40+ so what!!! (vol 5.)

Pinkki, onnea kyytiläisistä! Asperiinin käyttö kannattaa varmistaa lääkäriltä, sillä jos sattuu olemaan mitään ongelmaan veren hyytymisessä, voi olla piilevänä niinkuin mulla. Niin sitten aiheuttaa hallaa.

Plussanneille onnea roppakaupalla :heart:
 
Ottis
Pinkkis Aivan mahtavan upeeta :heart: :hug: :flower:!! Sä olet nyt raskaana, kunnes toisin todistetaan. Ja onpa siellä pakkasessakin melko "lauma" ötököitä =). Tarrasukkia ja puteli superhypertehokasta vauvaliimaa matkaa turvaamaan.

Ehkäpä pikkulasillinen punaviiniä ei olisi pahaksi. Parantaa kuulema kohdunkin verenkiertoa ja tätä vihjettä näkyy kehutun monella palstalla, joilla on arvuuteltu keinoja parantaa alkion mahdollisuuksia kiinnittyä.

Haave 2010 Ehkä kannattaa rauhassa aamuun odotella ja tehdä toisenmerkkinen testi. Harmi, että haaleata viivaasi haalisti niin monen kokemus siitä, ett tuolla testillä niitä saa, mutt sitten on kuitenkin tullut varhainen keskenmeno :(. Peukuttelen kaikin sormin ja varpain, että täti pysyisi poissa. Ja niinhän se on pysynytkin, eikös vaan? Sehän se tärkein merkki on, ett täti ei ole tullut. Aina on niin kauan toivoa kuin se hirvitys pysyy toisessa piirikunnassa. :hug: !

Iida-Karoliina Sinä se varsinainen sitko olet tosiaankin, kun et vielä ole testannut :p. Mulla on jotenkin sellainen olo, ett piilottelet takataskussa suurta ylläriä. Merkit on kyllä hyvät jos kiertokin jo normaalia pidempi eikä mitään merkkejä siitä, että täti olisi tulossa.+++Sulle puhaltelen :whistle:!

ON Tisut aivan ihanan kipeet =). Alan nimittäin jo elätellä toivoa, ett sittenkin olisin raskaana, sillä kesällä kipu rinnoissa alkoi samaten näin dpo10. Niin kipeät ne silloin oli, etten unta yöllä saanut, ja vaikka en osannut aavistaakaan, ett raskaana olisin, on päivä silti jäänyt mieleen.

Alkuillasta oli nyt jossain välin etovinaan, mutt syynä ehkä se, etten ollut malttanut syödä. Niin juu ja alamasu oli taas jonkin aikaa ihan turvoksissa ja muutenkin tuntui olo ihan "pipiltä". Jos mulla nyt muita kuin digitestejä olisi, takuulla sellaisen aamulla tekisin. Ehkä huomisen työpäivän kuitenkin kestää ja jaksaa paremmin jos ei heti aamusta hanki itselleen pettymystä, sillä jos nyt oikeastikin nega tulis, niin totisesti pettyisin :(. Mutt ehkäpä sitten jos postilooraan halvempia versioita tipahtaa, raaskisin yhden pissata ;)..

Mun mies on 45 v. eli mua noin 3,5 vuotta vanhempi. Vähän turhankin suomalainen mies. Tosin hyvä laittamaan ruokaa hänkin :p.

Siinäpä muuten onkin teillä vauvahaave10 ja Iida-Karoliina vähän paremmat shaanssit raskautua kuin miellä muilla, kun on noin nuoret uroot :). Se on aivan uskomatonta miten paljon ja moneen asiaan miehenkin ikääntyminen vaikuttaa, vaikka aina vain puhutaan siitä, ett miehet ovat lisääntymiskykyisiä pitempään. Juttu ei ole aivan näin yksiselitteinen kuitenkaan :|.
 
