Huomenia kaikille! :heart: :flower:
Niin risteilymme oli ikimuistettava! Monestakin syystä:
Illalla laiva irtosi satamasta kello 21:00, ajaessa vielä satamaan päätäni särki aina välillä.
Kyydissä miehen poika tyttöystävänsä kanssa, sekä tietenkin rakas aviomieheni :heart:
Laivan lähdettyä satamasta, ensin kauppaan katselemaan ja joitain ostoksia teimmekin, päänsärkyni helpotti :heart:
Sitten tavarat hyttiin ja miehen pojalla ja tyttöystävällä olikin oma hyttinsä :saint:
Lähdimme 22 aikaan sinne tanssiravintolaan, tanssimme, mies joi jonkun verran, minä teetä ja tuoremehua
Poikatyttöystävänsä kanssa tuli pöytäämme, hän oli tilannut 4 jotain pikkupaukkua, tietävät kyllä raskaudesta, mutta hän luuli, että voin ottaa pienen paukun Onnitteluaiheena, no en minä halunnut ja kyllä hän ymmärsi asian, saipahan 2 itse sitten :heart:
24 aikaan esiintymään Jean S
..nuoriso lähti yökerhoon....
Minulla alkoi huono olo, nälkä vaivaamaan 1:n aikaan, kerran jos toisenkin sanoin miehelleni, että nyt pitäisi mennä syömään, voin huonosti! :heart: :xmas:
No vähän jälkeen 1 menimme sitten, minä otin vesipullon ja patongin täytettynä
, mies kaljan vain, mutta annoinhan minä maistiaisen omasta patongistani.
Syötyämme, minä olin halukas jo hyttiin , nukkumaan;=), mies ehkä vielä olisi halunnut mennä kanssani tanssimaan, mutta sovinnolla siis menimme hyttiin, jonkun aikaa juttelimme ja nukkumatti voitti meidät uneen.
7:00 heräsin kunnlla laiva oli Tukholmassa, kävin vessassa ja vähän valmistauduin aamupalalle lähtöön
, puhelin soi 7:30, miehen poika soitti, kertoi, että olivat viettäneet yön laivan "sairaalaosastolla" :ashamed: pojan tyttöystävä oli jälleen saanut pahan allergisen reaktin jo toinen kerta 3:n viikon sisällä, hänellä oli 4yksikön adrenaliinipistos mukana, mutta se ei ollut auttanut yhtään vaan pakko oli hakea nopeasti apua, kun hengitys ei onnistunut!! :headwall: Eli soittaessaan pojan asia oli , että jäävät Tukholmaan , ambulanssi noutaa heidät TYKS:iä vastaavaan sairaalaan. :ashamed: , huih kuinka jälleen pelästytti, kun tuollainenhan voi viedä joku kerta hengen. :'(
Laiva lähti takaisin Turkua kohden, emme menneetkään syömään miehellä krapula, minulla muutoin huono olo :saint: :heart: Söin yhden piltin vain ja join fantaa, menimme nukkumaan ja nukuimme 11 asti.
Mies soitti kuulumisia, oliparempi tilanne jo ja saimme tietää, että palaavat iltalaivalla, eli tänä aamuna olivat Turussa, mies heidät hakikin ja vie tyttöystävän lluo(siis pojan) :heart:
Niin laivalla söimme seisovassa pöydässä 12 aikaan ja jälleen takasin nukkumaan, olin aivan poikki, onneksi miehellekkin maistui uni!
:xmas:
Heräsin seuraavan kerran Mariehaminassa 14:30 ja sitten heräilimmekin ja menimme tanssimaan, kauppoihin jne
Loppuillasta olin jälleen väsynyt ja huonovointinen, mutta kotona piristyin kyllä vähän, yöuni oli katkonainen, mutta riittävä :heart:
Kestokrapula olo on koko ajan seuranani, mutta onnellinen olen siitä! :heart:
:saint:
Kiitos kaikille Onnittelijoille! :heart: :flower:
AinoEmilia: Minulla usei osuu ovisaikaan aivan kauhea migreeni moneksi päiväksi :heart: :headwall:
Nillanilla: Minulla se huimaus sellaista kiertohuimausta, että saa olla tarkkana , ettei pyörry. :heart:
Mukavaa päivää kaikille ja uusille tervetuloa mukaan
Rva Pikkumyy ja OnniEmmi kohtuasukas :heart: