40+ so what? (vol. 2)

No niin pitkästä aikaa täällä.. Olen kotiutunut ukkokullan luota taas kerran.. Välillä meinaa ottaa hermoon tämä kahtaalle käsin kulku.. :kieh: :kieh: Tämmöstä tämä on ollut jo kohta 4-vuotta ja 6-kuukautta.. :ashamed: No joo,täytyy huomenna lukea teidän jutut..nyt täytyy lähteä untenmaille. :wave:

Hyvää yötä!
 
Aamupäivää !!! :hug: :hug: :hug: Tässä halauksia !! IHANAA !!! PLUSSIA !!!! En ole taaskaan en ole taaskaan ehtinyt juuri pinoilemaan, kun viikko töitä ja eilen 1 ainokainen vapaa ja taas
muutama pv töitä.
PIKKUMYY ONNEA !!! :hug: Ja mimmimammalle myös varovaiset onnittelut,,,, ymmärsinkö oikein että myös teillä on plussattu ... ONNEA :hug:

Noihin oireisiin.... Itselläni on aivan outoja oloja... Mielettömiä päänsärkyjä ja migreenin auroja ,,,eli niitä näköhäiriöitä,,, Olen ajatellut, että n puoli vuotta olleet, uudet silmälasit ovat aiheuttaneet ne... eivät kenties sovikaan. Menenkin ensi viikolla silmälääkäriin,,, edell varsinaisesta silmälääkärikäynnistä varmaankin 10 v. Optikkoa olen käyttänyt.
Toinen juttu ---> taas on kierron puioliväli ja hitonmoiset vatsakivut eilen... sama kierron pv kuin viime kuussa kun sinne gynelle kiiruhdin... Onko joku turbo-ovis aika meitsillä,,, testannut en ole... Menkatkin olivat ihan kummalliset viime kierrossa... Vai! Onko tämä lopun alkua... siirrynkö jo vaihdevuosimummoihin... KÄÄK ! EI vielä,,,

Lähden tästä ukkokultaa herättelemään..... hmhmhm..... Mukavaa sunnuntaita vaikka myrskyääkin valtavasti.

:hug: :hug: Kaikille !!

t. AinoEmppu
 



Nimi (ikä )........... Kiertopv....Yrityskierto...Monesko haaveissa

Minni-07 (44) ............kp2/28................yk4...........2./1.yhteinen
pyrstötähti (47)..........kp5/28................yk7...........4./1.yhteinen
Taikakuu (40).............kp10/27-32........?................2./1.yhteinen
touhu tenava (45)......kp11/27-30........y3v............6.
mimmimamma (46)....kp12/27..............y6v...........4.
Plättä (44)..................kp13/28-30........?................7.
velmuliina74 (34)......kp13/24-26........yk2........... 6./1.yhteinen
pääpilvissä (45).........kp14/25-43........?................1.yhteinen
AinoEmilia (43)..........kp15/31-34........?................4./1.yhteinen
Matsalu (44)..............kp16/24-25(Ins 17.10.).?..1.
haave3 (39)...............kp17/28..............?................3.
liiza (42).....................kp20/28.............?.................?
Nuusku (43)...............kp20/28..............?................4.
kenzie64 (43)............kp21/30..............yk2............4.
Riikkaliisa (40)..........kp22/28-29........?................4.
Päikki (40).................kp22/27(Ivf/pp9)..y1,5v...2.
äippä67 (41)..............kp24/26-39........y1,5v........2.
Pennanen (41)............kp33/29-32........y0,5v........2.
Kirsikka68 (40)..........kp33/28-39........?................5.

tirulii (40)...................kp?..PAS 20.10. (pp6)..yk?..1./1.yhteinen
nillanilla (41)..............kp?..INS 15.10.....yk?............1.
einiinvaan (42)...........kp?........................yk1..........3.
babo67 (41).............kp27/29-31....PAS ?/08.....5./1. yhteinen

Tilastojen mukaan yli 40 v. vuoden sisään n. 33% raskautuu --> 33%/28 = 9,24 Pino alkanut 21.2.2008 --> 20.11.2008 mennessä "tavoite" = 6 - 7 (mukana laskuissa ei ole kadonneet lampaat, taustailijat, taukolaiset, "alaikäiset" ja poistuneet)



