40+ so what!!! (vol 5.)

vauvatoive10 Kyllä täällä varmasti monen mielessä tuo ajatus on, että saadaanko sitä vauvaa koskaan..myös vahvasti minun mielessä tuo ajatus käy yhtenään..Ei mikään ole niin varmaa kuin epävarma :| Niin kauan kun toivoa on kuitenkin varmaan toivoo, vaikka ymmärrettävää onkin että ei jaksa, eikä ehkä ole tarkoituskaan että tässä vuosia tämän asian kanssa käyttää kaiken enerkiansa ja parisuhde alkaa jo sen takia rakoilla ja muu elämä jää elämäti :| Kun kuitenkin mailmassa on niin paljon kaikkea hienoa ja hyvää tarjottavana, ja mottoni onkin että Joka päivä tulisi elää täysillä ja nauttia kaikesta. Nyt kun vielä jalka nousee, milloin sitten jos ei nyt? Sielläkö vanhainkodissa..no ei, minä sitten siellä kiikkustuolissa muistelen mitä kaikkea on saanut kokea ja tehdä, enkä päivittele sitä kaikkea mitä olisi voinut tehdä..Siis täysillä vain etteen päin , vaikka :headwall: Tai läpi harmaan kiven.



 
Ottis
Näin tehdään Iida-Karoliina. Painutaan vain vaikka läpi harmaan kiven. Se voi kyllä kalloon jossain välin sattua, mutt tietääpähän eläneensä.

ON: Tisut edelleen kipeät ja niin mahtavan isot, ett ihteäkin hirvittää, mutta siitäpä just tiedänkin, että täti on tulossa. Myös ristiselkä on niin kipeä, ett sekään ei voi mitään muuta enteillä. Itseasiassa näillä tuntemuksilla ihmettelen jos dpo13:sta pääsen eli huomiseen, ettei täti jo tule.

Muutenkin on PMS-oireet ottamassa vallan :headwall: :(, kuten varmaan edellisestä tekstistä näkyi. Totuushan on, että loppujen lopuksi mun mieheni olisi useimpien mammojen unelmavävy, mutt ongelmana on se, että minä en ehkä ole oikea ihminen hänelle. Tai no.. Joskus olen sanonut epäilijöille, ett minkäänmuunsortin mies ei olisikaan saanut minua asettumaan aloilleni. Meillä vain puuttuu yhteiset intressit ja se tekee elämän joskus niin maanperusteellisen tylsäks ja siitä se valituskin sitten aina alkaa :snotty:.
 
Ottis
By the way, Iida-Karoliina, Sullahan olis tädin periaatteessa pitänyt jo tulla jos on tullakseen, joten esitänpä henk.koht. kysymyksen: Joko olet pissannut purkkiin tahi sihtaillut tikkuun?
 
siskot hyvät , kaikki miehet ovat vaikeita, mutta koska emme ole lesboja, yrittäkäämme kestää ja ymmärtää. Jokaisessa on joku huono puoli , kellä mikäkin, aina voi vaihtaa miestä mutta mutta joku ongelma on joka suhteessa, raha, alkoholi, riitely, tylsyys, pettäminen, yhteisen kiinnostuksen puute ym. ym.
Ongelmatonta suhdetta ei ole, en ole ainakaan havainnut, itselläni ja muilla.
Välillä meillä ovet paukkuu ja riidellään, mutta ei ole koskaan tylsää, tunteita ja kuumuutta on liikaakin välillä.
En kestäisi liian tasaisessa suhteessa, tarvitsen kai vähän vastusta, mun miehessä sitä on tosi paljon, luulee olevansa joku macho välillä, mutta ah niin namu sitten kuitenkin. Olen jonkun verran oppinut käsittelemään häntä ja itseänikin, osan välillä ummistaa silmäni ja antaa mennä toisesta korvasta ulos, se on ollut vaikeaa opetella, mutta kannattanut.
Itsekään en ole ihan täydellinen, miksi toisen pitäisi olla.
RAKKAUS ON VAIKEA LAJI! Hyvää viikonlopun aloitusta kaikille.
Pissasin siihen First Signal testiin ruokatunnilla, hölmö kun olen, ja negaa näyttää, kierron päivä muistaakseni 25 joten negaksi taitaa jäädäkin. Katellaan ja muistetaan elää muutakin elämää kuin tämä testaaminen, halikaa miehiänne ja yllättäkää ne tänään hellyydellä :)
 
ottis Pisut purkkiin lorotin tänään, ja |O HOH HOIJAA nega oli..juu tätiä ei vain näy, aamusta aika öklö olo, ?? Aiemmissa raskauksissa en ole testejä tehnyt kun vähän myöhemmin vasta että en tiedä miten aikaisessa vaiheessa olisi näkynyt. Ja silloin myös laskin vielä varman päälle et viimeinen mahdollinen kierron päivä ja + yksi ( näin toisen lapsen kohdalla.) ja muistan että ei niin selvä ollut kun testi viiva, ja tuli ruutuun just siinä määrätyn ajan kuluessa, jo luulin ettei mitään viiva tulis, ja sitten alkoi ilmestyä.. No, vaikka nyt tässä pohdin että voisko olla mahdollista toivoa vielä+ tulosta. niin en nyt jostain syystä usko koko juttuun.. Olis kai jo liian hyvä juttu ja kun jotenkin on varautunut siihen että en ehkä koskaan sitä vauvaa saa,, ja nyt yritetty jo kuitenkin useampi kuukausi ja Ivf..jututkin ollut.. niin ei helpolla usko..
 
vauvatoive10 Olen pahoillani sinun NEGASta :( :hug:
Kuitenkin mietin tossa että sinäkin olet aika aikaisessa vaiheessa liilleellä, ja jos täti ei siellä jo ole..niin testailee uudelleen parin päivän päästä. Minä tosta purusta toivuin aika hitaasti( mullahan oli se avoleikkaus) siitä joutui olemaan 2 kk saikulla. ja en tosiaan ollut kunnossa vielä kesälläkään, ja nyt vasta on normaali olo. Jotenkin mietin että voi olla myös että vaikka toipuisi hyvinkin niin ehkä kestää tovin että roppa tulee perässä tässä uudessa tilanteessa..Vasta kun pääsitte vähän aikaa sitten yrittämään niin jospa antaa ajan kulua- Uusi vuosi ja uudet kujeet..

Sinä olet muo nuorempikin joten, sulla vähän enempi aikaa tähän on käyttää kun minulla..
 
Heippahei täältä taustatonttuilijalta :xmas:

Horoskooppikeskusteluun: olen yltiöromanttinen kalat ja mulla oinasmies --- ihanan kuumaa :heart: :heart: :heart: Mies tulee keski-euroopasta ja ottaa naisen ihanasti huomioon....eli olen kyllä rakastunut.... Mutta sitä yhteistä vauvaa meille ei ehkä suoda......

Ajattelin pitää kierron ilman yritystä, koska ton kemiallisen jälkeen oli niin kovat mensut, että sain tulehduksen, jota nyt yritän parannella.... :( Raskaustesteistä on ollut myös paljon juttua, ja kyllä yhä luotan siihen varhaiseen predictoriin - antoi mulle kauniin vaaleanpunaisen plussan testiajan 5 min sisällä mutta sitten raskausoireet hävisivät parin päivän sisällä ja mensut alkoivat. Aikaisemmat raskaudet myös testasin predictoreilla (tavallisilla) ja ihan oikein näyttivät jo päivän ennen menkkojen alkua.

Flunssakin sitten iski juuri ennen joulua.....lääkitsen juuri parhaillaan itseäni punaviinillä ja nautin perjantai-illan vapaudesta !! Hei, ja meillä on joulukuusi koristeltuna jo!

Tervetuloa uusille kuumeilijoille :flower: Mukavia elämäntäyteisiä keskusteluja täällä on käyty ja olen niitä joskus yrittänyt ehtiä lueskella mutta en ole kerinnyt kommentoimaan. Toivon sydämeni pohjasta plussia kaikille, ja esim PINKKI on siellä lukemani mukaan jännittäviä aikoja elämässä......toivon sitä muhkeaa ++++++ =)

Miehiä koskevaan keskusteluun --- on ne miehen ja naisen aivot eri tavalla kasaan kyhätty... Mutta jos ne muutamat elämän osa-alueet pelaa hyvin yhteen (seksi, huumori, empatia, ystävyys) niin kaikki muu on voitettavissa.....?

