40+ so what (vol. 3)

Huomenta ladyt!

Jade, tervetuloa, kyllä sekaan sopii. Kerroit, että clomeja nappailet. Olethan sopinut ultran johonkin väliin? Ettei clomit pääse vahingossa ohentamaan limakalvoa.

Joo Saara, olihan mulla kipuja, ja suunnilleen samana aikana kuin edellisessäkin hoitokierrossa. Silloin kivisteli koko päivän PP 4, nyt PP 4 vastaisena yönä. Mutta eivätpä nuo kivut viimeksikään plussaa tuoneet. Jos jotain kiinnittymisyrityksen poikasta oli, se ei ainakaan kestänyt niin kauan, että istukka olisi ehtinnyt hcg:tä erittää. Herkässä testissähän ei näkynyt PP 12 haamun poikastakaan. Viimeksi oli kyllä noin ylipäänsä pitkin matka enemmän kohdun nippailuja kuin nyt. Nyt ei tunnu tasan tarkkaan yhtään miltään! Mutta koska nippailut eivät edellisellä kierroksella mitään merkinneet, ehkä tämä hiljaisuus onkin hyvä asia? No juu - kaikki edellä kirjoittamani on tyypillistä PP 6 turhautunutta spekulaatiota.

Koettakaahan jaksella!

Nimi (ikä )........... Kiertopv....Yrityskierto...Monesko haaveissa

mimmimamma.............kp1/28............?..............4./1. yhteinen
ikiemo (44).................kp4/20-50.........y?..........4.
Inia (42).................kp4/26-29.......yk6....1.
äitijo2x (45)...............kp6/27-28............yk?........3.
Minni007 (44) .............kp7/28...............yk9........2./1.yhteinen
lumeton (39)...............kp8/?..................?............2.
velmuliina74 (34).......kp10/24-30.........yk6........6. /1.yht.
haave3 (39)................kp12/28...............?.............3.
Solakka Silakka (39)...kp12/25-27.........yk6........1.
OnniMaija (41)...........kp13/28-30..........yk2........5.
anjamarita (40)..........kp14/34-38.........yk3........2.
Taikakuu (40).............kp16/27-32.........?............2./1.yhteinen
Plättä (44)..................kp18/28-30.........?.............7.
liiza (42).....................kp19/28..............yk9........4.
nillanilla (42)..............kp20/28-33.........yk4........1.
Saara10 (41)..............kp20/28...............yk?........1.
Matsalu (45)...............kp21/24-25...................1.
Jadette (39)...............kp23/28-30..........yk2?...........3.
oivikki (40).................kp27/23-28...........yk4........1.
star-67 (42)...............kp32/26-27(-39).yk2......3.
pyrstötähti (48)..........kp36/28...............yk15......4/1.yhteinen
tirulii (40) "tuubat pois"....kp39/?.......................1. /1.yhteinen
babo67 (41) piuhat katki kp44/29-31 PAS 1/09. 5./1.yhteinen
touhu tenava (46)......kp51/27-30.........y3v........6.
pääpilvissä (46)..........kp59/25-43.........?............1.yhteinen
AinoEmilia (44)...........kp71/31-34........?.............4./1.yhteinen
mur-mur (43).............kp?/?....................yk1.........3.
Päikki (40)............kp?/?...............?..................?

Tilastojen mukaan yli 40 v. vuoden sisään n. 33% raskautuu --> 33%/27 = 8,91 Pino alkanut 21.2.2008 --> 20.1.2009 mennessä "tavoite" = 8 (mukana laskuissa ei ole kadonneet lampaat, taustailijat, reilusti "alaikäiset" ja poistuneet)

RKTT
tirulii (40).................pp21
pyrstötähti (48)..........dpo17
oivikki (40)..........pp17
star-67 (42)..........dpo16
Matsalu (45)..........pp6
Saara10 (41)..........dpo5
Solakka Silakka (39)..........dpo0

[/i]

(Roskis)haamuilijat

Plussanneet

eli yrjöklubilaiset:

torpeedo (42)..17.4.2008/kp24...yk1..poika 30.12.2008

Mari66 (41)......9.6.2008/kp37.....y1,5v....poika 5.2.2009

päivänkakkara67 (41)..11.7.2008/kp40....................

mimuli (42).....30.7.2008/kp29..........yk4..LA 8.4.2009

äittä-67 (40).......15.9.2008/kp29.....yk1....................