Mukana myös:
Pinon päivittäjä lapsellinen67
Taustajännäilijät vilmaville,ikiemo, Pömppöli ja baby5


"Kadonneet lampaat" ja taukolaiset, ilmoitelkaahan itsestänne

Höpisijä (42)...............kp77/28..............?...............3.
Elina67 (40)................kp?.......................?...............1.
ruujakengu...................kp98/28.............?...............3.
Mussukka67 (40)........kp151/29...........yk11........2./1.yhteinen
Hellu1...........................kp?/?...................?...............3.
Kuntoutustauko 17.8.2008 alk:gitte (39)..kp17/28..?..1.
Kesälomatauko 10.6.2008 alk.: annastiina (42)..kp5?/30..?..6.
Palstatauko 8.5.2008 alk.: (kp8/28) Karpalo67 (41)[/i]

[/color] Pinon jättäneet: kane, keijukka, dinosaurus61



Plussanneet

eli yrjöklubilaiset:


torpeedo (42)....17.4.2008..kp24....yk1..LA 31.12.2008

Mari66 (41)......9.6.2008....kp37.....y1,5v..LA 8.2.2009

päivänkakkara67 (41)..11.7.2008..kp40......................

mimuli (42).....30.7.2008...kp29..........yk4..LA 8.4.2009

äittä-67 (40).......15.9.2008....kp29.....yk1......................

Rva Pikkumyy (43)....24.10.2008...kp28...........yk2........


[/b]




YLI 40-v. KUUMEILIJA-KERHO VOL 1. http://kaksplus.fi/keskustelu/t976636
 
Huomenia!

Mimmmimamma: Kyllä minäkin tuossa näen haamuviivan. Kannattaisiko nyt jo käydä siellä veritestissä. En ole koskaan nimittäin kuullut, että Apteekin testissä ois mitään valeviivoja. :heart:

Pikkumyy: Hienosti vahvistunut viiva sinulla! :heart:

AinoEmilia: Älä hätäile, eiköhän se ollut ovis! :heart:
 


Huomenta vaan kaikille!

Pyrstötähti anteeksi saanko kysyä oletko pohjoisesta kotosin?? =)

mimmimamma Synttäri Onnittelut! :flower: :heart: :flower:

Inia nyt vaan tartuttamaan vauva-kuumetta mieheesi.. ;) :heart: Tervetuloa mukaan!

VilmaVille kaikkea hyvää sinulle! :heart:

Anteeksi täällä tyhmä kyselee... Mitä tarkoittaa RKTT?

Täällä uhkaavasti ovis lähestyy.. Jonkinlaisia tuntemuksia on jo ollut..siis kasvukipuja..

-Taikakuu- :wave:
 
Huomenia vaan kaikille.
VELMUNIINA, niinpä suklaa on hyvää, piti ottaa jopa aamupalaksi..
MIMMIMAMMA, toivotaan että viiva on oikea ja siltä se näyttikin
TAIKAKUU, RKTT on raskaana kunnes toisin todistetaan
LAPSELLINEN67, ihanaa että sinä jaksat päivittää tuota listaa ja hoitaa tätä pinoa :flower:
KENTZIE, useinhan silloin tärppää kun ajatukset on jossain muualla kuin nyytin haku toiveissa

Mulla meni yö aika huonosti kun unen läpikin tunsin menkkamaisia joulintaa, tiijä tuota kiinittyykö vai irtoaako...Onneksi on su ja vaikka on hurja keli pitää lähteä lenkille, raitista ilmaa..Mitenköhän risteily sujui Rouva Pikkymyyllä..
 
Huomenia kaikille! :heart: :flower:

Niin risteilymme oli ikimuistettava! Monestakin syystä:
Illalla laiva irtosi satamasta kello 21:00, ajaessa vielä satamaan päätäni särki aina välillä.
Kyydissä miehen poika tyttöystävänsä kanssa, sekä tietenkin rakas aviomieheni :heart:

Laivan lähdettyä satamasta, ensin kauppaan katselemaan ja joitain ostoksia teimmekin, päänsärkyni helpotti :heart:

Sitten tavarat hyttiin ja miehen pojalla ja tyttöystävällä olikin oma hyttinsä :saint:

Lähdimme 22 aikaan sinne tanssiravintolaan, tanssimme, mies joi jonkun verran, minä teetä ja tuoremehua :p
Poikatyttöystävänsä kanssa tuli pöytäämme, hän oli tilannut 4 jotain pikkupaukkua, tietävät kyllä raskaudesta, mutta hän luuli, että voin ottaa pienen paukun Onnitteluaiheena, no en minä halunnut ja kyllä hän ymmärsi asian, saipahan 2 itse sitten :heart:

24 aikaan esiintymään Jean S :D ..nuoriso lähti yökerhoon....
Minulla alkoi huono olo, nälkä vaivaamaan 1:n aikaan, kerran jos toisenkin sanoin miehelleni, että nyt pitäisi mennä syömään, voin huonosti! :heart: :xmas:

No vähän jälkeen 1 menimme sitten, minä otin vesipullon ja patongin täytettynä :p , mies kaljan vain, mutta annoinhan minä maistiaisen omasta patongistani.

Syötyämme, minä olin halukas jo hyttiin , nukkumaan;=), mies ehkä vielä olisi halunnut mennä kanssani tanssimaan, mutta sovinnolla siis menimme hyttiin, jonkun aikaa juttelimme ja nukkumatti voitti meidät uneen.
7:00 heräsin kunnlla laiva oli Tukholmassa, kävin vessassa ja vähän valmistauduin aamupalalle lähtöön :p , puhelin soi 7:30, miehen poika soitti, kertoi, että olivat viettäneet yön laivan "sairaalaosastolla" :ashamed: pojan tyttöystävä oli jälleen saanut pahan allergisen reaktin jo toinen kerta 3:n viikon sisällä, hänellä oli 4yksikön adrenaliinipistos mukana, mutta se ei ollut auttanut yhtään vaan pakko oli hakea nopeasti apua, kun hengitys ei onnistunut!! :headwall: Eli soittaessaan pojan asia oli , että jäävät Tukholmaan , ambulanssi noutaa heidät TYKS:iä vastaavaan sairaalaan. :ashamed: , huih kuinka jälleen pelästytti, kun tuollainenhan voi viedä joku kerta hengen. :'(

Laiva lähti takaisin Turkua kohden, emme menneetkään syömään miehellä krapula, minulla muutoin huono olo :saint: :heart: Söin yhden piltin vain ja join fantaa, menimme nukkumaan ja nukuimme 11 asti.

Mies soitti kuulumisia, oliparempi tilanne jo ja saimme tietää, että palaavat iltalaivalla, eli tänä aamuna olivat Turussa, mies heidät hakikin ja vie tyttöystävän lluo(siis pojan) :heart: :D

Niin laivalla söimme seisovassa pöydässä 12 aikaan ja jälleen takasin nukkumaan, olin aivan poikki, onneksi miehellekkin maistui uni! :D :xmas:

Heräsin seuraavan kerran Mariehaminassa 14:30 ja sitten heräilimmekin ja menimme tanssimaan, kauppoihin jne :D

Loppuillasta olin jälleen väsynyt ja huonovointinen, mutta kotona piristyin kyllä vähän, yöuni oli katkonainen, mutta riittävä :heart:

Kestokrapula olo on koko ajan seuranani, mutta onnellinen olen siitä! :heart: :D :saint:

Kiitos kaikille Onnittelijoille! :heart: :flower:

AinoEmilia: Minulla usei osuu ovisaikaan aivan kauhea migreeni moneksi päiväksi :heart: :headwall:

Nillanilla: Minulla se huimaus sellaista kiertohuimausta, että saa olla tarkkana , ettei pyörry. :heart:

Mukavaa päivää kaikille ja uusille tervetuloa mukaan



Rva Pikkumyy ja OnniEmmi kohtuasukas :heart:

 
Hyvää vaalipäivää! Kai nyt kaikki ovat äänestäneet/äänestävät: nyt valitaan ne ihmiset, jotka päättävät meidänkin tulevien lastemme päivähoitopaikoista!

Pikkumyy, viiva on vahvistunut. Hienoa, hienoa!

Mimmimamma, olet sinä kyllä kanssa yhden sortin masokisti! Eikös sinulla ole ollut nyt jo monta viikkoa jonkinlaisia plussia erimerkkisissä testeissä? Jotainhan siellä nyt joka tapauksessa on tapahtunut. Veritesti ehkä selvittäisi, mitä.

Päikki, hu-huu!?

On: Ei edelleenkään "raskautunutta" oloa, vaikka nythän sen alkion pitäisi jo olla kiinnittynytkin. Luulisi, että se jotain merkkiä itsestään antaisi. Odottelen kuin kuuta nousevaa, että rinnat kipeytyisivät, niinkuin ekassa raskaudessa. Eipä ole mitään tuskia tuntunut.
 
PIKKUMYY :flower: Hurjasti onnea koko perheelle.
Vaikka ulkona syysmyrsky riehuu täällä pinossa paistaa aurinko iloisin plussa uutisin.Ja toivotaan että plussia alkaa sateen ropinan lailla ropista tänne pinoomme.
Mimmimamma mene nyt ihmeessä veritestiin,minä olisin jo juossut aikoja sitten :LOL: .
ON: menkkamaista juilintaa mahassa 24/7.ja piinaviikot alkaa oireita kuvitellessa
:LOL: .Isäinpäivänä ajattelin testin vasta tekasta jos aihetta silloin tehdä,silloin olis kp27.juu vaikka lupasin etten testaa ennen ku täti 2 vko myöhässä niin kah kehveliä kuinkas jo sitä suunnittelee testailua :headwall: :LOL: .Seuraavat viikot saatte lukea oireita joita pieni pääni alkaa taatusti pukkaamaan,luojan kiitos että täällä ei saa hullunleimaa otsaansa kun purkaa ne tänne :LOL: .
Toivotaan että toi syysmyrsky lennättää tädin todella pitkälle matkalle täältä keskuudestamme.
Täällä alkaa jännitys tiivistyä kun tuota listaa katselee.
Täytyy lähteä ruokaa laittamaan pikkuväelle. :wave:
 
Pikkumyylle Ihanaa! Paljon, paljon onnea!

ON: Oon vähän himmaillut ja jättänyt netin vähemmälle, ettei piinailu ja kuumeilu menisi överiksi. Oon keskittynyt siihen mitä jo elämässä on ja tehnyt kaikkea kivaa. Ehkä oon vähän jo pedannut sen päälle, että ensi vkolla joko tuhru alkaa tai perjantaina saan negan testissä. Mitään ihmeempiä oireita ei oikeastaan ole. Luget hämäävät, esim. rinnat on kipeät. Myös se tekee hämyoireita, että olen vähän flunssainen, esim. pientä lämpöä.

Mutta peukkuja pidän kaikille! Elkää kukaan loukkaantuko, mutta erityisesti toivon kyllä onnistumista niille, joilla ei vielä yhtään lapsosta ole.
 
Kiva kuitenkin kuulla kuulumisiasi, Päikki. En nyt mitenkään yritä lyödä pökköä pesään, mutta ainakaan minulle Luget nimenomaan eivät ole aiheuttaneet rintojen kipeytymistä. Ja kai se pieni flunssaisuuskin voi olla r-oire... Mutta yksilöllisiähän ne lääkkeiden vaikutukset ovat ja muutkin oireet. Perjantainako sulla on testipäivä?
 
pyrstötähti
taikakuu kyseli niin täältähän minä olen. Vaalipäivän tuloksia täällä jo odottelen josko tuttuja kasvoja pääsee riveihin. Onnea myylle kun viivat näkyy ja oireet lisääntyy! Ja mimmin tilanne on yhä mysteeri. Hoitolaisilla on kova piinaviiikko eipä käy kateeksi meikäläisellä ei kyllä hermo pysyisi kurissa. Toivotaan vaan kovin paljon onnea että plussaillaan, ei niitä tuntemuksia ja oireiluja ole kaikilla, ja jokainen raskauskin on eri.
Joten matsalu älä vielä polta pelihousuja katotaan nyt erä loppuun asti ensin, eikö vaan?

Kivaa illanjatkoa koko porukalle ja hyvää alkavaa työviikkoa! Niin vielä kiva kun ainoemppu löysit hetken pinoiluun, oviskivut alkoivat ainakin minulla koventua pari vuotta sitten jotenkin ajattelin että vanhalla rankempaa tuo kypsyttely samoin pms oireet koveni. Tiedä sitte mistä johtuu mutta näin aprikoin omalla kohdallani että ikä sen teettää. Mutta onhan se merkki siitäkin että vielä siellä toimintaa on joten älähän turhaan vielä hättäile! tv:pt
 
Matsalu: finnit on hyvä merkki-oikeasti! :heart:
Päikki: Raskauden alussa yleensä tulee niitä flunssaoireita, se on totta ja lämpöä, en tiedä, mistä tulee, mutta tulee kuitenkin!

