40+ so what (vol. 3)

Sorry, mutta mun päähän ei mahdu nyt muuta kuin omat jutut! Päivällä oli töissä kiire ja Luge unohtui ottamatta! Päivän kolmesta pilleristä toinen myöhästyi 5 tuntia. Mulla oli kyllä kännykässä muistutus, mutta se jäi repun taskuun enka kai sitten kuullut sitä. Voi APUA! Onko kellään kokemusta tällaisesta? Pelkään, että mämmäröin nyt tuolla yhdellä unohduksella koko hoidon!

Saara, toivotaan, toivotaan!
Jep, kyllähän sitä varmaan yhteensovittamistakin on, kun joskus muutetaan yhteen... (piakkoin?) Mutta mä olen aika sopeutuvainen. Eniten vaikeutta tuo tosiaankin sitten se, että mä olen suunnitellut tulevaisuutta niin pitkälle yksin, ja tuntuu vaikealta luopua jo niin pitkään haaveilluista asioista! (onneksi ei sentään lapsihaaveesta!)

nillanilla, kiva kun säkin pääset toimintaan! Tää mitään-ei-tapahdu -vaihe on kai kumminkin kaikista pahinta...

Matsalu! Mä en kuule voi uskoa, että yksi tabu sinne tänne tekee mitään vahinkoa! Mä luulen että typyt pysyy siellä jos on pysyäkseen! Ei siinä nyt yksi luge mitään auta, tai sen unohtaminen pullauta heitä ulos! Relax... Mut kun tietty kovasti mietityttää, niin voit kai soittaa jollekin hoitajalle huomenna ja kysyä?

Matsalu, mulla on ollut luget aina vaan kaksi kertaa päivässä ja siinä raskauskierrossa heittelin niitä alakertaan vähän miten sattui kun oli usko niin loppunut(aamun ja illan välillä oli kerran 16 tuntia), eikä siitä siis mitään haittaa ollut. Elä siis huoli.

Saara, siellähän kuulostaa vallan mainiolta. Josko vihdoin se plussaryppään ensimmäinen sieltä kurkistaisi.

Inia, mun täytyy omalta kohdalta sanoa, että noi hoidot on fyysisesti olleet mulle aika helppoja. Henkisesti tietysti vähän eri juttu, mutta ei ne punktiot ole niin pahoja.
Meillä on myös ollut miehen kanssa vieläkin välillä totuttelemista tähän yhteiseloon kun kumpikin oltiin niin kauan itseksemme. Tupataan välillä tekemään asioita vähän ristiin kun on asiat itse tottunut junailemaan.

Nillanilla, tsemppiä suihkutteluun. Mulla on noi suihkaukset jääneet vallan kokematta kun on ollut tuo lyhyt kaava pelissä. Sikälikin varmaan hyvä, sillä muistan että mulla oli kokeiluna kerran migreenilääkkeestä sellaista nenäsuihkeversiota. Harakoille meni mulla suihkeet kun onneton vedin ilmaa nenään ihan väärään aikaan :ashamed:

Tirulii, kiva kuulla sinusta. Kyllä se vastaus sulle itselle varmasti selviää.

Täällähän on mukavsti vilskettä. Plättä kiva, tuttu laulu, en ole väähään aikaan kuullutkaan.

Star :hug: käännä katse eteenpän suklaan jälkeen. Saaran kanssa olen samaa mieltä, jospa siellä jotain tapahtui.

Saara mahtavat oireet sulla, jee peukut pystyssä. Saara toivon, että mun kohdalla olis noin, että stressi lisäis mahdollisuuksia. On töissä niin kiireinen kevät menossa, että ei paremmasta väliä.

Tirulii kiva kuulla sinun mietteitä.

Pysrtis hyvä, kun hametta pääsit jo nyt muokaamaan. Luulen kyllä myös, että testeissä näkyisi se hormooni, mutta toisaalta lukeehan niissä testeissä aina jotain ett 99,?? varma tulos.

ON tänään alkuillasta alkoi tiputtella, joten ehkä tänään tai huomenna alkaa uusi keirto sitä myöten uusi toive. Mun toive on jo ihan valtavan iso, tuntuu vain ajan myötä kasvavan, ihan kilpaa heräävän luonnon kanssa.

Ovisplussa bongattu keskellä yötä,päivällä puol kahelta näytti todella haaleeta mutta nyt yöllä sit tällänen tulos[http://www.aijaa.com/v.php?i=3890000.jpg].ja aamulla laitettiin siimahännät matkaan ja pitää nyt sit ahkeraan pöllytellä lähipäivätkin peittoja.ja on pidetty nyt joka toinenpäivä meininkiä tuolla lemmenluolassa josko tärppi kävis.toivossa on hyvä elää :D

No niin, uusi aamu ja katse yltää taas hiukan omankin navan yläpuolelle...

Saaralla on erittäin lupaavat oireet. Eikö sulla olekin nyt luomukierros menossa? Mullahan on ihan nuo samat tuntemukset, mutta menevät tasan tarkkaan Lugejen piikkiin.

Tirulii, rohkeutta! Kyllä aina raha- ym. maalliset asiat järjestyvät.

Starille halit :hug: tädin takia. Ihan samaa olen noista Clomeista ajatellut minäkin, kun on yhdet tabut varastossa. Ainakin ne varmistavat oviksen tulon, saattaapa kehittyä parikin munista. Mutta yhtä kiertoa pitempään en uskaltaisi ilman lääkärissä käyntiä käyttää.

Nillanilla, erittäin hatarapäisenä säilytin Synarelaa keittiössä ruokapöydän päässä, josta se aina osui silmiin, kun istuin aamukahville. Ja kännykässä oli muistutus myös.

Vähän myös omaa kohtua kuitenkin: Soitin klinikalle ja hoitaja vakuutteli, ettei yhden lugen myöhästyminen haittaa. Hyvä niin, vaikka alankin olla aika varma, että Finntrio ei ole selvinnyt. Heti punktion jälkeen kipeytyneet rinnat ovat löystyneet ja ovat ihan tavalliset taas. Tänä aamuna on ollut ihan selviä menkkakipuja, mutta niinpä mulla pitäisikin omien menkkojen alkaa huomenna. Mitään raskausfiiliksiä ei ole.

Kiireinen viikko, enpä ole paljon ehtinyt käydä, nyt pikaisesti ehdin lukaista läpi, kivaa meinkiä (taas) ja RKTT:tä pukkaa.

Suru-uutisia jälleen, eilen se sitten tapahtui, eli anoppi kuoli, vakava ja raju syöpä vei kolmessa kuukaudessa minulta anopin.

Hyvää loppuviikkoa kaikille.!!

Toivottavasti Matsalulla on kaikki kuitenkin niin kuin pitää. Mun kokemuksella raskausoireet tulevat vasta sitten kun on testinkin mukaan raskaana.

Mun kokemukseni clomeista oli se, että podin 3 päivää todella pahoja oviskipuja. Minähän söin niitä keltarauhasta vahvistamaan, ovulaatiot tapahtu niin ku piti, mutta keltarauhanen oli liian vaisu pitämään raskautta yllä.

ON eilen oli todella kipeä ovulaatio, ei pystynyt edes sekstailemaan :ashamed: , onneksi sentään edellispäivänä "työ" tuli tehtyä. Nyt jännäillään pari viikkoa. Clomeja käyn tarvittaessa pyytämässä vasta syksyllä.

pyrstötähti
ja arska vaan jaksaa paistaa. Tänään oli jo niin ihanaa kun en joutunut enää rapiseen ja sain lukea urakalla kaikkien kirjoituksia. Minnille kovasti jaksamista,minulla ei ole koskaan ollut oikein läheistä anoppia ei ennen eikä nytkään mutta parhaimmillaan suhde on kuin äidin ja tyttären tai hyvien ystävien kesken joten menetys on ihmisen kokoinen :hug:

