40+ so what (vol. 3)

Tervetuloa porukkaan Jadette :flower: Tämä on mukava palsta, kaikilla on varmaan tausta erilainen mutta kuitenkin yhteisenä haaveena on saada vielä vauva syliin, täällä saa olla omaitsensä tai olla olematta ja tunteita riittää laidasta laitaan ja mukavia raskautumisvinkkejäkin löytyy.

Pääpilvissä miten voit olla testaamatta? Onko myös oireita?

Matsalulla varmaan sietämätöntä jännitystä. Tuo on varmaan pahinta jännityksen/toivon vuorottelua, kun tietää että on saanut pikkuisia kyytiin. Eihän tässä luomuilussa voi olla varma kyytiläisistä, niin sen ajatuksen heittää nopeasti pois mielestään..

Taikakuu varmasti monessakin työpaikassa nykyään säästöt revitään henkilöstöstä joka jäljellä ja töitä paiskitaan sitten sen mukaan, koita jaksaa.

Mullakin on näyttänyt monesti kahtena päivänä peräkkäin ovisviirut vahvaa. Olen ollut siinä uskossa, että siitä ekasta + 1pv lasketaan munasolun irtoaminen, mutta nyt kun olen tutkinut kierron pituutta niin saisin ainakin kaksi päivää lisätä siihen ekaan ovisplussaan.

Tässä kuluvassa kierrossa tein yhden vahvan ovistestin maanantaina kp11 (juu eka testi sunnuntaina kädet tärisi ja pissapurkki putosi lattialle ja myöhemmin tein epäonnistuneen testin avatun paketin kuivuneeseen tikkuun, ei näyttänyt edes vahvaa kontrolliviivaa) Maanantaina jo osasin testata.
Tämän viikon olen mitaillut lämpöjä, niin vasta keskiviikkona eli tänään nousi kehonlämpö 0,5 astetta. Yhdynnät ajoittui vain eiliseen kp12 aamuun ja tänään kp13 ennen miehen töihin menoa, mutta suurin osa siemenlastia menikin lakanoille. Noh toivo on tuossa kp12:ssa =) Äh, menipä yksityiskohtaiseksi.

Hedelmällistä aikaa kaikille sitä eläville ja kaikille piinailijoilla kärsivällisyyttä! Paljon uutta toivoa alkukierrossa oleville!

SS, mäkin rupesin epäilemään tuota plussa+1 päivä ajoitusta, kun mittailin lämpöjä. Inssit mulla on tehty plussaa seuraavana päivänä. Mutta menkoista takaisinpäin laskien ainakin nyt 27-päiväisessä kierrossa ovis vaikuttaisi olevan +2 päivää plussasta. Mutt voihan se olla ett se tapahtuu yöllä, niinku kai usein muutenkin hormonihommelit? Mutta siis, ennen ovista pitäis kai touhuta, joten se sun kp12 kuulostaa hyvältä!

Ja hip-hurraa, mä sain varattua ajan ultraan ensi viikolle, siis tsekataan vaan onko munista tulossa ja mitä kohtu sanoo... Ja ehkä kyselen jo mahdollista jatkoa... Mutta tuntuu kivalta tehdä jotain asian hyväksi (muutakin kuin puuhastella :) )

se on kuules niin, että kun tässä on kohta viisi vuotta tätä ihmettä odottanut tapahtuvaksi, ei jaksa enää uskoa, että se toteutuu. Pettymyksiä on testattu sen verran monta kertaa, etten sitä enää jaksa. Suhtaudun yltiöpositiivisesti elämään yleensä, mutta, tässä kohtaa loppuu tahto nähdä testitulos, kesken.

En edes yritä kieltää, ettenkö ajattelisi ja miettisi asiaa "entä jos kuitenkin" mutta onneksi työkiireet pitävät minut niin tehokkaasti liikkeellä etten edes ole ehtinyt käymään apteekissa. Myydäänhän niitä kyllä ruokakaupassakin, muttei luonto anna periksi sieltä niitä ostaa. Liikaa tuttuja naamoja :ashamed:

En enää uskalla edes ääneen sanoa kuinka paljon toivon sitä pientä ihmettä elämäämme. Elämme toki onnellista elämää näinkin, mutta silti.... :/

Mukavaa viikonloppua kaikille :wave:

Inia & Solakka Silakka, niinhän niiden ovistestien ohjeissakin sanotaan, että ovis voi olla 36-48 tuntia testiplussasta. Mutta toisaalta mulla inssissä ovistesti näytti aamulla plussaa ja seuraavana aamuna eli runsaan vuorokauden kuluttua ultrassa näkyi, että munikset olivat juuri irronneet. Tosin siinä kierrossa oli clomit apuna, ehkä se vähän ärhäköitti toimintaa. Ainakaan liian myöhään ei kannata olla liikkeellä, kun se munis elää irrottuaan vain 2 vrk. Siittiöt sen sijaan jaksavat kykkiä munatorvissa monta päivääkin munasolua odottamassa...

pääpilvissä, peukkuja kovasti vain sinullekin! toivotaan ihmettä!

Matsalu, niinpä tosiaan lukeekin, vaikka harvoin on tullut noita ohjeita lueskeltua... :ashamed: Kerrankin meni monta digitestiä pieleen, kun tungin puikkoa väärinpäin... :LOL: viimein piti ottaa ohje kauniisti käteen... Mutt joo, tähän asti oon aatellu, ett jos mun ovis tuleekin tosi aikaisin, mutt nyt ehkä mietin tuota myöhempää vaihtoehtoa... Ekassa inssissä mulla oli irrotuspiikki, mut ovis ei ollu tapahtunu vielä seuraavana päivänä. Tokaa en muista... Kolmannessa kämmäsin noita ovistestejä, sain plussan vasta illalla, seuraavana päivänä inssi, mutta munis oli jo lähteny liikkeelle (milloin, ei siis tietoa). No joo, kaikkee pitää tässä ajan kulua odotellessa pohdiskella... jos ryhtyiskin laskemaan päiviä ovikseen? Nimimerkki "dpo-7" :LOL:

Ilmoittelen vaan, että olen täällä. Käyn lukemassa päivittäin, vaikka en aina jaksa ja ehdi kirjoittaa. Päikin asia on ollut monesti mielessä: tuo on monen meidän ikäisen kohtalo. Mitenkähän sitä uskaltaisi iloitakaan, jos joskus vielä plussan testaisi. (Vaan kyllä minä uskaltaisin, olen nimittäin just sillä tavalla hullu.)

Minä kyllä kohta alkaisin veikkailemaan, että pääpilvissä on nyt osoittautunut hedelmälliseksi. Kunpa olisi niin.

Vau, kolme alkiota Matsalulla. Vitsit pakkohan niistä jonkun on hoksata, mistä on kysymys.

Minulla on ollut niin paljon huolta esikoisesta ja tämän olemassa olevan perheen asioista, että alkaisin varmaan kohta olla kypsynyt tähän kuumeiluun. En enää oikein tosissani usko, että voisin saada vauvan. Eri asia olisi sitten, jos pinoon yhtäkkiä pärähtäisi oikein plussarypäs. Silloin alkaisi varmaan taas itselläkin kutkuttaa uudella tavalla.

Kiertoa on silti hauska seurata. (Kiitos, Inia, päivityksistä.) Sehän kuuluu naisen itsetuntemukseen.

Kaikkea hyvää teille, ystäväni.

Just joo kirjotin pitkät turinat ja sitten ne hävis jonnekin bittiavaruuteen.

Tervetuloa joukkoon Jade.

Taikakuu hyvä kun ovis hyödynnetty. Päästään sun kanssa jännäilemään. Oletko liittymässä rktt listalle?

Pyrstis ei taideta sinne seniori luukkuun huolia sellasia pikku-ihmeitä mukaan :D

Ihan aurinkopäivä tänään, mutta mun on oltava jokapvä ylitöissä. No onneksi pääsiäisvko:lla alkaa loma B) . Tänään en pystynyt olemaan rapistelmatta negaa, mulla on tässä asiassa niin hyvä usko, että kuvittelen kuuluvani siihen promillen sadasosaan, jolla testi näytää + vasta joskus aikojen kuluttua. Onneksi testejä riittää kuiteskin ensi kiertoonkin.

Pääpilvissä juu just sama en minäkään kehtaa testejä ruokakaupasta ostaa.

Matsalu peukut ja varpaat pystyssä!!!

Kaikille HEI ja tervetuloa Jade

Minäkään en kehtaa ruokakaupasta ostaa testejä :ashamed:

Matsalun triolle tarrasukkia

Oletteko kuunelleet radio Novaa? siellä pyörii ohjelma joka liittyy äidiksi tulemiseen, spr lahjoittaa lastenvaunuja ja että äitiys on mielentila. Mukava ohjelma...keskustelevat laidasta laitaan lapsen saamisesta/tekemisestä

Matsalun triolle tarrasukkia

Nautitaan viimeisistä pakkaspäivistä auringon kera :wave:

pyrstötähti
vinkeä ajatus kieltämättä muttaa iltatähden kanssa senioriasuntoon,pitääkin tsekata että on parveke,hissithän on tilavia ainaski että rollaattorit mahtuu kulkeen,meikäläinen voi tukeutua kipeän jalan kanssa sitten lastenvaunuihin.

Mitä ihmettä pääpilvissä meinaat,jos oot raskaana jo viikkokausia niin me ollaan missattu jo monta ultraaki,ne ei kuule puussa kasva. Onko noi koopeet tosiaan totta,PAKSUNAHAN SINÄ OLET VARMASTI! Ei kait ne yhtäkkiä lakkaa. Vai lakkaako, luulin aina että renklaa sinne tänne ensin.

Mulla on uusi raskausoire. Meinasin pyörtyä äsken saunaan,oikeesti alko ottaa pumpusta ja tuli pää kipeeksi taas. Maha on turvonnu rantapalloksi joten voipi olla että synnytän melko pian. Mutta oikeesti meikä ei uskalla ootella montaa viikkoo kun noi rempatut röörit aiheuttaa oman ongelmansa jos jotain hedelmöityksen mahista on lääkäri käski testailla ja heti pitää tutkia ulkopuolisen raskauden varalta. Sekin vielä. Mutta eiköhän huomenna jo jotain kuulu. Saattoi se voide olla sellainen tujaus mun kehnolle progesteronitasolleni että vaikuttaa. Mutta kun söin sitä primolut nor:ia ja siirsin kk:a niin kyllä täti tuli parissa päivässä viime tabletista ja sehän on kyllä melkoista myrkkyä se.

Tässä sitä siis ollaan,kohta viisissäkymmenissä ja rytmihäiriöitä kuullostellaan ja mietitään raskaustestien hankkimista. Vois olla huonomminki. Toivotaan ihan hulluna että kaikki ne joilla on äitiys kokematta sen ihmeen pian kokevat. Ihanaa oli lapsosten kanssa tänään porukalla istua lauteilla ja pestä selkiä toisiltamme. Kohta niitten selkiä pesee ihan uudet ihmiset, nyyh mutta kyllä lapset on iso juttu. Siksi joku ihan oikeasti nyt plussaa ens viikolla taas. Nyt on pakko nostaa koivet ylös ja avata ikkuna hetkeksi, hormonihäiriö ottaa nyt voimien päälle kunnolla. Hyvää yötä prinsessat.

Huomasin että päivityksessä kp:ni on sittenkin päivän jäljessä. Tänään on siis kp25. Tädinkin tulo tässä varmistui samalla, kun aamulla alkoi päänsärky, joka kestää yleensä tauotta menkkoihin saakka. Samoin muut tutut menkkaoireet nostavat päätään. Kummallisen voimakkaan oloisia "raskausoireita" koin heti oviksesta lähtien ja ne jatkuivat aivan eiliseen saakka. Sitten viime yönä heräsin kovahkoon menkkamaiseen särkyyn ja se siitä. Sama juttu oli viime kuussa, eikä aiemmin syksyllä lainkaan tällaista. Mielikuvitukseni mukaan hedelmöityn, mutta kiinnittyminen ei onnistu. Clomien sivuvaikutuksetkin ovat niin samanlaisia kuin raskausoireet, että sitähän se todellisuudessa varmaan on. Noh, en olisi jouluvauvaa välttämättä halunnutkaan. Seuraava ovis ajoittuukin pääsiäisen tienoille... Toiveissa munarikas pääsiäinen ja pupuilua tietty on harrastettava jo terminkin puolesta...

Onko kenellekään muuten tuttu digitaalinen ovistesti, joka mittaa syljestä oviksen? Törmäsin paikallisessa apteekissa sellaiseen, mutta en kehdannut tutkiskella sitä kovin pitkään. Ymmärtääkseni laite ei ollut kertakäyttöinen, vaan vähän kuin otsa-kuumemittari (tosin kookkaampi), jota voisi käyttää kuukaudesta toiseen ja hintakin vain jotain vähän yli 30 euroa. Kävin naapuripitäjässä apteekissa (paikallisessa kaikki tuttuja) ja ylläri ylläri, eihän sieltä vastaavaa laitetta löytynyt. Ei tosiaan ole pokkaa meikäläiselläkään asioida paikallisessa testejä hakemassa. Luonnollinen asiahan se ja salassapitovelvollisia työntekijät, mutta jos käy niin, etten enää raskaudukkaan, niin... Olen kyllä yltiöpositiivisesti asennoitunut tähän projektiin. Ainoa asia, mikä vaivaa, on että pitäisikö minunkin hankki teroja tai luteja loppukiertooni. Onko niitten käytöstä tai käyttämättömyydestä kenelläkään kokemuksia? Ohops, olipas kello jo paljon ja aamulla töihin!

Huomenta! Jo pp 8 menossa, jipii! hurraa! paremmalla puolella jo ollaan! Oireita ei ole kylläkään mitään, niin että olkoon siis oireettomuus oireeni.

Jade, kyllä ne clomit tuottaa erilaisen fiiliksen kiertoon. Mulla ainakin ovis tuntui niiden kanssa todella voimakkaasti. Ja voihan ajatella, että jos niillä on kasvanut vaikka kaksi munista, keltarauhasiakin on kaksi ja hormonieritys voimakkaampaa oviksen jälkeenkin.

Pyrstiksellä on oireita! Jos ei tätiä kuulu tänäänkään, niin uutta testiä vaaditaan!

pyrstötähti
:attn: Tein aamupäivällä testin ja nega se on joten tästä vain tuli ennätyspitkä kierto. Olen pähkäillyt että jos veressä on hcg-hormonia niin paljon että se pitää kuukautiset poissa niin kyllä sen pitää testissäkin heti näkyä, eikö näin ole?

Nyt huh huh lopetan oireitten kuullostelun. Olo on turpea kuin possulla ja fiilikset sikinsokin joten muuta ajateltavaa pitää nyt olla. Aurinkoista päivää ja iloista kevätmieltä kaikille :heart:

Jade,
Ei ole tuttu sylkiovistesti, mutta näillä palstoilla varmaan kokemusta löytyy tai voit laitaa tuonne kyssärinkin omalla otsikolla. Ei tarvii pakoilla tuttuja kun tilaat netistä, tuotteet saapuu yleensä seuraavana päivänä kotiluukkuun asti.

Pyrstötähden saunakirjoituksesta tuli mieleen lastenlaulu, joka koskettaa ja liikuttaa minua aina. Opin sen esikoista odottaessa, kun olin olevinani niin kunnollinen äiti, että kuuntelin lastenlauluja jo odottaessa.

Lapsoset ketterät kotihaassa
koivusta oksat taittaa.
Noistapa nopsilla käsillänsä
saunahan vihdat laittaa.
Lauteilla saunan kotoisen
taas illalla kylpy maittaa.

Pehmyt on lapsista aina vihta,
äiti jos vihtomassa.
Lämpöiset löylyt on kotisaunan,
toisin on vierahassa.
Jospahan säilyis äidin lapset
kylmältä maailmassa.

Laulussa koskettaa sen ajattomuus. Voin kuvitella, että vuonna 1914 syntynyt isäni on aikanaan samoissa tunnelmissa kerännyt vihdaksia Iitin pusikoista ja nauttinut kotisaunan turvasta. Saman voivat kokea lapset 2000-luvullakin.