Kiitos uusista onnitteluistanne! :heart: :flower:

Ihanaa iltaa kaikille, pian jo nukkumaan :xmas:



Rva Pikkumyy :heart: :wave:

 



Nimi (ikä )........... Kiertopv....Yrityskierto...Monesko haaveissa

Minni-07 (44) ............kp3/28................yk4...........2./1.yhteinen
pyrstötähti (47)..........kp6/28................yk7...........4./1.yhteinen
Taikakuu (40).............kp11/27-32........?................2./1.yhteinen
touhu tenava (45)......kp12/27-30........y3v............6.
mimmimamma (46)....kp13/27..............y6v...........4.
Plättä (44)..................kp14/28-30........?................7.
velmuliina74 (34)......kp14/24-26........yk2........... 6./1.yhteinen
pääpilvissä (45).........kp15/25-43........?................1.yhteinen
AinoEmilia (43)..........kp16/31-34........?................4./1.yhteinen
Matsalu (44)..............kp17/24-25(Ins 17.10.).?..1.
haave3 (39)...............kp18/28..............?................3.
liiza (42).....................kp21/28.............?.................?
Nuusku (43)...............kp21/28..............?................4.
kenzie64 (43)............kp22/30..............yk2............4.
Riikkaliisa (40)..........kp23/28-29........?................4.
Päikki (40).................kp23/27(Ivf/pp10)..y1,5v...2.
äippä67 (41)..............kp25/26-39........y1,5v........2.
Pennanen (41)............kp34/29-32........y0,5v........2.
Kirsikka68 (40)..........kp34/28-39........?................5.

tirulii (40)...................kp?..PAS 20.10. (pp7)..yk?..1./1.yhteinen
nillanilla (41)..............kp?..INS 15.10.....yk?............1.
einiinvaan (42)...........kp?........................yk1..........3.
babo67 (41).............kp28/29-31....PAS ?/08.....5./1. yhteinen

Tilastojen mukaan yli 40 v. vuoden sisään n. 33% raskautuu --> 33%/28 = 9,24 Pino alkanut 21.2.2008 --> 20.11.2008 mennessä "tavoite" = 6 - 7 (mukana laskuissa ei ole kadonneet lampaat, taustailijat, taukolaiset, "alaikäiset" ja poistuneet)



Mukana myös:
Pinon päivittäjä lapsellinen67
Taustajännäilijät vilmaville,ikiemo, Pömppöli ja baby5


"Kadonneet lampaat" ja taukolaiset, ilmoitelkaahan itsestänne

Höpisijä (42)...............kp78/28..............?...............3.
Elina67 (40)................kp?.......................?...............1.
ruujakengu...................kp99/28.............?...............3.
Mussukka67 (40)........kp152/29...........yk11........2./1.yhteinen
Hellu1...........................kp?/?...................?...............3.
Kuntoutustauko 17.8.2008 alk:gitte (39)..kp17/28..?..1.
Kesälomatauko 10.6.2008 alk.: annastiina (42)..kp5?/30..?..6.
Palstatauko 8.5.2008 alk.: (kp8/28) Karpalo67 (41)[/i]

[/color] Pinon jättäneet: kane, keijukka, dinosaurus61



Plussanneet

eli yrjöklubilaiset:


torpeedo (42)....17.4.2008..kp24....yk1..LA 31.12.2008

Mari66 (41)......9.6.2008....kp37.....y1,5v..LA 8.2.2009

päivänkakkara67 (41)..11.7.2008..kp40......................

mimuli (42).....30.7.2008...kp29..........yk4..LA 8.4.2009

äittä-67 (40).......15.9.2008....kp29.....yk1......................

Rva Pikkumyy (43)..24.10.2008..kp28..yk2..LA 4.7.2009


[/b]




YLI 40-v. KUUMEILIJA-KERHO VOL 1. http://kaksplus.fi/keskustelu/t976636
 
Oon kotona virumassa kamalassa flunssassa.

Matsalu Valitettavasti mulla luget "menevät" rintoihin. 1. ivf:ssä oli sama homma. Lugerinnat tuntuvat kipeiltä, mutta löysiltä, mutta raskausrinnat kipeiltä ja kovilta. Perjantaina on pp14 eli testauspäivä.
 