On: no ei mitään, paitsi että (ällöttävää tekstiä älkää lukeko) hirveitä limamöttöjä tulee. Eli kait sitten sieltä ei enää muuta ole odotettavissa ja jään tämmöseksi. Toisaalta kätsää jos tää on tässä. Mutta yleensähän tämmöset edeltää jättimäistä tätiä kämpille riehumaan. Mutta myös mulla pissattaaki koko ajan,yhtenä yönä kävin 4 kertaa vessassa joten kohtahan tässä saa epäillä vaikka ja mitä ehkäpä joku hirveä tauti on saanut otteensa Pyrstiksen ei niin heiveröisestä :D olemuksesta ja nyt on noutaja ovella. Mutta yleensä ennen oikein hirmuisen isoa tätiä voikin tulla limatulpan nuljahdus sehän on kuin pieni synnytys joskus joten katsellaan. Täytyy varustautua super-maxi-Liberoilla.

Viikon päästä alkaa parin viikon loma. Voiko ihanampaa ollakaan. Paitsi olla plussanneena lomalla (mutta ei Päikillä :'( ). Lomalla anyway on ihanaa. Jotenkin tuntuu että vuosi vuodelta on rankempia nämä työvuodet ja kun talven selkä taittuu on ihan läkähtynyt.

Hauskaa kun kaikki puhutaan matsalun typyistä, jotenkin on ajatus pinossa että pikku tipusia siellä pääsiäisen kunniaksi istutettiin. Toivon niin sydämestäni että nyt nappaa. Ehkä sekin että ajatus on jo itämässä lahjasolusta voi helpata stressiä ja kaikki sujuu hienosti nyt. Ei niistä tisseistä niin tiedä,meillä vähän varttuneemmilla voivat olla jo hitaamminsyttyvää mallia, monisynnyttäjä tätini oli todellinen lypsykone mutta vanhempana kun sai viimeiset (siis oikeesti vanhana, 47 ja 51 vuotiaana) niin eipä herunut enää maitoa. Tissit oli no moksis raskaudesta. Joten toivotaan nyt että se ei olisi mikään merkki tällä kertaa. Eikä sitä kolmosia kukaan muukaan täysimetä :D ei sunkaan tartte.

Odotellaan hilpeitä ja hyviä uutisia nyt vaan taas kevätauringon voimin, halauksin pyrstis

Minni osanottoni ja jaksamista sinne koko perheelle!

Nillanilla sumuttelut alkoi, joten tsemppiä sinulle ja jospa tämä hoitokierros tuo sen toivotun tuloksen.

Pyrstis pissatus ja limailu tietää ehkä sitä r-alkuista asiaa.. tai sitten ihmevoiteesi vaikutuksia?

Aurinkoista viikonloppua kaikille B)

pyrstötähti
Ihana vanhanaikainen enkelikuva. Niin empä usko että kuuluisin siihen 0,1 prosenttiin yli 45 vuotiaista jotka raskautuu operoiduilla (siinä % on kait luokkaa 10) ja raskaustestin 0,03% toimimattomuus luokkaan. Vaikka voisihan se olla. Jotku voittaa lotossakin :eek:

Miksi kukaan ei laita ovisplussia nyt eetteriin jotain plussaa äkkiä nyt kehiin. :wave:

Hei!

Inia eikö nuo "digitesterit" ole aika kalliita?

Solakka Silakka meillä töissä menossa semmoinen vaihe että jännätään että ketkä vanhoista työntekijöistä saavat siirtyä kaupungille,kun toiminta siirtyy sinne.Minulla loppuu toukokuun puolessa välissä työt..

oivikki uskaltaisko sitä liittyä RKTT-listalle? ;)

Minni :hug: Voimia kovasti!

