40+ so what!!! (vol 5.)

Haave, tuota samaa asiaa olen pohdiskellut ja tietysti vielä paremmalla syyllä, sillä ikää minulla on viisi vuotta sinua enemmän. Mutta sitten taas miettii, että mitä vitsiä sitä ehkäisemäänkään alkaa, kun ei tärppiä kuitenkaan tule. Ja jos taas ei ehkäise, niin silti se pienenpieni mahdollisuus on olemassa. Niin ja 40 vee on ihan nuori likka, mä tulin äidiksi 42 vee.
 
Juups, siulla tuleekin tuo Oili kylään vasta tuolloin 18-19kp..ja jos joka toinen päivä simpan talletteluja, niin eihän niitä kertoja tule tuon enempää kuin minullakaan =)

..laittelein muuten miehelle tekstaria, että olis kuumat päiväkaffet tarjolla..ja ihan tortun kanssa.. :D
..vastasi: "Kiitos, kyllä maistuu"!!!!.. ;)
 
Perjantaita täältäkin :wave: :wave:

Täällähän on oltu ahkeria kirjoittamaan =)

Onpas jännää aikaa olla tuolla RKTT listalla, päivät lisääntyy ja niin nämä olevinaan oireetkin :LOL: ajattelin jos ei tuhrua rupea to mennessä näkymään sit voisi TOTT päivänä testit kaivaa esiin,siihen saakka yritän jäädyttää kaikki ajatukset testeistä :saint:

Mukavata perjantain jatkoa!

on kiire päivä ollut ja jatkuu kiireisenä, :p muutama tunti niin pääsee sinne pikkujouluun syömään,tuskin maltan odottaa :p
 
Terveisiä inssistä!
Follit oli kasvaneet eilisestä 3 mm, nyt toinen 19 mm ja toinen yli 22 mm. Siemenet oli hyvässä kunnossa ja vikkeliä, n. 60 miljoona tuli mutta en muista oliko pesun jälkeen aivan tuota summaa enää. Pregnyl pistettiin ja kotiläksynä luomusiemennestystä vielä huomenna, sillä tähdätään tuohon pienempään pallukkaan. :heart: Ja hei palstasiskot, lääkäri kertoi, että sekstailu kiinnittymisen aikoihin saattaa parantaa alkion kiinnittymistä, koska spermalla on jostain syystä suotuisat vaikutukset tuolla kohdussa. Nyt pitää joutua töihin iltavuoroon, mutta siis mut voi lisätä rktt-porukkaan pp0.
 
Onnea SS!!!:heart:..jaahas, täytyykin sitten oviksesta viikon päästä ahkerasti lempiä:D

..muuten..ne miun "kuumat päiväkaffet" oli OIKEIN mieleiset miehelleni!!!:wave:..tarjottavaa sopivasti ja hyvää oli tietty ;) ..
 
Onnittelut hyvin menneestä inssistä SS:lle ja nyt sitten vaan luomuharjoitusta jatkoksi. Hyvän kokoiset follit tosiaan on. Niin ja kiitos kiinnittymisvinkistä, pitää toteuttaa. Yleensä siinä vaiheessa on hiljaiseloa.

Mur-murilla oli sitten päiväkahviseuraa...
 
..tuosta kuumeilun jatkamisesta ja ehkäisystä..

Miulla tilanne siitä hankala kun on tuo marevan lääkitys. On testailtava r-testillä sitten aina-mikäli ei ehkäisy käytössä, jos kuukautiset myöhästyisivät jostain syystä..marevanista on siirryttävä mahdollisimman pian tuohon pistettävään hepariiniin, suositus olisi vko:lla 4..sen jälkeen alkaa alkiolle kehittyä esim. selkäranka, raajat ja marevan voi aiheuttaa vakavia epämuodostumia.

Myös tupakka ja alkohoilin käyttö tuo myös "lisäpaineita"..lähinnä tuota tärppiä ajatellen..ei hyväksi esim. ovisaikaan..tupakka ei kyllä muutoinkaan..