Mukana myös:
Taustajännäilijät
sinisyys, kenzie64, lapsellinen67, Karpalo67, äippä67, Pilvenpyörä, vilmaville, ikiemo, Pömppöli ja baby5

Pinon jättäneet:
Nuusku, mimmimamma, einiinvaan, Rva Pikkumyy, gitte, Pennanen, annastiina, Riikkaliisa, kane, keijukka, dinosaurus61

[/b] [/color]

40+ SO WHAT (VOL. 2)
http://kaksplus.fi/keskustelu/t1091269
YLI 40-v. KUUMEILIJA-KERHO VOL 1. http://kaksplus.fi/keskustelu/t976636

Tervetuloa mukaan Jade! (niinkus näet, olet jo saanut lempparinkin :) ) Laitoin tuohon sulle yrityskierroksi 2, kerro jos haluat sen muutettavan (ja joillakin ei ole lainkaan).

Saara, niin on ihan ihmeellistä, että voi luomusti yrittää!!! Vihdoin! Mä kuitenkin noin parikymppisestä asti olen halunnut lapsia, joten tosi pitkä odotus tässä on takana. Mun tekisi jo tässä kierrossa mieli mennä ultraan tsekkauttamaan munasolu+kohdun tilanne ennen ovista. Ja samalla voisi kysellä loppukierron mahdollista verikoetta, ja jopa mahdollista jatkoa. Mulla on kuitenkin tuttu klinikka, jolla viime vuonna kävin.

Ihanaa, kun JO viikon päästä pääsee taas yrittämään! Onneksi tää alkukierto menee jotenkin sukkelaan, menkoista kun pääsee, niin sitten voi jo ruveta miettimään ovista :LOL:

Ihanaa RKTT-aikaa kaikille piinailijoille! Toivon niin teille kovasti plussia! Ja Matsalulle 3 x peukutukset!

Ja surullista, kun tirulii, oivikki ja star ette vielä plussanneet! :hug: vielä kerran!

:attn: babo, touhutenava ja AinoEmilia! :attn:

Mitä teille kuuluu?
Babo, laitanko sut taustailijoihin, joskus sanoit että kesällä katselette uudestaan?
Entä touhis ja AinoEmilia, vieläkö haluatte listailla (päivittäkää kp:t)? Jos teistä ei kuulu, laitan teidät pois kp-listalta, mutta tervetuloa takaisin any time!!!

pyrstötähti
B) Tervetuloa jade mukaan. Mukavaa kun joukkomme kasvaa ja toivottavasti lisääntyy sekä sisältä että ulkoapäin :D

Ei enää ota koppaan niin rankasti. Fantastinen ilma aamulla joka antaa tarpeeksi monta hyvää syytä hymyyn. Otin löysin rantein ja hoidin itseäni aamupäivän, reippaasti myöhässä muka hammaslääkärireissulta tulin hyvällä tuulella töihin, ja onnenpäivä, ei täällä juuri muitakaan näkynyt =) Olen nyt tutkinut päivänvalossa naamani ja kroppani ja paljon on talven aikana tapahtunut rupsahdusta. Tässä täytyy ottaa kuivaharjat ja selluliittivoiteet ja joku superpuhdistusjuoma avuksi. En kyllä enää käveleskele valkoisissa bikineissä aallonmurtajaa pitkin ja odota ihailevia katseita kuten joskus nuoruusvuosina mutta olisihan se kätevää kun voisi edes sortsit laittaa jalkaansa ettei olisi rasvapatteja pullollaan.