:heart: Lämpimin joulunodotus -terveisin :heart:

-emily-
 
Tänään oli jännä päivä, kun oli se aukiolotutkimus. Pelkäsin hirveesti, mutta olikin ihan kivuton juttu. Johdin oli auki, ja muutkin tulokset ok, kuin nuorella tytöllä :LOL: ! Mutta tosiasia kuitenkin on, että tämän ikäisellä munasolut on usein kelvottomia. Kokeillaan jonkin aikaa vielä, jos onnistuttaisiin ilman apuja!

Erkalle :hug: ! Ehkä ne testit olisi tosiaan hyvä hetkeksi unohtaa!
 
Ottis
Roosamaria69 Onnittelut :hug: hyvistä tuloksista ja onnea yritykseen. Niitä olkoon yksi ja ainutkertainen ja sit kunnon tärppi :heart:!

Iida-Karoliina Mulla on sellanen mutu, ett sulla nega vielä plussaksi muuttuu ;).

Emily67 Minä olen myös harkinnut, ett näistä lähipäivinä alkavista menkoista alkaa mulla ns. välikierto eli panen pääni huilaamaan tästä stressaamisesta. Mutt sitä ennen otan miehen luokalle =).

Tänään olin vähän julma ja miehen kanssa yhdessä kaupassa käydessä ostin siteitä, vaikka yleensä haen ne vaivihkaa itsekseni, ettei hänen tarvi tuntea oloaan kovin vaivautuneeksi. Pikku piru minussa ajatteli, ett kärsiköön hänkin nyt vähän. Mutt ehkä mä tästä lepyn. Mies yrittää kovasti puhua ja jutella, mutt kaikesta mikä (Ylläri! :)) ei kiinnosta minua pätkääkään. Vaan jospa tämä tästä.

Vauvatoive10 Totta kirjottelit miehistä ja suhteista ylipäätään. En väitä et itsekään olisin helppo ihminen, mutt myönnän sen, ett minusta saa hyvin vaikeankin ihmisen. Mun mies on kalat ja välillä niin liukas, ett siitä ei todellakaan saa otetta. Edellisessä suhteessa mies oli kalat myös ja tän miehen tavatessani ja horoskoopin kuultuani ajattelin jo ottaa pakkia suhteessa, varsinkin kun kuulin hänen ammatinsa olevan saman kuin aiemman :). On tää kuitenkin paras mies minulle, sanon mitä sanon. :saint:.
 
Siiri Sisilisko..lämmin :hug: Ihana nähdä sut täällä :) Kylläpä ne tutkimukset kannattaa tehdä vaikka monilla mitään vikaa ei löydy. Eipä meilläkään löytynyt. Luonto vaan pihkura tekee kiusaa.

Minä en horoskoopeista mitään ymmärrä, mutta minä olen leijona ja mies härkä..mimmonenkas soppa me niistä saadaan aikaseksi??? Tulkitkaapa viisaammat :LOL:

Täällä on parin päivän takaisesta leijumisesta palattu takaisin maanpinnalle. Tiedostettu aika pieni todennäköisyys saada se plussa tästä hoidosta, mutta täytyy kai niitä ihmeitäkin joskus tapahtua :/ Eli matalalla profiililla piinistelen ja yritän keskittää tarmoni ja ajatukseni muihin asioihin...

Jouluvalmistelut on onneksi käynnissä...melkein kaikki lahjat olen jo hommannut ja enää ehkä jotain pientä ostelen. Ruokajutut yms sitten vasta ensi viikolla. Sukulaisiin ollaan menossa jouluksi, mutta eihän sinne tietysti tyhjin käsin mennä vaan jotain sapuskoja viedään mukanamme. Joulu on minusta niin ihanaa aikaa :xmas:

Voi kun toivoisin Iida-Karoliinan Ja Solakka Silakan negojen kääntyvän pulleaksi plussaksi. Kukas muu oli vielä testaillut??...no liian aikasin kuitenkin testasit! Ja Nilla se pissiskelee tikkuun jossain reissussa.. :D

Rauhaisaa perjantai-iltaa kaikille! Voi kun ne tontut nyt hokaisivat miten kovasti me niitä plussia toivotaan ja niitä meille tois...

Pinkkis :xmas:
 
Vauvatoive ikävä katsella sitä nega, mutta jospa vielä + muuttuisi.

Iida-Karoliina :hug: nega tuo noita mietteitä pintaan, mutta + sinulle peukutan.