Jos mie olisin nuorempi, asia toinen..mutta tällä ikää kait sitä on niin "itsekäs" :/ ..näin se taitaapi olla, ettei halua joutua kontrolloimaan tupakointiaan/juomisiaan pitkiä aikoja tärppiä(kenties?)odotellessa..en vain jaksa..itsekäs siis jollain tapaa olen kun noin ajattelen..%juomista&tupakista on sitten kuitenkin helppo luopua raskauden ajaksi.

..vaan..jokainenhan toimii tämän "kuumeilu" asian kanssa niin, kuin itse katsoo sen sopivaksi omaan elämän tilanteeseensa..eiköstä vain.. :)

Mikäli tämän kuumeilun aion vuoden vaihteessa lopettaa on ehkäisy aiheellista ja mielestäni miehelle tehtävä vasektomia yksi varteenotettava vaihtoehto!!

Olen NYT sen ikäinen, että "iltatähden" tärpin pitäisi tulla kohtsiltään!!..en halua mennä esim. tuolla TJOT-meiningillä..ja se on miusta kyllä sama kuin "kuumeilu", jollain tapaa..

..tämmöttii täältä perjantai illan ratoksi.. :)

Oikein mukavaa viikonloppua ja niitä+++++++ tietysti:heart:!!!!!
 
Niin Terry64..ei ollunna "huoltomies" tai "talonmies":p ..vaan ihan oma könsikäs-mies!!!:D..oli aikas kivaa..ja loppu sit sensuroitu:whistle:;) ..voin kyllä suositella muillehin!!!!:wave: ..siis en MIUN miestäni..:LOL: vaan niitä "kuumia" päiväkaffeita!!
 
SOLAKKASILAKKA Yes! nyt sitten varmistelette vain että plussa teille tulee ennen joulua. Nyt vain pitkää pinnaa piinailuun.

Sovittiin alkuviikosta että se yksi top-alkio siiretään mutta se olikin nuukahtanut kesken sulatuksen :(
Olivat sitten ottaneet kaksos alkiot sulatukseen ja sehän mulle sitten siirettiin :D Jepulis jee INIA nyt ollaan sit samas kaksosveneessä :saint: mulle kyllä passaa kaksin kappalein.
Mutta, mutta nythän mulla on pakkanen tyhjä joten tähän nyt suuren toiveen laitan enkä ajattele tälle loppuvuodelle mitään semmosia ajatuksia että mitä sitten ensi vuonna tapahtuu...

Kortisonia en saanut koska olen täysin terve, ei mitään syytä miksi oisin sitä saanut. Eikä minkäänlaista tutkittua tietoa että auttaisi omissa munasolu pass-siirroissa. Nyt popsin miniasperiini tabun per päivä EHKÄ auttaa suotuisasti verenkiertoon kohdunlimakalvojen verisuonissa.

TERRY64 olkoon tämä ja vain tämä se THE siirto!

MURMURILLA ollut kivaa iltapäivä kaffeilla, hyvä niin

Mukavaa viikonloppua kaikille ja hyvää itsenäisyyspäivää, pitää katella telkkarista mitä Tarjalla on päällä...
 
Onnea TIRLITTAN rktt listalle pääsystä ja PINKKI tädin tulosta!

PÄIKIN suora näyttää TODELLA UPEALTA!!! I LOVE IT!

RÄYSTÄSPÄÄSKY, mulla alkoi vasta keskenmenon jälkeen elämäni ensimmäiset kunnon PMS oireet. En tiedä miksi näin. Ehkä se laukaisi ne tai jonkun vaihdevuosien esioireilun. Ennen sitä oli jotain pientä kiukkua ja makeanhimoa sillointällöin. Ja noi oireet vaan voimistui kierto kierrolta. Joka kerta olin 99% varma raskaudesta, enkä tietenkään kertaakaan ole ollut.

