40+ so what? (vol. 2)

Nuusku: Enhän minä ole täältä mihinkään kadonnut, vaan höpisen jatkuvasti kaikenlaista, vaikken tuossa kp-listassa olekaan. =) :p Mulla kun ei ole mitään säännöllisiä menkkoja, niin turhaa sotkisin tuota listaa...

Minä huomasin tässä päivänä eräänä, etten kertakaikkiaan näe enää laittaa lankaa neulansilmään ilman että käyttäisin "Tiimarilaseja". :( En kyllä haluaisi mitään laseja millään, kun niistä ei ole kuin riesaa... mutta pakko varmaan jossain vaiheessa turvautua niihin. :headwall:
 
AinoEmpulle :flower: synttärionnittelut.
Mulla ja olis edessä lasien uusiminen,joo ja noit edellisiäkin pitäs käyttää jatkuvasti,mutta inhottaa ku ovat vaan tiellä ja sit viel ihmettelen mix ei aina näe selkeesti :eek: .jos eivät oo kateissa niin keksin jotain ettei päähän eksy.ja kesällä varsinkin ku tosi valoarat silmät,ni änge nyt sit aurinkolasit rillien päälle B) .en oo hankkinu noihin sellasia aurinkolasi klipsejä mitä sais.
Jahas tääl alkaa tää oirelista tupsahtaa ilmoille mun kohalta:tissit kipeytyny,kasvanu,niit nippailee ja pistelee,älytön vilutus ja kuumeinen olo,aamukahvi yök,tökkäs ku seinään.aamulla oli huonoa oloa ku nousin ylös.janottaa ja vessas saa sen myötä ravata 24/7.niin ja jauheli hais aivan kaamealle eilen ku paistelin.jäi siis mun osalta kastike syömättä.ite jauhelihassa ei vikaa vaan mun nokassa joka on taas vainukoiran luokkaa.joka paikas haisee joku omituinen jne.kukaan muu ei haista.tääl saa taas äiti hullunleimaa ottaansa ku valittaa et mikä tääl taas haisee,ettex te muka haista mitään :LOL: .mies jo tänään toteskin et jahas aamukahvi tökkii=onko kulta sun masussa joku pieni kyytiläinen yrittämässä kyytiin taas :LOL: .
Koitas nyt sit täs yllättää mies joskus positiivisella r-testin tuloksella ku huomaa kaikki heti.
Hitto mähän voin jättää tän oireiden tutkimisen kohta kullan huoleksi kokonaan ja kysellä hält aina välillä et mitäs uutta on ilmaantunu :LOL: .helppoa ku heinän teko :LOL: :LOL: .
Olikos se pikkumyy ku kerto r-oireina ton hajamielisyyden,ja "mämmikouraisuuden",tuli vaan just mieleen et tais olla viimekierrossa sama mulla.luulin jo et dementtiako muhun on iskemässä :LOL: .
Se viel tän kierron oirelistasta puuttuu mut katotaan ku kp:t lähenee loppua niin miten käy.

Jopas sain taas omanapasen viestin aikaan :( .mutta tää päivien odottelu on piinaavaa!!!
Nyt suihkuun lämmitelemään,oon ihan umpijäässä.
 
Hirveät kiinnittymiskivut täällä. :D

Oikeasti olen kuumeinen ja pahassa flunssassa, ja samasta taudista kärsii puoli perhettä. Kuukauden hedelmällisin aika alkaa olla takana - jos minä nyt yleensä enää olen hedelmällinen - ja se on kulunut enimmäkseen kolme yöpaitaa päällä ja vällyt korvissa. No pientä elämää on sentään saatu aikaan, ettei tarvitse kahden viikon päästä ihan orpona seurata toisten testailuiloa.

Silmälasit ovat kuulkaas mainio keksintö. Itse en näe enää mitään tarkasti ilman kakkuloitani. Jos ne ovat kadoksissa, pysähtyy talosta kaikki toiminta. Hiukan epäkäytännöllistä, mutta kun ei näe niin ei näe. :/
 
Tiruliille jäi sanomatta, että jos testiin joku "viivanpaikka" tulee, en alkaisi heti toiveita menettämään. En jotenkin koskaan ole ymmärtänyt tätä "viivanpaikka-asiaa"... Minusta jos jotain erottuu, siinähän täytyy olla väriä, koska muutenhan sekin kohta olisi samanlainen valkea kuin muu alue... Eli älä masennu vielä! :heart:
 
Minultakin synttärionnittelut AinoEmilialle! :flower: Ei toi 44 kuule niin paha ikä ole, vielä tässä porskutetaan kummasti.

Kovasti jännityksellä odotan minäkin viikonlopun testikuulumisia. Omat haaveet olen tosiaan jo haudannut, mutta peukutan muille. Muistattehan, että lauantai on pyhäpäivä eli apteekit kiinni. Testit on siis ostettava perjantaina.
 
tarkoitin sitä että viivanpaikka siis mahdollinen jos vaihdevuodet alkamassa joten sen takia nuo minun kuuluisat viivanpaikat.

Ajattelin vielä lisätä uusi viivanpaikka, värillinen omasta mielestäni. Viiva on sellainen joka tuli pregent testiin tänään.

http://www.aijaa.com/v.php?i=3000756.jpg


ainoemilia kiitos tiedota tuosta ns röntenkuvasta. Minulta siis ei kysytty mahdollisesta raskaudesta enkä osannut siinä tilanteessa itse kysä tai sanoa. Olin vaan huojentunut kun ei ollut röntgen. Lyyjyliivejä kyllä laitettiin suojaksi kuvauksen ajaksi. niin synttärionnittelut sinulle :flower:

mimmimamma



 
Mimmimamma: Siinähän puhuttiin postmenopausaalisista naisista eli niistä, joilla kuukautiset ovat loppuneet ja sinullahan kuukautiset ovat vielä. Eli et tosiaankaan kuulu siihen ryhmään vielä... Kyllä kannattaisi hakeutua siihen testiin. :heart:
 
pyrstötähti
kaikki viivoilla tai ilman, ei voi mimmimamma yhtä aikaa ovista pukata ja olla vaihkareita toinen on siinä yhtälössä liikaa :D ja vaihdevuosissa ei kyllä ole kuukautisiaakaan joten joku muu on syynä viivistelyysi!

Hoitolaiset ohoi coolerit olen kaivanut esiin ja vietä halloweenia kera teidän plussausten joita odotan innokkaan toiveikkaana. Saadaan kunnon syy juhlia.

Velmulla lupaavia oireita jospa jo toinen kerta pinossamme toden sanoo, toivotaan niin :heart:

Huomenna on perjantai ihanaa kun on viikonloppu edessä, iloista torstaita kaikille!
 
...minultakin Aino-Emilialle ja muutaman viikon päästä perässä tullaan...

Kovasti jännitän nyt hoitolaisten puolesta! Se on kaikin tavoin rankkaa ja niin on kyllä vauvakuumeilukin ja siihen vielä hormonien heilahdukset päälle. Minulla oli hyvin samankaltainen suhtautuminen kuin Matsalulla ja luulen, että ainakin itse suojelin sillä jotenkin itseäni mahdolliselta pettymykseltä. Minä koin raskausajan äärettömän raskaana ja olin pelosta lähes sekopäinen. En ollut silloin vielä löytänyt palstaa, täällä olisi ehkä saanut vertaistukea aikoinaan. En koskaan kuitenkaan unohda uskomattoman ihanaa ja empaattista neuvolan tätiä, joita on harvasssa. Hän ymmärsi pelkoni ja osasi hyvin kauniisti rohkaista ja sanoi aina sydänääniä kuunnellessaan kuinka "valtavan hyvät ja vahvat sydänäänet vauvalla on". Jokaisen käynnin jälkeen voin paljon paremmin, mutta pelosta en oikein päässyt koskaan irti. Minullahan onnistuneessa raskaudessa tuli rajua vuotoa raskausviikosta 4 lähtien ja alkuraskauden aikana heräsin muutaman kerran isosta verilammikosta. Ei olisi tullut mieleenkään silloin, että olisi voinut olla muusta kysymys kuin keskenmenosta. En ole koskaan kuullutkaan, että rajujenkin vuotojen jälkeen voisi raskaus jatkua onnellisesti. Minulla vuotojen aiheuttaja oli kohdussa oleva hematooma ja lääkäri antoi raskauden jatkumiseksi 50% ennusteen. Hänen mukaansa seitsemän aiempaa keskenmenoa ovat hyvin todennäköisesti voineet aiheutua juuri tästä hematoomasta. Sillehän taas ei voi mitään tehdä, joten kyllä pidin omia mahdollisuuksiani aika pieninä. Olen aika vahvaa tekoa, mutta kyllä muistan vieläkin kuinka rankkaa oli odotella viikkojen kulumista. Synnytys oli kaikkein helpoin ja hymyilin lähes koko synnytyksen ajan. Silloin olin äärettömän rauhallinen ja hyvillä mielin!

