siskot hyvät , kaikki miehet ovat vaikeita, mutta koska emme ole lesboja, yrittäkäämme kestää ja ymmärtää. Jokaisessa on joku huono puoli , kellä mikäkin, aina voi vaihtaa miestä mutta mutta joku ongelma on joka suhteessa, raha, alkoholi, riitely, tylsyys, pettäminen, yhteisen kiinnostuksen puute ym. ym.
Ongelmatonta suhdetta ei ole, en ole ainakaan havainnut, itselläni ja muilla.
Välillä meillä ovet paukkuu ja riidellään, mutta ei ole koskaan tylsää, tunteita ja kuumuutta on liikaakin välillä.
En kestäisi liian tasaisessa suhteessa, tarvitsen kai vähän vastusta, mun miehessä sitä on tosi paljon, luulee olevansa joku macho välillä, mutta ah niin namu sitten kuitenkin. Olen jonkun verran oppinut käsittelemään häntä ja itseänikin, osan välillä ummistaa silmäni ja antaa mennä toisesta korvasta ulos, se on ollut vaikeaa opetella, mutta kannattanut.
Itsekään en ole ihan täydellinen, miksi toisen pitäisi olla.
RAKKAUS ON VAIKEA LAJI! Hyvää viikonlopun aloitusta kaikille.
Pissasin siihen First Signal testiin ruokatunnilla, hölmö kun olen, ja negaa näyttää, kierron päivä muistaakseni 25 joten negaksi taitaa jäädäkin. Katellaan ja muistetaan elää muutakin elämää kuin tämä testaaminen, halikaa miehiänne ja yllättäkää ne tänään hellyydellä