Kyllä aika on armoton. Hormonit ne rupsahduttaa ja tässä samalla onneksi kuumeilutokkurassa huomaa että ei ole enää onneksi pakko joka juttuun ängetä itseään. On pakko myöntää että olen alkanut aika tavalla masentua toisten pinolaisten epäonnistumisista hoidoissa ja Päikin surullinen odotuksen päätös mietityttää. Ihminen on onneksi optimisti ja jaksaa yhä uudelleen yrittää. Eipä me muuten opittaisi ja saavutettaisi elämässä mitään jos heti lannistuisi. Ja toivominen ja hyvien asioiden odottaminen on ihanaa. Mitalin kääntöpuolena se yksikin onnistuminen selättää kymmenet pettymykset.

Eilen kun aamulla rapisin veskissä niin ensin rapisin vahingossa ovistestin ja siihen tuli kyllä kaksi selvää viivaa,ei tietysti ihan oikean ärhäkkää mutta kuitenkin niin selvä viiva että mietin lapsellisen taannoisia empiirisiä tutkimuksia aiheesta; että kun toiminta alkaa kääntyä ehtoopuolelle niin ovis jää päälle junnaamaan että hormonia erittyy, tässä kierrossa en testannu sitä oviksen loppupuolen viivanmaisemaa,joskus olen tsekannut ja on se selvästi ollu ihan hailu. Joten ehkä mulla alkaakin perään uusi kierto :eek: ei se varmaan ole mahdollista. Ihan selvät tädin oireet kuitenkin on psyykkisesti. Joka tapauksessa huhtikuusta tulee pitkän matkan vuoksi huti paitsi jos turvautuu naapurin kukkoon :snotty:
Sillä on kyllä kolmesta jo näyttöäkin :LOL: Mikä kammottava ajatus. Jopa mun huumoriksi tämä oli alle arvosteluasteikon, suokaa anteeksi. :ashamed:

Matsalu kyseli siitä voiteesta, minä lopetin sen viime tiistaina kun aloin odotelemaan tätiä. Ois se kyllä aika tehokasta noin ulkoisesti käytetyksi ja niinkin lyhyen aikaa jos se pitäisi näin pitkään keltarauhastasoa niin ylhäällä ettei ala mitään irrota? Toisaalta jos on näin niin se kertoo että oma progesteroni taso on ok ja tämä sitten jo liikaa. :( Oikeesti kyse on vaan siitä että mulla oli viime vuonna kerran yksi pitempi kierto joten voi se olla taas sen aika, eihän toi nyt kummallista olisi näillä vuosilla, tuskin se täti kertahoitosta päättää lakata käymästä, jotain oireita on pakko tulla etukäteen ja kierto ei oo lyhentyny vielä, eikös sekin ole yks oire että se ei kerkee valmistaa munistakaan?

Huh huh tätä pohdintaa. Reipasta ulkoilua ja mukavaa lemmiskelyä, elämä on ihanaa. :heart: Hyvää päivänjatkoa ystäväiseni.

Heh heh, Pyrstis, musta tuntuu, että vanheneminen sattuu eniten niihin, joilla tosiaan on jotain menetettävää. Mä en ole ikinä - en nuorempanakaan - voinut kulkea valkoisissa bikineissä aallonmurtajaa pitkin muiden ihasteltavana. Mistä olen sinulle vilpittömästi ja aidosti kateellinen! ;) Persjalakaselta savolaismaatuskalta se nyt ei vain onnistu... Mutta toisaalta nyt ei ehkä niin paljon hätkäytä, vaikka posket riippuvat aina vain alempana ja sortsit on aikoja sitten pitänyt tunkea kaapin perälle, kun läskit ovat alkaneet valua polvien yli (anteeksi tämä inhorealismi!). Toisaalta minua tietysti helpottaa se, että juuri ratkaisevalla hetkellä tapasin tuon mieheni. Hänen mielestään olenkin sitten tosi seksikäs yms. yms. Rakkaus tekee sokeaksi, näet. Sitäpaitsi odotan tulevani raskaaksi ja pääseväni imettämään - sehän kuulemma sulattaa selluliititkin reisistä! Että eipä hätiä mitiä...

