40+ so what? (vol. 2)

Onnittelut Rouva Pikkumyylle! :flower: Kyllä minustakin Mimmimamman testi on positiivinen, varsinkin kun on kyseessä apteekin oma.

Täällä ei minkäänlaisia oireita tässä vaiheessa, eikä varmaan tulekaan, olisi tullut jo. Lämmötkään ei ole koholla.

Iloista päivää kaikille!
 
Hei vaan kaikille!

Täällä piinaillaan kuudetta päivää ilman oireita.Eipäs kun seitsemäshän ny on :eek: jo!!Mennyt aika nopsaan tähän mennessä.Tosiaankaan ei muita tuntoja kuin toi lugetissikipu,joka on juuri sellanen,et tissit on vaan kipeet,ei kovat olleskaan kuin raskaudessa :/

Ja vilutusta iltaisin,joka myös on lugeoire ollut minulla aina.
Minulla olis niitä kotitestit.fi tilattuja liuskoja,jotka ovat erittäin herkkiä,mutta kun olen roskisdyykkari,nii mua ärsyttää kun sinne ilmestyy se viivan paikka.Siis myönnän,että kyylään niitä testiajan jälkeen ja silloin se on sitten ilmestynyt. Miksi sitä ei voi uskoa et se on silloin nega,kun aika on kulunut umpeen??? :headwall: :headwall:
Sitä pitää vaan silmät ristissä tuijottaa testiä ja haluta nähdä se aavistus siitä viivasta :(
Ja sit kun sitä tuijottaa roskiksesta otettuuaan sitä viivan paikkaa,nii sitä toivoo,et jospa tää oliski oikee haamujen haamu :ashamed:

Kyllä ihmismieli on jokus melkoinen mysteeri.Kun ei jaksa ymmärtää omaa tyhmyyttään...
No,piinaillaan nyt,aattelin perjantaina aloittaa roskisdyykkauksen,eli silloin olis pp 11 :p
 



Nimi (ikä )........... Kiertopv....Yrityskierto...Monesko haaveissa

Minni-07 (44) ............kp4/28................yk4...........2./1.yhteinen
pyrstötähti (47)..........kp7/28................yk7...........4./1.yhteinen
Taikakuu (40).............kp12/27-32........?................2./1.yhteinen
touhu tenava (45)......kp13/27-30........y3v............6.
mimmimamma (46)....kp14/27..............y6v...........4.
Plättä (44)..................kp15/28-30........?................7.
velmuliina74 (34)......kp15/24-26........yk2........... 6./1.yhteinen
pääpilvissä (45).........kp16/25-43........?................1.yhteinen
AinoEmilia (43)..........kp17/31-34........?................4./1.yhteinen
Matsalu (44)..............kp18/24-25(Ins 17.10.).?..1.
haave3 (39)...............kp19/28..............?................3.
liiza (42).....................kp22/28.............yk5.............4.
Nuusku (43)...............kp22/28..............?................4.
kenzie64 (43)............kp23/30..............yk2............4.
Riikkaliisa (40)..........kp24/28-29........?................4.
Päikki (40).................kp24/27(Ivf/pp11)..y1,5v...2.
äippä67 (41)..............kp26/26-39........y1,5v........2.
Pennanen (41)............kp35/29-32........y0,5v........2.
Kirsikka68 (40)..........kp35/28-39........?................5.

tirulii (40)...................kp?..PAS 20.10. (pp8)..yk?..1./1.yhteinen
nillanilla (41)..............kp?..INS 15.10.....yk?............1.
einiinvaan (42)...........kp?........................yk1..........3.
babo67 (41).............kp29/29-31....PAS ?/08.....5./1. yhteinen

Tilastojen mukaan yli 40 v. vuoden sisään n. 33% raskautuu --> 33%/28 = 9,24 Pino alkanut 21.2.2008 --> 20.11.2008 mennessä "tavoite" = 6 - 7 (mukana laskuissa ei ole kadonneet lampaat, taustailijat, taukolaiset, "alaikäiset" ja poistuneet)