Haave3 :hug:

Täällä on myös kokeiltu kaikkia mahdollisia droppeja ja kokeillaan niin kauan, kuin niistä ei ole haittaa. Sittenpähän voi jälkeenpäin sanoa, että kaikki "luomu"keinot on kokeiltu. Sellaista luin netistä, että omega-6 rasvahapoista elimistö valmistaa jotain raskaushormonia, mitä ilman raskaus ei ole mahdollinen.
Osaatko MIMMIMAMMA neuvoa tarkemmin mistä pääkaupunkiseudulta sitä mulimenia vois löytää? Ja jos tiedät vielä, että mistä sais tilattua tuon Päikin suoran =)

TERRY kyllä mäkin miettisin, jos näkisin miehen sideostoksilla, että mihinkähän se niitä tarvii. Ai että miehet osaa olla välillä niin tyhmiä. Mullakin odottaa viinipullo nauttijaansa (taas)
Musta tulee tätä menoa viikonloppudoku

SOLAKKASILAKAN munasolulla on mukava määrä kosijoita. Harmi vaan, että niistä pitää valita vain yksi. Jospa sais kaikki 60 miljoonaa pitää.

NILLANILLA se sitten odottaa kaksosia Inian kanssa. Tuleekohan siitä sitten tuplapahoinvointi ja aina tuplat kaikkea muutakin?

Hyvää viikonloppua kaikille.
 
terry64 Minä itse rupesin käyttämää tuota soijaa kun mietin aina millä korvata maito-valmisteita. kun Lakstoosi on ruoka listalla kielletty. Soijajuomiin on moniin lisätty Kalssiumia, D-vitamiinia. B 12 vitamiinia. Ja niitähän jo muutenkin tämän ikäinen tarvitsee hiukka enempi.. Osteoporoosi kun vaanii nurkan takana.
Soijassa on runsaasti Fytoestrokeeniä (kasvihormoonia joka muistuttaa estrogeenia.) Sillähän on myös syöpää ehkäisevä vaikutus.
Tofua kokeilin kanssa käyttää mutta se maistui kyllä minusta pahalta.

Ostin tänään kaupasta Laidyvita mamaa, aiemmin joskus olen purkin syönyt, mutta jospa aloittaisi taas, siinähän on kyllä kaikki tarvittava. Tuota vain mietin että tuleeko päällettäisiä ja jotain liikaa kun niitä omega 6 syön ja niissä kanssa d-vitamiinia ja b ryhmän vitamiineja.. ja jos foolihappoja ottaa viel erikseen.. Mutta nämähän on kaikki niitä joita ei niin helposti pysty liikaa saamaan. Omegaa ei ota silloin kun syön tonnikalaa tai lohta.

Minut voisi laittaa listalle rktt , 2 dpo
Pitkän harkinnan ja oireitten ja tikkutulkinnan jälkeen..
 
Kiitos kaikille myötätunnosta tuon ärsyttävän tädin pakollisen vastaanoton johdosta! Täti täytyi kyllä ottaa vieraaksi, mutta anopin ajoin tiehensä :kieh: . Anoppini on henkisesti, miten sen nyt ilmaisisi... heikkohermoinen... Hän oli luonamme kolmisen viikkoa. Tänäiseen asti meni suht hyvin, mutta pinnani täyttyi, kun hän alkoi arvostella lasteni käyttäytymistä ja minun kasvatustaitojani :whistle:

Mur-mur, sullahan oli onnistuneet päiväkahvitreffit :D , kivaa! Meilläkin on joskus juuri päivällä mukavaa... Nyt teille sitten jatkopeuhailuihinkin innostusta!

Wiara, kiinnostavaa, että sullakin on vastaavia kokemuksia km:n ja pms-oireiden yhteydestä. Milloin muuten sinun km olikaan?

Mulla ei olis nyt niin väliäkään parissa kierrossa plussailla, en nimittäin haluaisi syys-lokakuuhun lisää syntymäpäiviä, on jo riittävästi kuormitettuja... No, en nyt aio ehkäistäkään - tjot =) .
 
..noista sideostoksista..

