40+ so what!!! (vol 5.)

voi Iida-Karoliina, minä olin melkein nelikymppiseksi aika tavis ja rajoittunut, pelkäsin melkein puhua englantia jos äännän väärin. Sitten tapasin ton kikkarapään joka ei muuten ole Turkkilainen, ja koko elämäni meni ylösalaisin ja uuteen uskoon. Entisestä jäi jäljelle kai vain lapset 2 kpl, menossa mukana edelleen. Jos me saamme vauvan, se vauva on tummempi ihonväriltään kuin minä ja sillä on kihara tukka ja ruskeat silmät niinkuin isällään.
MInä olen horoskoopissa härkä ja nouseva skorpioni, sanovat että myöhemmin alkaa muistuttaa enemmän nousumerkkiään.
Tänään olin levoton kun alan odotella menkkoja, puhua päpätän ja touhuan ja ärsyynnyn kun oikeasti olen vähän huolissani siitä että saammeko sitä vauvaa...koskaan....kävin välillä miehen kyljessä sohvalla pötköttämässä ja otti ihan kainaloon ja nyt tuntuu paremmalta.
 
Ottis
Vauvatoive10 Sinähän olet sitten kuin melkein uuden elämän saanut :). Siitä teidän vauvasta tuleekin varmasti aivan ihana.

Tsekkasin tilanteen ja nytpä taas muistan, ett Iida-Karoliina, Solakka Silakka ja nillanilla elävät niitä kaikkein vauvakuumeisimpia aikoja, kun pelätään tädin tulevan ja toivotaan sen pysyvän poissa.

Mulla on tämä viikko mennyt niin totisesti haaveillessa, ett tänä iltana oikein yllätyin kun huomasin, että huomenna on perjantai ja nytkin tekis mieli tarkistaa joltain, ett onko nyt tosiaankin torstai. Taitaapi olla, mutt parasta tässä "vadessa" on, ett piinapäivät menee nopeasti kun ei itekään kärryillä pysy. Tänään jouduin "siviilissä" ihan sormin laskea, ett mikä päivä kierrosta mulla onkaan menossa.

Mies otti sitten niin tosissaan saarnani, ett mököttää ja kuului painuvan nukkumaan sanaakaan sanomatta. Mur-muriko se oli vai kuka ku epäili miehellään olevan menkat? Mä olen useinkin epäillyt, ett mun miehellä on kestomenkat ku on aina niin lyhytpinnanen, mutt sit joku/jotkut kaverit ovat epäilleet kiukuttelunsa johtuvan tästä vauvajutusta, kun siitä ei valmista tuu. Ehkäpä se hänenkin mieltään vähän kaihertaa miten tässä jutussa käy? Minä olen huono tässä vaiheessa hänellekään puhumaan ja kanssaan jännäämään, kun pelkään vain lisääväni niin hänen ahdistustaan kuin omaanikin, sitten kun se täti kuitenkin pärähtää paikalle. Helpointa olis työntää plussatikku nokkansa alle ja kertoa olevansa raskaana ;).

Täytyy tunnustaa, ett tänä iltana käskin miehen voimasanojen kera painua jonnekin, missä en ole hänen tiellään ja jossa saa nalkuttaa ihan rauhassa. Yleensä kun oikein suutun käsken sen painua hakemaan jostain sikiävämpää akkaa, ettei tarvi kiukutella. Siihen se sit sanookin, ettei haluakaan lisääntyä kenenkään muun kuin minun kanssa ja se jo mua vähän lepyttää :).

En nyt jaksa enempää tänään. Menen tutilullaamaan :wave: ! Kauniita unia :heart: :heart:!!
 
huvittaa jo omat kirjoitukseni, rajoittuneella tarkoitan että olin varmasti se jonka viimeksi uskottiin ryhtyvän suhteeseen afrikkalaisen miehen kanssa, ja mun työpaikalla moni pyörtyy jos vielä raskaaksi tulen tässä iässä kun jo ovat olleet ihan äimänkäkenä tästä miehestä nyt on puheet vähän loppuneet kun on neljäs vuosi yhdessä jo kuljettu. Kaikki aikaisemmat suhteeni ja ex-mies ovat olleet tavallisia suomalaisia miehiä, oman ikäisiä.
 