Miulla on tällä kertaa Aconin r-liuska testi jemmassa-herkkyys tuo 25..mie tuhlasin sen Apteekin oman tuossa viime kierrolla-vaikka olin päätänyt enää olla testaamatta:p mie jemmasin sitä vuoden viimoselle kierrolle kun ajattelin, että jos vaikka olisi onnea tuonut- poikaselta samanmoisella testailin plussan! =)

..no, tuolla Aconilla jos testailee vuodon oletettuna päivänä ja tärppi käynyt, näyttää se ainakin haamulaista..Apteekin omalla(herkkyys 20) testaillessa-04 kp29/28 viiva hyppäsi oikein silmille vahvan punaisena!

..juu ja miullahin ne "rinat" kipiät-niin kuin aina tässä vaiheessa..KN olikin sitten jännä(se mielikuvistus, mielikuvitus.. ;) ) ..KN roikkuskeli tosi alhaalla, pienempi, kutistuneempi(ei turpea) kuin normaalisti ja jotenkin pitkä?..miulla kun se aina sellainen iso&leviä ollut :D..mitähän sekin nyt tarkoittanee taas.. :whistle:
 
Ottis
mur-mur Tiedä tuota jos vielä pääsisit sillä testailemaankin:). Miehes iän kun tosta luin, niin heti piti alkaa naputella takas, ett älä sie mur-muri ollenkaan edes kuvittele vielä vauvahaaveista luopuvas, kun sulla on noin nuori mies :p. Ja kun vireyskin on jo tullut todistettua, niin eiku uutta putkeen vaan =) :saint: :heart: ;) :whistle: :wave: :p :attn:!!
 
että sait kyytiläisen. Peukutkset sinulle ja tarrasukat. Yritä mielikuvaharjoitusta ja näe miten mukava matka pienellä on, kun pääse laboratoorio oloista pois kohdun paksuihin limakalvoihin lepäämään. Aivan ihana olotila pikkuisella, eikä mikään kiire pois. Viihtynee siellä nuo seuraavat 9 kk :)

Kiitos kaikille kannustuksesta mutta plussana en vielä tuota tulosta pidä. Varsinkin Uudin taustalta tuoma tervehdys lämmitti. Edellinen km vielä taustalla kummittelee ja tekee ihmisen varovaiseksi.

Iselläni tosiaan tuo vuoto loppui kuin seinään kp 2 ja siitä lähtien olen saannut roskisplussia+ haamuplussia. En ole hätäillyt digitestin ostolla koska, jos tuo 22 päivänä alkannut vuoto oli oikeasti kp 22 eikä kp 33, niin eihän se plussa vielä näkyisi digitesterissä.
CB:n plussa on vahvistunut ja näkyy heti selkeänä, mutta kapeena. Myöhemmin viiva levenee ja peittä koko testi alueen. Minun mielestä hyvin positiivista.

Oireet on vatsan nippailu ja menkkamainen tuntemus ja tänään iltapäivällä ensimmäinen yökkäily kohtaus. Lisäksi hirmu väsymys ja iltaturvotus. Rinnoissa oli 4 päivää ennen vuotoa hetkellinen pingotus joka hävisi hetimiten , ja sen jälkeen ei mitään tuntemuksia rinnoissa.

Töissä on vaan, niin hirmu kiire, että ei kauheasti kerkeä miettimään mahdollisia plussa tuloksia. Enkä tällä kertaa ole miehelle sanaakaan hiiskunut mistään testeistä. Testasin kaksi kertaa tuolla first signaalilla. Ensimmäisenä päivän puhdas nega vaikka cb antoi roskis haamun seuraavalla kerralla selkeempi roskishaamu cb:llä ja first signaalilla punainen haamuviiva. Joku kyseli noista eri testeistä.

Peukutukset testaaville palstalaisille ja toivotaan että plussia pärähtäisi ihan roppakaupalla.

Tuohon galluppiin vastailen 8 v nuorempi, eli 40 kymppinen.
Mielenkiintoista että nuorten miesten takiako me uhmaataan ikähaarukkaa lapsensaamiselle? No me ollaan oikeasti yritetty siitä lähtien, kun tavattiin ja olin itse silloin 39-40 v. Nuorin lapsi silloin 4-5 v.

mimmimamma


 
mimmimamma ihan ÄLY PALJON toivon nyt siulle tuon plussan vahvistumista ja pientä salamatkustajaa sinne masuun:):heart:..tarraa, teippiä, pikaliimaa, liisteriä..kaikkea, millä pieni voisi vahvasti tarttua kiinni!!!!:wave:

mur-mur
 
mimmimamma ei miulla taida tuo "ikä" olla se mittari, millä päätän..ennemminkin tuo jaksu asia painaa vaakassa..enkä haluasi, että muu elämä jäisi liikaa taka alalle-niin kuin nyt on päässyt ikäväkseni käymään.. :/
..vaan, nytpä eletään tätä hetkeä ja koetan vielä nauttia&jännätä hetken tärppäämistä..:)
 
Ottis
mimmimamma Täältäkin hurjat plussanvahvistustoivotukset :heart: :heart: :hug:. Saat meidät nuoremmat uuteen intoon, puhkuun ja nousuun, kun nyt sen vahvan plussan saat ja sittemmin sen ihkun vauvelin=).

Oivikille onnea myös uuteen kiertoon. Tuplatsempitys ja hatunnosto, ett jaksat yksin puuhailla vauvaa mikäli olen oikein ymmärtänyt :hug:.
 
[/url]

Nimi (ikä )........... Kiertopv....Yrityskierto...Monesko haaveissa

Tirlittan1968 (40)......kp2/28..............yk5...........3.
oivikki (41).................kp3/23-27.........yk8...........1.
Emily67 (42)..............kp4/24-28........yk4........3./1.yht.
onlydream (36)...........kp5/23-29............yk?...........3.
mimmimamma (47)....kp6/28..............?.............4./1. yht.
Roosamaria69 (40)....kp7/28................yk8......3.
Inia (42).................kp9/26-30.......yk16....1.
Räystäspääsky (43)...kp14/24-29............................4.
Pinkki69 (40)..............kp14/26-28.........y.n.2v......1.
haave3 (40).................kp15/28........?............3.
Lumisydän (45)...........kp15/28-32.....?............?.
liiza (43)......................kp16/24-25............yk20........4.
Wiara (39)..................kp16/22-28............yk6..........1.
Mahdotontako.............kp18/30............yk2..........1.yht.
Ämy (40).....................kp19/25-28...........yk4.........4.
Sariella09 (43)...........kp19/40............yk?..........5./1.yht.
mur-mur (44)..............kp20/27-29............yk9..........3.
Terry64 (45)..............kp21/25-29..........y.2,5v.........2.
Ottis (42)...................kp22/25-27.........yk5........1.
Iida-Karoliina (45).......kp22/23-26.......yk8...........5./1. yht.
Leena65 (44)..............kp23/25-27........yk6........3./1.yht.
Solakka Silakka (40)..kp23/24-27........yk16........1.
vauvatoive10 (42).......kp23/28-31..........yk1.........3./1. yht.
nillanilla (42)..............kp28/28-33........yk7.........1.
haave2010 (43).......kp29/29.....yk?......4./1.yht.
ikiemo (45)................kp35/20-50........y?..........4.
nallekalle (40)............kp41/?...........yk1...........6.
Taikakuu (41).............kp56/27-32.........?.............2./1.yht.
pääpilvissä (46)..........kp72/25-43........?............1.yht.


