Pyrstis, ilopillerimme, pahoitteluni negasta. Mutta muista: pieniä ihmeitä on maailma täynnä!
Nillanilla, se olin minä, jolla oli tänään inssi. Eilen pistin Pregnylin, nyt ultrassa folli 20 mm ja simpat sisässä. Edellinen inssi tehtiin mulla Clomien kanssa ja silloin inssiä edeltävän päivän iltana alkoivat kovat vatsakivut. Inssissä aamulla kaksi munarakkulaa olikin sitten jo puhjennut. Eli ainakin minulla kivut merkitsivät munasolun irtoamista. Mutta tällä kertaa munarakkula oli siis vielä paikallaan, irtoamista odottelen illansuussa.
Kovin suuria toiveita en elättele. Miehen simpat olivat tosin nyt paremmmat kuin edellisellä kerralla, ilmeisesti viikon pidättäytyminen auttoi. Mutta toisaalta nyt on irtoamassa vain yksi munis, kun edellisellä kerralla niitä kypsyi kolme... Sen opin viime kierrosta, että lämpöjä ei kannata vilkaistakaan, kun Luget ovat tukihoitona. Lääkkeet nostavat ainakin minulle melkein kuumeen, siitä ei voi mitään päätellä. Mutta Nillanilla, peukut pystyyn nyt vain meille molemmille. Koska aiot testata?
Niin, ja se FSH-arvo. Mulla oli neljä vuotta sitten 4,4 ja nyt 5,1. Eli ei se kovin nopeasti huonone.
Tirulii, kyllä täällä on muitakin hoidoissa olevia, ei muuta kuin sekaan vaan.
Tuosta "aikuisnäöstä." Mulla on laseissa niin paljon miinusta, että toistaiseksi se on varmaan kompensoinut toiseen suuntaan kulkevaa muutosta. Mutta ihan tässä muutama päivä sitten huomasin eka kertaa, että neulaa piti viedä vähän kauemmas, kun pujotin lankaa neulansilmään. Eli sitähän se sitten kai on. Mutta ihan hyvin vielä pärjään yksitehoilla. Miehellä, 47 v., on jo kaksitehot.