Tänään aamupäivästä ollessani kaupassa,niin ihan yllättäin tuntui semmoinen ihmeellinen kipu/pisto tuolla alamahassa,sen verran tuntui että jäi ihan miettimään että mikä oli..Hetken aikaa se vain kesti..Maha ollut erikoinen sen jälkeen ja nippailut ja muuta sellaista.. :eek:

Mukavaa aurinkoista viikonloppua kaikille! B)

Nimi (ikä )........... Kiertopv....Yrityskierto...Monesko haaveissa

oivikki (40).................kp1/23-28...........yk5........1.
star-67 (42)..............kp2/26-33(-39)..yk3......3.
mimmimamma.............kp4/28............?..............4./1. yhteinen
tirulii (40) "tuubat pois"....kp7/?.......................1. /1.yhteinen
ikiemo (44).................kp7/20-50.........y?..........4.
Inia (42).................kp7/26-29.......yk6....1.
äitijo2x (45)...............kp9/27-28............yk?........3.
Minni007 (44) .............kp10/28...............yk9........2./1.yhteinen
lumeton (39)...............kp11/?..................?............2.
velmuliina74 (34).......kp13/24-30.........yk6........6. /1.yht.
haave3 (39)................kp15/28...............?.............3.
Solakka Silakka (39)...kp15/25-27.........yk6........1.
OnniMaija (41)...........kp16/28-30..........yk2........5.
anjamarita (40)..........kp17/34-38.........yk3........2.
Taikakuu (40).............kp19/27-32.........?............2./1.yhteinen
Plättä (44)..................kp21/28-30.........?.............7.
liiza (42).....................kp22/28..............yk9........4.
nillanilla (42)..............kp23/28-33.........yk4........1.
Saara10 (41)..............kp23/28...............yk?........1.
Matsalu (45)...............kp24/24-25...................1.
Jadette (39)...............kp27/28-30..........yk2?...........3.
pyrstötähti (48)..........kp39/28...............yk15......4/1.yhteinen
pääpilvissä (46)..........kp62/25-43.........?............1.yhteinen
Päikki (40)............kp?/?...............?..................?

kadonneet lampaat?
touhu tenava (46)......kp?/27-30.........y3v........6.
AinoEmilia (44)...........kp?/31-34........?.............4./1.yhteinen
mur-mur (43).............kp?/?....................yk1.........3.

Tilastojen mukaan yli 40 v. vuoden sisään n. 33% raskautuu --> 33%/27 = 8,91 Pino alkanut 21.2.2008 --> 20.1.2009 mennessä "tavoite" = 8 (mukana laskuissa ei ole kadonneet lampaat, taustailijat, reilusti "alaikäiset" ja poistuneet)

RKTT
pyrstötähti (48)..........dpo20
Matsalu (45)..........pp9
Saara10 (41)..........dpo8
Solakka Silakka (39)..........dpo3

[/i]

(Roskis)haamuilijat

Plussanneet

eli yrjöklubilaiset:

torpeedo (42)..17.4.2008/kp24...yk1..poika 30.12.2008

Mari66 (41)......9.6.2008/kp37.....y1,5v....poika 5.2.2009

päivänkakkara67 (41)..11.7.2008/kp40....................

mimuli (42).....30.7.2008/kp29..........yk4..LA 8.4.2009

äittä-67 (40).......15.9.2008/kp29.....yk1....................

Mukana myös:
Taustajännäilijät
babo67, sinisyys, kenzie64, lapsellinen67, Karpalo67, äippä67, Pilvenpyörä, vilmaville, ikiemo, Pömppöli ja baby5

Pinon jättäneet:
Nuusku, einiinvaan, Rva Pikkumyy, gitte, Pennanen, annastiina, Riikkaliisa, kane, keijukka, dinosaurus61

[/b] [/color]

40+ SO WHAT (VOL. 2)
http://kaksplus.fi/keskustelu/t1091269
YLI 40-v. KUUMEILIJA-KERHO VOL 1. http://kaksplus.fi/keskustelu/t976636

Taikakuu! RKTT listalla on kiva olla! Kerro vain dpo-päiväsi, niin laitan sut sinne...
Mä olen halvimmat digitestit löytänyt tilaamalla halpatesti.fi :stä (31 e, 7 kpl), tai sitten ulkomailta.