Nimi (ikä )........... Kiertopv....Yrityskierto...Monesko haaveissa

star-67 (42)...............kp1/26-33(-39).yk3......3.
mimmimamma.............kp3/28............?..............4./1. yhteinen
tirulii (40) "tuubat pois"....kp6/?.......................1. /1.yhteinen
ikiemo (44).................kp6/20-50.........y?..........4.
Inia (42).................kp6/26-29.......yk6....1.
äitijo2x (45)...............kp8/27-28............yk?........3.
Minni007 (44) .............kp9/28...............yk9........2./1.yhteinen
lumeton (39)...............kp10/?..................?............2.
velmuliina74 (34).......kp12/24-30.........yk6........6. /1.yht.
haave3 (39)................kp14/28...............?.............3.
Solakka Silakka (39)...kp14/25-27.........yk6........1.
OnniMaija (41)...........kp15/28-30..........yk2........5.
anjamarita (40)..........kp16/34-38.........yk3........2.
Taikakuu (40).............kp18/27-32.........?............2./1.yhteinen
Plättä (44)..................kp20/28-30.........?.............7.
liiza (42).....................kp21/28..............yk9........4.
nillanilla (42)..............kp22/28-33.........yk4........1.
Saara10 (41)..............kp22/28...............yk?........1.
Matsalu (45)...............kp23/24-25...................1.
Jadette (39)...............kp26/28-30..........yk2?...........3.
oivikki (40).................kp29/23-28...........yk4........1.
pyrstötähti (48)..........kp38/28...............yk15......4/1.yhteinen
babo67 (41) piuhat katki kp46/29-31 PAS 1/09. 5./1.yhteinen
touhu tenava (46)......kp53/27-30.........y3v........6.
pääpilvissä (46)..........kp61/25-43.........?............1.yhteinen
AinoEmilia (44)...........kp73/31-34........?.............4./1.yhteinen
mur-mur (43).............kp?/?....................yk1.........3.
Päikki (40)............kp?/?...............?..................?

Tilastojen mukaan yli 40 v. vuoden sisään n. 33% raskautuu --> 33%/27 = 8,91 Pino alkanut 21.2.2008 --> 20.1.2009 mennessä "tavoite" = 8 (mukana laskuissa ei ole kadonneet lampaat, taustailijat, reilusti "alaikäiset" ja poistuneet)

RKTT
pyrstötähti (48)..........dpo19
oivikki (40)..........pp19
Matsalu (45)..........pp8
Saara10 (41)..........dpo7
Solakka Silakka (39)..........dpo2

[/i]

(Roskis)haamuilijat

Plussanneet

eli yrjöklubilaiset:

torpeedo (42)..17.4.2008/kp24...yk1..poika 30.12.2008

Mari66 (41)......9.6.2008/kp37.....y1,5v....poika 5.2.2009

päivänkakkara67 (41)..11.7.2008/kp40....................

mimuli (42).....30.7.2008/kp29..........yk4..LA 8.4.2009

äittä-67 (40).......15.9.2008/kp29.....yk1....................

Mukana myös:
Taustajännäilijät
sinisyys, kenzie64, lapsellinen67, Karpalo67, äippä67, Pilvenpyörä, vilmaville, ikiemo, Pömppöli ja baby5

Pinon jättäneet:
Nuusku, einiinvaan, Rva Pikkumyy, gitte, Pennanen, annastiina, Riikkaliisa, kane, keijukka, dinosaurus61

[/b] [/color]

40+ SO WHAT (VOL. 2)
http://kaksplus.fi/keskustelu/t1091269
YLI 40-v. KUUMEILIJA-KERHO VOL 1. http://kaksplus.fi/keskustelu/t976636

pyrstötähti
:flower: ihanan tuttu vanha laulu,en ole pitkään aikaan tuota kuullutkaan,kiitos Plättä. Ihan tässä herkistyy.

Mikä on tilanne piinasiskoillani, Starilla ja Oivikilla, onko rumpumassukat vai joku täti poksautti kuplat :D. Pitäisi tunkeutua muka parempiin vaatteisiinkin kissanristiäisten vuoksi ja eihän tässä auta ku ratkoa hameesta liitinkiä löysemmälle että mahtuu päälle. Aika koomista juuri kun muka yritin vähän tsempata painoakin niin johan alako pullistumaan.

Käykääpä kertaamassa kaikki turhautumat pois mielenpäältä täällä pinossa nyt muutkin etten täällä yksin ruikuta :saint:

Moikka kaikille ja tervetuloa Jadelle!