Tilastojen mukaan yli 40 v. vuoden sisään n. 33% raskautuu --> 33%/27 = 8,91 Pino alkanut 21.2.2008 --> 20.1.2009 mennessä "tavoite" = 8 (mukana laskuissa ei ole kadonneet lampaat, taustailijat, reilusti "alaikäiset" ja poistuneet)

RKTT

Iida-Karoliina (45)...........dpo14
Solakka Silakka (40)......pp12
nillanilla (42).................pp12
Ottis (42)...................dpo10
Leena65 (44)..............dpo9
vauvatoive10 (42).......dpo9
Ämy (40).....................dpo5
mur-mur (44)..............dpo3
Mahdotontako.............dpo2
Terry64 (45)..............dpo2
Pinkki69 (40)..............pp0

[/i]

ovistestiplussapäivä = dpo-1; seuraava (eli oletettu ovispäivä, myös ilman testiä itse oletettu ovispäivä ) = dpo0; sitten dpo1, jne.; hoitopäivä = pp0; sitten pp1 jne.


Plussanneet eli yrjöklubilaiset:






torpeedo (42)..17.4.2008/kp24...yk1..poika 30.12.2008
Mari66 (41)......9.6.2008/kp37.....y1,5v....poika 5.2.2009
päivänkakkara67 (41)..11.7.2008/kp40....................
mimuli (42).....30.7.2008/kp29..........yk4.......poika 31.3.2009
äittä-67 (40).......15.9.2008/kp29.....yk1....................
Karpalo67 (42)..........22.4.2009.................
velmuliina74 (34)..2.5.2009/kp24(24-30), yk7..6./1..LA 14.01.2010
OnniMaija (41)....11.5.2009/kp31 (28-30), yk3...5....LA 16.01.2010
tirulii(40)..15.5.2009/kp27/pp10..1./1.yht...LA24.01.2010
Murmukka (43)..........18.10.2009/dpo11/kp24 (28)
star-67 (42).....21.10.2009/kp26 (26-46)...yk10.....3.
Päikki (41)...25.10.2009/kp30. .y.2v...2.
Jadette (40).....29.10.2009 kp30/28-32/dpo15.....yk9....3.
Enkelinäiti (33)............17.11.2009 kp26/25-27..........yk2...........5.
erka (36).....................kp30/27-30........yk2.......3.



Mukana myös:
Taukoilijat / Taustajännäilijät / Pinon jättäneet

Hastu39, gerpera, Hemppaliina, Hysteria, siira, lumeton, Uudi, äitijo2x, anjamarita, Saara10, Minni007, Matsalu, babo67, sinisyys, kenzie64, lapsellinen67, Karpalo67, äippä67, Pilvenpyörä, vilmaville, Pömppöli, baby5, touhu tenava, AinoEmilia, Plättä, pyrstötähti, Nuusku, Kirsikka68, Höpisijä, Elina67, ruujakengu, Mussukka67, Hellu1, einiinvaan, Rva Pikkumyy, gitte, Pennanen, annastiina, Riikkaliisa, kane, keijukka, dinosaurus61

40+ SO WHAT (VOL. 4)
http://kaksplus.fi/keskustelu/t1406929
40+ SO WHAT (VOL. 3)
http://kaksplus.fi/keskustelu/t1225015
40+ SO WHAT (VOL. 2)
http://kaksplus.fi/keskustelu/t1091269
YLI 40-v. KUUMEILIJA-KERHO VOL 1.
http://kaksplus.fi/keskustelu/t976636


 
Ihanan positiivisia ajatuksia täällä leijailee :flower: Tuo vauvankuvan kiinnittäminen johonkin on hauska, lämmin ajatus. Olen jostain kuullut vastaavaa... Jostain "aarrekartasta", johon voisi laittaa tavoittelemansa asiat ja päivämäärät. Vierastan päivämääräajattelua, eikö se luo vain paineita? Mutta vauvankuva kuulostaa mukavalta. Se pitäisi tämän aarrekarttateorian mukaan olla paikassa, josta sen aina näkee, kuten esim. tuossa jonkun mainitsemassa jääkaapin ovessa :kieh: Jos näin tekisin, niin mun mies kyllä varmaan huolestuisi mielenterveydestäni toden teolla, joten mahdolliset kuvat täytyy kyllä piilottaa :LOL: Hän on kovin rationaalinen "järki-ihminen" ainakin omasta mielestään. Tarkkaa ikäänsä en aio paljastaa, mutta on minua vanhempi. :xmas: Mutta toisella kierroksella täälläkin ollaan, ja yhteinen olisi ollut mukava.. :snotty:

Onnea :flower: kaikille, joilla plussa!!! Haamuplussakin on plussa, kyllä se niin on. Kyllä siitä saa iloita, luvan kanssa! Mimmimamma sinulla on kyllä lupaavia oireita. Saisitko gynen kirjoittamaan varmuuden vuoksi Lugesteronia!? :heart:

Ja Pinkkis Sinähän ihan hehkut :heart: Se näkyy tänne asti! Todella hieno, ihana tilanne sinulla!

Nyt kauniita yöunia kaikille :wave:
 
Kylläpä oli tekstiä tullut taas palstalle, mitähän sitä enää muistaa kommentoida?

Pinkkis Onnea hurjasti kyytiläisestä! Toivon kovasti että plussa pärähtää ++! Ja hienon määrän saitte pakkaseenkin varuilta!

nillanilla vielä sulle peukutuksia!!

mimmimammalle taas pitkää pinnaa noihin testauksiin.. ollako vai eikö olla..? Toivotaan että ratkeaa lopulta pysyväksi plussaksi!!

Leena kyllä olen lukenut, että clomit voi lyhentää kiertoa. Itselläni on jo valmiiksi melko lyhyet kierrokset, niin ei niitä ole entisestään lyhentänyt. Mulla myös tissit mustelmankipeät ihan loppumetreille saakka kuten viimeksikin tädintulo päivään saakka, yleensä hiipuu muutama päivä ennen. Hyvää matkaa sinulle ja rauhallista joulua.. ja sitä ihanaa toivelahjaa uudelle vuodelle! :heart:

Luovuttamisesta oli puhetta. Kun lapsia ei ole ennestään, niin on kai pakko yrittää vähän pidemmälle, kuin jaksaisi. Itse olen ajatellut, että jos jään lopullisesti lapsettomaksi, (minkä tiedän vasta useamman vuoden päästä ) niin sitten nämä kuumeiluvuodet olivat se minun vauvajuttuni. Olen saanut edes haaveilla vauvasta.. ja sitä iloahan ei minulta kukaan vie pois! Ja olen kai kertonut ennenkin, että sitten suuntaan energiani noihin eläinlapsiin ja kerään niitä taas vähän lisää ympärilleni.. =) Haluaisin tosin miehenkin takia lapsen, mutta luulen, että hänkin tyytyy sitten noihin karvaisiin vauvoihin..

Positiivisuudesta. Hyvä, kun siitä muistutettiin! Liian usein palstalla puhutaan iästä ja kuinka epätoivoista tämä yrittäminen on. Se kun me tiedetään jokainen muutenkin.

ON eilen illalla lensi sitten yrjöt ja toisetkin. Täällä päin onkin ollut vatsatautia liikkeellä ja se selittää myös ne minun alkuviikon oudot mahatuntemukset. Tänä aamuna pp12 testasin Apteekin Omalla tyylipuhtaan negan, sen tutun valkoisen viivankohdan. Vaikka kuinka tikkua tuijotin, en saanut sitä muuttumaan plussaksi.
 
Mimmimamma Tosi hyvältä kuulostaa. Tarrasukkia tulevaan :hug: Et sinä voi luovuttaa ennen kuin vauva tuhisee mukavasti kainaloisessa sinulla :heart:
Sinä etununässä olit se joka sai minut toivomaan että vielä onni soisi pikkunyytin minullekkin. Rohkeasti ja luottaen olet jaksanut vaikka on km vasta ollut. En usko että me joilla on nuorempi mies sen takia täällä kuumeillaan ja kaikki peliin tyylillä. Kun on vain sattunut kohtalo peliin puuttumaan niin minkäs teet. Alussa minä mietin monet kerrat että olisi nyt edes vähän vanhempi tai minä nuorempi,,juu niinhän se olisi tietysti. mut kun ei voi mitiä tälle asialle. Minä ihailen vauvelin kuvia milloin missäkin ja saa hypistelen noita vauvan kolttuja välistä kaupassa. eipä taida olla meilläkään ihan jääkääpin ovessa kuvan paikka. =)

