Heissan täällä edelleen teillä jänniä paikkoja, huvitti se kun toisia itkettää, mutta ei viitsi itkeä,
kun se on niin väsyttävää, varmaan sekin on
raskausoire, uskon niin! :heart:
Murphyn laki on aina hyvä, minä jo varasin lääkäriltä jopa clomeja, ja olen nyt raskaana :heart:
:saint:
Pyrstis:Tein pizzaa, ja siinä ei ole yhtään pilttiä joukossa!
Raskausoireena voidaan pitää myös holtittomia käsiä!!
Laitoin pizzaan tomaattikastiketta sellaisesta pahvirasiasta, no sitä ei tarvinnut kaikkea laittaa ja juuri kun olin laittamassa sitä jääkaappiin....niin auts!!
Se lensi lattialle, housut keittiön kaapistot olivat mukavan punaisen mönjän peitossa!
Onneksi ei ollut mies kotona hän inhoaaa aina tuollaisia, minun pikkuvahinkojani..ja suuttuu mököttää hetken , aivan turhaan minähän siivoan omat sotkuni*nauraa* :heart: Muistamattomuus on myös raskausoire, koska ajatukset ovat vähän siellä ja täällä, välillä unohtaa mitä piti tehdä ja välillä aloittaa lauseen ja ei muistakkaan mitä piti sanoa
, tämä sama juttu kuulemma tyttärelläni, miestäni huvittaa aina minä ja tyttäreni, olemme niin Blondeja ja samanlaisia ajatuksiltamme, eli pikkasen hassuja!!
No jännäilen täällä teidän plussia, kyllä sellaisia varmaan tulee vielä tällä viikolla! :heart:
Rva Pikkumyy :heart: :wave: