttää kaikki, mieskin, se on välillä niin lapsellinen ja laiska.
 
nillanilla Empäs muistannutkaan aikaisemmin että sinullahan on nuo varsinaiset piinapäivät, hyvä että ylläri matkan lykkäs sinulle, saat muuta ajateltavaa. Se on vain hyväksi =) Jospa kuitenkin edes toinen olisi tarrannut kiinni eikä irti päästä kun 9 kk kuluttua sitten. Ja eikä se olis näin että "edes toinen" vaan ihka oikea vauvan alku. Oispa hieno juttu..Hyvää viikonloppua!
 
vauvatoive10:hug:..Voih, ihuna kun jonkun muunkin mies on "vähemmän" mukava aina välistä ;)..ja pahoillani olen nega testailusta, sekin osaltaan tuo sen pahan mielen..eiköstä vain.. :/ ..kaikissa puikkomallisissa testeissähin, on se liuska siellä sisällä..on vain "fiinimpi" se muovipuikko testi!!..niin ja tyyrimpi tietty:eek:..
 
Voihan KN,kat sentään.. Joulu rauhaa mutmur..ai niin se siun rakkahin siel kulkee,,anna sen hetken oleilla vain, nämä miehen puolet sitä välillä tarvitsee..ja harmittaa niitä kun ei olis huomaavinaan mokomia.. sehä siinnä et noita kun välistä vaan tarvii, minull ainaski usein on tarve :LOL: Ei auta pakkasen armoille ajella..

EX.sästä aina sanoin et on noita lapsia miull 5:sin kappalein, oli niiiin lapsellinen äijä. ja on vieläkin.. Missäköhän vaiheessa alkaa tästä nykysestä Ruusunpuna haihtua..(näin meidän kesken ,osaa sekin olla välistä niin pirun ärsyittävä)
 
kiitos vihjeestä, kävin tuolla Babyplussan sivuilla tilaamassa, siellä oli edullisia yhdistelmäpaketteja, nyt kun tiedän ettei se kaunis kuori takaa mitään......
Miehet on miehiä, ei niiden ajatusmaailmaa aina ymmärrä, ne on kuin lapsia joskus, kiukutteluineen, isoja sellaisia, rasittavia, mut kyllä se taas ohi menee ja kaikki hyvin ja pusi pusi
 
ihanaa kuulla että muillakin on välillä virtahepo olohuoneessa tai nallekarhu sohvalla tai mitä vaan. Kiitti IIDA-Karoliina, just meinasin mennä tonne keskustelemaan jotakin älykästä kun makaa sohvalla ja mököttää ( menkat silläkin?) oikein psykologitäti tyyliin mutta nyt annan sen olla jospa tokenee paremmin itekseen. Sillä on vaikeeta kun on lämpimän maan asukki, kotimaassaan aina + 30 astetta, kun on kylmä ja pitää raapia aamulla auton ikkunoita kun lähtee kouluun ( nyt opiskelee uutta ammattia) eikä ole oikein rahaakaan ja vaimo maksaa melkein kaiken ja sekös ärsyttää ja pimeetäkin on ja vaimo istuu netissä ja varmaan on vieläkin uupunut kun ovulaation aikaan halusin aamusta iltaan : .) he he he
 
nillanillalle tsemppiä. Nyt menen vaihtaan lakanoita sänkyyn, olen jo patjan raahannut pihalle lumipyryyn ja hakannut, pyykit koneesta kuivumaan, purkaa siihen energiat ja antaa miehen pötköttää että jaksaa pikku ressukka.....
TE OOTTE IHANIA NAISIA! HAUSKAA KUN JOKU TIETÄÄ JUST MILTÄ TUNTUU. PANEN NYT TÄN PALSTAN VÄLILLÄ KIINNI ETTEN SAA KOHTA PORTTIKIELTOA, TÄNÄÄN ON TULVINUT AJATUKSIA.
 