Miulla mies ostaa niitä ihan pokerina Prismareissulla, muiden ruokien ohella-on kyllä käynyt ostelemassa ihan vasitenkin parisen pakettia joskus =) ..hän ei koe sitä mitenkään-oudoksi..lähinnä hän menee sekaisin&hermostuu siitä VALTAVASTA sidearsenaalista, niistä kun pitäisi miun vuodolle&peppuselle sopiva vielä löytyä ;)

..no, nyt hää jo muistaa sen miun merkin ja onko ultra, super, siivekkeellinen vaiko, siivetön..:D ..soittaa pirauttaa sieltä sidehyllyn likeltä sitten, jos meneepi sormi yllättäin suuhun???..eikös olekkii reipas mies..miusta on ja hyvä niin ;)

..tein tuossa pari tuntia sitten lämppäreitä poikasen kera ja on vielähin napa niin pinkeääääää :p ..oli kyllä hyviä.. =)

Wiaralle rattoisaa iltaa vinkun kera :D

Räystis..nuo anopit..ihania tai "vihattavia" :/ ..itse olen mahdollisimman vähän tekemisissä, ei tule sitten paha mieli..jos ei synkkaa, ei synkkaa ja sillä sipuli-yritetty on..pääasia, että "toimeen tullaan" joten kuten ja ihan lapsen takiakin pakko..mummusta en hälle pahaa puhu.
 
I-K, kiitos soijaselvityksestä. Pitää ottaa senkin käyttö harkintaan. Niin ja tervetuloa rktt-listalle.

Ostettiin pitkästä aikaa valkkaripullo, mutta siinä olikin korkkivika. Yäk, ei pystynyt edes suullista nielemään. No huomenna saa varmaan uuden pullon Alkosta tuli vesiselvä perjantai-ilta. Se nyt tietysti ei haittaa mitään, mutta harmitti, kun oli valmistautunut nauttimaan pari lasillista.

Hyviä ötyjä kaikille!
 
=) espoon keskuksen luontaistuote kaupasta. Taitaa olla entressessä tällä hetkellä.

Mulimenistä vielä tuoteselitys:
Agnus castus 3X (general exhaustion and weakness; melancholy),
Hypericum perforatum 3X (delay in menstruation with cramps),
Urtica urens 3X (swelling of breasts),
Ambra grisea 4X (menorrhagia after physical exertion or excitement; tendency to intermenstrual flow),
Cimicifuga racemosa 4X (complaints associated with the menstrual cycle, pregnancy, and menopause),
Gelsemium sempervirens 4X (headache; fatigue; chill alternating with heat),
Kali carbonicum 4X (anxiety; insomnia; backache worse 2-4 am),
Calcarea carbonica 8X (bloating; mood swings),
Sepia 8X (menstrual irregularities; scanty, delayed periods with premenstrual complaints),

Eli sisältö pitkälti sama kuin H 1006 Fin (A. Vogelin tipat) jotka sisältää Agnus castusta, Cimicifugaa, Ignatiaa, Lachesista, Sanguinariaa ja Sepiaa. Ei enään myydä suomessa. Löytyy menopaus nimellä ulkomailta (tallinna)

Yhteneväisinä aineina poimisin tuon Agnus castusta, cimicifugan ja sepian. Niitä löytyy homeopaattisina helminä eri vahvuuksina. Luontaistuotekaupoista ja Hakaniemen apteekista.

Pulsatilla d-12 suositeltiin aikanaan minulle samoin gelseminium d-6. Tämän lisäksi cimicifugaa ja sepiania. Huom. valmisteiden voimakkuuden määrittämiseen tarvitaan koulutettu homeopaatti. Mutta varmaan voi kokeilla matala potenssista läkettä ja katsoa miten vaikuttaa ennen kuin siirtyy korkeimpiin. Korkea pontenssinen Gelseminium (30)
voidaan netin mukaan käyttää ylikiihottuneen uroksen taltuuttamiseen, kun vaivana lähellä oleva juokseva narttu . :)

Päikki plussa riviin en voi ottaa kantaa. Meille kaikille, kun ne plussat annetaan, vähän niin kuin lottovoitto.

mimmimamma

Vihjeenä
 
Huomenta kaikille!

Kyllä on ihanaa kun viikonlopu...aika uuvuttavia nuo työviikot näin "kaamosaikaan". Yhtä rämpimistä ja selvitymista ainakin minulla |O

Meidän rktt-lista alkaa taas näyttää upealta. Ensi viikolla paljon jännättävää...jopa ehkä tuplaplussia...sieltä nitä joulupaketteja toivottavasti alkaa tupsahdella :xmas:

Omaan napaan tökkäsin eilen ekat puregonit. Inia taisi kysellä..on tuttua hommaa mulle jo syksyn hormoniavusteisesta inssistä. Nyt vaan annos paljon suurempi eli 150 yksikköä. Pistely sujuu multa onneks helposti..töks...sinne vaan masumakkaraan :D Saa nähdä kuinka nopeasti hormonit alkaa vaikuttaa eli millon rupee massussa tuntumaan...tiistaina on vasta seurantaultra. Eniten mietityttää noiden liikuntaharrastusten puolesta et onko turvallista tai kärsiikö esim hyppiä tai juosta?? Onko kokemuksia? No oma lukunsa on varmaan tosiaan sit töissä istuminen.

Harmaa taitaa tämäkin päivä ainakin täällä etelässä olla..mutta josko kuitenkin ripauksen päivävaloa saisi silmiinsä pyydystettyä. Se tekis terää.

Oikein mukavaa lauantaipäivää kaikille..ja viettäkää niitä "lahjavalvojaisia" eli kiirettä pitää kun joka lyylin tarttis nyt se paketti askarrella tavalla tai toisella :LOL:

Pinkkis
 
....pitkästä aikaa. Olen vain pikaisesti ehtinyt silmäilemään teidän muiden viestejä mutta en ole valitettavasti oikein ehtinyt kirjoittaa mitään. Kirjoittelen lisää nyt viikonloppuna. Työn puolesta ollut todella kiirettä ja pitkiä päiviä koulutuksessa & muutenkin.....

INIALLA ja NILLANILLALLA on nyt sitten tuplasti jännättävää - siispä laitan tuplapeukutukset sinnepäin! d =) b

Tsemppiä uuteen kiertoon tädin yllättäneille ja :hug:

MURMURilla oli ollut onnistuneet päiväkaffet ;) Niin sitä pitää!!

Itselläni on pidellyt niin kiirettä etten ole paljon kerennyt 'oireistoa' miettimään paitsi että rinnat ovat olleet ihan sairaan kipeät oviksen jälkeen - auts! Kiireestä huolimatta mulla on kuitenkin ollut tosi hyvä vire päällä verrattuna moneen aikaisempaan kiertoon ja huolimatta siitä , että olen öisin heräillyt ihan outoihin kellonaikoihin pirteänä :p Johtusikohan siitä vitamiinicocktailista, jonka vedän joka aamu :eek: eli beroccaa, kalsiumia, D-vitamiinia ja omega3. Lisäksi Gefilus-tehojuoma lähes päivittäin.

Voi hitsi, TERRYllä jäi suunnitellut viinit nauttimatta. Joskus tulee sellainen ' huono pullollinen' eteen. Meilläkin avattiin eilen yks punkku mutta vain lasillinen maistui. Ehkä tänään pari lasia... :xmas:

:heart: Leppoisaa lauantaita kaikille! :heart:
 
Täällä myös viinin ystävä :p tässä mietinkin vieläkö sitä uskaltaisi pari lasillista illalla maistella?
testiä on turha tehdä kun ei se vielä mitää näytä näillä päivillä,sit jos ens viikol tulisikin plussa, jää viinit taas pitkäksi aikaa nauttimatta.

Oireisiin ei oikeastaan lisäystä kun että "kellari" kosteana :wave:


Mukavaa viikonloppua kanssa sisaret!! ja roimasti plussa :whistle: :whistle:
 
nillalle paljon onnea kaksosten siirrosta :flower: Nyt vaan odotellaan testipäivää! Ja ihan oikein, turhaan mietit vielä tulevaa. Se on otettava vastaan mikä tulee ja missään ei ole sanottu, että vielä voi tulla tilaisuus uuteen yrittämiseen.