Erka oih varmasti tuommoinen huolesuttaa, mutta selvästi on siinnä testissä vain jäänneet aineet hiukan vajaaksi toiselta pulelta, onneksi sait ultra ajan aikaistettua odottaminen on varmasti vaikeaa...

Roosamaria hienot uutiset sait testeistä nyt voitte rauhassa kuumeilla.

Emily hyvää joulua myös sinulle :xmas:

Mur-Mur no harmi, kun tuntuu sinusta jo siltä, että ei tarttunut, mutta katsellaan vielä on aikaa oireiden ja oireettomuuden tulla tilalle.
 
[/url]


Nimi (ikä )........... Kiertopv....Yrityskierto...Monesko haaveissa

haave2010 (43).........kp2/29-30..yk11......4./1.yht.
Tirlittan1968 (40)......kp4/28..............yk5...........3.
oivikki (41).................kp5/23-27.........yk8...........1.
Emily67 (42)...............kp6/24-28........yk4........3./1.yht.
Siiri Sisilisko(39)...........kp6/28..............yk21..........1.
onlydream (36)..........kp7/23-29............yk?...........3.
mimmimamma (47)....kp8/28..............?.............4./1. yht.
Roosamaria69 (40)....kp9/28................yk8......3.
Inia (42)..................kp11/26-30.......yk16....1.
Räystäspääsky (43)...kp16/24-29............................4.
Pinkki69 (40).............kp16/26-28.........y.n.2v......1.
haave3 (40)...............kp17/28........?............3.
Lumisydän (45)...........kp17/28-32.....?............?.
liiza (43)......................kp18/24-25............yk20........4.
Wiara (39)..................kp18/22-28............yk6..........1.
Mahdotontako..............kp20/30............yk2..........1.yht.
Ämy (40).....................kp21/25-28...........yk4.........4.
Sariella09 (43)...........kp21/40............yk?..........5./1.yht.
mur-mur (44)..............kp22/27-29............yk9..........3.
Terry64 (45)...............kp23/25-29..........y.2,5v.........2.
Ottis (42).....................kp24/25-27.........yk5........1.
Iida-Karoliina (45)......kp24/23-26.......yk8...........5./1. yht.
Leena65 (44)..............kp25/25-27........yk6........3./1.yht.
Solakka Silakka (40)..kp25/24-27........yk16........1.
vauvatoive10 (42)......kp25/28-31..........yk1.........3./1. yht.
nillanilla (42)..............kp30/28-33........yk7.........1.
ikiemo (45).................kp37/20-50........y?..........4.
nallekalle (40)............kp43/?...........yk1...........6.
Taikakuu (41).............kp58/27-32.........?.............2./1.yht.
pääpilvissä (46)..........kp74/25-43........?............1.yht.


Tilastojen mukaan yli 40 v. vuoden sisään n. 33% raskautuu --> 33%/27 = 8,91 Pino alkanut 21.2.2008 --> 20.1.2009 mennessä "tavoite" = 8 (mukana laskuissa ei ole kadonneet lampaat, taustailijat, reilusti "alaikäiset" ja poistuneet)

RKTT

Iida-Karoliina (45)...........dpo16
Solakka Silakka (40)......pp14
nillanilla (42).................pp14
Ottis (42)...................dpo12
Leena65 (44)..............dpo11
vauvatoive10 (42).......dpo11
Ämy (40).....................dpo7
mur-mur (44)..............dpo5
Mahdotontako.............dpo4
Terry64 (45)..............dpo4
Pinkki69 (40)..............pp2

[/i]

ovistestiplussapäivä = dpo-1; seuraava (eli oletettu ovispäivä, myös ilman testiä itse oletettu ovispäivä ) = dpo0; sitten dpo1, jne.; hoitopäivä = pp0; sitten pp1 jne.