pyrstötähti
kieltämättä lohduttava ajatus olisi testata selluliitinpoistajana tuota imettämistä. Mutta vakaasti näyttää siltä että haaveeksi se jäänee. Eksyin sitten oikein ruåttalaisten vastaaville 40+ palstoille ja se ei ollut inhorealismia se oli jääkylmää vettä jo valmiiksi lyödyn parhaat vuotensa nähneen kuumeilijan niskaan. Mutta kävi kyllä nyt mielessäni että josko siitä supervoiteesta olisi läskinpoistorasvaksikin, nehän amerriccalaiset lupasi että se kasvattaa tukkaa ja laihduttaakin tuo progesteroni. Joten jos voitelen itseni sillä, kääriydyn kelmuun ja menen saunaan niin täytyy varalta istua kakkosnelonen poikittain sylissä ettei humahda lauteitten rakoon :D Mihnkähän muuten AinoEemeli hävisi meidän pinosta? Olisi kiva jos kävisi kertomassa kuulumisia joskus :) Nyt pitää hipsiä kotiin. Ties vaikka törmään siihen naapurin takuu-kukkoon :LOL: sekoaminen alkaa olla kieltämättä taas lähellä.

pääpilvissä, onnellista rktt-aikaa sulle! On sulla kyllä hermot! Hienoa, että jollakulla on!

Pyrstis, huonoille teille oot eksynyt! Pysy vain täällä meidän pinossa, täällä sua peukutetaan ja uskotaan että saamme olla todistamassa Pyrstis-legendan syntymistä! Sitä paitsi, eikös sulla ollut vähän sukuvikanakin näitä kypsän iän raskauksia, mikäli oikein muistan? Parhaat vuodet ovat vielä edessä, vaikkei sitten vaavia enää suotaisikaan. Mutta älä luovuta ennen kuin olet siihen valmis, sitä ennen haaveilu on sallittua!

Pääpilvissä =) hyvä, kun voit nauttia RKTT ajasta.

Miks kukaan ei ole kertonut aikaisemmin, että progesteron laihduttaa? Mulla on vaikea pitää paino yllä tahtoo lipsahtaa alipinonpuolelle vaikka syö paljon, ilmankos on kokoajan nälkä, kun on rktt aika ja luget menossa. Olen käyttänyt tavallista enemmän öljyäkin, mutta ei tahdo auttaa. ( syntymä laiha, lapsenakin nimiteltiin laihuudesta " kivoilla" nimillä, anteeksi jos pahoitaa jonkun mielen tämä mun purkaus ). Syömistä rajoitta vielä liuta ruoka-aineallergiota. Hyvä, kun kerroit pyrstis! Yritän tankata tässä entistä tehokaammin etukäteenkin.

kiitos kaikille osanotosta :hug: Päikille iso hali :D ja voimia halauksen kera lumettomalle :hug:

Inialle tsemppiä uuteen kiertoon ja ......Matsalulle voi olla että tuo "hiljaisuus" enteilee hyvää :)

Itselläni tämä surukierto yllätti tänään. Täti rynnäköi työpaikalle ilman minkään näköistä varoitusta kp 26. Joten stressi varmaan aiheutti anovulatoorisen kierron. Säästyipä nuo viimeiset helmet seuraavaan kiertoon. Rinnat vaan tosi kipeät. Aivan kun rintatulehdus vasemmassa rinnassa. Kihelmöi ja on kipeä vaikka vuoto alkoi. Huomenna varmaan helpottaa. Tänään siis kp 1/ 28 ja 4 yrityksessä 1 yhteinen.

Tekisi mieli kokeilla tuota pyrstiksen mainiota voidetta. Mistä hankit. Ulkomailta??

