40+ SO WHAT (VOL.11)

  • Viestiketjun aloittaja Ottis
  • Ensimmäinen viesti
Ottis
Plättä Herre gott, että iskit suoneen. Kirjoitustasi lukiessa alkoivat ensin pikkuhiljaa kostua silmäkulmat ja sitten tulivat kylmä väreet, huh! Ymmärrän, että tuollaisen lapsikatraan keskeltä on vaikea tosissaan edes ajatella eroa, mutt silti toivon, että saisit vielä unelmasi toteutettua. Olen voimakas nainen. Minua lohdutti suuresti tuo, kun kirjoitit miehesi tehneen sinulle niin paljon ilkeyttä, ettet oikein jaksa antaa anteeksi, sillä samoin tuntuu minusta ja samaan aikaan tuntuu pahalta, etten kykene antamaan anteeksi, vaikka jokin minussa ehkä sitä haluaisi. Tosin synnyin uskovaiseen perheeseen, joten minun lapsuudessa anteeksipyytäminen ja -antaminen yksinkertaisesti olivat elämisen ehto ja siksi kai nyt tän 'kyvyttömyyteni' kanssa kärvistelen.

Toivotan sulle Plättä onnea projektiesi kanssa. Olisi kiva saada se kirjoittamasi kirja hyppysiin ja lukea se. Toivottavasti näin joku päivä käykin ja saan nähdä sinun tarinassasi onnellisen lopun, vaikkei se niin elävässä elämässä olisikaan. Kaikkea hyvää sinulle! t. Ottis
 
Hyvä Ottis!!!=)

Saunan pesun jälkeen, ota kipakat löylyt ja viiluuttele siidukan kera - näin mie teen!!
..oli jääkaapissa 1siidukka&olut vielä-Yeeees!!!:D
..punkku puteli nyt tyhjä..Höh, kukas sen?..:confused:..miekö?..:LOL:
 
Viimeksi muokattu:
plättä kävin kurkkaamassa tuolta viime vuoden puolelta kirjoituksesi "vaavihaaveesta" luopumisesta..ja paljon muutahin olit kirjoitellut ja miusta ne sopi oikein hyvin tuonnehin pinoon - elävää elämää naisen elosta!!
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/vauvakuume/1225015-40-so-what-vol-3-a/sivu86.html#post15466893

Kosketti minua ja kosketti tämä toinenhin kirjoituksesi..osaat tunteitasi niin kovin hyvin ns. paperille laittaa ja se on enemmän kuin HYVÄ juttu se!!!:hug::heart:

Mie toivottelen siulle mitä ihananinta syksyä ja tulevaa talvea!!:wave:

..voisitkos sie ottaa selvää siitä 20v takaisesta "rakkaudestasi"..:confused:..ei jäisi niin kovin mieltä vaivaamaan koko loppu eloksi..

:heart:mur-mur

Ps. Miekin sen tarinasi niin mieluusti haluaisin lukea jos kirjoihin&kansiin asti saat!!
..pietkös mielessäsi ja ilmoittele miulle jos näin käy:)..
 
Viimeksi muokattu:


Heippaus täällä kaikki hyvin =)

Hysteria : harjoitukset on aloitettu, jotta sitten osaamme kun se aika onkin:heart:
Hcg arvostasi: Vaikea sanoa koskaan , onko hyvä arvo, koska pp14 jollain ollut vain 100 ja silti vauva syntynyt.
Uskon ihan 100 % että sinun arvosi on silti oikein hyvä!!! Toinen mikä saattaa olla mahdollista, alussa olisi ollut 2 ja nyt toinen jatkanut kehitystään , siksi arvo ei ole ihan samassa suhteessa mennyt!
Ole huoletta!:heart:=)..ja rv 6+4 minulla on näkynyt syke jo vaikka toivovat rv7 että silloin varmempaa, oeltko ajatellut mennä varhaisultraan?Se on ihana saa kuvatkin pienestä mukaan!!:heart:




Minulla oli Maailman huonoin tuuri, arvo oli yli 50000, ja kun menin ultraan alkio ei ollut kehittynyt, mutta istukka oli kunnossa, mikä oli erittäin ihmeellistä lääkärinkin mielestä.
Sen takia, jos raskauden en aio mennä verikokeisiin HCG:tä mittaamaan, kun se ei kuitenkaan mitään kerro!

Plättä :Ihana oli lukea juttuasi!! ja kuulumisiasi!=)


)Mur-mur: Huomenna minäkin dippaan, kun koko ajan kasvukipuja.

Ottis: Niin voithan tavata sen miehen vaikka uudelleenkin?? Hänhän vapaa ja lapsia haluamassa jne????.......Vaikeata on erota, tiedän sen, mutta joskus se on ainoa ratkaisu! Samoin on omassa elämässäni ollut olin vuosia turhaan exän kanssa, mutta aina ajattelin, että kaikki vielä muuttuu..mutta ei muuttunut.

Nuuttimus: Mitä näkyy testissä?=)


Toivottelen kaikille tasapuolisesti ihanaa iltaa, me lähdemme elokuviin miehen kanssa.=)


mahdotontako:heart:
 
Viimeksi muokattu:
Mahdotontako, mukavaa elokuvailtaa!!:wave:
..mie varailin myös liput miulle&miehelle "Vesku" elokuvaan ensi torstailla, on huokeammat hinnat silloin 7.10(5.50e)

..mie taidan dippailla seuraavan kerran vasta maanantaina(Kp8) että riittävät testit(niitä vielä 4kpl)tuonne torstaille, jolloin luulen ovis+ pärähtävän..
 
Viimeksi muokattu:
Ottis
mahdotontako Kyllähän mä sitäkin tietty ajattelin, ett voisin sen nuoruuden 'rakkauven' napata ku lastakin hän haluaa, mutt kurja totuus on, etten häntä silloinkaan rakastanut ja tuskin oppisin siihen nytkään, mutt eihän sitä koskaan voi sanoa, ettei koskaan. Hänelle kerroin tilanteeni ja kurillani mukamas varasin hänet itselleni jos meillä tulee bänät :LOL:.

mur-mur Mullakin punkkupullo tyhjä, vaikka siinä oli jäljellä kolme pientä lasillista,mutt sauna pesty ja sidukan jo korkkasin saunan lämpenemistä odotellessa. Mies tuli kotiin käytyään jossain syömässä ja omiaan on alakerrassa touhunnut sittemmin kun minä tulin yläkertaan Saaristolaislääkäreitä kattomaan. Mun pestessä saunaa hän makasi yläkerran sohvalla kissan kanssa. Joskus mä todella ihmettelen, ett mikä hänen päässään on vikana ku ei ymmärrä lähteä jos ei tykkää täällä olla. Aina vaan takas tulee :headwall:, mutta mitä tähän aamuun tulee, niin kyllähän se lutunen näky oli ku meidän kissaherra (6.5v.) oli käynyt miehen masun päälle nukkumaan ja oli siinä niin maanperusteellisen ihanana, jotta.. ja mies makasi paikoillaan, ettei kissa häiriinny. Ei se siis läpeensä paha voi olla.
 
Viimeksi muokattu:
Joopa joo,siis ei vahvistunut se viiva ei:( Tein saman Predictorin varhaisen testin mikä oli edellinenkin ja viiva selvästi vaaleampi,tuskin edes havaittavissa..eli se siitä.Menkkoja ei vieläkään,mutta pinna niin kireällä että huh..pyysin mieheltä 10 min armonaikaa että saisin ladata hermoja yksin saunassa sidde seuranain..no onneksi sain:)Ja tässä nyt saunatakki yllä suklaasmoothieta nautiskelen,että siis hyvää!!Vielä kun olis pari siddee..mut ehkä paras jättää tohon 1 niin ei ole aamulla migreeniä..Yksi testi tuolla kaapissa vielä kummittelee..en tiedä koska sen tekisin,ei hutsi kyllä huomenaamulla ainakaan kun niin negaa kuitenkin näyttää:(
Mutta teille ihanaiset naiset mukavaa lauantai-ehtoota kaikin puolin!!
 