Kiitos Ottis sanoistasi, elämä on ihmeellistä, ei ainakaan tyhjä ja tylsää.
Monet meidän ikäiset naiset valittaa kun ei oo mitään elämää, mulla on välillä ihan liian kanssa, mutta pysyypä virkeenä. Saat Ottis kohta tehdä testin sinäkin.
Vai mitä jos jätettäisi testit ostamatta ja lähdettäis niillä rahoilla kaikki kantturat vaikka sellaiselle vanhojen naisten laivaristeilylle keväällä, siellä sais olla raskaana tai ei.....
 
Hei.

Haluan mukaan tähän ihanan positiiviseen joukkoon. Osa teistä onkin tuttuja tuolta nuorempien pinosta, mutta alan ihan juuri olemaan sopiva tähän porukkaan. Ainakin tuo "So what" -osuus on minua.

Eli jos otatte mukaan, niin päivittäjälle tiedoksi
Siiri Sisilisko, 39v, kp6/28, yk 21, ja esikoista tässä toivotaan...

Yhden tuulimunaraskauden olen kokenut (vuosi sitten). Nyt olemme juuri hakeutuneet tutkimuksiin julkiselle puolelle eli odottelemme kutsua lapsettomuuspolille.
 
Heips vaan siullehin Siiri Sisilisko ja Tervetuloa kuumeilemaan kanssamme!!:wave:

Seuraava päivittäjä varmaankin sinut listalle laitteleepi =)

Paljon onnea siulle mukaan tutkimuksiin ja mahdollisiiin hoitoihin:heart:..ei tämä vauvan saanti helppoa ole meille kellekkään, mutta toivoa yriteään toistemme avulla pitää yllä. :)

mur-mur
 
Alkuperäinen kirjoittaja Ottis:
Sithän sulla Vauvatoive10 on oikein hyvä lisäsyy tulla raskaaksi, ett saat työpaikalla porukan vähän pyörtyilemään :p. Ihan hyvä ravistella luutuneita käsityksiä :D.
Samaa mieltä olen =)

Saatte ihanan suloisen nappisilmän..Suomi+ Afrikkalainen yhdistelmä on sellainen. Tämmöisiä pikkulikkoja olen joskus nähnyt..Ihan ihania olivat..

 
Sisiliskolle tai siiri sisilisko siskolle Tervetuloa..Tuosta mukava kanssa väännellä vaik mitä. =)

Entinen mies oli vesimies ja tämän merkin tiedän.. On hänessä paljon hyvääkin. ÄH Niinhän kaikissa toki. Miehissä just se tiedän kaikki asenne osaa ärsyttää minua. Olen itse nousevassa merkissäni härkä..Aika yhdistelmä, mutta periksiantamaton ja oikeuden mukainen olen mielestäni..tiedä sitten ei tuota skorpparia aina niin kehuta..Leijona eikö ole kanssa sellainen päällikkö? nimensä mukaan. Härän kanssa kuulema tulee skorppioni hyvin toimeen. Vanhin poikani on Härkä, joten jääräpäisyyden tässä merkissä tiedän asuvan ja myös sen varovaisuuden uusien asioiden kanssa..??
 
Ihanan paljon mukavaa jutustelua täällä.

Tervetuloa mukaan Siiri Sisilisko.

Nillanilla jospa ne on molemmat kovaa tarranneet sinun kohtuun kiinni, niin toivon.

Iida-Karoliinaolet raskaana kunnes täti tulee, ikävää kuitenkin tuo negan näkeminen.

Solakka silakka harmitus sentään :headwall: , mutta vielä on kiertoa sinullakin jäljellä. Se n aina helpompaa uskoa, että toisille tulee vielä se + vaikka vähän myöhemmin tikuun näkyviin, kun ei voi tuntea niitä toisen kropan tuntoja.

Inia kotitesti.fi herkiin liuska testeihin ole eniten saannut niitä roskis haamuja, mutta en siis mihinkään testi aikana.

Vauvatoive10 hauska idea, säästää testi rahat lähteä "vanhojen kanojen" risteilylle.

Mimmimamma toivottavasti edelleen vahvistuisi se viiva testissä.