Nyt sitten uutta kiertoa kohti. Rktt mielessä.

mimmimamma

Mimmi, oikea asenne, katse uutta kohti!

Oivikki, sinulle kerron lohdutukseksi, että eivät Luget ainakaan minua ole laihduttaneet! Sen sijaan ne tällä kertaa väsyttävät aivan tajuttomasti. Sunnuntainakin otin yli tunnin ruokalevot ja iltakymmeneltä olin jo taas ihan tainnuksissa. Mutta jokuhan sanoikin - tällä palstalla tai jollakin toisella - että keltarauhashormonia voisi lääkärinkin mukaan määrätä vaikka unilääkkeeksi!

Huomenna jo PP 7 ja piina puolessa, hip hurraa!

pyrstötähti
niin mm se voide on ProgestaCare miedompi versio,ei tarttenu onneks hakee rapakon takaa tuli viikossa kotiloovaan. Muuten luinkin siitä ettäkeltarauhasella on sellainen rauhoittava ja vähän unettava vaikutus. Mutta se painonsäätelyvaikutus ilmeisimmin johtuu siitäettä esterogeenidominanssin takia keskivartalo alkaa tukevoitua ja kun keltarauhashormonia ei ole tarpeeksi niin se vielä entisestään pyöristää,kait. Ja univaikeudertki johtuu siitä epätasapainosta. Mutta kuka näistä tarkkaan tietää missäkin kierrossa miten tasot vaihtelee. Joten pitää vaan yrittää kehitellä muita virkistäviä ajanvietteitä ettei liikaa pyöri ajatus allakan tahdissa. Toisaalta ehkä pitkät kierrot on kivempi kuin että oikeen lyhenisi ja koko ajan olisi rättipäivät,rasittavaa sekin.

Kuullostellaampa kevään tuloa, se ainakin piristää meitä kaikkia varmasti. Tsemppiä matsalun tyttötriolle, jotenkin luulen että ne on kaikki tyttöalkuja.

pyrstötähti
niin Inia,eksyin sivuille kun ajattelin että ne ois lempeämpiä vanhoille kanoille nuo ruåttalaiset. Ja sukuvikaa juu mutta on niin iso suku että siihen kyllä mahtuu jo ihan kaikkee muutaki mahollista standardista poikkeavaa. Mutta pysyttelen nyt kiltisti tässä pinkassa,joskus luen noita hullunhauskoja raskausoireketjuja. Hitto kun tulis nyt meidän pinoonki noita yllätysvauvoja mitä julkuille tupsahtelee tuon tuosta. Saataiskohan me houkuteltua joku tänne kuumeilemaan, vaikka Aira S tai miten olisi jos Lenitalle tulis hullu vauvakuume ja tulis meidän pinoon? Tai keksiikö joku muita määrätietoisia naisia?

Kiitos Matsalu tiedosta. Eipä gyne mitään limakalvojen ohenemisesta puhunut. Olin samalla gynellä yli kymmenen vuotta sitten, kun toista lastamme yritimme. Takana oli yksi tai kaksi kiertoa ja gyne ehdotti että pistetään clomit, niin alkaa tapahtua. Mitään "ongelmaa" ei silloin ollut ja olin alle kolkyt. Poika lähti matkaan sitten kyllä heti. :eek: Kävin sitten ns. rutiinitarkastuksessa jossain 35-vuotiaana, edelleen samalla hepulla. Hän tiedusteli lapsiluvusta ja kun kerroin, että haluaisin kolmannen, mutta mies ei lämpene, niin sain taas clomi-reseptin matkamuistoksi. Nyt sitten ajattelin kerrankin, että tarvitsen ehkä niitä, niin kävinpä taas saman sedän puheilla ja heti oli resepti kourassa - eikä oikeastaan mitään "vikaa" taaskaan. Kierto (muutamaa poikkeusta - koko ikänäni - lukuunottamatta) normaali, limakalvon paksuus hyvä ja keltarauhasenkin hän oli näkevinään. Taitaa saada gyne-setä clomeista provikkaa, kun niitä niin tyrkyttää. Kyselin (netistä viisastuneena) myös loppukiertoon jotain apuja... Siihen lekuri-setä sanoi, että lääkkeistä ei ole juurikaan siihen apua. Eikä sitten sanaakaan clomien vaikutuksesta limakalvojen paksuuteen! Sain vain neljän kuukauden annoksen, mahtaako jo sillä käytöllä olla vaikutusta?

Tämä on kyllä mahtava pino - kiitos kivasta vastaanotosta. Olen mielelläni Jade ja Inialle: yrityskierto taitaa jo olla kolmas. Toinen kylläkin clomeilla, joten lasketaan vain ne. Äitini sai neljännen lapsen 41-vuotiaana ja minut vahigossa 46-vuotiaana. Edesmennyt äitini aina naureskelikin, että hänelle tarvitsi vain näyttää, niin hän oli jo raskaana... Minua odottaessaan hän ei edes tiennyt olevansa raskaana. Luuli vaihdevuosien alkaneen ja kävi lääkärissä. Lääkäri oli pelotellut downin syndroomasta ja kaikesta mahdollisesta ja naapurin rouvat olivat olleet aivan kauhuissaan. Olisivat itse samassa tilanteessa tehneet kuulemma abortin. Äiti muisteli aina näitä, olivat ajat silloin tosiaan toiset...

Jade, nuo Clomit ohentavat limistä vain joillakin, siis vähemmistöllä käyttäjistä. Omalle limikselleni esim. ei yhden käyttökierroksen jälkeen tapahtunut mitään. Inssissä ne olivat mulla apuna. Mutta jossakin vaiheessa lääkäri varoitteli kovasti, että jos Clomeja käyttää, ehdottomasti pitäisi käydä ultrassa, ettei tule yllätyksiä. Siinä oviksen tienoillahan sen näkee, onko limis tarpeeksi paksu.

Pyrstis, ihanaa kun jaksat tsempata! Tuntuu niin kivalta ihan vain se, kun joku muukin ajattelee meidän Finntrioa. Tyttöä me vähän toivotaankin, mies on humanisti eikä kumpikaan pelaa jääkiekkoa. =)

Omien menkkojen aika olisi tässä viikonvaihteessa. Nyt onkin alkanut vähän menkkaoloja tuntua alavatsalla. Saapa nähdä, kuinka pitkälle päästään. Viimeksihän Luget kyllä pitivät vuodon poissa omien menkkojen yli, mutta eivät ihan testipäivään asti.

Nimi (ikä )........... Kiertopv....Yrityskierto...Monesko haaveissa

mimmimamma.............kp2/28............?..............4./1. yhteinen
tirulii (40) "tuubat pois"....kp5/?.......................1. /1.yhteinen
ikiemo (44).................kp5/20-50.........y?..........4.
Inia (42).................kp5/26-29.......yk6....1.
äitijo2x (45)...............kp7/27-28............yk?........3.
Minni007 (44) .............kp8/28...............yk9........2./1.yhteinen
lumeton (39)...............kp9/?..................?............2.
velmuliina74 (34).......kp11/24-30.........yk6........6. /1.yht.
haave3 (39)................kp13/28...............?.............3.
Solakka Silakka (39)...kp13/25-27.........yk6........1.
OnniMaija (41)...........kp14/28-30..........yk2........5.
anjamarita (40)..........kp15/34-38.........yk3........2.
Taikakuu (40).............kp17/27-32.........?............2./1.yhteinen
Plättä (44)..................kp19/28-30.........?.............7.
liiza (42).....................kp20/28..............yk9........4.
nillanilla (42)..............kp21/28-33.........yk4........1.
Saara10 (41)..............kp21/28...............yk?........1.
Matsalu (45)...............kp22/24-25...................1.
Jadette (39)...............kp25/28-30..........yk2?...........3.
oivikki (40).................kp28/23-28...........yk4........1.
star-67 (42)...............kp33/26-27(-39).yk2......3.
pyrstötähti (48)..........kp37/28...............yk15......4/1.yhteinen
babo67 (41) piuhat katki kp45/29-31 PAS 1/09. 5./1.yhteinen
touhu tenava (46)......kp52/27-30.........y3v........6.
pääpilvissä (46)..........kp60/25-43.........?............1.yhteinen
AinoEmilia (44)...........kp72/31-34........?.............4./1.yhteinen
mur-mur (43).............kp?/?....................yk1.........3.
Päikki (40)............kp?/?...............?..................?

