Terve tulemas joukkoon mukaan pikkupupu!
ONNEA HAAVE2010 Uskon että on ihan oikea ++ jonka sait..sinunhan kiertopäivät kertois siitä. Ja varmin merkkihän raskaudesta kuitenkin on se että täti ei tule kylään! :flower: :heart:
Minä uskon vakaasti tuohon positiivisen ajattelun voimaan, toiveet ja haaveet ohjaavat meitä ja kun jaksaa haaveilla voi toiveet myös toteutuakin.. Kuka tietää. JUUPA joskus kannattaakin miettiä että mitä toivoo, juuri samasta syystä ..
Tätä vauvahaavetta en nyt tarkoita.
vauvatoive10 Voisin arvata miehesi ja sinun ikäeroksi 12v.. paljon ikäeroa kun minusta on 12-17v
:saint: Sinun arvaus meistä olisi?
Foolihappo on hyväksi solujen uudistumiseen ja rakennus aineena kuten vauvatoiveissa tarvitsee ja odotuksen alkumetreillä. Foolihappoa saa mm Greippimehusta, Ruisleivästä, banaanista. Foolihappo on b, ryhmän vitamiini.(varmaan tämän jo tiesit) B-ryhmän vitamiinit on niitä tärkeitä joita ilman ei kai oikein raskaudu. Itse otan omegaa jossa B6 ja B12 vitamiineja. Nyt olen viimeiset pariviikkoa juonut ihan sikana greippimehua, niiden taplettien lisäksi . Janottanut on tosi paljon =)
Nillanilla Miten itse joko olet aamulla testin tehnyt?? eikö sinunkin kiertopäivät ala olla jo niissä päivissä?? =)
Niinhän sitä sanotaan että huipulla tuulee.heh.. Eilen sitten tilasin testejä kotitestistä ja odotin että jospa tänään jo olisivat tulleet. mutta eipä tulleet
Tätiä ei ole vielä näkynyt, eikä täti oireita ole. Mulla tänään olis se dpo14..katsotaan alkaako niagara yllättäen vielä tänään, vaikka haluan olla positiivinen, pitää myös olla valmis pettymään. Mullahan ei noi kiertopäivät vielä ole paljon mitään, ovis vaan niin aikaisin tuli nyt.." 2-4 jos täti pysyy pois voin alkaa suurta ihmettä toteutuvaksi =)
mimmimamma Miten jakselet?? Huhuu mitä sinulle kuuluu, toivon että hyvää vain. :heart: :heart: :heart: