Taas on monella haaveita kaatunut (sorry, haave3) tädin tulon myötä. Tsempit uuten kiertoon ihan jokaiselle.
Niin kuin
Räystis tuossa mainostikin, niin tästä pinosta on poikinut laihispino, joten sinne terveuloa tai -menoa vaan kaikki asiasta kiinnostuneet. Minä ilmeisesti en ole tarpeeksi kiinnostunut, kun kilot eivät karise :-(
Mur-mur, sulla on sitten kiva mies, kun tuo siteetkin kaupasta. Mulla toi silloin synnytyksen jälkeen, mutta se oli hätätilanne. Kyllä kiertää ne hyllyt kaukaa. Jos vaikka naapuri näkee ja luulee, että hänellä niille olisi käyttöä
))))
Täällä on ollut juttua vitamiineista ja ravintolisistä. Mä oon käyttänyt jo viitisen vuotta Multitabsin
raskausvitamiinia enemmän ja vähemmän säännöllisesti. Nyt on lisäksi kehissä d-vitamiini ja maitohappobakeeri. Ystäväni, joka raskautui "vanhoilla päivillään" suositteli Glandinia ja Menolisticaa. En oo vielä ehtinyt niitä ostamaan.
Onlydream kyseli painon noususta raskausaikana. Mulla se kohosi 12-13 kiloa ja sairaalaan jäi varmaan 5 kg. Vieläkin sitä on noin kolme jäljellä. Ja mahasta näkee, että synnytetty on. Vaikkei se koskaan ole ollut mikään kauhean timmi, niin ylävatsaan jäi sellaista löysää läskiä. Toki varmaan auttaisi, jos jäljelle jääneet kilot saisin tippumaan ja tietysti enemmänkin.
Inia pohti tuota raskausyritystä ja mitä sitten jos se yht'äkkiä loppuunkin raskauden takia. Sellaista se on uusiin tilanteisiin sopeutumista. On niin kuin hakisi uutta asuntoa ja kävisi joka viikko näyttelyissä. Siinähän ne sunnutaita hyvin sujuukin. Sitten löytää uuden asunnon, eikä tiedä mitä tekisi sunnuntaisin
Onneksi raskausaika tuo mukanaan kaikenlaista jännää ohjelmaa puhumattakaan sitten synnytyksen jälkeisestä ajasta. Mutta alkuunsa se raskausaika on vain odottelua, kun eka neuvolakin on monen viikon päästä. Ei enää eletä niin tiheällä syklillä kuin varsinkin hoidoissa ollaan.
Mä pohdiskelin tuota estrogeeni/progesteroni tasapainoa, että se vois olla mulla pielessä. Kuulun
riskiryhmään rintasyövässäkin, joten ehkä pitäisi jotenkin kiinnittää tähän huomiota. Otanpa jutuksi tammikuussa gynen kanssa.
Pitkät on
Solakka Silakan hoitomatkat. On varmaan joskus hankalaakin järjestää sopivaa aikaa, kun kroppa voi yllättää kierron heittelyillä ja siihen vielä sovitetaan klinikan ja molempien haaveilijoiden aikataulut.
Mur-murilla on selkeät suunnittelut Oilin tervetulotoivotukseksi. Ehkä meidänkin pitäisi alkaa jo aktivoitumaan, kun jo on kp 9. Mutta kun sitten pitäisi jaksaa painaaa vielä toiset 9 päivää, niin ihan kauhealla innolla ei vielä viitsi asiaan ryhtyä. Toisaalta kuolleet simpat pitää saada jaloista pois, ettei sitten ole tiellä oikeaan aikaan. Ja hyvähän se on varautua ennalta-arvaamattomiin tilanteisiin, kuten ryppyyn rakkaudesa tai niin kuin meillä aika usein ylitöihin ja niiden aiheuttamaan molemminpuoliseen väsymykseen.
Iida-Karoliina, mihin tuo soija taas auttoikaan? Onko juuri estrogeenin määrään? Itselläni limat loppuu kuin seinään, kun ovis on ohi. Lämpö alkaa sitten pikkuhiljaa siitä nousemaan, mutta se ei ole ihan niin selkeä merkki kuin limojen loppuminen.
Tirlittan taustailee. Se tekee ainakin minulla ihan hyvää välillä. Jaksaa keskittyä muuhunkin kuin haaveiluun, vaikka tosi kivaa porukkaa täällä on, ettei sen takia malta pysytellä pitkää aikaa poissa.
Luin muuten elleistä, että synnyttäneillä naisilla oviskivut voivat olla pahempia kuin ennen synnytystä. Tämä johtuu siitä, että oviksesta purkautunutta nestettä valuu vatsaonteloon. Olenkin ihmetellyt, että onko mulla silloin ennen vauvahaaveita ollut näin kovat oviskivut, mutta ilmeisesti ei. Eikä kaikkiin nippailuihin tietysti ole silloin kiinnittänyt mitään huomiotakaa.
Nillanillalla on siirto tänään - olkoo se nyt THE siirto!!!
Oivikki on kuin teini ikään
Hyvähän se on harjoitella nyppynaamaisena olemista, sillä monille niitä tulee sitten jokatapauksessa raskausaikana. Mulla kyllä oli iho ja hiukset hyvässä kunnossa silloin. Sitten raskauden jälkeen olikin todellinen sulkasato.
Kiitos mulimenvinkistä,
mimmimamma. Pitää harkita käyttöä.
Harmi
Räystäspääsky, ettei nyt tärpännyt. Tiedän tunteen, kun on NIIN varma, mutta sitten se täti rynnistääkin. Erittäin epätoivottu vierailija.
Viikonloppuja kaikille tasapuolisesti!