Maanantaihuomenta! Oma ehdokas meni heittämällä valtuustoon, jee!

Nythän meillä sitten alkaa se varsinainen piinaviikko kaikilla hoitolaisilla. Ja yleisön pynnöstä jännitystä riittääkin sitten koko viikoksi! Päikki testaa perjantaina, minä sunnuntaina. Mites muut?

Pyrstis, en vielä polta pelihousuja, mutta kyllä nuotio on jo viritetty. Viime inssin ja tuon ivf:n pieleen meno rasitti niin paljon, että ahdistuskiintiöni on kertakaikkiaan täynnä. Niinpä katson tällä kertaa parhaaksi turvautua hivenen kyyniseen ja itseironiseen asenteeseen. Testipäivänä on vielä kaveriporukan bileetkin tiedossa, niin että varaudun pitämään pokan, kävi kuinka kävi.

Itsellä vaivana on nyt vihlonta korvassa. Mulla olis siihen lääkettäkin, mutta kun ohjeessa lukee, että ei saa käyttää raskauden aikana. Ja enhän mä nyt voi satavarmasti tietää. Ei sitten varmaan voi ottaa.
 
Googletin varsin tuota hcg:ta kun näitä haamuja on täällä vilissyt ja aiheesta spekuloitu. Tässä labran juttua aiheesta ja linkki

"Viitearvot
naisetfertiili-ikäiset < 5 U/l
postmenopausaaliset < 14 U/l
Arvot yli 25 U/l fertiili-ikäisellä naisella viittaavat raskauteen.
miehet < 5 U/l

Tulkinta
Raskausdiagnostiikka
Positiivinen tulos fertiili-ikäisen naisen seerumin hCG-määrityksessä viittaa ensisijaisesti siihen, että elimistössä on tai on äskettäin ollut elävää trofoblastisolukkoa. Menetelmä ei erota toisistaan kohdunulkoista ja kohdunsisäistä raskautta. Ensimmäisen raskauskolmanneksen, keskenmenon tai raskauden keskeytyksen jälkeen hCG:tä voi olla verenkierrossa 4-5 viikkoa. Peräkkäisinä päivinä otetut hCG-määritykset antavat viitteitä hoitolinjalle. Nouseva tai stabiilina pysyvä hCG-taso antaa aiheen lisätutkimuksille. Laskeva hCG-pitoisuus kertoo, että kyseessä on yleensä ohimennyt raskaus.

Kasvaindiagnostiikka
Määritys soveltuu istukkakarsinooman, rypäleraskauden sekä hCG:tä tuottavien kives- ja munasarjakasvainten hoidon seurantaan. Pahanlaatuisten haiman saarekesolukasvainten yhteydessä seerumin hCG-pitoisuus voi olla koholla."
 
Keskikierto täällä meneillään, ja olo on sellainen niin kuin olisi kohta tulossa kipeäksi. Esikoinen makaakin yläkerrassa kuumeisena. Saapa nähdä, kuinka monta perheenjäsentä se taas kaataa.

Mimmimamman testissä on kyllä aito haamu, jossa on väriäkin. Olen täällä teoretisoinut asiaa mielessäni, ja tullut siihen tulokseen, että jos se ei ole raskaus niin jotain se on. Lähinnä huolestuttaa, voisiko mamman elimistössä olla jossain jääneenä raskauskudosta esim. aiemmasta keskenmenosta. Jossain putkessa tai torvessa tai ontelossa se elää kituuttaisi ja lähettelisi näitä hcg-viestejään ja samalla estäisi oikean raskauden alkamisen. Siksikin tarkistuttaisin asian perin pohjin.

Jokaisen pinolaisen sisällä asuu pieni lääkäri.

Ihanalta tuntuu tuo Rouva Pikkumyyn laskettu aika. Minusta siinä on aina jotain kiehtovaa. Kun talven selkä taittuu ja kevät muuttuu kukkeimmaksi kesäksi, niin rouva saa laittaa vauvansa pihalle omenapuun alle nukkumaan, ja leppeä kesätuuli leyhyttää hyttysverkkoa vaunujen päällä. Oi miten valoisa on elämän keskipäivä.
 

Yhteistyössä