Ottis kiitos, oikein olet ymmärtänyt yksin olen liikkeellä.

Hyvä yötä!
 
vielä miekin..

Päällikköhän mie, jollain tapaa..hmmm..myönnän.. ;).. ..pieni poikasemme on skorppioni myöskin..herkkä, mutta tulistuu myös nopsaan..minä&poikanen ymmärrämme toisiamme aika hyvin, vaan iskän kanssa meinaa välistä tulla kahnausta ja sitten hää miulle rollia käy-niin kuin monesti lapset tekevätkin, kun toinen vanhempi on ollut heidän mielestään kelju/ikävä :D..poikanen uskoo minua ja tietää milloin on TOSI paikka, ettei enää venkuilla..mutta iskää kovasti yrittää juoksuttaa..iskän poikanen hän pitkälti kuitenkin sitten on, touhuilevat paljon "poikien" juttuja =)


((muoks))
SS Juu, ei sätitä enää ukko raiskoja, *tontut kuulevat vielä*.... ;)

Ötyä vielä kerran :)
 
Hys! Elkää ny joulun alla niin kovasti niitä miehiä sättikö :xmas: on korvia joka puolella :xmas:

nillanilla hyvää matkaa! Plussatoiveita vielä lähetän sinulle! Ja joo, olen itse varma negasta, täti tuntuu jo etäällä tulevan.. mutta eteenpäin on katsottava ja kovasti olen tänään töissä plarannut 2010 kalenteria ja laskenut käykö IVf-hoito tammikuulle vai helmikuulle.. saa nyt nähä miten ne päivät menee..

Siiri Sisilisko tervetuloa palstalle :flower: Heh, on sitten toinenkin SS Mutta voithan sinä olla vaikka SiSi niin minä olen SoSi tai jotain? :heart: Esikoista samoin täällä toiveilen.. vuosi sitten mentiin myös julkiselle tutkimuksiin, mutta ryökäleet eivät löytäneet mitään vikaa ja kehtasivat sanoa, että kokeilkaa vielä puolivuotta spontaania raskautta.. siinä vaiheessa mentiin yksityiselle ja nyt on kolme tuloksetonta inssiä takana. Mutta kovin toiveikkaasti ensi vuoteen taas käydään..
 
Huomenta kaikki.
No niin Iida-Karoliina, ilmankos tunnut niin tutulta, minä olen härkä-skorpioni ja sinä olet skorpioni-härkä, se on kuulemma aika VAHVA yhdistelmä juu tiedän kyllä mitä on itsepäisyys ja "menen vaikka läpi harmaan kiven" olen tosi kiltti lehmä laitumella kunnes suutun ja muutun häräksi ja puhallan sieraimistani ilmaa ja pusken kimppuun. On joku joskus yllättynyt sitä raivon määrää. Kun normaali olotila on niin viileän cool ettei uskoisi samaksi ihmiseksi. MIeheni on vesimies, samoin aika moni ystäväni. Ex-mies oli kaksonen, en saanut oikein otetta , lipesi käsistä milloin vieraisiin milloin kaljalle.........
 
Moro taas! En pysty pysymään poissa täältä :ashamed: ja käyn kurkkimass usein kuulumisianne. Ajattelin kirjoittaa kun noista r.testeistä on ollut puhetta niin mulla lojui tuolla vielä yks r.testi ja käytin sen sitten ja tulos oli outo :whistle: . Yritän tässä selittää itselleni et nuo halpistestit on "yksilöitä" :LOL: . Eli tosiaan tämä viiminen liuska (s-kaupan pregstick) oli jo valmiiksi haaleempi kuin muut liuskat ,siis ne osat joissa lukee merkki ja mark ja jotain nuolta. Ihan kuin väri olis tehtaassa loppumaisillaan. No sitten odotin että pärähtäis silmille oikein punainen viiva...no mitä vielä. Se oli yhdestä reunasta joo punainen ja toisesta reunasta tosi hailukka. Siis siten että viivan paksuus oli ok mutta olisin ollut tyytyväinen tulokseen jos siitä liuskasta olis leikannut kaksi ohuempaa liuskaa eli puoliksi. Eli onko siitä aineet loppunut kesken (ne mitkä reagoi hcg:n kanssa) vai mitä ihmettä. Onko viivat haalenemaan päin kohdallani.!? :whistle: :eek: No ei auta muu kuin ostaa maanantaina viel tollanen paketti ja kokeilla. :headwall: Niin ja tuo kontrollliviivakin on toisesta päästä hailukampi.
Niistä predictoreista joku myös kirjoitti... itse testasin aikaisemmat raskauteni vanhanaikaisella predictorilla ja tulos oli joka kerta (noin viikko siitä kun kuukautisten olisi pitänyt alkaa) outo. Tulosruutuun olis pitänyt tulla punainen pallo mutta mulle tuli aina haalee puolipallo :eek: vaikka olin tukevasti raskaana.
Mun oli pakko varata jo aikaisemmin varhaisultra koska en kyllä kestä odottaa kolmee viikkoo siihen eli viikolla 6+0 oon menossa jo eli just ennen uuttavuotta. Toinen aika on varattuna rv7+2. Tulee noi pyhät siihen väliin niin ikävästä ettei siihen väliin saanut aikoja. Lääkäri sanoi et jo rv 5+3-5+4 näkyisjo syke ja sen tahtoisin nähdä maksoi mitä maksoi :attn: Voi tätä huolta!Mulla siis ihan eka raskaus päättyi varhaisultranm aikoihin niin että menin pahaa aavistamattomana varhaisultraan ja siellä sitten sanottiin että alkio on kuollut jo pari viikkoa sitten (kehitys pysähtynyt) ja se sitten alkoikin samana iltana v.2005 vuotamaan ulos. Eli nyt pelottaa vietävästi.
 
Täällä taas paaaaljon tekstiä..

tervetuloa mukaan Ani65 ja Siirisisilisko

mimmimamalla++++vahvitumista :heart:

Pinkkis"pullat" uunissa toivotaan niiden kypsymistä ++++ksi :heart:

Haave2010
pahoittelut tädistä :hug:

Minä kun eilen ajatteli että vain minun mieheni on se ainut joka käytöksellään saa sappeni kiuhumaan,mutta täällähän on oikein aihe esellä muillakin :kieh: joo eilen piti ojentaa oikein kunnolla,alkon korkki on pysynyt viikolla kiinni mutta jokin kumma pännitys hällä oli ke iltana ja turat vallan veti,no ei siitä sen enempää mutta voitte kuvitella millainen olo ja mieliala mulla aamulla oli.. :$ välillä on NIIIN jörrikkä kun olla vaan voi ja kipinöi myös turhan herkkään.Ikä galluppiin vastaus: meillä ikäeroa 11v eli mies vm62,eilen oli olo että voisin vaikka vaihtaa ja NUOREMPAAN :LOL:

Meillä tuon miehen iän takia ei tätä vauva projektia voi kovin paljoa pidemmäksi lykätä, nytkin hänestä tuntuu että on liian vanha isäksi,on jopa joku luullut kun on ollut esikoisen kanssa kaupungilla että on poika lähtenyt ukin kanssa ostoksille,no sekös on hänen mielialaansa nostanut,jep jep.

Mie ole kauris ja lapset leijona ja härkä mies sitten TASAPAINOINEN:LOL: vaaka.

Muistelen että mur-mur oli ainakin astrologilta tulevaisuutta kyselly,niin minäkin kesällä soitin,kertoili että parisuhteessa on jotain häikkää ja rahahuoliakin olisi,lastenhuone näytti avoimelta ja minulle ennusteli "yliluonnollisia" kykyjä :LOL: että osaan ennakoida tulevaa,no joo suhde on ollut välistä ristitulessa ja rahat ei ole loppu mutta tulovirtaus on hieman pienempi kuin normaalista että uskoako vai ei ennustuksia :/

Erka huoli on varmasti suuri kun takana km ja hyvä että olet saanut varhaisultra ajan,harmi että testi on antanut tuommoisen tuloksen,jos meinaat ostaa testejä käy osta kunnon testi johon saisit hyvän plussan niin voit rauhallisin mielin sitten rueta joulua odottamaan.Voima :hug: :heart:

 
**Hei vaan:wave:..taas yksi päivä lähemmä joulua!**

erkalle ihan ekaksi: Käy ostamassa/tilaa esim. Apteekin oma r-testi!!..se herkkyydeltään 20-25 luokkaa ja kyllä näyttää viivat kunnolla, ei mitään "outoja" epämäräisiä hailuja!!
:attn:Tarraa&liimaa pienelle laitan tulemaan kahmalokaupalla!!


sitten..nyt mie olen VARMA ettei tärppi ole käynyt..kaikki "muut" oireet sen kertovat, en siis enää "pilvilinnoissa" tuon suhteen elele. Joulun viettoon tässä pääsen rauhallisna mielin =) Meillä on taloyhtiön oma pikkujoulu huomenna ja ilasta, poikasen mentyä Nukku-Matin maille, rentoudumme pikkusuolaisen, punaviini&glögin kera.:xmas:

..en oikein( vielä )osaa olla surullinenkaan tästä, ettei tärppi käynyt(taaskaan)..ensi vuosi alkaa miulla varmaan niin, että siirryn taustailijoihin ekaksi ja sieltä hissukseen vain käyn välillä kurkkimassa teidän kuulumisia =)..toivon kyllä, että paljoa teitä en täällä tapaa, vaan tuolla "odottajat" puolella kaikki luuraa masu pystyssä!! :)

..on nämä minun&mieheni parisuhde kiemuratkin tässä raskautumisessa kovasti jarruna-välillä ehkä liikaakin..kun on kaksi NIIN eriluontoista immeisen lasta kimpassa, ei meinaa välistä millään luonnistua yhteiselo..aikansa jaksaa yritää ymmärtää&sietää, vaan sitten voi tulla stoppi..JA meitä on kaksi, ei siis ns."vikaa" pelkästään miehessä..ehkäpä mie en osaa elää parisuhteessa?.. voi olla paljon mahdollista.

Ihana, kun täällä tuntuu rakkautta:heart:teillä puolisoidenne kera riittävän-vaalikaa sitä liekkiä, se helposti hiipuu jos ei ruoki!!..tiedättekös, kävi pieni kateuden pistos.."miksi ei miula noin tunnu"?..se tunne sydämmessä ON ihana :)

..vaan miehän pärjään vaikka pakkasessa peppu paljaana, kovan koulun kun olen läpikäynyt, mihkään itsesääliin tässä nyt ei auta vaipua!!:D..


Mukavan talvista&plussakasta:heart:päivää kaikille palsta siskoille!!!:wave: ..kuka testailee seuraavaksi, mie jännään kovasti!!! ;)

mur-mur
 
Onlydream soittelinhan mie tosiaan puhelun sille astrologille. Kertoili mm. että, työelämässä on muutoten aika, paristuhteessa myöskin tapahtuu jotain ratkaisevaa??..ja lastenhuoneessa myöskin..voisi tietenkin suomentaa näin: Minä ja mieheni eroamme, ei tule vauvoja enää ja siirryn elämässä eteenpäin ja kenties saan kivan työpaikankin..ehkäpä näin tai toistepäin, ei voi tietää =)
 
Ottis
Teretulemast Ani65 ja Siiri Sisilisko :flower:! On tää melkonen ketju kun tänne aina vain löytää tiensä ihmiset. En ole itsekään kuin reilun viikon täällä pörrännyt ja sakki on jo kuin omaa =).

Yks "paha" juttu tässä on ollut. Olen intaantunut ihan "himona" tikuttelemaan noilla r-testeillä ja sen puoleen on ollut kurja kierto, kun ei ole tullut edes haaleata plussaa. Tänä aamuna viimeks lankesin kiusaukseen ja tein Davidin herkän testin ja just nyt on sellanen olo, etten enää ikuna koskaan milloinkaan tikuta varmaankaan yhtään mitään, kun aina vain pettyy :(. Ainoaksi positiiviseksi asiaksi voin sanoa, ett tällä ja viime viikolla tekemäni testit ovat toimineet. Kontrolliviiva on nimittäin tullut just sinne minne pitääkin, voimakkaana ja vahvanakin, mutt jo ei pisussa kerta ole Hcg:ta niin eihän siihen testikohtaan sit tulekaan mitään, vaikka kuinka toivos tai tuijottelis. Tämä on totuus :|.