Mukana myös:
Pinon päivittäjä lapsellinen67
Taustajännäilijät vilmaville,ikiemo, Pömppöli ja baby5


"Kadonneet lampaat" ja taukolaiset, ilmoitelkaahan itsestänne

Höpisijä (42)...............kp79/28..............?...............3.
Elina67 (40)................kp?.......................?...............1.
ruujakengu...................kp100/28...........?...............3.
Mussukka67 (40)........kp153/29...........yk11........2./1.yhteinen
Hellu1...........................kp?/?...................?...............3.
Kuntoutustauko 17.8.2008 alk:gitte (39)..kp17/28..?..1.
Kesälomatauko 10.6.2008 alk.: annastiina (42)..kp5?/30..?..6.
Palstatauko 8.5.2008 alk.: (kp8/28) Karpalo67 (41)[/i]

[/color] Pinon jättäneet: kane, keijukka, dinosaurus61



Plussanneet

eli yrjöklubilaiset:


torpeedo (42)....17.4.2008..kp24....yk1..LA 31.12.2008

Mari66 (41)......9.6.2008....kp37.....y1,5v..LA 8.2.2009

päivänkakkara67 (41)..11.7.2008..kp40......................

mimuli (42).....30.7.2008...kp29..........yk4..LA 8.4.2009

äittä-67 (40).......15.9.2008....kp29.....yk1......................

Rva Pikkumyy (43)..24.10.2008..kp28..yk2..LA 4.7.2009


[/b]




YLI 40-v. KUUMEILIJA-KERHO VOL 1. http://kaksplus.fi/keskustelu/t976636
 
Mitä ihmettä! Pinomme on pudonnut jo kakkossivulle. Ovatko muut kirjoitelleet ahkerasti vai me laiskasti?

Tirulii, kiusansa kullakin. Itse en tuota ylenmääräistä testausta harrasta, mutta pahimpina aikoina on tullut lämpöjä mittailtua varmaan 10 kertaa päivässä. Ja jos ei ole tulos miellyttänyt, heti vaan uusi mittaus: yleensä tulos on sitten hiukka parempi. Varmaan se on vaan niin, että tämä silkka odottaminen on kaikille enemmän tai vähemmän rasittavaa ja kukin sitten keksii ne keinot, joilla jotenkin yrittää "hallita" tilannetta. Siis hallita jotain semmoista, mitä mitenkään ei voi hallita... Välillä sitten menee niin överiksi, että itseäkin ihmetyttää.

Olo on jotenkin kamalan raihnas, mutta valitettavasti oireet eivät liity mitenkään raskauteen. Jo viikon päivät olen jostain syystä aivastellut vähän väliä, mikä sitten varmaan on saanut korvan vihlomaan. Pari päivää sitten otin käyttöön uuden, liian kovan hammasharjan ja onnistuinkin repimään ikeneni kipeiksi. Ja jostain syystä toisessa jalassa reisi puutuu vähän väliä. Ja suontakin yrittää illalla sängyssä vetää. Hitsi, hyökkääkö nyt vanhuus ja raihnaus päälle, vaikka tässä pitäisi yrittää vielä lasta laittaa!

 
Matsalu: Minustakin nuo lämmön mittailut sun muut "touhuilut" on eräänlaisia "sijaistoimintoja", joilla pyrkii hallitsemaan tilannetta, että on näennäisesti jotain tekemistä, kun oikeasti ei voi kun vain odottaa.

tirulii: Et ole kyllä noine testailuinesi mikään erikoisuus tässä pinossa. :saint: Jos olet lukenut historiaa pinossa, täällä kyllä tehdään vaikka millaisia temppuja noiden testien suhteen. Eli roskiksesta kaivelu on ihan normaalia. :LOL:

Teille molemmille sinniä piinailun kanssa ja plussaonnea. =) :heart:
 
Pikkumyy ONNEA! :heart: Lueskelin sun historiaa ja kaikkea oletkin joutunut kokemaan, nyt tämä plussa on ja pysyy :flower: !

Mimmimamma Kyllä tosiaan haamu vilkuttelee tuossa testissä... Oletko tehnyt uutta testiä? Jos on raskaana niin tuo hormoonin määrä moninkertaistuu muutamassa päivässä. Muuten on jotain häikkää... varmasti pääsisit heti verikokeeseen parina perättäisenä päivänä, sieltä tulisi selvyys =) Kuten Plättä sanoi, jokaisen pinolaisen sisällä asuu pieni lääkäri :)

Täällä piinataan viimeisiä päiviä, jännää taas. Listalle voi lisätä yk 5 ja 4.lapsi

liiza
 
tirulii Roskisdyykkaus kuulostaa normaalilta toiminnalta. Itse asiassa olisi epänormaalia olla dyykkaamatta... Toivotaan, että ei kuitenkaan edes tarvita dyykata, vaan tikkuun pärähtää viivoja useampi jo perjantaina.

Matsalu Raihnas on olo täälläkin. Olen edelleen tautinen, oikea kävelevä basilisko.

Mulla pahasti näyttää siltä, että täti on saanut jo vainun. Valuva lugemössö on muuttunut vaniljakiisselistä suklaakiisseliksi. No niin ja nyt kukaan ei varmaan halua syödään mitään kiisseleitä moneen viikkoon.
 
Päikki, ei kirvestä kaivoon vielä! Tuhrua voi tulla ja silti olla r. Missä vaiheessa ajattelit tehdä testin?

Mulla on kiisselit vielä ihan valkoiset. Kun ovulaatio tehtiin hormoneilla hirmu varhaisessa vaiheessa eli jo kp 7, menkkojen pitäisi alkaa oikeastaan jo tänään. Mutta mullahan nuo tabut eivät päästä vuotoa läpi. Nyt on sellainen tunne, että omat hormonitasot ovat jo romahtaneet, mutta aina kun tungen Luget hanuriin, hetken päästä tulee hirmu kuuma ja sitten hiki. Koska saan testata vasta sunnuntaina, joudun tuikkimaan noita h-vetin palleroita alakertaani vielä neljä ylimääräistä päivää! Ja nyt muistuta itseänikin: Matsalu, kirves on vielä pidettävä kainalossa!

 
pyrstötähti
just vetäsin soya-suklaakiisselin, melkein lensi laatta kun luin teidän jutut, no ei vaiskaan, on niin monet oksut ja paskat tullu tähän ikään nähtyä ja haistettua että pitää olla melkoista tavaraa että pyrstikseltä ykä lentää.

Meillä on taisteluväsymys ihan selvästi. Saatana, vähemmästäki uupuu vanhat ihmiset, niin paljon rapiesvia revitty auki, että kellään oon kynsiäkään enää jälellä :kieh:

Mutta pari kolme päivää ja tämä viikko yllättää meidät ihan varmasti. Taatusti jonkun rapisevaan jotain haamua ainakin tulee.

Mua ärsyttää noi mainokset näillä sivuilla, onko hullumpaa keksitty kuin vauvojen sipsit, häh? No onhan tietty pikkutytöillekki jo markkinoitu tissiliivit vaikkei niillä oo ees tissejä vielä, että silleen.

Pitäskö mun pistää tähän läppä miehistä, kun ei parempaakaan tuu mieleen,

Isännät ajeli kiekko-otteluun ja puhuivat miten vaimot on pöhköjä. Toinen sano että munki eukko on niin etevä että otti silitysraudan mukaan mökille vaikkei siellä oo ees sähköjä. No toinen sano että ei toi vielä mitään, mun muija lähti tyttöjen kans risteilylle ja otti mukaan kortonkeja vaikkei sillä oo ees munia, haaa, haaa, naurakaa ees vähän :D tv: pyrstis

 
:LOL: :LOL: :LOL:
pistämpä jatkoksi äitini kertoman tosijutun:
Äitini puki rintsikoita eräänä aamuna päälleen johon isäni tokaisi,mitä hittoa sä noitakin käytät kun ei sulla ole niihin mitään laitettavaa.tästä seurasi hetkellinen mökötys,mutta kosto oli suloinen.No seuraavan kerran kun isäni puki kalsareita päälleen äitini tokaisi että hittoakos sä ja kans tollasia vetelet jalkaas kun ei sulla ole mitä niihin laittaa.seurasi kahden viikon mykkäkoulu.mutta ei sen jälkeen kommentoinut rintsikoista mitään
:kieh:
Täällä eletään siis omalta kohdalta tylsää aikaa,odotusta että pääsis ees lähemmäs loppu kiertoa jotta sais alkaa kuvitella ees oireita :LOL: .
Ja toki noit oireit löytyy jo nyt jos oikeen vahtaa,palelee,kahvi alkanu tökkimään jne,kuten viimekierrossakin.ja ukkokulta totes eilen et sun tissit on kasvanu :eek: .et kumpikohan tääl talossa se kuumeisempi nyt sit on,ja mullahan tuli se viiva tohon masuun,hävis kyllä ,joten totesin että ei mun tarvi testejä tehä kun mulla omasta takaa testiviiva ilmestyy mahaan.no kultani sit tokas et saadaankohan me taas kohta sun masuun viiva :LOL: ja iltaisin on tarkistanut että jokohan ois ilmestyny :saint: .että tarttuvaa kuumetta taitaa tää talo pitää sisällään :LOL: :LOL: .
Puhallan plussia tulevalla viikolla testaavien testeihin niin vahvoina ettei tarvii arpoa tulosta :LOL: .Itse syyllistyn ja tohon roskiksesta penkomiseen.tai no penkomiseen kun en laita testiä roskiin asti vaan jää tonne peilikaapin päälle lojumaan :kieh: .mutta opin viimekierrosta että haamu=alkanut raskaus.koska uudelleen testaus menkkojen loputtua selvitti puhtaan valkean tuloksen yhdellä viivalla.ei vaikka kuin tiiras niin ollu siis haamujen isoisoäidistä ees tietoakaan.
Mä tahtoisin muuttaa maalle täältä kivikylän keskeltä.Haaveilen aina et sais jonkun vanhan maatilan jostain kauniilta paikalta ja sinne eläimiä ja paljon pieniä varpaita lisää tepsuttelemaan luonnon helmaan.ehkä vielä joskus saan tuon haaveeni toteutettua.
 
pyrstötähti
taikakuu terve; Kyllä kaunista on Kuusamon seudulla varsinkin talvella kun on lunta kunnolla, muuallahan ei kohta olekaan, Rovaniemikin melkein paljas viime talvena jouluun asti ja rannikon pohjoiset kaupungit ihan onnettoman vähän lunta :'(

Eikös myy aikonut laittaa veritestin tuloksia tänään meille, koko päivänä ei ole kuulunut mitään toivottavasti kaikki on hyvin siellä suunnalla.

Älä Päikki vielä hermostu tuhruilu ei ole tätiylyä vielä pitäähän sitä hyvänen aika elämässä vähän olla väriä :hug: tsemiä nyt ja toivomusnupit täysillä kohti kaakkoa. Tässä alkaa jänskättää kyllä kun ootellaan kuulumisia. Velmuliinalla on tosiaan oma viivanpaikka navan alla :D oliko sulla nyt lugeja tai jotai pallukoita käytössä vai luomustiko nyt mennään?

Mullahan ei kuulu mitään on:aan, täti meni helmoineenkin jo sunnuntaina, jotakin on tapahtunut kun tuhruilua ei juurikaan enää ole. Rapistelun jätän nyt nuorempien ja kiireisempien huoleksi olen pääosin kotirintamalla ei ole pitkiä työreissujakaan että joten lempeä riittää kyllä jos vanhan kanan koneistossa enää siemenet itää =)

Jaahas nälkä on vaikkei mitään oo tehny ku istunu päivän. Eiku potunkeittoon tästä sitte. pt
 
PYRSTIS JA TAIKAKUU Ihanasta ja kauniista Pohjois-pohjanmaalta minäkin kotoisin. Tiijä tuota vaikka oltaisiin sukulaisia kunhan päästäis keskustelemaan naamatusten, niinhän siinä suurinpiirtein aina käy tai ainakin on samoja tutun tuttuja kun oikein raataamaan alkaa... :wave:

Nyt on pakko tunnustaa etten eläissäni ole tehnyt yhtäkään raskaustestiä, kuvitelkaa ja ikää alkaa jo olemaan, että oishan sitä pitäny jossain vaiheessa ehtiä kokeilemaan. Mutta kun ei niin ei. Lauantaina saatan tehä testin, en tosin ole päättäny vielä koska Torstaina pitäis täti tulla kylään jollei sitten myöhästy. Mistä se täti nimitys oiken on peräisin tai miksi niin sanotaan, tosin se kuulostaa ihan kivalta. Olotila on aika viilipyttymäinen eilen ja tänään. Finnit on kadonneet ku tuhka tuuleen. Mutta kirvestä en heitä minnekkään vaan pidän tiukasti kiinni. Juu, mitään rapistelu ja dyykkaus hommia ei ole tullut tehtyä mutta kun tilanne alkaa kehittyä ja mutkistua viikonlopun jälkeen niin eihän sitä tiedä millaiseksi tulee, jännittäviä aikoja siis odotellaan ja kaikille paljon lempeitä plussatuulia laitan vielä kunnon tuulahduksen pohjoisesta että on ja pysyy kiinni.
 
Heippaus kaikille!!

Kiitokset edelleen uusista Onnitteluistanne
! :heart: :flower:

PlussailuOnnea kaikille tämän hetken piinaajille!

Oma napa:Olin aivan kuollut väsymyksestä eilisen iltavuoroni jälkeen. :headwall: Jalat särki,jne..menin nukkumaan ennen 22, heräsin 1:n aikaan , että nyt tulee oksennus,menin vessaan pissalle jaolo helpottui, söin kuningatar piltin ja join kaakaota,olo helpottui, mutta nukahdin vasta noin 3:n aikaa ja kello soi 5:n aikaan, joten tämä pv mennyt väsyillessä töissä. Teimmepomon kanssa työaikajärjestelyjä minulle, eli teen kuuden viikon periodissa, enemmän iltavuoroja 16-21 ja vastaavasti aamuvuoroni ovat 6-16, eli muuten ylipitkiä, mutta kompensoituvat luhuillä iltavuoroilla, joten saan enemmän levätä niinä päivinä :heart:
Ihan kunnon raskausoireet ovat päällä ja niistä olen Todella onnellinen,olen valmis vaikka oksentamaan koko kolme kuukautta, kunhan saisimme tämän vauvan maailmaan asti voimissaan kesällä,Kiitos plättä Omenapuun alla olevista vaunuista ajatuksena! :heart:

Niin eilen aamulla olin ekassa HCG mittauksessa, koska muutoin emme tässä vaiheessa pysty seuraamaan kohdun tilaa,onko elämää jne?Tänään sain tuloksen noin 1:n aikaan ja hyvä arvo oli 198 :heart:Seuraava mittaus viikon päästä

Mutta varmaan tulee välillä vähemmän kirjoiteltua,kun en jaksa,mutta hyvin voin täällä taystalla,Miss Biggy :heart: :heart: :D

Voikaa kaikki hyvin , sydämellisin terveisin Rva Pikkumyy :heart: :wave:




:heart:
 
pyrstötähti ihan luomusti mennään,jos tota foolihappolisää ei lasketa.sen kyl tungen ihan suuhun :LOL: .
Rouva Pikkumyy paljon onnea vielä ja nauti pahoinvoinnista huolimatta.

jahas nyt tää akka kömpii oman kullan kainaloon nukkumaan,aamulla aikanen herätys ja minä oon niin aamu uninen että ei millään jaksais vääntäytyä ylös vällyjen alta
|O . :wave: kauniita unia kaikille.
 
Huomenia kaikille!

Aamupuuro syöty, huono olo alkoi, hyvä niin, nukuin koko yön ilman oksennusoloa;=)

Nyt nukkumaan piakkoin takasin, kun kuopus lähtee kouluun, talo on silloin ihan hiljainen. :heart:

Tänään suunnitelmissa mankelointia, sauvakävelyä ja ehkä imurointia, ennen töihin menoa, lähden vasta 15:30 jälkeen , joten aikaa on hyvin :D

Mitkäs ovat hoitolaisten tilanteet tänään? Toiv plussia syntyy!