Pyrstötähti pyysi kertomaan turhautumia, mutta siitä taitaisi tulla aika pitkä lista...

Mutta kaikille kiitos kun muistitte tuota anopin tilannetta. Aika huonolta siellä näyttää, olivat laittaneet terminaalihuoneeseen. Mies on todella allapäin, heillä ollut aina läheiset välit ja anoppi on tosi hyvä ja rento tyyppi. Jutteli muuten kerran, että kun hän oli esikoistaan naistenklinikalla synnyttämässä 60-luvun lopulla, niin pitivät tosi vanhana ensisynnyttäjänä kun hänellä oli ikää 27-vuotta. Että niin se muuttuu maailma. Kuopuksensa sai hänkin sitten neljänkympin kynnyksellä.

Semmoisia tänään, jaksuja kaikille :heart:

Plättä, kiitos laulusta, :'( pelkistä sanoista, säveltä en tunnekaan...

lumeton, miten sulla jatkosuunnitelmat menikään? Anteeksi tää laho pää... :ashamed:

Mulla on ristiriitainen olo tän miehen suhteen: yhdessä menee kivasti ja olen onnellinen hänen kanssaan (vaikken ehkä mitenkään superihastunut), mutta joskus öisin mietin ett onko tässä mitään järkee, kun meidän haaveet tulevaisuudesta on niin erilaiset? (esim. miten ja missä haluaisi asua ja elää ) Jotta semmoisia turhaumia täällä...

Inia, älä huoli, täällä on yksi joka ei muista mitään ;) Meillä on muutama onneton pakkasalkio, jotka meinataan katsoa ensi kierrossa. En kyllä usko, että edes sulatuksesta selviävät... Ja sitten eri klinikalla viimeinen ICSI. Sen jälkeen on tämä tie katsottu loppuun.

Joo, iltaisin ja öisin tulee mietittyä kaikenlaista, jaksuja sinne.

lumeton, toihan kuulostaa hyvältä (ja nyt palautukin mieleen..)! Siis ainaskin vielä 3 toiveikaista piinakierrosta! Onnea sulle! Ja musta on kiva päästä jännäämään... :) ICSI:in vissiin sitten uusi punktio? Huh, mua se vielä pelottaa liikaa... mutta ehkä edessä vielä...

..jos(huom. JOS) saamme asioita tässä järjestettyä ja kaikki menee hyvin niin ehkä uusi ivf -ehkä 2kk sisään kuvioissa..ei vielä varmaa..n.16% varmuudella :D
Fundeeraan vielä omaa mieltäni tovin,että olen itsekkin varma :/

Inia saa päivittää Kp1/26-33 näköjään. Mieli on sen mukainen, eli tänään saattaa kulua suklaata :(

Mietin tässä et ku mulla on varastossa Clomeja niin ottaisko pientä dopinkia nyt seuraavassa kierroksessa? Tuntuu olevan melko yleistä ja ottais vaan pienellä annoksella...Ei ole varaa mennä gynekologillekaan oikein.

Pyrstis ja Pääpilvissä toivotaan, toivotaan ja Pääpilvissä: koita testata, itelläkään ei o nyt mitään rapisteltavaa...

tirulii, ajattele välillä ihan muita asioita, niin ehkä tääkin siinä rauhassa selkiytyy! Tosin mä peukutan sen 16% puolesta :) Vaikka onhan se varmaan tosi rankkaa! Perästä varmaan tullaan noihin koeputkihommeleihin...

star, :hug: ja suklaakinosten kautta rämpien tervetuloa uuteen kiertoon! Odotuspeliähän tää taitaa vissiin olla... Että milloin se oikea munis sieltä saapuu, jos on saapuakseen... Ja eix sitä Clomia käytetä ovulaation tehostamiseen? (minähän en mistään mitään tiedä, kunhan muistelen...) Eli jos sulla ovis toimii, niin ei kai sitä tarvii... Ootko sä käyny ultrassa/kokeissa, jossa on todettu ovulaatio? (edelleen sama vanha laho pää...)

Star pahoittelut tädistä :hug: . Jospa siellä kuitenkin jotain tapahtui, kun se haamukin testiin ilmestyi ja oli niin pitkä kierto. Mutta katse tulevaan vain.