vielä semmottii..mie olen kova tyttö noitumaan kun oikian kovasti hermostun:eek: joudunkin hieman ittiäni hillitsemään:whistle::x ..ei ole lapsen korville nuo *ittu ja *erkele sanaset laisinkaan hyväksi..minnuu vain helpottaa, kun saan oikein kunnolla voimasanoja välistä suoltaa:p ..juups ja meillä on niin päin tosiaan, että mies mököttää, aikas pitkäänkin välistä-mie en pysty, en sitte millään kuin hetken!! ;)
 
samat touhut täällä kanssa, kannoin petivaatteita sisälle äsken ja pyykit kuivamaan sitten. Mies mulla on vielä töissä , usein sillä myöhään menee. Minkä maalainen sun mies on, arvaisinko että Turkkilainen (söpöläisiä he).
Väsyy ne nuoremmatkin miehet menossa mukana, meillä sit on niin väsyä et kun aamusta iltaa on urakoinut. Nyt kyllä meilläkin pikku paussi ovis touhujen jälkeen, vaikka varmistelut tehtiin huolella.. Kohtahan sitä taas tarvii, kun uus kierto tuloo, antaa nyt huilia sohval hänen :saint:
 
osaan minäkin tuon..kiivas luonne..Skorppari kun olen..Mut juoni pitää olla, joskus tehoo parhaiten kun itsensä hillitsee, kuin vain kykenee,,minulla ankaran harjoituksen tulos :LOL: Ja salaa hiukan nautin kun se kolahtaa kohilleen,,voi kuin häijy akka olen..
 
..olettekos huomanneet moista: iltaa kohden rinnat tuntuvat kipiämmiltä??..ja ehkä oireitahin enämpi..tai sitten vain kuvittelen(taas).. :p
Tätä joskus kyselinkin plussanneiden puolelta ja vastausta tuli, jotta oireet tulevat&menevät-ei siis koko ajan päällä..
 
Ottis
Niin minäkin tulin koneelle kiukuttelemaan ku otti tuo ukko niin päähän. Ensinnäkin alkuillasta, kun olin suihkussa, tämä tulee ovelle nalkuttamaan veden käytöstä. Likakaivo mukamas jäätynyt, eikä sinne vois päästää vettä. J p****t sanon minä. Toi kaivo ei ole 60 vuoteen jäätynyt ja minä lotraan kotonani vettä just niin paljon ku lystään. Lähdettiin sitten melkein yht'aikaa takas töihin ja tulin ehkä 5 minuuttia aiemmin kotiin, mutt niin kiukutti vieläkin toi vesijuttu, ett annoin miehen kuulla kunniansa. Aiemminkin olen yrittänyt sanoa, ett vois väliin kerätä niitä rakkauspisteitä eikä vain kuluttaa niitä kaiken aikaa. Tuntuu just nyt siltä, ett rakkaus on niin vähissä ja kortilla, ett mun kanttiani ei kannata kovin paljon testailla.

Olis niin kiva ku mies olis ihan tavallinen jörrikkä, mutt tuntuu, ett se on meillä enemmän Se Akka, joka "nalkuttaa". Kaipa se on töistä väsynyt ja tressaantunut, mutt niin voisin olla minäkin. Siltikään se ei ole syy pilata toisen hyviä fiiliksiä.

Hih Iida-Karoliina, hyvä toi juttus ankarasta harjoituksesta :LOL:.

Ketkäs täällä nyt onkaan testausvuorossa? Palaaan ruutuun ja asia-asiaan, kun olen vähän relannut ja rauhaantunut :saint:.
 
Ahaa, kyllähän miekin osaan juonia ;) ..olen tällainen Jellona emäntiäinen ja yksin kun pitkään elelin esikon kera, on tämä parisuhteessa elo välistä ihan p**seestä..anteeksi taas voimasanat:whistle: ..mies on sellainen hitaampi, mustavalkoinen, perussuomalainen vesimies, ei kauhiasti tunnoistaan puhu ja mie kärsin siitä kyllä :(..no, jospa ne vastakohdat sen verta meitä "liimaisi" yhteen, että yhdessä jaksetaan jaksaa..vaikka välistä..no tiedätte kyllä.. ;)..niin vielä..mie meillä kuulemma "nalkutan"..voe, voe mies parkaa.. :D..miehän puhunkin paljon vain "seinille"..ne ei paljon kommentoi..
 

Yhteistyössä