Tervetuloa mukaan huonovointisen seurakuntaan!! :heart: :saint:

Mikäs on muilla jännäilijöillä tilanne tällä hetkellä??

Ihanaa aamua, kun sängyistänne kömmitte ylös;=) :heart:



Nillanillalla jo 14 pvää inssistä, oireita?? Onnea testaukseen!! :heart:

Rva Pikkumyy :heart: :wave:


 
Piina jatkuu edelleen. Tuhruttelin parina päivänä, mutta sekin loppui sitten.
Eilen uimahallissa palelin koko ajan; valittelin puolisolle, että onko ne menneet laskemaan veden lämpötilaa :)
Tänä aamuna heräsin häijyyn kuvotuksen aaltoon. Se voi olla merkki vuodon alkamisesta. Ja ihan hyvä niin. Tämmöinen odottelu ei sovi mun hermostolle. Tämä viimeinen viikko on sitäpaitsi ollut sellaista taistelua väen kanssa; varsinkin neiti 10v:n ja erityispojan, että se karistaa tehokkaasti kaikki vauvahaihattelut.

terkuin taustalla piinaileva v

 



Nimi (ikä )........... Kiertopv....Yrityskierto...Monesko haaveissa

Minni-07 (44) ............kp5/28................yk4...........2./1.yhteinen
pyrstötähti (47)..........kp8/28................yk7...........4./1.yhteinen
Taikakuu (40).............kp13/27-32........?................2./1.yhteinen
touhu tenava (45)......kp14/27-30........y3v............6.
mimmimamma (46)....kp15/27..............y6v...........4.
Plättä (44)..................kp16/28-30........?................7.
velmuliina74 (34)......kp16/24-26........yk2........... 6./1.yhteinen
pääpilvissä (45).........kp17/25-43........?................1.yhteinen
AinoEmilia (43)..........kp18/31-34........?................4./1.yhteinen
Matsalu (44)..............kp19/24-25(Ins 17.10.).?..1.
haave3 (39)...............kp20/28..............?................3.
liiza (42).....................kp23/28.............yk5.............4.
Nuusku (43)...............kp23/28..............?................4.
kenzie64 (43)............kp24/30..............yk2............4.
Riikkaliisa (40)..........kp25/28-29........?................4.
Päikki (40).................kp25/27(Ivf/pp12)..y1,5v...2.
äippä67 (41)..............kp27/26-39........y1,5v........2.
Pennanen (41)............kp36/29-32........y0,5v........2.
Kirsikka68 (40)..........kp36/28-39........?................5.

tirulii (40)...................kp?..PAS 20.10. (pp9)..yk?..1./1.yhteinen
nillanilla (41)..............kp?..INS 15.10.....yk?............1.
einiinvaan (42)...........kp?........................yk1..........3.
babo67 (41).............kp30/29-31....PAS ?/08.....5./1. yhteinen

Tilastojen mukaan yli 40 v. vuoden sisään n. 33% raskautuu --> 33%/28 = 9,24 Pino alkanut 21.2.2008 --> 20.11.2008 mennessä "tavoite" = 6 - 7 (mukana laskuissa ei ole kadonneet lampaat, taustailijat, taukolaiset, "alaikäiset" ja poistuneet)



Mukana myös:
Pinon päivittäjä lapsellinen67
Taustajännäilijät vilmaville,ikiemo, Pömppöli ja baby5


"Kadonneet lampaat" ja taukolaiset, ilmoitelkaahan itsestänne

Höpisijä (42)...............kp80/28..............?...............3.
Elina67 (40)................kp?.......................?...............1.
ruujakengu...................kp101/28...........?...............3.
Mussukka67 (40)........kp154/29...........yk11........2./1.yhteinen
Hellu1...........................kp?/?...................?...............3.
Kuntoutustauko 17.8.2008 alk:gitte (39)..kp17/28..?..1.
Kesälomatauko 10.6.2008 alk.: annastiina (42)..kp5?/30..?..6.
Palstatauko 8.5.2008 alk.: (kp8/28) Karpalo67 (41)[/i]