Plussanneet eli yrjöklubilaiset:






torpeedo (42)..17.4.2008/kp24...yk1..poika 30.12.2008
Mari66 (41)......9.6.2008/kp37.....y1,5v....poika 5.2.2009
päivänkakkara67 (41)..11.7.2008/kp40....................
mimuli (42).....30.7.2008/kp29..........yk4.......poika 31.3.2009
äittä-67 (40).......15.9.2008/kp29.....yk1....................
Karpalo67 (42)..........22.4.2009.................
velmuliina74 (34)..2.5.2009/kp24(24-30), yk7..6./1..LA 14.01.2010
OnniMaija (41)....11.5.2009/kp31 (28-30), yk3...5....LA 16.01.2010
tirulii(40)..15.5.2009/kp27/pp10..1./1.yht...LA24.01.2010
Murmukka (43)..........18.10.2009/dpo11/kp24 (28)
star-67 (42).....21.10.2009/kp26 (26-46)...yk10.....3.
Päikki (41)...25.10.2009/kp30. .y.2v...2.
Jadette (40).....29.10.2009 kp30/28-32/dpo15.....yk9....3.
Enkelinäiti (33)............17.11.2009 kp26/25-27..........yk2...........5.
erka (36).....................kp30/27-30........yk2.......3.



Mukana myös:
Taukoilijat / Taustajännäilijät / Pinon jättäneet

Hastu39, gerpera, Hemppaliina, Hysteria, siira, lumeton, Uudi, äitijo2x, anjamarita, Saara10, Minni007, Matsalu, babo67, sinisyys, kenzie64, lapsellinen67, Karpalo67, äippä67, Pilvenpyörä, vilmaville, Pömppöli, baby5, touhu tenava, AinoEmilia, Plättä, pyrstötähti, Nuusku, Kirsikka68, Höpisijä, Elina67, ruujakengu, Mussukka67, Hellu1, einiinvaan, Rva Pikkumyy, gitte, Pennanen, annastiina, Riikkaliisa, kane, keijukka, dinosaurus61

40+ SO WHAT (VOL. 4)
http://kaksplus.fi/keskustelu/t1406929
40+ SO WHAT (VOL. 3)
http://kaksplus.fi/keskustelu/t1225015
40+ SO WHAT (VOL. 2)
http://kaksplus.fi/keskustelu/t1091269
YLI 40-v. KUUMEILIJA-KERHO VOL 1.
http://kaksplus.fi/keskustelu/t976636
[/quote]

 
Perjantain päivitykset tehty ja nyt saa esittää korjaustoivomuksia :)

Tervetuloa Siiri Sisilisko pinoon sekä listaukseen ja tervetuloa myös ani65. Tule kertomaan vähän "yksityiskohtia" eli ikä (lienee 44) , kiertopäivät, yrityskerrat ja monesko lapsi. Siis jos haluat ne kerrottavan. Toki voimme laittaa listaan vähemmälläkin määrällä dataa. Kp:t olisi kuitenkin kiva tietää, jotta pääset oikeaan kohtaan listassa.

Mulla on nyt töitä niin hirvittävästi, etten ehdi kommentoimaan virkeää keskustelua, joka täällä viriää. Juttuja lueskelen matkustaessani julkisissa, mutta kommentoiminen vaatisi jo enemmän keskittymistä.

Mukavaa viikonlopun alkua kaikille!

Niin ja kiitokset vielä päivitysavusta, Wiara.
 
kiitos lohdun ja kannustuksen sanoista, ajattelen vaan että jos on ovulaatiotestin plussasta melkein 2 viikkoa ( sunnuntaina tulee )niin silloin ei kai ole tärpännyt jos negaa näyttää, pitäis kai se jo näkyä vai mitä? IIda-Karoliinallakin on mystinen tilanne, niinkun muutamalla muullakin, epävarmuutta ilmassa kunnes vuoto alkaa tai ei ala....toivotaan ettei ala.
 
Iso:hug:kaikille negan testiin saaneille, toivotaan plussaksi vielä muuttuvan:heart:


..mie olen rätti poikki väsy..niin fyysisesti, kuin henkisestikkin..depistä nuo pms-oireet meinaa pukata..

Vaan, lapsen joulujuhla oli ihana!!!.. tippahan siiinä linssiin tuli kun pikku poikasemme(esitti enkeliä ) siellä Marian&Joosefin kera näytteli kirkossa..ihana tunelmahan siellä aina on:saint:

Jospa mie huomiseen piristyisin kun pikkujoulua vielä vietämme aikuisten&lasten kesken..illasta voinkin sitten jo ottaa vähän punkkua ja parantaa mualimoo!!!:p..kyl se siitä sitten taas..välistä pitää nollata.. ;)


Ihanaista illanjatkoa!!!..jään odottelemaan niitä--->:heart:++++:heart:

Terkuin.