Toki myös kaikki te muut rohkeat naiset joita täällä on saanut virtuaallisesti tavata, kiitos teille että olette olemassa


=) :hug: Hyvät yöt

Niin ja en omalta kohdaltani uskon näin, että olipa minulla nyt minkäikäinen ukko vain niin vauvakuumeessa kärvistelisin yhtä lailla, kun olen niin rakastunut että rakkaus vauva on se mitä toivoo..Menipä vääntelyksi, tiedätte tuntee varmaan kuitenkin =)
 
Erka kiva oli nähdä sinut yrjölupilaisissa :heart: Kun sinä pöllähdit tänne uutena samoihin aikaan kuin itsekkin. Ajattelin että eipä tuo täällä varmaan kauan ole.. :saint:
Ja niimpä onnellisesti kävi nyt jo olet yrjölupin uusin, hienoa ja onnea.
Seurailen kuulumisiasi tuolla odottajien puolella ja peukutan sinulle että kaikki menee hyvin teillä koko 9kk ajan.. Jospa pääsisin perässä..ja meitähän olisi joukoittain sinne perässäsi tulossa.. =) =) Etpä huomaakkaan kun kohta siellä on tungosta. heips!
 
Huomenta,
Mimmimammalle täältäkin tsemppiä!
Olen samaa mieltä Iida-Karoliinan kanssa, että ei sen miehen iän niin väliä, se on se rakkaus ja varmaan sekin jonkin verran että toisella ei ole yhtäkään omaa. Toki on huonoina päivinä käynyt mielessä että olen kohta vanha ämmä ja mies jättää siksi että haluaa lapsen jota ei voi kanssani saada, mutta onneksi nuo ajatukset menee ohi ja ymmärtää että miehellä oli ihan vapaus valita ja rakkaus on ihmeellinen asia, voihh sitä kemiaa!
 
Huomenta vaan kaikille!
Täti on toistaiseksi pysynyt poissa. Ajattelin pitää maltin matkassa ennen seuraavaa testailua, vaikka yksi Predictor on vielä kylppärin kaapissa odottelemassa. Aamulla sitä vastoin pakkasin tamponit ja siteet varalta matkaan mukaan töihin lähtiessäni... Tänään kiertopäivä 30/29. Jos ei siis viikonloppunakaan näy menkkoja alan suuunnitella viimeisen testin käyttöön ottoa. Tuota mieskeskustelua tässä on käyty. Oma kultani on vm. -63, eli kolme vuotta minua vanhempi. Hänellä entuudestaan kolme lasta edellisestä avioliitosta - yhteensä meillä siis kuusi, mutta se yhteinen rakkauden hedelmä puuttuu... Ensimmäistä kertaa hän toivoo kuitenkin omaa lasta näin paljon kuin nyt tätä yhteistä "projektia" työstäessämme... :heart: :heart: :heart: Meneillään on muuten nyt meillä 10. yrityskerta, eli näillä tiedoilla voi minutkin pistää toistaiseksi haaveilijoiden, muttei vielä plussanneiden listaan. Positiivista mieltä kaikille ja hyvää päivän jatkoa!
 
KYSYMYS: montako päivää ovistestin plussan jälkeen kannattaa tehdä raskaustesti?
Tiedän että noin pari viikkoa.
Mutta paljonko ennen se voi näkyä te joilla on kokemusta?
Jos ovistestini näytti plussaa sunnuntaina 6.12 oletan että ovulaatio oli maanantaina 7.12, ja nyt on seuraavan viikon torstai, onko ihan rahan hukkaa ostaa herkkä testi, vai odotanko maanantaihin tai ainakin sunnuntaihin?
 

Yhteistyössä