Inia paljon tsemppiä piinapäiviin! Juu oireita nuo lääkkeet varmaan tekevät, melkein pitää odottaa vaan r-testin tekoa..

erka ovislimat tulee yleensä vähän ennen ovista, että siittiöillä on liukas polku kuljettavana ja pääsevät ohi vaikeakulkuisen kohdunnapukan.

mimmimamma kiitos mulimen tiedoista. Itsekin etsin joskus suomennoksia noille aineosasille ja lopetin suomennokset siihen kun löysin kaskelotin oksennusjäämiä.. Nyt en enää käytä tippoja, kun muita hormooneja käytössä..

mur-mur kivat päiväkaffet :heart:

Onnea kaikille rktt-listalaisille ja toivon joululahjaksi kaikille kaksi viivaa tikkuun! :heart: :heart:
 
[/url]

Nimi (ikä )........... Kiertopv....Yrityskierto...Monesko haaveissa

Räystäspääsky (43)...kp3/24-29............................4.
Pinkki69 (40)..............kp3/26-28.........y.n.2v......1.
haave3 (40).................kp4/28........?............3.
liiza (43)......................kp5/24-25............yk20........4.
Wiara (39)..................kp5/22-28............yk6..........1.
Mahdotontako.............kp7/30............yk2..........1.yht.
Ämy (40).....................kp8/25-28...........yk4.........4.
Sariella09 (43)...........kp8/40............yk?..........5./1.yht.
mur-mur (44)..............kp9/27-29............yk9..........3.
Terry64 (45)..............kp10/25-29..........y.2,5v.........2.
Iida-Karoliina (45).......kp11/23-26.......yk8...........5./1. yht.
Leena65 (44)..............kp12/25-27........yk6........3./1.yht.
Solakka Silakka (40)..kp12/24-27........yk16........1.
oivikki (41).................kp12/23-27.........yk8...........1.
Emily67 (42)..............kp16/24-28........yk3........3./1.yht.
nillanilla (42)..............kp17/28-33........yk7.........1.
Tirlittan1968 (40)......kp18/28..............yk4...........3.
erka (36).....................kp19/27-30........yk2.......3.
onlydream (36)...........kp21/23-29............yk?...........3.
Inia (42).................kp23/26-30.......yk15....1.
mimmimamma (47)....kp27/28..............?.............4./1. yht.
ikiemo (45)................kp41/20-50........y?..........4.
Taikakuu (41).............kp45/27-32.........?.............2./1.yht.
pääpilvissä (46)..........kp61/25-43........?............1.yht.


Tilastojen mukaan yli 40 v. vuoden sisään n. 33% raskautuu --> 33%/27 = 8,91 Pino alkanut 21.2.2008 --> 20.1.2009 mennessä "tavoite" = 8 (mukana laskuissa ei ole kadonneet lampaat, taustailijat, reilusti "alaikäiset" ja poistuneet)

RKTT
Inia (42)....................pp8
onlydream (36)...........dpo7
Emily67 (42)..............dpo5
erka (36)......................dpo4
Tirlittan1968 (40).........dpo4
Iida-Karoliina (45)...........dpo3
Solakka Silakka (40)......pp1
nillanilla (42)..........pp1


[/i]

ovistestiplussapäivä = dpo-1; seuraava (eli oletettu ovispäivä, myös ilman testiä itse oletettu ovispäivä ) = dpo0; sitten dpo1, jne.; hoitopäivä = pp0; sitten pp1 jne.


Plussanneet eli yrjöklubilaiset:






torpeedo (42)..17.4.2008/kp24...yk1..poika 30.12.2008
Mari66 (41)......9.6.2008/kp37.....y1,5v....poika 5.2.2009
päivänkakkara67 (41)..11.7.2008/kp40....................
mimuli (42).....30.7.2008/kp29..........yk4.......poika 31.3.2009
äittä-67 (40).......15.9.2008/kp29.....yk1....................
Karpalo67 (42)..........22.4.2009.................
velmuliina74 (34)..2.5.2009/kp24(24-30), yk7..6./1..LA 14.01.2010
OnniMaija (41)....11.5.2009/kp31 (28-30), yk3...5....LA 16.01.2010
tirulii(40)..15.5.2009/kp27/pp10..1./1.yht...LA24.01.2010
Murmukka (43)..........18.10.2009/dpo11/kp24 (28)
star-67 (42).....21.10.2009/kp26 (26-46)...yk10.....3.
Päikki (41)...25.10.2009/kp30. .y.2v...2.
Jadette (40).....29.10.2009 kp30/28-32/dpo15.....yk9....3.
Enkelinäiti (33)............17.11.2009 kp26/25-27..........yk2...........5.