Olen varmaan kirjoittanutkin moneen kertaan omista kokemuksistani. Nyt huomaan, että näinkin rankka odotus on jättänyt kuitenkin alitajuntaan pelon ja en oikeasti ole varma uskallanko enää lähteä samaan piinailuun. Mies on taas todella innokkaasti yrittämässä, hänellä onkin helpompi rooli...Sanoin hänelle, etten haluaisi nyt ensi kierrossa yrittää ja hän oli ihan järkyttyneen näköinen. Ei ole kuulemma aikaa paljon ja milloin sitten olisi sopiva aika...Muistan, kuinka esitin ihan saman argumentin aikoinaan. Roolit ovat vaihtuneet, roolit ovat muutenkin meidän perheessä epätyypilliset.

Matsalulle vielä viestiä, että minä olen myös aivan armoton tunnesyöppö ihan lapsuudesta astien. Nyt on juuri sellainen vaihe taas menossa, liittyy kyllä myös hektiseen työjaksoon ja itsensä "palkitsemiseen"....

Minäkin jotenkin toivon erityistä onnistumista niille, jotka ensimmäistä toivovat! Samoin sitä aina toivoo, että löytyisi niitä pieniä apuja niille, joilla monta pettymystä takana!

Minulla ei ole minkäänlaisia raskausoireita ja nyt ensimmäisen kokeilun jälkeen huomasin myös, että mittailu ja testailu eivät sovi itselleni ollenkaan. Olen addiktoituvaa lajia ja aivan järjettömästi mittaillut lämpöjäni nyt, ovat aina hieman 35 asteen tuntumassa. En ole saanut lugeista minkäänlaisia oireita koko aikana.

Millaiset ohjeet muuten olette saanut lugejen käytöstä? Minulla ohjeena on kp 17 päivästä 14 päivän ajan eli kierto ilmeisesti hieman pitenee lugejen käytön myötä? Onko sinulla Pikkumyy vielä käytössä tukena luget? Jotenkin lääkärien ohjeet vaihtelevat ja olen käsittänyt, että lugeja voisi käyttää pidempäänkin, jos raskaus on alkanut. Itse en pidempään käyttänyt tässä onnistuneessa raskaudessa.

Me saimme eilen päivähoitotoimistosta soiton, että Mitjalle ei ole mitään mahdollisuutta saada hoitopaikkaa vuoden alusta alkaen täältä keskustan liepeiltä ja kehotettiin harkitsemaan kotiin jäämistä. Mies taitaakin nyt jatkaa koti-isyyttään...Meillä on hyvin epäperinteiset roolit. Olisin kyllä mielelläni minäkin jäänyt kotiin, jos se olisi mitenkään ollut taloudellisesti mahdollista. Tuntuu, että olen elämäni tehnyt niin paljon töitä, että ...uskaltaako tätä sanoakaan...kyllähän vauvakuumeiluun liittyi myös haave päästä hetkeksi irti hektisestä työelämästä. Se nyt ei onnistunut minun kohdalla. Minulla on päävastuu elatuksesta ja se on aika rankka rooli välillä....

Kaamos alkaa iskeä ja nyt olisi kyllä upeaa saada juhlittavaa ja hyviä uutisia tänne pinoon Pikkumyyn perässä!
 
Heissan!! :heart: :flower:

Minä alan liittyä varsinaisiin yrjöklubilaisiin lähipäivinä siltä tuntuu ja hyvä niin!! :heart:

Kopioitua tekstiä odottajajien pinosta : Minä voin sitten muidenkin edestä huonosti tänään, ensin aamulla kello 5 oli "makea" olo, ihmeellinen, söin puuroa ja lisäsin vähän enemmän suolaa, että se makea olo häviää, teki huonoa jo silloin se.
Pääsin töihin kello 6, yökks, mikä olo alkoi heti kun menin sisälle :headwall: avasin ikkunan , se helpotti vähän :heart: sitten ananasta huuleen, se helpotti ja nopeasti kierrokselle heti kun vaan pystyi lähtemään, ulkona olo oli hyvä! :D Asiakkaiden luona heti aina ikkuna auki, että pystyn olemaan, onneksi tänään ei ollut haavahoitoja!!
Ruokatauolle menin iloisena, kun oloa yleensä helpottaa syöminen, mutta tällä kerralla tuli niin huono olo, että ajattelin pian oksentavani :headwall: naama kalpeana siellä olin ja sitten alkoi päänsärky!!En halua mittään lääkettä ottaa, en riskeeraa tätä kolmatta raskautta millään lääkkeellä.. :heart: Minun oli pakko kertoa pomolle jo nyt asian laita, koska tiesin , että joudun lähtemään oloni takia, ennen kuin määrä olisi, hän oli kovasti innoissaan puolestani ja nyt peukkuja kovasti pitää ylhäällä puolestani-puolestmme, hän siis tietää helmikuun ja elokuun keskenmenon ja ymmärtää hyvin ajatuksiani. :saint:

Omaa autoa ei ollut ja jos olisin mennyt linja-autolla tai taksilla kotiin , ihan varmaan olisin alkanut oksentamaan, eli ei sitä vaihtoehtoa. :headwall: :headwall:

Ainut ratkaisu oli , että kävelin kotiin 14km, ihan rauhallisesti kylläkin, olo on hyvä ulkona ja nyt vielä kotonakin, söin leipää , kaakaota ja vähän jäätelöä, pian menen nukkumaan! :xmas:

Minulla tänään myös ollut niitä repäisykipuja ja noita em oireita , sekä vilutusta myös. :heart:


Ihanaa pvn jatkoa kaikille! :heart: :flower:

Rva Pikkumyy :heart: :wave:





AinoEmiliaKiitos kun pidät peukkuja , että kaikki menisi hyvin tällä kerralla!! :hug: :flower:

Juu piltit on niin hyviä
!!!

Niin Oikein ihanaa syntymäpäivää sinulle!Perässä tullaan, mutta ei ihan vielä, mutta skorpioni kyllä olen myös;=)

Minulla on autossa 1 piltti työlaukussa 1 piltti ja aina jääkaapissa;=)) :heart:

Kenzie:Minulla on lugeja viikoksi ja ne käytän ja tosiaan varmaan pitempää aikaa en pystyisi käyttämäänkään, koska oireet siis pahoinvoinnit ovat niin rajuja, mutta edelleen nautin niistä.


Tosin töissä vähän vaikee, kun istun naama liidun valkeana vähän väliä :LOL:

PlussailuOnnea kaikille edelleenkin ja tervetuloa unohtelevaisten,oksentelevaisten mämmikourien seuraan;=))

Ai niin ja minun = mamman kullan sydän löi vatsan päältä kuunneltuna tänään ensimmäisen kerran(siis äänet kuuluivat dobblerilla)neuvolassa 165 kertaa min :heart: :heart: Ihan asia, pian onkin heillä npultraus! :heart: :saint:

Heippaus! :heart: :wave:
 
Heräsin jo kahden tunnin päikkäreiltä, vieläkin väsyttää!! Mutta pystyin syömään velliä(manna)herättyäni;=) :p

Ihanaa huomenna on perjantai ja viimeinen työpv tällä viikolla, vapaa viikonloppu ja sitten ma aamuna sinne hcg kontrolliin ennen töihin menoani :heart:

Kiitos Babo!! :heart: :flower:


Ihanaa iltaa kaikille tasapuolisesti!!



:heart: :wave:



Suloisia unia kaikille
!

 
Kiitos kaikille onnitteluista, heti parempi olo.
Minullakin niin huono kaukonäkö,että jos jätän lasit puisen pöydän päälle en niitä löydä kuin käsikopelolla :LOL: Nyt valitsin "hengettömät" ,,,mitenköhän ne löydän johonkin jätettyäni. Täytyy hankkia kotelo, iso, värikäs, äänekäs,,, ja säilyttää niitä myös siinä että löydän. Nyt laseja odotellessa käytän piilolinssejä, mukavat nekin.