Tervetuloa minunkin puolestani, Jade. Kyselit tuosta digitaalisesta ovistestistä. Ei ole minullakaan kokemusta sellaisesta, mutta huomasin sellaisen, kun viimeksi tilasin testejä (tänään tuli iiiiiso paketti). Eli niitä löytyy nettikaupasta esim. mammaksi ja kotitesti -sivuilta. Hinta oli kyllä yli 40 euroo. Mietin itsekin hetken, mutta jätin kuitenkin vielä tilaamatta.

Pyrstis ja Pääpilvissä, kyllä ne peukut on pystyssä edelleen teille. Ja vaikka Pyrstiksen tulos osoittautuisikin negaksi, niin saahan sitä olla rktt niin kauan kunnes täti suvaitsee saapua.

Inia, kun kaksi aikuista ihmistä pyrkii yhteen, niin siinä on kaikenlaista sovittelemista, varsinkin jos kumpikin on ollut itsekseen jo pitkään. Sitä ehtii tottua siihen, että päättää yksin omista asioistaan ilman että tarvitsee ottaa huomioon muita. Sitä tottuu myös siihen, että tekee asioita tietyllä tavalla (urautunutko?!? no, höh on löytänyt parhaan tavan tehdä asioita...). Toivottavasti te kuitenkin pystytte sovittamaan juttuja yhteen.

lumeton pääsee siis mahdollisesti vielä piinailemaan seuraavassa kierrossa, kuulostaa hyvältä. Jotkut sanoo, että stressi ja huolet vaikuttavat raskautta estävästi, mutta kyllä niitäkin on, jotka kaikkein tiiviimpänä ajankohtana kaikkien ahdistusten ym. keskellä ovat raskautuneet. Varsinkin jos ei ole ollut aikaa tai energiaa keskittyä vain ja ainoastaan raskaaksi tulemiseen.

Tirulii Toivottavasti asiat selviävät ja omakin jaksaminen paranee tässä kevään edetessä. Pettymyksen jälkeen tuntuu, että nyt riittää. Joskus kuitenkin ajan myötä helpottaa ja ajatus saattaa kääntyä kohti uutta yritystä. Näin saattaapi käydä meillekin, vaikka mitään ei sen tarkemmin ole vielä päätetty. Ehkä sitten kesällä, kun on loma eikä tarvitse yrittää sovittaa aikatauluja töiden kanssa.

ON Tiedä vaikka äskeinen osoittautuisi turhaksi, sillä NIIN on raskausoireita että. On vilu ja ruumiin lämpö on vajaa puoli astetta korkeampi kuin tavallisesti (jos niitä tosiaan oli kaksi munasolua irtoamassa, niin kyllähän sitä keltarauhashormonikin sitten erittyy). On myös väsy (eilenkin otin päikkärit). Sitten vielä toissa päivänä oli niitä odotettuja
"kiinnittymiskipuja". Vielä kun saisi ne rintakivut, hajujen voimistumisen, huonon olon ym.ym.

Matsalu, jo pp8! Jospa se oireettomuus enteilee sitten hyvää eli että kaikki on kunnossa Finntriollasi sen jälkeen kun sai kiinnitettyä itsensä. Raskaudenhan ei pitäisi olla mikään sairaus, vaan ihan luonnollinen olotila. Näin toivotaan ja uskotaan.

Turhautumisia, oi ja voi niitä on paljon. Mutta huomenna SUURI päivä tai oikeesti aamu, laho pää on mullakin pieni pelko etten muista suihketta ottaa! Odotettu perjantai vihdoinkin käsillä ja mitä iloa siittä on? saa suihkauttaa kumpaanki sieraimeen suihketta, hih hih, ilo sekin. Ja odottaminen senkun jatkuu 11 päivää suihketta ja sitten lepotilaultran aika, turhauttavaa. Mutta jos ei ois ottanu suihke-hoitoa niin huhtikuu ois jääny väliin kun pääsiäinen sotkee aikataulua. Oikeesti odottavan aika on pitkä. Mutta se ihana palkinto palkitsee ja sitä palkintoa kannattaa odottaa.

TIRULII fundeeraa positiiviseen lopputulokseen

STAR-67 suklaa on hyvää kerran kuussa :whistle:

Yhteistyössä