40+ so what? (vol. 2)

Huomenia: Nopeasti vaan , kun muutoin taas myöhästyn töistä!


Minulla myös liukkaudet lisääntyneet ja lämmöt tänä aamuna laskeneet, joten iltapvllä teen uuden testinkin. Aika aikaisin ovis, mutta jos on tullakeen niin kivahan se on!


Liitteenä se clearbluen testi , minkä eilisiltana tein, osaako joku sanoa , noista tikun viivoista onko niillä mitään merkitystä, koska vaikka joskus testi on näyttänyt savea,niin ne viivat eivät ole olleet edes noinkaan vahvoina, kertokaahan joku ystävällisesti! :heart:

http://vauvakuumeiset.suntuubi.com/?cat=5&img=85, kp 8/32 siis ja migreenikin kyllä viittaa lähenevään ovikseen, taitaa olla troppaukseni auttaneet moneen asiaan, öljyt, greippimehu jne;=))

Rva Pikkumyy :heart: :wave:
 
Huomenta !
mimmimamma =) mut on sterelisoitu-95...ja tehtiin ivf toukokuussa eikä onnistunut ja menkat tullut säänöllisesti sen jälken....en voi olla raskaana :ashamed: vaikka ois kuinka toivottu.
Kiitos Pikku Myy ja teille kaikille peukkoja !!!
 
Huomenta! No niin, nyt sitten suostuin googlailemaan tuota ovislimajuttua ihan enklannin kielellä ja kas, tietoa löytyi. Viimeiset ovislimat tulevat joko ovulaatiota edeltävänä päivänä tai varsinaisena ovulaatiopäivänä. Mimmimamma osui siis oikeaan. Itse löydän limat aina vain yhtenä päivänä, mutta kai jotkut sitten limailee useamman päivän.

Eli ehkä ovis on nyt sitten ollut- taikka ei. Täytynee huomenna tsekata aamulämmöt, ehkä saa siitä jotain osviittaa.

Ja kiitos kyllä, pupuilimme ensin ja sitten vasta tulin illalla nettiin teiltä neuvoja kysymään.

Kyllä tämä on hassua! Kun oikein alkaa näitä asioita selvittää, tulee tunne, että pitäisi olla koko ajan joku pikkukamera sisuskaluissa. Voisi oikein live-elokuvana seurata, että irtoaako ja hedelmöittyykö ja tarttuuko. Miksi tätä ei ole kukaan vielä keksinyt? Joku pikku laite, joka johdottomasti välittäisi kuvaa vaikka omaan kännykkään...

 
Huomentapäivää!

Matsalu: Minä taas olen jo pitkään haaveillut omasta ultrauslaitteesta, jolla voisi katsoa mikä on tilanne. Ei tarvitsisi arvailla... :LOL:

Pikkumyy: Ei kai tuolla digitestin viivalla suurta merkitystä ole. Se kyllä vahvenee samoin kuin normaalitikkujen viiva oviksen tienoilla, mutta esim. plussaa ja negaa niistä ei voisi erottaa jos ei tietäisi kumpi se on. Minä en ainakaan ole saanut koskaan tasavahvaa viivaa siihen, vaikka plussa on ollutkin.

Äipän ja mimmimamman oireet edelleen lupaavia. :) Odottelemme ihan kärsivällisesti. :whistle:
 



Nimi (ikä )........... Kiertopv....Yrityskierto...Monesko haaveissa

Minni-07 (44) ............kp4/28................yk2...........2./1.yhteinen
pääpilvissä (45).........kp7/25-43...........?...............1.yhteinen
Kirsikka68 (40)..........kp9/28-39..........?...............5.
lapsellinen67 (40)......kp9/25-29..........y2v...........1.
Rva Pikkumyy (43).....kp9/32...............yk1............4./1.yhteinen
Pennanen (41)............kp11/29-32........y0,5v........2.
mimmimamma (46)....kp12/27..............y6v...........4.
Nuusku (42)................kp12/28..............?...............4.
Matsalu (44)...............kp12/24-25.........?...............1.
Päikki (40)..................kp15/27..............y1,5v........2.
pyrstötähti (47)..........kp15/28..............yk5...........4./1.yhteinen
vilmaville (43)............kp16/28-30........y1,5v........9.
äittä-67 (40)...............kp18/28-30.......yk1............3./2.yhteinen
touhu tenava (45).......kp19/27-30.......y3v............6.
haave3 (39)................kp20/28..............?................3.
Plättä (44)...................kp20/28-30........?...............7.
AinoEmilia (43)...........kp23/31-34........?...............4./1.yhteinen
Höpisijä (42)...............kp25/28..............?...............3.
einiinvaan (41)...........kp25/28-31........?................3.
äippä67 (41)...............kp32/26-39........y1,5v........2.
ikiemo (43).................kp56/n.23...........?................4.


babo67 (41).............kp34/29-31....PAS ?/08.....5./1. yhteinen
kane (43).................pp1..................IVF 3.9.08....4./1. yhteinen

Kertoilkaahan kuulumisia:
Elina67 (40)................kp?.......................?...............1.
kenzie64 (43?)............kp?/28................?...............4.
ruujakengu...................kp48/28.............?...............3.
Mussukka67 (40)........kp100/29...........yk11........2./1.yhteinen
Hellu1...........................kp?/?...................?...............3.


(Tilastojen mukaan yli 40 v. vuoden sisään n. 33% raskautuu --> 33%/35 = 11,55 Pino alkanut 21.2.2008 --> 21.9.2008 mennessä "tavoite" = 6 )




Mukana myös:
Pömppöli ...... taustajännäilijä


Pinon jättäneet: keijukka, dinosaurus61


Pitää taukoa:
Kuntoutustauko 17.8.2008 alk:gitte (39)..kp17/28..?..1.
Kesälomatauko 10.6.2008 alk.: annastiina (42)..kp5?/30..?..6.
Palstatauko 8.5.2008 alk.: (kp8/28) Karpalo67 (41)

[/color]


Plussanneet

eli yrjöklubilaiset:


torpeedo (42)....17.4.2008..kp24....yk1..LA 31.12.2008

Mari66 (41)......9.6.2008....kp37.....y1,5v..LA 8.2.2009

päivänkakkara67 (41)..11.7.2008..kp40......................

mimuli (42).....30.7.2008...kp29..........yk4..LA 8.4.2009

[/b]





YLI 40-v. KUUMEILIJA-KERHO VOL 1. http://kaksplus.fi/keskustelu/t976636
 
ikiemo: En niin huippukokenut ole ja poikkeustapaus muutenkin, mutta kerronpa omat kokemukset. En yleensä saa kuin yhtenä päivänä vahvemman kuin testiviiva. Edellisenä ja sen jälkeisenä päivänä on sitten aavistuksen heikompi kuin testiviiva.
Viime kesänä sain noita tasavahvoja aina kun testasin, mutta silloin minulla kierto alkoi taas uudelleen renklata eli se lh jäi ylhäälle (ja menkkoja ei näkynyt eikä kuulunut) eli munasarjat ei toimineet oikein.
Nämä kuitenkin on yksilöllisiä mitä se testi näyttää, joten ?
Eipä tästä hirveästi apua tainnut olla.... :ashamed: :LOL:
 
Ikiemo, ei ole täsmällistä tietoa, olen aina lopettanut tikuttelun positiivisen tuloksen saatuani. Lopeta sinäkin nyt se ovistikkujen tuhlaaminen ja ala piinailla minun kanssani mahdollista raskautumista silmällä pitäen!
 
heips,
Äipän ja mimmimamman kuulumisia täälläkin odotellaan.

Rva Pikkumyylle myös ovis- onnittelut lähestyvät ovisesta. Hienoa, jos kierto heti toimii. Mulla on kanssa ollut tuo digimittari ja tosiaan se sarvi tulee vasta kun viivat ovat tasavahvat tai testiviiva on vahvempi. Olen kanssa aina vertaillut noita viivoja. Tuon kuvan mukaan oviksesi olisi lähestymässä, joska pari päivän sisään oikein sarvikin tulisi.

Olen itse hoidellut näitä sikiötutkimusasioita, kun neuvolani sanoi mm. ettei kromosomitutkimukset tule minulle automaattisesti, vain jos veriseura ja np-ultra hälyyttävät. Soitinkin itse sairaalaan ja yli nelikymppiset saavat täällä kyllä kromosomimääritykset halutessaan. Neuvolasta sain myös np-ultran vasta viikolla 13 ja risat, mikä on myöhään, kun luotettavuus niskaturvotuksen suhteen vähenee viikolla 14. No sekin itse muutin viikkoa aiemmaksi. Sen verran aiheen tiimoilta on tullut nettisurffauttua, jotta osaa huolehtia omat asiansa. Muuten ilokseni kätilö sieltä sairaalalta sanoi, kun totesin, että kun näin vanhana leikkiin ryhtyy, tulee kaikenlaista eteen, etten minä ole edes vanhimmasta päästä. Jotenkin tuo tsemppasi ja lohdutti.
Mulla on muuten eka neuvola maanantaina. Kuuntelevatkohan sydänäänet, vaikka eivät ehkä vielä kuulu.

Innolla odotan teidän kuulumisia ja plussauksianne.
 


Mukavasti tullut teillä taas juttua!


Ikiemo; Pitäisikö varmuuden vuoksi tehdä myös uudelleen raskaustesti??

Matsalulle: Onnittelut jännittäviin päiviin , tärppäsikö vai ei, mutta toivon, että tärppäsi!!


Tuo ensimmäinen kuva kissasta ja kalasta kuvaa tunteitani töissä, kun tiedän ja ainakin luulen, että ovis lähestyy: Mietin miten pystyn silleen hienosti asian miehelle esittämään , etei tule paineita! Eilen siis rakastelimme ja tuntui vaan oikealle, että niin teemme tänäänkin, no loppujen lopuksi viestini kuului: Naitattaa koko ajan, että saapi nähdä, mitä illalla tapahtuu.....Vastaus oli juu Touhuillaan vaan;=)) :heart:
No huomen aamulla en testaa digillä, mutta la aamuna testaan, niin näkee onko edelleen vahvistunut, ainakin tänä iltapvnä verrattuna eiliseen niin oli tehnyt! :heart: :saint:

Mimuli:Kiitos ajatuksista tuon oviksen suhteen! :heart: Ja Taimille oikein ihanaa kasvuaikaa edelleen kohdussa!
8.9.2008, muistaakseni vietämmekin Taimin nimppareita!! :heart: :D

Ja hyvä, että matsalu oli Ensin pupuillut ja vasta sitten tullut nettiin! :heart:

Minulla on koko alakerta vähän hellänä: Runsaasta pyöräilystä, kera myös muun taiminnan!


Mimmimamma ja Äippä: kertokaahan joatin ihanaa tänäänkin!

Ihanat illanjatkot siis toivottelee: seksistä nauttinut ja ihanat päikkärit nukkunut Pikkumyy


Äippä: Voi suuret pahoittelut sinulle!
Ilmeisestikin alkuraskauden keskenmeno!
Olen oikeasti kovasti pahoillani vuoksesi!!
 
:hug: äippä :hug:

Voi kuinka sitä voikaan olla pieni,
arka ja avuton juuri silloin kun sitä
oikein toivoisi olevansa rohkea ja turvallinen,
johon voisi nojata silloin,
kun ystävää on kohdannut
suuri suru ja järkytys.
Nyt ajatuksissani kiedon käteni ympärillesi,
puristan sinua pitkään toivoen samalla
että Luoja antaisi sinulle voimaa ja lohdutusta.
-Marleena Ansio-
 
Tulin nopeasti toivottelemaan mukavaa perjantai päivää kaikille!


Lämmöt tippuneet 35,4-35,6 eli ovisviikonloppu tulossa, sen tietää myös siitä, että hajut tekee pahaa, alavatsaa turvottaa ja munasarjoja molemminpuolin "kaihertaa" eli
:heart: + :heart: =3x :heart: :heart: :heart: :saint: Ainakin toiveissa siis noin! :saint:

Rva Pikkumyy, joka taas taitaa myöhästyä töistä, tulee tänään 150km pyöräilyä tälle viikolle, ihan mukava saavutus, ja eilen olimme miehen kanssa 6km sauvistelulla :heart: :saint:


Heippa ja iloista mieltä kaikille!