Ottis
Nuuttimus Voi surku sentään :'(, tiedän tasan tarkalleen miltä sinusta tuntuu :hug:. Uskalsit kuitenkin mieheltäsi pyytää pientä breikkiä, se on hyvä se. Olen niin pahoillani sun puolestas. Ehdin jo toivoa, ett sieltä tulis vahvempi plussa ja pääsisit yrjöklubiin.

ON Mies kotona. Aloitti mun saunoessa Kalle Päätalon elokuvan kattomisen ja se tuossa 'sulassa sovussa' loppuun kateltiin. Lempiohjelmastani Biisikärpäsestä pääsin lopun näkemään, mutt se ei haittaa, koska voin kattoa sen huomenna netistä. Nyt mies lueskelee kiettiössä ja mä valmistaudun 3. pikkusidukan nauttimiseen kera pizzan. Mies on selvinpäin ja mä vähät välitän vaikka ryyppäänkin, sillä minähän olen Se Maho Lehmä ja lehmien ei tarvitse välittää mitä ne tekee, eihän :)?

Kauniita unosia, Naiset! Pidetään puolemme =). t. Ottis
 
Viimeksi muokattu:
nuuttimus voi surkujen surku jos se täti sieltä yllättäähin taas:(
Halitus täältä, tiedän miltä siusta tuntuu:hug:
..vielä pikkasen mie toivon:heart:..


Miekii käväisin saunomassa, olipa rauhallista ja mukavaa.:)
..nyt tässä viimosta siidukkaa hörpin..jos telkussa jotain kivaa katottavaa olisi..
Ai niin, Kino-tv on tämän kuun ilmainen Soneran laajakaista asiakkaille, kurkkasempa sieltä jos mitä olisi!

Mukavaa illanjatkoa kaikille..ja eipä unhoiteta plussatuulahduksia..tuuuuuoooostapa läksi..PUUUUUH:whistle::heart:!!!!

Ps. Kiva Ottis, että teillä siellä "rauha" maassa jne..=)

..Vielä..kylläpä kovasti munasarjoihin nyt juilii jo näin aikaiseen, reisiin asti repii:x..
"kasvakaa, Oi kaaaaaasvakaa hyvät&muhkeat follit ja pujetkoon parhaista parhain, vasta aikaisintaan 7.10!!!:saint:
 
Viimeksi muokattu:
Ottis


Nimi (ikä )........... Kiertopv....Yrityskierto...Monesko haaveissa

putunen (41)................kp3/30-32.......yk8....................3./1.yht.
sarppav (39)................kp4/28-30......yk3......................2.
Ballerina Bolero (40)......kp6/25-28.......yk34....................3.
mur-mur (45)...............kp7/25-28.......yk18(km2/10).......3./2.yht.
Mahdotontako (45).......kp8/29.............yk4....................1.yht.
Raputar (40)................kp8/27...........yk4.....................2.
taavi166 (39)..............kp9/28-42........yk17...................3.
haave2010(44)............kp13/29............yk5(km6/10).......4./1.yht.
Tirlittan1968 (42).........kp15/28.............yk3....................2.
Ottis (43)....................kp16/23-28.......yk15..................1.
tetu68 (42).................kp16/27...........yk6....................3/1.yht.
liiza (44).....................kp21/24-27......yk30...................4.
ulla4 (40)....................kp28/35-45......yk2.....................4.
wiiwi67 (42).................kp31/25-32.....yk26 (km3/10)......4.
Iida-Karoliina (45).........kp32/23-29......yk16...................5./1.yht.
onlydream (37)............kp39/23-29........yk?....................3.
Nuuttimus (41)............kp40/28-36........y2v...................3.



RKTT

ulla4 (40).......................dpo8


ovistestiplussapäivä = dpo-1
seuraava (eli oletettu ovispäivä, myös ilman testiä itse oletettu ovispäivä ) = dpo0
sitten dpo1, jne.
hoitopäivä = pp0; sitten pp1 jne.
 
Viimeksi muokattu:
Ottis
"kasvakaa, Oi kasvaakaa hyvät&muhkeat follit ja pujetkoon parhaista parhain, vasta aikaisintaan 7.10!!! <---Hyvä hokema toi, onko sussa mur-mur noidan vikaa? Toivottavasti toimii.

Mies ollut aamusta yhtä hymyä, ett melkein jo ärsyttää. Kai hän ajattelee, ett uuvutustaktiikka saa mut taas hänestä tykkäämään. Eikä niin, ettenkö tykkäis, mutt se yks juttu vaan korpeaa. Illalla tuli töllöstä joku ohjelma jossa laitettiin avioliitto kuntoon ja sen aikaa mitä sitä katoin opin jo kaksi asiaa. Kurjuus suhteessa voi tosiaankin saada tuntemaan vihaa ja sit toiseks, jos vain oppii ilmaisemaan itseään oikein (ei sinä-alkuisia syytöksiä) voi jo päästä pahimman yli ja parempaan alkuun. Ajattelin testata sitä. En syytä miestä, vaan kerron miltä minusta tuntuu. Hyvää tätä päivää kaikille!! t. Ottis
 
Leppoisaa Sunnuntaita!!!


Voi että mie nautin ihan omasta ajasta eilissä päivänä!!=)
Sitä vailla olihin ollunna.

Ottis miulle jäi sellainen oloinen kun luin viestiäsi, että miehesi ei välitä puupennin vertaa mitä sie haastelet; kauniisti, rauhallisesti, järkevästi..: /
..vaikea selittää..nythin kun kertoilit, että vaan "hymyilee"..onkohan se hänen "väsytys" tekniikkansa tosiaan?..ja sie annat jossain vaiheessa ns. periksi, et jaksa vihoitella!(kukapa jaksais, sehän vie paljon energiaakin)

Tuo, mistä kirjoitit(ohjelma parisuhteesta)on hyvä juttu - noin miekin yritän rakentavasti keskustella(riidellä:whistle:)..koetan kovasti olla kauheasti syyttelemäti..vaan eihän se onnistu aina, ei mitenkään.
..vasitenhin jos on o i k e i n suuttunut toiseen!!:mad:

Osaakohan se miehesi näyttää tunteitaan tuollaiselle, viattomalle luontokappaleelle(kisu) paremmin kuin omalle puolisolle?..
..eikä ole lainkaan taitoa, kykyä, kenties halua pelata ihmissuhteissa!!:|
Nimittäin: jokaisen kuuluisi olla välillä, antavana ja ottavana osapuolena!!
..EI vain ottavana/vaativana..

..sillä..sehän on saletti, että jos näitä taitoja ei ole, on vaikea - melkeinpä ma h d o t o n, yhdessä toisen kanssa elellä sopuisasti!!..TAI..elellään sitten AINA SEN TOISEN PUOLISON "tuulen" mukaan!!:|


Mukavaa päivänjatkoa&+++++++++kans!!!:heart:

Ps. Juuh Ottis, tuo OLI loitsunen ja toivonpa että toimii!!?;)
 
Viimeksi muokattu:


"kasvakaa, Oi kaaaaaasvakaa hyvät&muhkeat follit ja pujetkoon parhaista parhain, vasta aikaisintaan 7.10!!!:saint:[/QUOTE]..samaa mieltä minäkin olen;=))
kp 8 heikko viiva vielä,kuitenkin nähtävissä jo.

Nuuttimus : Pahoittelut, ettei viiva vahvistunut!

Ottiksella : Ollut mukava ilta, vai olikos??

Elokuva oli tosi hyvä toiminnallinen!

Ihanaa sunnuntai illan jatkoa kaikille ja Plussia pinoon!!:heart:

mahdotontako:heart:
 
Viimeksi muokattu:
Mur-murse täällä on jo uutisia vailla:) Loitsithan follisi ennätyskuntoon että saadaan sulle se plussa ;)

ON Minähän se tietysti tänään jo dippasin ja täydellinen negahan se sieltä tuli, mutta tässä vielä muutama päivä josko tuo vielä siitä muuttuis plussan puolelle. Oireita ei oikein ole ei täti eikä muutakaan ehkä jonkinlainen tietoisuus tuolla kohdun seudulla mutta minun mieleikuvituksellani se ei merkkaa mitään, olen oikea velho keksimään oireita tarvittaessa. oikein kun keskittyis tuntemaan ni varmaan siellä joku potkiskelis jo :LOL: Täällä on niin mukava käydä lukemassa juttujanne mutta yritän rajoittaa kun se vaan mostaa kuumeilun entistä korkeimiin asteisiin. Ja minulle kun tämä vauvastressi ei sovi : /
 
ulla4 voi että..mutta äläpä ole moksiskaan - eihän sen plussan tartte näkyäkkään vielä!!:wave:
Plussatuulia siis edelleen!!:heart:

Juuuh, luulenpa(toivon)nyt tulevan hyviä&muhevia munarakkuloita kun tuntuneet nuo kasvukipuiset niin selkeästi jo pidemmän aikaa!=)
 
Viimeksi muokattu:
Meidän pieni poikanen on taasen pipi:(

Olimme päivystyksessä 2,5h illasta, paljon oli kipeitä lapsosia siellähin.
Lapselta ei löytynyt sellaista pöpöä, jota olisi tarvinnut lääkitä antibiooteilla/penisiliinillä, mutta kipeä poikanen on - kauhean kuuloinen yskähin!
Lääkäri sanoi, että jos yhtään kuume nousee, se merkki yleensä bagteeritulehduksesta - eli jälkitauti tuosta aiemmasta sairaudesta.

Toivottavasti menisi nyt vain ohi ihan koti konstein: levolla, sekä hyvällä&hellällä huolenpidolla:heart:

Mukavia illanjatkoja kaikille toivotellen..

:heart:mur-mur
 
Viimeksi muokattu:
Mur-mur, meillä sama vika pienen poikamme kanssa :(

Olin eilen päivystyksessä, tosin yksityisellä. Ja meni jonottaessa vain pari minuuttia.
Meidän pojalla myös edellisestä flunssasta (pari viikkoa sitten) jälkitautina akuutti kurkunpääntulehdus. Ja yskä aivan kamalan pahan kuuloinen, oli eilen. Nyt jo piirun verran parempi:heart:
Saatiin jopa sairaalaan varmuudeksi lähete, jos menee yöllä pahaksi hengitys. No, ei onneksi mennyt...

Nyt mennään sitten vain ventolinen ja allergialääkkeen voimalla, että saadaan tiehyt pysymään mahdollisimman auki.

Muuten meillä ei mitään kummaan. Työtä ensi viikko ja ratkeaa (toivottavasti) paljon asioita, mitkä ovat osin stressini aiheuttajia.
Ensi viikolla saan niitä ovis testejä oikein urakalla, niitä sitten tutkailemaan ja varmasti jo loppuviikosta aloitan testaamisenkin... Jos tää olis se kierto. Toivotaan niin!
Myös kaikille muille voimia plussailuihin, mitä sitten plussailettekaan!
 
