Huomenta!
haave, liiza ja Wiara, harmi kun se täti tuli eikä vaavi! Mutta onneksi se on uuden yrityksen alku!
Pinkkis, toivotaan ett jos täti on tullakseen, niin tulee ajoissa hoitoa varten! Mä olen noita juttuja lukiessani ymmärtänyt, ett apteekin oma ois luotettava siinä mielessä, ettei anna vääriä positiivisia (eli ei vissiin kovin herkkä?)...
No, mutt jos sä IVF:ään olet menossa, niin siellähän se vasta selviää toimiiko ne munikset (tai siis ainakin parin ivf:n jälkeen). Että ei hoitoa kannata jättää sen takia, ettei ne ehkä toimi. Mutta toi joulu saattaa vähän sotkea aikataulua, toisaalta jos ette nyt ehdi, niin voit vielä nauttia joululuomuilusta!
erka tervetuloa!
SS, toivotaan että inssi onnistuis perjantaina!
Miten tosiaan
nilla???
Mulla on ollut aika rauhallinen olo, helpotti kun hoidon pahin vaihe on ohi. Nyt on tuo massukin jo aika ok, välillä lievää menkkamaista selkäsärkyä (johtuen kai progeista). Siis onhan noita oireita ollut, siis lääkkeistä johtuvia: puregon kasvatti muniksia, ja sai tukalan olon/vihlaisuja sinne, orgalutranin jälkeen kipeyty rinnat vähän, pregnyl kipeytti ja pinkeytti rinnat entisestään (pregnyl sisältää mm. raskaushormonia), punktion jälkeen tuli nuo selkäkivut (helpottaen koko ajan) ja nyt nuo proget pitää noita rintaoireita yllä. Mutta siis mitään "ylimääräistä" ei ole tuohon settiin tullut. Enkä nyt mitenkään yritä kuulostellakaan. Ja yritän olla piinailematta ja miettimättä ollako vai eikö. Ainoastaan välillä vähän huolettaa se ajatus, että jos tuliskin kaksoset... Voi mua! Ensin haluaa raskaaksi mutta sitten ei haluais kaksosia... Sitä mietin, että jotenkin tähän on niin tottunut: ensin oviksen tikuttelua+yritystä (tai piikittelyä+punktio+siirto), sitten pari viikkoa ja nega. Tuntuu että jos samalla rutiinilla nytkin menee, niin ei sehän ois vaan normaalia. En tiedä petynkö edes?
Mulla käytössä raskausmultivitat, foolihappoa, kalaöljykapseleita silloin kuin ei syödä kalaa, ja nyt uutena silloin tällöin d-vitamiinia. Salaattiin usein oliiviöljyä ja omenaviinietikkaa. Mutta eipä vielä ole auttanut (noita multivitoja kohta kai vuoden syönyt).