Minni voi kun on surua vielä tämän kaiken päälle! :hug:

Ja kaikille mukavaa aurinkoista perjantaita! (ainakin täällä etelässä paistaa)

Minni osaanottoni koko perheelle.

Taikakuu ilmanmuuta uskaltaa liittyä RKTT listalle!

Nilla miten sumuttelu sujuu?

Velmuliina hyvä hyvä.

Minun RKTT lista-aika on tältä erää ohi. Eli just alkoi kp1. RKTT tila tässäkin kierrossa on mulla hartaana toiveena. Pyrstis hienosti sinnittelet vielä RKTT tilassa. Kävithän just siellä tarkastuksessakin ja kaikki oli hienosti, joten kallistun Solakan Silakan tavoin + (tai voiteen vaikutuksen) suuntaan.

Minni surunvalitteluni, en osaa kuvitellakkaan miltä susta nyt tuntuu. :'( :'(

Oivikki,milloin aiot testata, sinuna testaisin jo vaikka tiputteleekin, onhan se kiva tietää onko mitään yritystä vaikka vuotaakin... :wave: :wave: Toivoo yksi malttamaton kaikkien malttamattomien puolesta. :p

Kp 2, niagara velloo, tää on tää vaihe ku ei oikein ole mitään jännää menossa itsellä.:/ Paitti että tää vaan pähkäilee ottaisko clomeja vai ei, ainaski vois toivoo et tulis 2 munista ja todnäk hyvään munikseen nopeutuu ettei ehdi vanheta liikaa odottaessa sitä :LOL: :LOL:

Matsalu säkin voisit jo piristää meitä vähän testaamalla jollakin erikoisherkällä, ja jos on kaksoset/kolmoset niin HCG nousee kait nopeammin ja näkyy testissä varhemmin... :attn:

Kirjoitin niin hienon ja pitkän viestin, tuli tuplana ja poistin toisen ja hävis molemmat :headwall:
Ei kait ollu tarkoitettu luettavaksi. Niin kuin ei kait sekään että vielä tulis lisää lapsia...
:ashamed:

Minni surunvalitteluni. :'(

Oivikki ja Matsalu testatkaa jo, en malta odottaa tulosta. :attn:

Star nyt alkoi kunnon vuoto. Testasin ma ja ke negan mammaksin herkilläpuikoilla. Eli sain vain sen selvän roskis haamun silloin pp 8.
Inia ois ollut järkevää soittella klinikalle jo tällä vko:lla, mutta soittelen ma ja kyselen jatkosta. Itse toivon IUI:tä tähänkin kiertoon. Jos se onnistuu varaan ajan ultraan ja samalle kerralle toivon aikaa jatkon suunnittelua varten. Mun on jotekin vaikea varata jatkosunnitelulle aikaa, kun olen rktt mielentilassa ja siten on taas jo vähän myöhäistä, kun kierto on jo alkanut.

oivikki, oliko sulla nyt neljäs inssi takana? Kyl mäkin siin tapauksessa vielä kokeilisin inssiä, mutt johtuu varmaan siitä ett mua pelottaa noi hormonihoidot... Joskus jossain on ehotettu 6 inssiä, tietty en tiiä pitäiskö tässä iässä jo kiiruhtaa? Mutta onpa joku plussannut 8. inssistäkin... Eli eiku tsemppiä! Mä meen ovistsekkausultraan maanantaina, ja aattelin samalla varovaisesti kysyä lääkärin jatkomielipiteitä (mulla siis takana 3 inssiä ja 2 luomuyritystä ).

Yhteistyössä