Erka Ymmärrän fiiliksesi tuon suhteen, että haluat ultraan mahdollisimman pian. Keskeytynyt km on jotain sellaista, joka ei varmaankaan jätä rauhaan seuraavassa raskaudessa. Tuossa olen kyllä eri mieltä, ett sydämen syke näkyisi jo viikoilla 5+3 tai 5+4. Tämän sanon vain siksi, ettet pettyisi ja pelästyisi suotta jos mitään ei näykään. Itse kävin eka kerran ultrassa viikolla 7+1, alkio oli silloin ultran mukaan 6+3 ja gyne sanoi, että jos olisin edes päivänkään myöhemmin tullut niin oltas voitu jo syke nähdä. Itse tiesin milloin oltiin oltu rakkauden asialla ja epäilin tuota 6+3:kin, mutta kun lekuri sitkeesti väitti, ett menkat ovat voineet heittää, uskoin ja uuteen ultraan mentiin viikolla 8+2. Silloin alkio todettiin kuolleeksi ja oli edellisestä ultrasta kasvanut vain päivän verran :(. Tottahan se, että mulla oli tuolloin ovis viivästynyt ja baby olikin saanut alkunsa 4 päivää myöhemmin kuin ensin oletin. Sopi lemmiskelyjenkin kanssa. Onnea Sulle Erka ultraan ja toivotaan, että vauvan alulla kaikki hyvin.

mur-mur Jotenkin nuo juttusi kolahtivat minuun. Minä ja mun mieheni olemme nimittäin niin erilaisia luonteiltamme, ett en itekään ymmärrä miksi vielä ollaan yhdessä. Tai ymmärrän. Tänään yksi työkaveri sitä kysyikin ja sanoin, ett yhdessä ollaan, koska mies ei lähde, vaikka mitä tekisin. Niin yksinkertaista se on. Välillä eletään seksittömässä suhteessa kuin sisko ja sen veli tai ollaan muuten vain kuin vieraita toisillemme ja sitten yritetään vähän petrata, kun mulla on oviksen aika. Ei ole ehkä tervettä? En tiedä miten tässä on näin päässyt käymään, mutt viime kesänä olisin varmaan tosissani eronnutkin, ellen sitten yllättäen huomannut olevani raskaana.

Raskauskaan ei suhdetta kovin parantanut, vaan mies joi viikonloput, kunnes tein siitä kovalla kädellä lopun. Arkisin oli äkäinen ja kiukkuinen koko ajan jostain, vaikka kaiken piti olla periaatteessa hyvin ja oikeastaan paremmin kuin oltas koskaan voitu uskoakaan. Keskenmenon jälkeen elo oli jonkin aikaa silkkaa helvettiä, sillä mieheltä en saanut myötätuntoa tippaakaan ja yhdessä ei voitu surra, koska hänen miestään oli turha surra sellaista, mille ei ite voi mitään ja mitä ei takaisin saa. Tällainen stoori.

Kai mä miestäni kohtaan kuitenkin jotain tunnen, sillä tänä aamuna vihlaisi, kun huomasin hänen siivonneen keittiössä sotkunsa, eikä ollut lähtenyt niin kuin yleensä. Ei ollut multa illalla nättiä vetää riitaan vielä sitäkin kuinka aina vain siivoan jälkiään. Korpesi vaan niin mahdoton, ett suusta tuli paljon juttuja. Minä muuten olen rapu, nouseva merkki skorpionissa. Tässä tytössä löytyy siis varmasti piikikkyyttä ja helv****moista sinnikkyyttä, kun jotain päätän.
 
tiedän kyllä mitä on itsepäisyys ja "menen vaikka läpi harmaan kiven" olen tosi kiltti lehmä laitumella kunnes suutun ja muutun häräksi ja puhallan sieraimistani ilmaa ja pusken kimppuun. On joku joskus yllättynyt sitä raivon määrää. Kun normaali olotila on niin viileän cool ettei uskoisi samaksi ihmiseksi.

Vauvatoive10 aivan tämä on kuin minun suusta.. :D
 

Yhteistyössä