Tulin vasta töistä, ihan väsy. Pesulle, pisulle ja nukkumaan että jaksaa mamma heilua.

Kauniita unia :hug:
t. Ainoemppu
 
Varhaishuomenia kaikille!

Oliko se niin, että joku testailee tänään? TestailuOnnea! :heart:

Niin se perjantai koitti ja vapaa vkloppu onneksi, että saan voida pahoin mihin aikaan vain :D

Nauttikaa päivästä! :heart:



Rva Pikkumyy :heart: :wave:


 



Nimi (ikä )........... Kiertopv....Yrityskierto...Monesko haaveissa

Päikki (40).................kp1/27................y1,5v.........2.
Minni-07 (44) ............kp7/28................yk4...........2./1.yhteinen
pyrstötähti (47)..........kp10/28..............yk7...........4./1.yhteinen
Taikakuu (40).............kp15/27-32........?................2./1.yhteinen
touhu tenava (45)......kp16/27-30........y3v............6.
mimmimamma (46)....kp17/27..............y6v...........4.
Plättä (44)..................kp18/28-30........?................7.
velmuliina74 (34)......kp18/24-26........yk2........... 6./1.yhteinen
pääpilvissä (45).........kp19/25-43........?................1.yhteinen
AinoEmilia (44)..........kp20/31-34........?................4./1.yhteinen
Matsalu (44)..............kp21/24-25(Ins 17.10.).?..1.
haave3 (39)...............kp22/28..............?................3.
liiza (42).....................kp25/28.............yk5.............4.
Nuusku (43)...............kp25/28..............?................4.
kenzie64 (43)............kp26/30..............yk2............4.
Riikkaliisa (40)..........kp27/28-29........?................4.
äippä67 (41)..............kp29/26-39........y1,5v........2.
Pennanen (41)............kp38/29-32........y0,5v........2.
Kirsikka68 (40)..........kp38/28-39........?................5.

tirulii (40) PAS 20.10 (pp11)..............kp?.. yk?..1./1.yhteinen
nillanilla (41) INS 15.10 (dpo16).......kp?.......yk?............1.
einiinvaan (42) toipuu km:stä....kp?............yk1..........3.
babo67 (41) piuhat poikki..kp2/29-31..PAS?/09..5./1.yhteinen

Tilastojen mukaan yli 40 v. vuoden sisään n. 33% raskautuu --> 33%/28 = 9,24 Pino alkanut 21.2.2008 --> 20.11.2008 mennessä "tavoite" = 6 - 7 (mukana laskuissa ei ole kadonneet lampaat, taustailijat, taukolaiset, "alaikäiset" ja poistuneet)



Mukana myös:
Pinon päivittäjä lapsellinen67
Taustajännäilijät vilmaville,ikiemo, Pömppöli ja baby5


"Kadonneet lampaat" ja taukolaiset, ilmoitelkaahan itsestänne

Höpisijä (42)...............kp82/28..............?...............3.
Elina67 (40)................kp?.......................?...............1.
ruujakengu...................kp103/28...........?...............3.
Mussukka67 (40)........kp156/29...........yk11........2./1.yhteinen
Hellu1...........................kp?/?...................?...............3.
Kuntoutustauko 17.8.2008 alk:gitte (39)..kp17/28..?..1.
Kesälomatauko 10.6.2008 alk.: annastiina (42)..kp5?/30..?..6.
Palstatauko 8.5.2008 alk.: (kp8/28) Karpalo67 (41)[/i]

[/color] Pinon jättäneet: kane, keijukka, dinosaurus61



Plussanneet

eli yrjöklubilaiset:


torpeedo (42)....17.4.2008..kp24....yk1..LA 31.12.2008

Mari66 (41)......9.6.2008....kp37.....y1,5v..LA 8.2.2009

päivänkakkara67 (41)..11.7.2008..kp40......................

mimuli (42).....30.7.2008...kp29..........yk4..LA 8.4.2009

äittä-67 (40).......15.9.2008....kp29.....yk1......................

