K/B-komposti

• Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Mulla on ikävä vuoden takaista aikaa kun sekä K että Joksut vaikuttivat olevan jonkin suuren partaalla... nyt tuntuu kuin molemmat osapuolet tahoillaan nuutuvat pois.
Musiikki on yhä hyvää ekä Joksuilla että K:lla, mutta niin on muillakin artisteilla, niin suuremmat läpilyönnit ja huomion saaminen vaatii valtavaa panostusta ja intohimoisia tuotoksia jotka ylittävät uutiskynnyksen.

vierailija
Eikö jossain sanottu tänään, että B:n kirjoitti sanat Lipsin väliosiin kesällä Romanian keikalta tullessaan? Milloin se keikka olikaan? Mitä silloin oli muutoin menossa ajallisesti?
Kyllähän sä pystyt mielessäsi palaamaan tiettyihin tunnelmiin milloin vain. Ja ainakin biisi kertoo ajasta carpe diemin jälkeen, joten kuulostaa hyvinkin biisiltä K:sta. Sama paita päällä Romanian keikallakin kuin Ruississa.

vierailija
Kyllähän sä pystyt mielessäsi palaamaan tiettyihin tunnelmiin milloin vain. Ja ainakin biisi kertoo ajasta carpe diemin jälkeen, joten kuulostaa hyvinkin biisiltä K:sta. Sama paita päällä Romanian keikallakin kuin Ruississa.
Lips kertoo K:sta koska Romanian keikalla oli sama paita päällä kuin Ruississa? 🤣 Mitä hevonhelvettiä minä luen?

vierailija
Häh? Molemmilta on juuri tullut uusi levy ja keikkaa pukkaa.
Keikat on tosi pieniä verrattuna viime vuoteen, ja levyt on jääneet aikalailla ilman kiinnostusta ydinfanikunnan ulkopuolella. :( Joksujen levy voi tietty vielä pongahtaa jonkinlaiseen julkisuuteen tässä seuraavan parin viikon aikana jos tulee jokin viraalijuttu, mutta en usko että niin käy. Ehkä jos he tekevät paljon isoja haastiksia promoksi eri maissa. K:lta ei taida tulla tän enempää haastiksia mitä on ollut.

vierailija
Sadie kävi katsomassa näytelmän jossa kit esiintyy. onhan ne jo varmaan naimisissa sit.
Todennäköisesti!
Tiedän että mulla ei ole elämää mutta kiinnostaisi hirveästi tietää seukkaako B ja S yhä vai tuliko mutkia matkaan. Ainakaan lentelyä ja bongauksia ei ole (ehkä) ollut samaan malliin kuin keväällä ja kesällä, mutta julkisuuteen näkyy tietty vain pieni murto-osa elämästä.
(ja ei tarvi olla kriitikoiden huolissaan, ei vaikuta tämä asia omaan elämääni mitenkään, ei kuulu minulle enkä pohdi asiaa missään muualla kuin täällä Kompostissa)

vierailija
Keikat on tosi pieniä verrattuna viime vuoteen, ja levyt on jääneet aikalailla ilman kiinnostusta ydinfanikunnan ulkopuolella. Joksujen levy voi tietty vielä pongahtaa jonkinlaiseen julkisuuteen tässä seuraavan parin viikon aikana jos tulee jokin viraalijuttu, mutta en usko että niin käy. Ehkä jos he tekevät paljon isoja haastiksia promoksi eri maissa. K:lta ei taida tulla tän enempää haastiksia mitä on ollut.
Kuvittelitko oikeasti että Joksuista tulee joku viraali supertunnettu bändi?

vierailija
Keikat on tosi pieniä verrattuna viime vuoteen, ja levyt on jääneet aikalailla ilman kiinnostusta ydinfanikunnan ulkopuolella. Joksujen levy voi tietty vielä pongahtaa jonkinlaiseen julkisuuteen tässä seuraavan parin viikon aikana jos tulee jokin viraalijuttu, mutta en usko että niin käy. Ehkä jos he tekevät paljon isoja haastiksia promoksi eri maissa. K:lta ei taida tulla tän enempää haastiksia mitä on ollut.
Edelleen Joksut on INDIE BÄNDI!! Ja siihen nähden Joksuilla menee paremmin kuin hyvin. He on itekin sanoneet, että pitävät mielummin klubikeikoista kuin areena keikoista. Ja Joksuiltahan on tullut vaikka mitä uutta tän viimeisen kuukauden aikana

vierailija
Todennäköisesti!
Tiedän että mulla ei ole elämää mutta kiinnostaisi hirveästi tietää seukkaako B ja S yhä vai tuliko mutkia matkaan. Ainakaan lentelyä ja bongauksia ei ole (ehkä) ollut samaan malliin kuin keväällä ja kesällä, mutta julkisuuteen näkyy tietty vain pieni murto-osa elämästä.
(ja ei tarvi olla kriitikoiden huolissaan, ei vaikuta tämä asia omaan elämääni mitenkään, ei kuulu minulle enkä pohdi asiaa missään muualla kuin täällä Kompostissa)
Eivät ole seukanneet ikinä eivätkä nähneetkään enää heinäkuun jälkeen. B oli romanttisella lomareissulla K:n kanssa Kypsroksella vapaillaan ja jatkoi sieltä myös Suomeen ja Portugaliin kaverinsa luo.

Yhteistyössä