40+ so what? (vol. 2)

pyrstötähti
B) aurinko oikein paisteli kun ikkunoita rapsuttelin ja haaveilin raikkasta kävelystä päissään hoippuvien tilhien ympäröimänä. Nehän oli syöneet taas massut pullolleen pihlajanmarjoja.

Niin nilla tarkkana kun on niin ei tartte rapistella pytyllä eikä sulla vieläkään ole myöhäistä. Tähän lystiin ehtii mukkaan hyvin :D

Lämpöjä mittaamalla ei raskaaksi tulla ja ainakin noi mittaritki näyttää ihan eri lukemia mulla on muutama digimittari kotona ja kaikki ne näyttää aina eri lukemia että se siitä.

Onnittelut myylle kaikki on lähtenyt hienosti käyntiin ja varmasti nyt loppuun asti vaan. Mutta vähän muutaki pitää syödä ku pilttiä ei napa nouse muuten =) Lepoa tarpeeksi ja stressi pois kyllä kaikki hyvin menee :flower:

Ei vielä ole peli pelattu on vasta keskiviikko ja vikinglotto lauantaina on varsinainen lottopäivä ja sunnuntaina viimeinen testi, niin kauan aikaa kun ei padot aukea niin toivotaan koko porukalla että saadaan jättipotti kolmikolle :attn: ja ehkä varanumerokin???

Käykääpä pinoilemassa niin saadaan tämä uuteen kukoistukseen, pieni alavire nyt päällä isolla joukolla mutta saatiin kuitenkin myyn plussa että uudessa nousussa ollaan! tv:pyrstis
 
Uudet huomennukset ennen sauvakävelylenkkiäni :heart:
Syön kyllä muutakin kuin pilttiä, juuri heräsin nukuttuani aamupvunoset, iltapvllä uudelleen ennen töihin menoa vielä uudet unet! :xmas:

Äsken söin muutaman karjalanpiirakan ja join teetä ilman sokeria :p

Nyt tullee jo niitä alkuraskauden kohdunkannatin vihlaisuja jos nopeesti kääntyy, kurkottaa tai vastaavaa, kyllä se pienen pieni OnniEmmi varmaan tällä hetkellä hyvin voipi :heart: En stressaa, uskon parempaan onneen :heart: , suren vasta jos surtavaa on, haluan OnniEmmille hyvän olon alusta lähtien, en stressihormoneita vereeni;=)) :heart:

Nillanilla: Ei testit ole vaikeita käyttää, mutta suosittelen pissaamaan purkkiin, koska muutoin testi saattaa mennä pilalle jos virtsaa suihkuaa alueelle minne ei saisi mennä! :headwall: Onnea testaukseen, onko jotain mukavia oireita?

Matsalu: Ei niistä lämmöistä niin tiedä, älä turhaan tuijota niitä, vaan nauti RKKT , kunnes toisin todistetaan! :heart:

Vilmaville:Sinullahan kivoja oireita on, toivotaan, että pikkuasukki siellä valtaa tilaa itselleen! :heart:

Kaikille kaikkea kivaa täksi päiväksi toivottelen!!

Rva Pikkumyy :heart: :wave:


 
lapsellinen Taskulampulla läpivalaisua en olekaan koskaan kokeillut. Tuo on jo taidetta.

vilmavillen tilanne kuulostaa kutkuttavan jännältä...

Joku on käynyt lusikoimassa mun kaikki suklaakiisselini, tuhrupuuro loppui nimittäin kuin seinään eilen illalla. Siitä huolimatta olen kloonannut itselleni Matsalun fiilikset (onko niissä lugeissa jotain depression-uutetta?) ja voisin suoraan lainata hänen tekstistään lauseen: "Olen niin varma, että raskaana en ole ja nyt alan taipua siihen uskoon, etten enää koskaan tulekaan." Eilen illalla yritin jo vähän vääntää itkuakin koko hommasta, mutta en mä sitten jaksanutkaan. Ei kai ne asiat sillä itkulla ratkea. Tulee vaan poskiontelotulehdus vielä tähän flunssan päälle. Tällaisia aurinkoisia ajatuksia täällä.
 
Lumi-Marja tuolta 35+ puolelta sen läpivalaisun meille "opetti". :LOL: Kyllä sillä ainakin liuskatestissä hentokin viiva näkyy selvemmin. :whistle:

Hyvä, että suklaakiisselit loppuivat...
Onneksipa se plussaus ei ole kiinni teidän fiiliksistänne. =)

Jospahan se 7 oikein tärppää jollekin vielä tällä viikolla: +++++++ :whistle:
 
Noo, ei mulla mittään oireita ole ilmaantunu. Näin vapaapäivänä olen siivonnu vaatekaapin ja kylppärin. Viimemainittu on ollut "oireena" aina ennen tädin kyläreissua, mistä lie mutta silloin aina tullee ahaa elämys että NYT kylppärin siivoukseen, ihmeellinen on tuo ajatusmaailma. Katsotaan nyt ehtiikö sitä rapistelemaan ollenkaan, heh heh
 
Voi Päikki, minä niin tasan tarkkaan tiedän sinun tunteesi ja jaan ne. Mullakin välillä itkua pukkaa, mutta en myöskään viitsi, kun se on niin väsyttävää. Mutta sullahan tuo tuhrun loppuminen on hyvä merkki; jospa menkat peruuttivatkin tulonsa. Ja sovitaanko, että testipäivään asti tämä meidän itkuisuutemme ja masennuksemme on raskausoire... Saadaan sillä varjolla olla ihan niin masiksessa kuin tarve vaatii. Et vissiin ole vieläkään paljastanut, koska aiot testata?

Kiitos kaikille rohkaisusta kumminkin! Nillanilla ja Pyrstis, ihanaa, että jaksatte ottaa nämä piinapäivät sopivasti huumorilla.





 
Matsalu Joo, sovitaan, että me ollaan ihan raskausoireiden riivaamia. En ole vielä päässyt "heittäkää hiekkaa mun päälle"-äärivaiheeseen, mutta se on hienoa, jos senkin saa tehdä ihan oletetun raskauden luvalla.

Testauksesta: Kävin äsken apteekissa ostamassa testin. Ajattelin noudattaa VL:n kirjainta ja testata oikeana testipäivänä eli perjantaina.

Sitten pistin myös Murphyn lain koetukselle. Tilasin Enkuista Persona-"ehkäisy"tikkuja kolme paketillista. Ajattelin, että jos ne tilaan ja maksan, niin voisi olla suurempi todennäköisyys tulla raskaaksi ennen kuin ne ehtivät perille ja käyttöön. :kieh:
 
Heheee, Joo toi Murphyn laki on oikein hyvä! =)

Kyllä, kyllä jotain siellä testissä varmaan jo näkyisikin, aamulla kävi mielessä että josko kokeilisi..
Kattelen kuitenkin ainakin huomisen vielä, toden näköisesti la testaan silloin saa olla pökeryksissä koko päivän ihan rauhassa jos on tarvis. Töissä aika kuluu paljon nopeemmin kuin vapaalla, kävin lenkillä ihana ilma! Siellä ajatus karkasi valemenkkoihin, mitä jos mulle käy niin MISTÄ sen sitten erottaa, ei varmaan mistään... :whistle:
 
Heissan täällä edelleen teillä jänniä paikkoja, huvitti se kun toisia itkettää, mutta ei viitsi itkeä, kun se on niin väsyttävää, varmaan sekin on raskausoire, uskon niin! :heart:

Murphyn laki on aina hyvä, minä jo varasin lääkäriltä jopa clomeja, ja olen nyt raskaana :heart: :D :saint:

Pyrstis:Tein pizzaa, ja siinä ei ole yhtään pilttiä joukossa! :D

Raskausoireena voidaan pitää myös holtittomia käsiä!! :LOL: Laitoin pizzaan tomaattikastiketta sellaisesta pahvirasiasta, no sitä ei tarvinnut kaikkea laittaa ja juuri kun olin laittamassa sitä jääkaappiin....niin auts!! :LOL: Se lensi lattialle, housut keittiön kaapistot olivat mukavan punaisen mönjän peitossa! :LOL: :LOL: Onneksi ei ollut mies kotona hän inhoaaa aina tuollaisia, minun pikkuvahinkojani..ja suuttuu mököttää hetken , aivan turhaan minähän siivoan omat sotkuni*nauraa* :heart: Muistamattomuus on myös raskausoire, koska ajatukset ovat vähän siellä ja täällä, välillä unohtaa mitä piti tehdä ja välillä aloittaa lauseen ja ei muistakkaan mitä piti sanoa :D , tämä sama juttu kuulemma tyttärelläni, miestäni huvittaa aina minä ja tyttäreni, olemme niin Blondeja ja samanlaisia ajatuksiltamme, eli pikkasen hassuja!! :LOL: :LOL:

No jännäilen täällä teidän plussia, kyllä sellaisia varmaan tulee vielä tällä viikolla! :heart:

Rva Pikkumyy :heart: :wave:

 
lapsellinen ;just nii käy mullekkii noissa testeissä :eek: Esimmäinen dyykkaus tehty ja taas se sama jysähdys syrämessä kun pissi kulki tikun läpi ja näytti sen viivan kohdan :eek: :eek: häipyen sitten olemattomiin ilmestyen reilusti vaikutusajan jälkeen värittömänä viivan paikkana.Nyt vasta hokasin et ne onki one step liuskoja,joita olen joskus tilaillut netistä ja herkkyys se 10 IU ml.
Et periaatteessa olis pitäny jotain jo jäädä,edes hiukan väriä :/
Ei enää edes luge tissikipua..ainoostaan sillon tällön vihlasee vas.puolen munista.Viime yönä sit lugelämmötki romahti,kun hiestä märkänä heräsin :$

Et tällaista täällä..toivotan muille parempaa menestystä piinarintamalla.Itsellä vähä luovuttanut olo vaikkei hirveitä toivoja ole ollutkaa..
 
pyrstötähti
tirulii, vielä ei täti ole kaupungissa!

Älä sinä myy välitä ukkojen murjotuksista omassa köökissä saa sotata niin paljo ku haluaa, mikään ei ole rasittavampaa ku pikkumaisuus miehessä mulla kyllä lakkaa välittömästi seisomasta jos mies natisee ku teinit pikku asioista.

Kyllä me vaan pidetään toiveet ylhäällä ja lähetetään pikku pyyntöjä vauvojen haltijalle että lähettäs meidän pinoon lisää plussia myyn plussan kaveriksi! Ja ihanaa olisi jos niitä tulisi ekakertalaisille, tietysti kaikille muillekin mutta minä aina toivon niin.

Ihanaa kun viikonloppuna voi laittaa jo ulkokynttilöitä ilman että hulluksi leimataan. Minä olen aina vähän aikasessa niitten kanssa ja nytkin uusia kävin ostamassa kun joka vuosi on entistä koreampia keksintöjä. Nythän on niin pimeää että valot hyvin näkyy.

Lämpimiä ajatuksia kaikille Teille käpertykää sohvan nurkkaan ja niin ottakaa vaikka lasi punaviiniä nam. Elämä on oikein hyvää ja ihanaa juuri tämmöisenä syysiltanakin, kaikki muu mitä tuleman pitää on vain ekstra bonusta. tv: pyrstis :flower:
 
nillanilla mulla taas päin vastoin siivouskohtaukset ollu raskausoire.toivotaan että olisi sullakin nyt näin päin eikä tädintuloa.
lapsellinen saman ilmiön myös kokenut ja luoja paratkoon kun jääkin siihen haamuna luurailee,mut kyl joo sydän pysähtyy ain siin testin väriaineen kulkiessa.
 
että äklö olo seurannut minua kun hai laivaa. Eli saikkua hervottomat 14 päivää :headwall: :headwall: :headwall: näin se tapahtui. Oman käden kautta.

Onneksi sairaalassa ei röntgeniin pistetty vaan joku pään alueen kuvaus suoritettiin tietokoneen avulla. En ole saannut aikaiseksi pyytää tuota hcg mittausta vaikka lääkärissä siis käynyt 3 kertaa tällä viikolla....... Mutta lapsellinen heitti niin tyhjentävät jutut noista hcg luvuista että ei siinä sen enempää vaadita.


Peukut pystyssä jännäilijöille plussista loppuviikkona....
mimmimamma
 
Huomenta

Hei mimmimamma tietokonekuvaus ON yhtäkuin röntgen !! Paitsi jos sinulle tehtiin magneetti... se on turvallinen. Yksi pään tietokonekuvaus vastaa säteiltään kuulemma noin sataa keuhkoröntgen-tutkimusta. Anteeksi, jos pelästytin sinut, mutta eikö kukaan kysynyt että voisitko olla raskaana !??

Pikkumyylle edelleen ihanaa pahoinvointia. Itsehän olen kaikissa kolmessa raskaudessa oksentanut valtavasti aina puoleenväliin asti. Tiedän siis mitä se on. Nyt jos raskaudun.... Otan piltit käyttöön kuten sinä , kuulostaa herkulta...vielä jääkaappikylmänä niin on hyvä lääke pahoinvointiin, uskoisin. Peukutan sinulle joka päivä että kaikki menisi hyvin.

Lapsellinen67 Minulle voi päivittää ikä : 44 :( Kyllä väkisinkin ikäkriisi on pahasti päällä. Kävin silmälääkärissä ja muuten terveet silmät, mutta monitehot joudun hankkimaan. Toivottavasti niistä on apua niska ja päävaivoihin.

Ovulaatio taisi jo mennä, samoilla oireilla kuin edellinen. Nyt vain taas odotellaan miten kävi. Yrityksestä ei ainakaan ole kiinni.
Laitoin pojan kouluun,tai tarkemmin ksikoin sängystä ylös kun on niin aamu-uninen. Nyt taidan mennä vielä sänkyyn herättelemään miestä aamujumpalle :kieh:

Mukavaa loppuviikkoa Siskot !!!
t. AinoEmppu
 
Huomenta! Mimmimamma, toivottavasti pää paranee! Mä jostain kuulin, että pään hakkaaminen seinään kuluttaa 150 kcal/tunti. Kukahan senkin on mitannut? Mutta et sinä varmaan laihduttamismielessä liikkeellä ollut...

Mulla on sellainen ongelma, että olen tunnesyöppö. Ihmisethän yleensä syövät joko suruunsa tai iloonsa, mutta minä ahmin molempiin eli aina, kun jotain tunnetta aivojen läpi kulkee. Niinpä eilenkin söin päivälliseksi ja iltapalaksi suklaakonvehteja ja suolapähkinöitä. Keskenmenon jälkimainingeissa tuli 5 kiloa lisää eikä tahti näy muuttuneen. Kohta en enää mahdu ovista!

Ei ole mitään r-oireita ilmaantunut, eivät tulleet tissitkään kipeiksi himpun vertaa. Parempia fiiliksiä muille!
 
Juu, toi siivouskohtaus on kummallinen kun se pukkaa päälle.Mitä lie sit tarkottikin. Yöllä heräilin pari kertaa kun jomotti ja juili jostain tuolta, herätessä sit luulin ihan varmana että täti oli tullut mutta ei sittenkään. Tuota Murphyn lakia noudattaen otan kaikki tykötarpeet ja jotain vielä päällekkin päivää varten, meinaan että jos oikein odottaa ja toivoo tätiä kylään niin pitäähän sitä kakulla varautua, eikö niin? ja voihan sen kakun sit vaik pakastaa ja ottaa esille vaik sit loppu kesästä... :kieh:

Odottavan aika on toooosi piiiitkäää, kaikille reipasta päivää.
 



Nimi (ikä )........... Kiertopv....Yrityskierto...Monesko haaveissa

Minni-07 (44) ............kp6/28................yk4...........2./1.yhteinen
pyrstötähti (47)..........kp9/28................yk7...........4./1.yhteinen
Taikakuu (40).............kp14/27-32........?................2./1.yhteinen
touhu tenava (45)......kp15/27-30........y3v............6.
mimmimamma (46)....kp16/27..............y6v...........4.
Plättä (44)..................kp17/28-30........?................7.
velmuliina74 (34)......kp17/24-26........yk2........... 6./1.yhteinen
pääpilvissä (45).........kp18/25-43........?................1.yhteinen
AinoEmilia (44)..........kp19/31-34........?................4./1.yhteinen
Matsalu (44)..............kp20/24-25(Ins 17.10.).?..1.
haave3 (39)...............kp21/28..............?................3.
liiza (42).....................kp24/28.............yk5.............4.
Nuusku (43)...............kp24/28..............?................4.
kenzie64 (43)............kp25/30..............yk2............4.
Riikkaliisa (40)..........kp26/28-29........?................4.
Päikki (40).................kp26/27(Ivf/pp13)..y1,5v...2.
äippä67 (41)..............kp28/26-39........y1,5v........2.
Pennanen (41)............kp37/29-32........y0,5v........2.
Kirsikka68 (40)..........kp37/28-39........?................5.