Rva Pikkumyy (43)..24.10.2008..kp28..yk2..LA 4.7.2009


[/b]




YLI 40-v. KUUMEILIJA-KERHO VOL 1. http://kaksplus.fi/keskustelu/t976636
 
niin, en sitten päässytkään töihin :headwall: Heräsin kuuden aikaan kellon soittoon ja migreenikohtaukseen , sekä yökkäilin koko ajan.. :headwall: :ashamed:

Ennen 9:ää pääsin neuvolaan , ja sain slomatodistuksen, nyt söin leivän ja join tuoremehua, pakko mennä nukkumaan, huonon olon takia.

Onnellinen kuitenkin huonosta olostani olen :heart:

Rva Pikkumyy ja OnniEmmi rv 4+6 :heart:
 
pyrstötähti
minäkään en mene tänään töihin pidän toimittelupäivää ja siivoilen. Myylle toipumista, henkinen puoli on kovilla ollut kuumeilun vuoksi ja monesti migreweni on juuri tällainen purkautumiskeino. Ihan hirveästi ei kannata stressata ettei raskausajasta tule suoranainen via dolorosa itsellesi ja perheellesi, kaikki sujuu varmasri hyvin, olethan tosi terve ja aktiivinen ollut tähänkin asti. Raskaus ei ole sairaus vaan normaali tila naiselle ja kun ei ihan ensikertalaisia olla niin sitä suuremmalla syyllä nauti olostasi nyt kun et ole vielä liian paksu siihen

Ja tänään ja huomennako sitten plussataan taas? Missä luuraavat piinaajien piinatut hoitolaisemme? Peukut ja varpaat on hellinä jo mutta jos se auttaa niin kaikki tehdään mitä voidaan, onnea kovasti toivotan teille, ja rktt koko konkkaronmkka! Tv, pyrstis
 
Täällä minäkin käyn vähän väliä kurkkimassa, jännityksellä mukana. Itsellä ei ole mitään raskausoireita, joten hyvin rennosti mennään tässä kuussa. Tuskin tarvitsee testejä kaapista kaivella, mutta jos tätiä ei kuulu viimeistään maanantaina, niin sitten testaan. Olen yleensä kova testailemaan, jos on selkeitä oireita. Tuo läpivalaisujuttu oli mielenkiintoinen :) , sitä en ole vielä kokeillut. Näkö alkaa hämärtyä, joten se voisi auttaa. Tiimarin lasit hätätapauksessa käytössä.

Ihana lukea Pikkumyyn alkuraskauden kuulumisia!
:heart:
 
Moikka!
Mulla on kp 2 tänään.....Ja sitä passia...Varmaan menee ensi vuoden puolelle,pakko saada vähän kiloja alas,sokeriarvot normiks ja maha kuntoon. Mullehan tuli se laktoosi intoleranssi ja siihen yritän nyt moukata mun ruokavaliot ja sokeriarvot meni niin sekasin ja nous korkeelle kesällä ja jouduin vaihtaa lääkkeet. Mutta nyt yritän tulla kuntoon et voidan sitt se kolmas ja viimenen yritys yrittää...Kaikille plussa tuulia ja Pikku Myylle iso halaus !!
 
Riikkaliisa: Eihän niitä nyt tuossa vaiheessa mitään oireita yleensä olekaan. :) Yleensä kai raskausoireet, ainakin pahoinvointi, alkaa vasta kun menkat ovat 2 - 3 viikkoa myöhässä. :heart: Eli rktt-joukkoon kuulut ihan selvästi.

babo: Sorry, sama pää kesät talvet, niin tuli nuokin kp:t väärin. :snotty: Mutta jos siitä PAS:sta ei tärppää, kannattaisiko vielä yrittää IVF:ää, kun sinulla se muniminen kuitenkin on onnistunut niin hyvin, että niitä soluja riittää pakastukseenkin asti. :heart: :)
 
Heippa kaikille! Ei mitään uutta täältä. Kunhan tästä töistä kerkiän, käyn kyllä ostamassa sen testin. Täytyyhän se sunnuntaina joka tapauksessa tehdä, jos ei muuten, niin sen takia, että saan lopettaa luget.

Mieli on nyt ihan rauhallinen. Mitään oireita ei ole mullakaan. Päätä vain on särkenyt jo useamman päivän, minkä arvelen johtuvan Lugeista. Nyt kahden kierron kokemuksella uskallan sanoa, että sitten kun oma hormonitaso on romahtanut ja menkkojen tuloa pidättelevät vain Luget, alkaa mulla päätä pakottaa. Inhaa.

Mutta Päikillähän se piti olla jo tänään testipäivä! Oletko uskaltanut tehdä?

Babo, mulla on ihan samat suunnitelmat kuin sulla. Kun nyt tulee joulun takia hoitotauko, yritän saada muutaman kilon pois vyötärön ympäriltä. Saapa nähdä, kuinka se joulun aikaan onnistuu!
 
pyrstötähti
:heart: ei vielä ei vielä ole toiveet heitetty matsalu raskautuminen on sellainen juttu että vasta kun täti avaa hanat (tuhruillakaan ei vielä selviä!) nähdään kuinka kanan kävi! Taitaa olla niin laaja tuo oireitten kirjo että lista on loputon. Toivominen ei kuitenkaan mahdollisuuksia vähennä ja sitä paitsi se on kivaakin kun toiselle hyvää toivoo :heart: Olen huomannut että jos on itsellä vähän kurjat fiilarit niin paras keino oman mielen piristykseen on se että auttaa jotakuta toista, eihän se itseltä ole poissa kuitenkaan :hug:

Päikistä ei kuulu jokohan on rapistellut kaksi viirua ja pyörtyny pytylle :eek: tulehan kertomaan meille ettemme halkea uteliaisuudesta ;) Ja Riikkaliisa tänne saa kirjoittaa jotakin ihan hervotonta jos satut kurkkaamaan pinoa, eihän meillä kellään ole mitään järkevää asiaa koskaan joten rohkeasti vaan näpyttelemään =)

Minä haluan babon ja matsalun dieettiohjelman joka toteutetaan marras-joulukuussa, kaikkien pikkujoulujen, joulujuhlien ja uudenvuoden herkkupöytien ääressä. Taitaa se olla ihan vaan sellainen että laitetaan kuonokoppa ruokailun ajaksi, mulla ei kyllä näinä kuina ainakaan onnistu, mutta eipä onnistu muutenkaan, oikein hävetti fysikaalisessa kun lantion asentoa tarkistellaan ja etsitään luita on siinä tytöillä hommaa kun pyrstiksenkin luita yritetään ensin ylipäätään laardin alta löytää, ja sama homma kun pitää yrittää vahvistaa alavatsan poikittaista syvää lihasta, huh huh :eek: se oli niin syvällä että taisi olla siellä jumppamaton alla asti kun sitä yritin säälittävästi siinä permannolla etsiä :ashamed:

Mitä siitä jos ei tämmöisenä kelpaa maailmalle niin sitten pitää muuttaa toiseen maailmaan, iloista lumisateen ryydittämää iltapäivää, pitänee suunnistaa pyhäruuhkaan onneksi on nastat tukevasti kaikkien pyörien alla, voikaa hyvin koko joukko tv: pyrstis :heart: :heart:
 
Kaikille kaikkea ihanaa, tulin toivottelemaan!

Kävin muuten aamulla HCG:N tarkastuksessa, vaikka tarkoitus oli vasta maanantaina , arvon sain ja oli 765 :heart: :heart: :heart: Oikein hyvä kuulemma, kun menkat vasta myöhässä, 3-5 pvää, hyvin on kiinnitys tapahtunut, vai en tiedä, voiko sitä vielä tietää, mutta onnellinen olen;=) :heart:

Eka neuvola 24.11.2008 rv 8+2 :heart:
TYKS:n varhaisultara rv 9+2 :heart: , aikaa ei saanut edelliselle viikolle lääkäriajat olivat täynnä. :heart:

Eli eteenpäin porskutellaan :flower:

Ps Luget eivät ole minulle, koskaan aiheuttaneet päänsärkyä, menkat ovat joskus ja raskaudet sitäkin useammin, tämä siis matsalulle

Riikkaliisalle testailuOnnea , kuten aivan kaikille piinailijoille, mukavaa olisi saada seuraa Heinäkuun helistäjiin odottajien puolelle. :heart:

Heippa!
 

Yhteistyössä