Voi sarppav, siun pikku miehelle kovasti jaksuja&paranemisia:heart:

..ja Äiskälle plusplusplussiaaaa - ekaksi O & sitten R testiin!!!:wave::heart:

Hyvähän se olisi, jotta "työ" jutska asiat selkiäisi ja saisit olla stressailemati sitten!:)..rauhassa voisitte siippasi kera "vaavi puuhastella"..:p
 
Viimeksi muokattu:
Ottis


Nimi (ikä )........... Kiertopv....Yrityskierto...Monesko haaveissa

putunen (41)................kp4/30-32.......yk8....................3./1.yht.
sarppav (39)................kp5/28-30......yk3......................2.
Ballerina Bolero (40)......kp7/25-28.......yk34....................3.
mur-mur (45)...............kp8/25-28.......yk18(km2/10).......3./2.yht.
Mahdotontako (45).......kp9/29.............yk4....................1.yht.
Raputar (40)................kp9/27...........yk4.....................2.
taavi166 (39)..............kp10/28-42........yk17...................3.
haave2010(44)............kp14/29............yk5(km6/10).......4./1.yht.
Tirlittan1968 (42).........kp16/28.............yk3....................2.
Ottis (43)....................kp17/23-28.......yk15..................1.
tetu68 (42).................kp17/27...........yk6....................3/1.yht.
liiza (44).....................kp22/24-27......yk30...................4.
ulla4 (40)....................kp29/35-45......yk2.....................4.
wiiwi67 (42).................kp32/25-32.....yk26 (km3/10)......4.
Iida-Karoliina (45).........kp33/23-29......yk16...................5./1.yht.
onlydream (37)............kp40/23-29........yk?....................3.
Nuuttimus (41)............kp41/28-36........y2v...................3.



RKTT

ulla4 (40).......................dpo9


ovistestiplussapäivä = dpo-1
seuraava (eli oletettu ovispäivä, myös ilman testiä itse oletettu ovispäivä ) = dpo0
sitten dpo1, jne.
hoitopäivä = pp0; sitten pp1 jne.
 
Ottis
Mahdotontako Nou hätä, ei valittamista. Puuhailtu yhdessä pitkästä aikaa kaikenlaista hyödyllistä, ulkonakin. Hyviä folleja sullekin :heart:!

mur-mur Taitaapi olla niin, ett meistä molemmat lataa ne positiiviset tunteet kissaan ja sillä ainakin on hyvät oltavat =). Illalla luin loppuun kirjan, joka oli kaikitenkin aika surullinen ja kun menin sänkyyn olin todella surumielinen eikä uni ollut tulla, mutta kun ukko nappas tiukasti syliinsä ja kieto kätensä ympärille, tuntu, ett tässä just mä haluan olla, turvassa.
 
Ottis
mur-mur ja sarppav Pikaista paranemista pikkuisillenne :flower:.

ulla4 Kyllä se nega todellakin vielä ehtii plussaksi muuttua. Toivotaan totisesti näin käyvän :heart:.

Illalla jo ajattelin, etä mun täytyy muistaa teille kertoa yks juttu. Suihkun jäljestä ku makoilin lueskelemassa, hulvahti valkkkaria (tuntui, ei näkynyt) niin älytön, ett tiedän, ett jos olis pupuiltu niin mähän olisin jo olettanut sen olevan r-oire (dpo4:)). Mutt nyt mä taas tiedän (muistan), ett valkkari kuuluu normaaliin kk-kiertoon eikä ole välttämättä r-oire. Illalla mun vasenta tisuakin niin juili, ett olisin voinut sitäkin luulla r-oireeksi, vaikkei se voi sitä ollakaan. Ts. aikalailla mielenkiintoista kuunnella kroppaansa mitä siellä näin tuntuukaan, kun ei aina muista, ett MITÄÄN EI VOI OLLA TAPAHTUMASSA.

Ja mitä siihen mun ukkokultaani tuleekaan, niin olenpa nyt muutamana iltana yllättänyt hänet D-vitamiinipurkilta, kun tässä joku aika sitten sanoin siitäkin, kun hän ei vaivaudu edes D-vitamiinia ottamaan, vaikka vauvasta haaveilee. Ehkä toivoa on sittenkin, mutt tänään meidän selibaatti täyttää 8 viikkoa :LOL:.
 

Yhteistyössä