tirulii (40).................kp?..PAS 20.10. (pp10)..yk?..1./1.yhteinen
nillanilla (41)..............kp?..INS 15.10.....yk?............1.
einiinvaan (42)...........kp?........................yk1..........3.
babo67 (41).............kp31/29-31....PAS ?/08.....5./1. yhteinen

Tilastojen mukaan yli 40 v. vuoden sisään n. 33% raskautuu --> 33%/28 = 9,24 Pino alkanut 21.2.2008 --> 20.11.2008 mennessä "tavoite" = 6 - 7 (mukana laskuissa ei ole kadonneet lampaat, taustailijat, taukolaiset, "alaikäiset" ja poistuneet)



Mukana myös:
Pinon päivittäjä lapsellinen67
Taustajännäilijät vilmaville,ikiemo, Pömppöli ja baby5


"Kadonneet lampaat" ja taukolaiset, ilmoitelkaahan itsestänne

Höpisijä (42)...............kp81/28..............?...............3.
Elina67 (40)................kp?.......................?...............1.
ruujakengu...................kp102/28...........?...............3.
Mussukka67 (40)........kp155/29...........yk11........2./1.yhteinen
Hellu1...........................kp?/?...................?...............3.
Kuntoutustauko 17.8.2008 alk:gitte (39)..kp17/28..?..1.
Kesälomatauko 10.6.2008 alk.: annastiina (42)..kp5?/30..?..6.
Palstatauko 8.5.2008 alk.: (kp8/28) Karpalo67 (41)[/i]

[/color] Pinon jättäneet: kane, keijukka, dinosaurus61



Plussanneet

eli yrjöklubilaiset:


torpeedo (42)....17.4.2008..kp24....yk1..LA 31.12.2008

Mari66 (41)......9.6.2008....kp37.....y1,5v..LA 8.2.2009

päivänkakkara67 (41)..11.7.2008..kp40......................

mimuli (42).....30.7.2008...kp29..........yk4..LA 8.4.2009

äittä-67 (40).......15.9.2008....kp29.....yk1......................

Rva Pikkumyy (43)..24.10.2008..kp28..yk2..LA 4.7.2009


[/b]




YLI 40-v. KUUMEILIJA-KERHO VOL 1. http://kaksplus.fi/keskustelu/t976636
 
Mimmimamma: Pikaista olon paranemista. :heart: En ihan ymmärtänyt mitä tarkoitit siitä mun hcg-linkistä. Sanon vain edelleen, ettei kannata arpoa, vaan käydä tutkituttamassa se arvo. Siihen on ihan hyvä peruste kun niitä viivoja on testeissä ollut.

Mitäs se meidän hoitolaisjengimme nyt apeilee. :hug: Taidatte tutkailla oireita/ oireettomuutta liian tarkkaan. Te kuitenkin todistetusti olette varmimmin RKTT, kuin kukaan muu pinolaisista. Kyllä sieltä plussia vielä pärähtää... :heart:

AinoEmilia: Synttärionnittelut! :flower: Älä sinä noista numeroista huoli, yksi ikävuosi sinne tai tänne ei merkkaa mitään. :heart: Ja kyllä se ikäkriisi saa huutia kun se plussa testiin ilmestyy. =)
 
Onnittelut AinoEmpulle :flower: ja tervetuloa "moniteho"-jengiin. Itsekin tässä odottelen uusia lasejani malttamattomana. Mitenköhön tuo maailma kirkastuukaan.

Onkos lapsellinen vallan poistanut itsensä listoilta :(

Menkkoja tässä ootellaan. Tuhrua jo pikkaisen tullut mutta pistän sen osiltaan terojen piikkiin. Eiköhän tätsy kaahaa parin päivän sisällä paikalle.
 

Yhteistyössä