:heart: :wave:
 



Nimi (ikä )........... Kiertopv....Yrityskierto...Monesko haaveissa

äippä67 (41)..............kp2/26-39..........y1,5v........2.
Minni-07 (44) ............kp5/28................yk2...........2./1.yhteinen
pääpilvissä (45).........kp8/25-43...........?...............1.yhteinen
Kirsikka68 (40)..........kp10/28-39........?...............5.
lapsellinen67 (40)......kp10/25-29........y2v...........1.
Rva Pikkumyy (43).....kp10/32.............yk1............4./1.yhteinen
Pennanen (41)............kp12/29-32........y0,5v........2.
mimmimamma (46)....kp13/27..............y6v...........4.
Nuusku (42)................kp13/28..............?...............4.
Matsalu (44)...............kp13/24-25.........?...............1.
Päikki (40)..................kp16/27..............y1,5v........2.
pyrstötähti (47)..........kp16/28..............yk5...........4./1.yhteinen
vilmaville (43)............kp17/28-30........y1,5v........9.
äittä-67 (40)...............kp19/28-30.......yk1............3./2.yhteinen
touhu tenava (45).......kp20/27-30.......y3v............6.
haave3 (39)................kp21/28..............?................3.
Plättä (44)...................kp21/28-30........?...............7.
AinoEmilia (43)...........kp24/31-34........?...............4./1.yhteinen
Höpisijä (42)...............kp26/28..............?...............3.
einiinvaan (41)...........kp26/28-31........?................3.
ikiemo (43).................kp57/n.23...........?................4.

babo67 (41).............kp35/29-31....PAS ?/08.....5./1. yhteinen
kane (43).................pp2..................IVF 3.9.08....4./1. yhteinen

Kertoilkaahan kuulumisia:
Elina67 (40)................kp?.......................?...............1.
kenzie64 (43?)............kp?/28................?...............4.
ruujakengu...................kp49/28.............?...............3.
Mussukka67 (40)........kp101/29...........yk11........2./1.yhteinen
Hellu1...........................kp?/?...................?...............3.


(Tilastojen mukaan yli 40 v. vuoden sisään n. 33% raskautuu --> 33%/35 = 11,55 Pino alkanut 21.2.2008 --> 21.9.2008 mennessä "tavoite" = 6 )




Mukana myös:
Pömppöli ...... taustajännäilijä


Pinon jättäneet: keijukka, dinosaurus61


Pitää taukoa:
Kuntoutustauko 17.8.2008 alk:gitte (39)..kp17/28..?..1.
Kesälomatauko 10.6.2008 alk.: annastiina (42)..kp5?/30..?..6.
Palstatauko 8.5.2008 alk.: (kp8/28) Karpalo67 (41)

[/color]


Plussanneet

eli yrjöklubilaiset:


torpeedo (42)....17.4.2008..kp24....yk1..LA 31.12.2008

Mari66 (41)......9.6.2008....kp37.....y1,5v..LA 8.2.2009

päivänkakkara67 (41)..11.7.2008..kp40......................

mimuli (42).....30.7.2008...kp29..........yk4..LA 8.4.2009

[/b]





YLI 40-v. KUUMEILIJA-KERHO VOL 1. http://kaksplus.fi/keskustelu/t976636
 
äippä: :hug: :heart: Älä masennu, muutaman päivän kun jaksat sinnitellä, uusi kierto näyttää taas kaiken valoisampana. =)

Piti ihan eilen tutkailla niitä Fertestin tikkuja. Toissa kierrossa oli näköjään ollut ainakin niin, että sen kontrolliviivaa vahvemman jälkeen oli tullut vielä tasavahva. Joten varmaan noita tasavahvoja saattaa tulla useampanakin päivänä ja kaikilla ei ehkä tulekaan sitä kontrollia vahvempaa. Siinä saakin sitten pähkäillä mikä niistä tasavahvoista on se plussa...
Oma tieteenlajinsa tuo oviksen bongaus. :headwall: Mutta kun sitä tekee pitempään, niin oppii tuntemaan mitä ne testit omalla kohdalla näyttää.
 
pyrstötähti
yritä jaksaa kyllä se viikonloppuna jo alkaa mieli kirkastumaan ja vähän valoa putken päässä näkymään. Sitä kovemmin sattuu mitä korkeammalta putoaa mutta unelmistaan ei saisi koskaan luopua.