Mukana myös:
Taukoilijat / Taustajännäilijät / Pinon jättäneet

Hastu39, gerpera, Hemppaliina, Hysteria, siira, lumeton, Uudi, äitijo2x, anjamarita, Saara10, Minni007, Matsalu, babo67, sinisyys, kenzie64, lapsellinen67, Karpalo67, äippä67, Pilvenpyörä, vilmaville, Pömppöli, baby5, touhu tenava, AinoEmilia, Plättä, pyrstötähti, Nuusku, Kirsikka68, Höpisijä, Elina67, ruujakengu, Mussukka67, Hellu1, einiinvaan, Rva Pikkumyy, gitte, Pennanen, annastiina, Riikkaliisa, kane, keijukka, dinosaurus61

40+ SO WHAT (VOL. 4)
http://kaksplus.fi/keskustelu/t1406929
40+ SO WHAT (VOL. 3)
http://kaksplus.fi/keskustelu/t1225015
40+ SO WHAT (VOL. 2)
http://kaksplus.fi/keskustelu/t1091269
YLI 40-v. KUUMEILIJA-KERHO VOL 1.
http://kaksplus.fi/keskustelu/t976636

 
Hienoa nilla, vaikkei Topi halunnutkaan mukaan, niin sait sitten tilalle kaksoset! Voidaankin sitten yhdessä vertailla raskauksia =) Toivottavasti... Onko sulla ennen laitettu kahta alkiota? Ja SS:lläkin on kaksosraskaus ihan mahdollinen! Onnea teille matkaan!

Pinkkis, varmaan voi urheilla siihen asti kun hyvältä tuntuu, mutta mulla piikityksen loppuaikoina tärinä alkoi tuntua muniksissa (niin ja punktion jälkeen tietty), eli ei varmaan juoksu ja hyppiminen olisi onnistunut (en kyllä kokeillutkaan). Ja klinikalta sanoivat ettei voimakkaita kiertoliikkeitä (ainakaan punktion jälkeen), munatorvet kai voi jotenkin kiertyä... Eli en ole käynyt punktion jälkeen vielä uimassa, ensi viikolla on tarkoitus mennä.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Solakka Silakka:
Ja hei palstasiskot, lääkäri kertoi, että sekstailu kiinnittymisen aikoihin saattaa parantaa alkion kiinnittymistä, koska spermalla on jostain syystä suotuisat vaikutukset tuolla kohdussa.
Mielenkiintoista! Olin viime kierrossa peloissani että jos seksi kiinnittymisen aikoihin huonontaisi mahdollisuuksia...ajattelin että se "tärinä" seksin aikana ja sperma haittaisi kiinnittymistä, että jos vaikka mahdollinen hedelmöitynyt munasolu valuiskin sperman huuhtomana pois ennen kuin ehtii kiinnittyä. :whistle: Tätä se teettää kun ajattelee liikaa :LOL: . no jos sillä onkin suotuisa vaikutus niin ei se meidän isäntä pääsekään vielä ansaitulle "lomalleen" näistä puuhista ;) viikkoon :D .

Niin ja taas voisin liitttyä johonkin omituisten tuntemusten kerhoon :LOL: kun rinnat ovat ajoittain tänään jomottaneet :whistle: ja nyt siis dpo4. Taasko se on vain se vilkas mielikuvitus joka on päässyt valloilleen...!?! Saas nähdä mitä oireita huomenna kehittelen ;) . No toiveet on taas korkeella ja sitten tiputaan rajusti maan pinnalle vajaan parin viikon päästä.
 

Yhteistyössä