Tilastojen mukaan yli 40 v. vuoden sisään n. 33% raskautuu --> 33%/27 = 8,91 Pino alkanut 21.2.2008 --> 20.1.2009 mennessä "tavoite" = 8 (mukana laskuissa ei ole kadonneet lampaat, taustailijat, reilusti "alaikäiset" ja poistuneet)

RKTT
pyrstötähti (48)..........dpo18
oivikki (40)..........pp18
star-67 (42)..........dpo17
Matsalu (45)..........pp7
Saara10 (41)..........dpo6
Solakka Silakka (39)..........dpo1

[/i]

(Roskis)haamuilijat

Plussanneet

eli yrjöklubilaiset:

torpeedo (42)..17.4.2008/kp24...yk1..poika 30.12.2008

Mari66 (41)......9.6.2008/kp37.....y1,5v....poika 5.2.2009

päivänkakkara67 (41)..11.7.2008/kp40....................

mimuli (42).....30.7.2008/kp29..........yk4..LA 8.4.2009

äittä-67 (40).......15.9.2008/kp29.....yk1....................

Mukana myös:
Taustajännäilijät
sinisyys, kenzie64, lapsellinen67, Karpalo67, äippä67, Pilvenpyörä, vilmaville, ikiemo, Pömppöli ja baby5

Pinon jättäneet:
Nuusku, einiinvaan, Rva Pikkumyy, gitte, Pennanen, annastiina, Riikkaliisa, kane, keijukka, dinosaurus61

[/b] [/color]

40+ SO WHAT (VOL. 2)
http://kaksplus.fi/keskustelu/t1091269
YLI 40-v. KUUMEILIJA-KERHO VOL 1. http://kaksplus.fi/keskustelu/t976636

pyrstötähti
no niin nyt alako raskausoireet, oksettaa ihan älyttömästi :eek: :eek: vetäsin äsken aamiaiseksi terveellisesti puuroa ja jumankeka meinas laatta lentää, ei vainkaan, mulla aina oksettaa siinä vaiheessa kun täti lähestyy. No nyt vähän napostelen salmiakkia päälle. En ollut syönyt taas aamiaiseksi mitään muuta kuin vettä kaksi lasia ja vitamiinit. Ei ihme että alko myös päätä särkemään. Koko alakerta on kuivahtanutkin. Hakemalla jos hakee (heh) niin saa jotain täysin hajutonta valkoista irti. Ja mikä on kauheinta. Ei yhtään mitään seksifiilistä aivan koko libido hukkassa :eek: Siitä se meidän perheessä kyllä riemu repiääki. Eli sen lisäksi että vaihkarit alko kertalaakista, hukkasin myös seksin ja pikapuoliin ukko lähtee kälppiin.
Herra helepon pyrstikselle lykkäs. Vielä kun nuo murkut saa maailmalle voin lunastaa itselleni lähistöltä seniori-luukun. Kasvattelen pelakuita akkunalla ja muistelen menneitä erotiikan täyttämiä vuosiani. :'( :'(

Ihana kun saa ruikuttaa se on kyllä tämän pinon paras anti. Mutta pysytään nyt tiiviisti linjoilla kaikki. Matsalun metrotytöt siellä vaan aiheuttaa pientä nipistelyä, ne varmaan jo tappelee parhaasta yksiön paikasta siellä kiivaasti. Nyt vaan odotetaan sitähän me ollaan jo totisesti opittu tekemään viimeisen vuoden aikana :heart:

pyrstötähti
oli hyvä esimerkki tuo kun sinun äitisi oli 46 saadessaan sinut ja äiditön olet nyt, minun äitini oli 21 saadessaan minut ja kohtapuoliin 16 vuotta sitten kuoli, joten eipä sitä kukaan tiedä missä järjestyksessä täältä lähdetään.

Pyrstis, eihän se nyt voi koko ajan huvittaa. Minäkin ovisaikaan kuksisin mielelläni vaikka kolme kertaa päivässä, mutta menkkojen lähestyessä himot laantuu. Niin se on luonto senkin asian säätänyt.

Jade, kun sinulla nyt on omakohtaista kokemusta hiukan iäkkäämmästä äidistä, niin haluaisitko kertoa siitä hiukan lisää? Panitko lapsena merkille, että äitisi oli vanhempi kuin muiden? Haittasiko se sinua? Ainakin siitä kertomasi mukana teillä kotona juteltiin. Kysyn sen takia, kun itseäni ovat jääneet vaivaamaan joiden paremmin tietävien kauhistelut lapsen kurjasta kohtalosta vanhojen vanhempien kanssa.

Juu, pieniä ne mahatuntemukset olivat, ei mikään r-oire. Piinaan varmaan vaan niin paljon tämän hoidon tulosta, että jännitän vatsalihakseni kipeiksi! Sen sijaan ruumiinlämpö on taas ihan mitä sattuu. Luget pitävät koko ajan yllä pientä kuumetta, mikä johtaa siihen, että välillä hikoilen hikimärkänä ja välillä palelen. Tooooosi kiva...

Moikka!

Kiirettä on pidellyt,että ei ole paljon täällä ehtinyt käydä.Pitkiä työputkia pitänyt tehdä kuuden ja seitsemän päivän putkia.(Ensin oli 6-päivän putki ja yksi vapaa ja sitten 7-päivän putki ja kolme vapaata.) Nyt sairaslomalla. :headwall: Ovista tikuttelin tuossa viikonlopun ja kolmena päivänä näytti aika vahvaa,mutta ei ihan yhtä vahvaa kun kontrolliviiva.(Kp 13,kp14 ja kp15 näytti vahvoja viivoja).Otetaanko se siitä ensimmäisestä vahvasta viivasta huomioon? :eek: Pupuilua oli kp12 ja kp14. ;)

Paljon on teiltä juttua tullut ja taas olen tipahtanut kärryiltä. :ashamed: Uusiakin oli tullut mukaan..Tervetuloa! :wave:

Töissä on ollut vähän raskasta,kun on tulossa muutoksia..(Ja asiat tahtoo muuttua jatkuvasti,eivät osaa päättää.) :headwall:

Oikein mukavaa päivänjatkoa kaikille! :wave:

Taikakuu, aiemminkin jo olen kirjoitellut, mulla ei ovisviiva ikinä oo yhtä vahva kuin kontrolliviiva (itse tulkittavissa testeissä ). Siksi teen niitä kartoitukseen, ja kriittisen ajan mittailen sitten digillä, joka näyttää plussan (ja ultraten myös). Lopetan sitten yleensä mittaamiseen digiplussaan, joskus on kyllä mielenkiinnosta tullut seurattua pidempäänkin. Mutta siis periaatteessa ekasta arvioidaan se ovis (eikähän sittenkään voi varmasti tietää, kuin kauan siihen vielä kuluu). Jostain luin että pupuilu ois hyvä ajoittaa ennen ovista, sen jälkeen limat muuttuu simpoille hankalammiksi. Ja Matsalu oli saanut ohjeeksi ovisplussaillan ja olikohan seuraavan aamun... Mutt musta noi sun ajat kuulostaa hyviltä!

Matsalu piinatsemppiä!

Pyrstis, heittelee ne halut täälläkin... Toi arska ainakin teki mulle hyvää ;)... ja lepo muutenkin.

Yhteistyössä