Iloista perjantaita koko muullekin porukalle. Vettä tulee taas mistähän sitä riittääkin aina vaan. Viikko on ollut aika pitkä ja menty on joka suuntaan taas. Ihan hyvä niin ei ehdi märehtiä omia juttujaan yhtään enempää kuin on pakko. Vähän on levällään asiat joka suuntaan mutta isoja päätöksiä ei tehdä hetkessä. Antaapa ajan kulua taas ja näyttää mitä rouva fortuna on pyrstiksen pään menoksi suunnitellut. Ainakin viikkosiivousta olisi tiedossa kun äiti on ollut pois. Piinailijoille tsemppiä ja ovistelijoille kovaa menoa, tv:pyrstis
 
Äippä: Myötätunto hali täältäkin :hug:

Ja Pikkumyylle touhukasta viikonloppua ja plussatuulia :whistle: +++++

ON: itse en ole vielä ovistikkuja rapistellut, josko sit tänään... Lima tilanne ei ainakaan puhu moisen puolesta, jos se nyt kohdallani edes toimii, tiedä häntä.
 
Viikonloppu tulossa töiden merkeissä..Eipä minulla mitään sen ihmeempää "asiaa",kunhan vaan tässä kirjottelen ja oottelen ruuan valmistusta!Raskausoireita ei ole sitten nimeksikään,ilmeisesti Terolut-kuuri auttaa niihinkin,eli rintojen aristus on poissa,samoin vatsan turvotus.Lämmöt vaan ihmeen korkealla 36,4 kun normaalisti 35,5-36.No on kyllä hiukan flunssainen olokin.Mites teillä muilla,ootteko säilyneet flunssalta syksyn alkaessa?Plussarikasta kiertoa oviksiin ja raskauksiin toivotteleepi haave3
 
Äipälle pahoittelut minunkin puolestani. Kyllä se aina kovasti kouraisee, kun jotain todella odottaa ja sitten pettyy... Sulla kuitenkin kierto toimii ja raskaaksi tulemisen mahdollisuudet on, niin että älä menetä toivoa.

ON: Ovis sitten oli ja meni, jos oli... Kovin epävarma olen koko asiasta, kun en missään vaiheessa saanut sitä tasavahvaakaan viivaa ovistestiin. Aamulämpöjen mittauskin meni pieleen, kun heräsin aamuyöllä asioitani miettimään ja muistin tarttua mittariin vasta muutaman tunnin valvottuani. Oli 36,9, mutta minulla yleensä lämpö nousee oviksen jälkeen yli 37. Täytyy yrittää huomenna uudelleen.

Vielä noista ovistesteistä. Eikös se ohje ole, että testaamisen voi lopettaa, kun eka tasavahva tai kontrolliviivaa vahvempi viiva tulee? Eli se eka päivä olisi sitten se merkityksellinen.

Soittelin FSH-mittaukseni tulokset ja oli 5,1. Eli siis vielä normaalin rajoissa, vaikkakin noussut neljässä vuodessa hiukan. Jippii! Ensi viikolla on lääkärinaika, saan silloin hormonireseptit. Ja seuraavista menkoista alkaa sitten hoito. Jos ne siis tulee, heh heh...
 
pyrstötähti


Toivotaan vielä reippaita yöpakkasia tunturiin niin väriloisto on parhaimmillaan viikon kuluttua kun pääsee patikkaretkelle ja katsomaan erämaajärveä, joka laulun mukaan niin pitkä on kuin syväkin...
 

Yhteistyössä