mur-mur..ärrin murrinkin välistä..:D

((muoks))..ajatuksia herättäviä juttuja olette kirjoitelleet..en vain nyt jaksanut kommentoida/osallistua..huomenna pare mieli sitten..:)..lämpöä tuntuu olevan 37.4C..taidan olla sairahaksi vielä tässä tulossa.. :/
 
Niin tuohon listaan viitaten... yrityskerta 10 siis juuri umpeutui, kun menkat eilen alkoivat... Kierrossa ollaan taas alussa 2/29-30. Tänään tilasin netin kautta paketin ovistestejä ja herkkiä reskaustestejä (ei enää Predictoria!!!) Rankka viikko takana. Miun kullanmussukka on kala ja minä rapu... herkkiä romantikkoja siis molemmat :heart: :heart: Nyt kultani näkee unia jo, eli olemme molemmat aika sippejä - väsymys painaa väkisin silmää, vaikka tarkoituksenamme oli viettää kahdenkeskistä iltaa toisillemme - huomenna vanhin tyttäreni saapuu poikaystävänsä kanssa joulunviettoon ja sunnuntaina olisi määrä nuorempien poikieni tulla isänsä luota kotiin... Hyvää viikonlopun alkua, positiivista mieltä ja joulun odotusta! Yritetään "relata" kaiken joulukiireen keskellä - jospa joulun aikaan jopa "tärppäisi" jollakulla... ;)
 
Ottis
Vauvatoive10: Meillä näemmä sama jännäpäivä. Minäkin tein tänä aamuna testin ja negaa näytti. Tunnustettava on, ett toivosta olen jo luopunut ja kaikenlaista jäynää keksin, miten saisin tän alakulon muuttumaan iloksi.

Haave2010 Pahoittelut, ett noin sitten lopulta kävi :(. Ei voi kuin toivoa ja melkeinpä jo rukoillakin, ett seuraavalla kierrolla olisi parempi onni. Joskus kun katselen faktaa noin pitkästä yrityksestä, en voi kuin ihailla teitä naiset, ettette enempää narise ja marise. Luulin olleeni kovakallo, mutt aikamoinen turhan narisija olen sittenkin.

Hyvää yötä ja parempaa huomista kaikille! t. Ottis
 
IIda-Karoliina, mulla oli se tähystysleikkaus, ja just eilen näytin miehelle mahaani että on vasta kuukausi operaatiosta ja ihan pienet nätisti parantuneet arvet. Keskiviikkona olin leikkauspöydällä, ja torstaina jo matkustin bussilla Tartosta Tallinnaan ja iltalaivalla kotiin. Maanantaina menin töihin, sairaslomaa siis operaation vaatima 4 pv. Avoleikkaus on rankka juttu, mutta sut on varmaan kunnolla korjattu, ehkä se on helpompaa avoleikkauksessa, itsestäni en edes tiedä onko johtimet auki. Toinen puoli pitäis olla, toinen on epävarma, kun se klipsikin oli kadonnut ja koko munanjohdin poikki. Kerroinkin siitä jo, mutta pitänee mennä aukiolotutkimukseen kunhan vähän aikaa kuluu. Olen vaan niin onnellinen jo tästä yrittämisestä, onnellinen siitä että nyt on mahdollisuus ja siksi en haluakaan olla pettynyt vaikka ei heti onnistuisi.
Mietin että auttaisko ne clomit jotenkin tässäkin tilanteessa, oliko jollakulla kokemusta?
Yksi tuttu nelikymppinen nainen tuli raskaaksi niillä, ja hänellä vain 1 munanjohdin.
 
söin tänään sikapaljon suklaata ja perunalastuja, kokeilkaa sitä, se piristää !!!!!!!
Sitten joulun jälkeen ollaan taas kunnolla ja urheillaan ja sekstaillaan ja kaikki ollaan kohta raskaana.
Ottis kyllä se siitä, ollaan saman ikäisiäkin, ja kierto samassa kohdassa, kai se toivo tässä kuussa meni mutta yritetään uudestaan.
 
Eipä ole r-oirehia tuo lämpöilyni..voipi johtua noista kirotuista kantapäistäni, jotka taasen vihoittelevat :(..pitänee ottaa resepti panadoli ja juoda kuumaa kaakaota, eiköhän se peiton alla sitten soffalla tv:tä kattellessa unukka tule :)

Kauniita unihia toivotellen..


mur-mur
 

Yhteistyössä