[/color] Pinon jättäneet: kane, keijukka, dinosaurus61



Plussanneet

eli yrjöklubilaiset:


torpeedo (42)....17.4.2008..kp24....yk1..LA 31.12.2008

Mari66 (41)......9.6.2008....kp37.....y1,5v..LA 8.2.2009

päivänkakkara67 (41)..11.7.2008..kp40......................

mimuli (42).....30.7.2008...kp29..........yk4..LA 8.4.2009

äittä-67 (40).......15.9.2008....kp29.....yk1......................

Rva Pikkumyy (43)..24.10.2008..kp28..yk2..LA 4.7.2009


[/b]




YLI 40-v. KUUMEILIJA-KERHO VOL 1. http://kaksplus.fi/keskustelu/t976636
 
Huomenia! Vilmavillellä on jännät paikat. Kaikki kuvaamasi voi viita myös siihen odotetumpaan vaihtoehtoon. Pikkumyylle onnittelut hyvästä hcg-arvosta!

Oma mieli on taas painunut lämpömittarin mukana pakkasen puolelle. Olen niin varma, että raskaana en ole ja nyt alan taipua siihen uskoon, etten enää koskaan tulekaan. En voi olla vatvomatta päässäni sitä sama vanhaa asiaa: miksi meidän hyvä elämämme sotketiin keväällä raskaudella ja keskenmenolla ja syöstiin meidät tähän täyttymättömien toiveiden kurimukseen?
Miksi emme saaneet olla rauhassa?

No joo, ihan sama kuin kyselisi, miksi tänään on sadepäivä eikä aurinkoista... Mutta tavattoman vaikea minun tuntuu olevan pitää spirittiä yllä.

Saattaa olla ihan hyvä, että hoidot nyt hiukan viivästyvät ja tulee pari luomukiertoa väliin. Seuraava icsi-yritys olisi tarkoitus tehdä pitkällä kaavalla ja sitä ei enää ennen joulua ehdi tehdä. Tammikuun puolella ehkä pääsemme seuraavaan hoitoon. Loppuupahan edes tämä lääkitseminen hetkeksi. Ja saa mieli ja ruumis levätä muutenkin.
 
Huomenta kaikille! :)

Pikkumyyn hcg-arvo kuulostaa loistavalle! :heart: Taitaapa olla että iänikuinen sanonta "kolmas kerta toden sanoo" pitää täysin paikkansa. :)

Taustailija Vilmavillellä ihan mielenkiintoisia uutisia. Toki me täällä toivomme, että nuo oireet eivät mitään tädin tuloa tarkoita. :whistle:

nillanilla: Miten voi olla ettet ole tehnyt yhtään rapisevaa testiä. :eek: Alapas pikkuhiljaa harjoitella. =) Siihen kun kuuluu niin monta osioita: taskulampulla läpivalaisu, suurennuslasin kanssa tutkailu, roskiksesta takaisin poimiminen jne. :LOL:

Onko muuten muut huomanneet erään ikävän ominaisuuden r-testeissä? Joskus kun olen tehnyt niin ainakin Aconin liuskatestissä käy näin... eli kun se väriaine on kulkenut testialueen läpi kokonaan niin että kontrolliviiva jo näkyy, näkyy jonkun aikaa viiva myös siinä testiviivan kohdalla, joka sitten pikkuhiljaa häipyy kun väriaine tasoittuu ja imeytyy kunnolla.
Ei voi muuten rasittavampaa juttua olla kun ehtii jo sydän pompata ja sitten masentaa kun se viiva siitä pikkuhiljaa häviää. :( :eek: :x

Päikki: Älä tosiaan heitä kirvestä kaivoon vielä. Viimeiseen asti pitää toivoa. :heart: Ja ihan samaa sanon Matsalullekin. Ei ne lämmöt mitään satavarmoja todisteita ole...
 

Yhteistyössä