40+ SO WHAT (VOL.11)

  • Viestiketjun aloittaja Ottis
  • Ensimmäinen viesti
Ottis
Mahdotontako Ei hassumpi idea tuo matka ollenkaan :). Hienoa, ett sulla jo munikset antavat merkkejä kasvustaan. Mulla nippaili aikalailla vielä noin tunti sitten vasemalla puolella muniksia. Sillä puolella on muutenkin ollut tällä kierrolla toimintaa, olettaisin. Tietty mä vähän elättelen toiveita, ett jos tänä iltana pupuilis, ettei olisi vielä myöhäistä ku limojakin tuntuu olevan, mutt tää taitaa olla turhaa haaveilua :rolleyes:.

Otin just pizzan sulamaan ja ku sitä vähän tuunaan, lämmitän ja pääsen herkuttelemaan :p. Kivaa iltaa kaikille! t. Ottis
 
Hysteria; ihania kuulumisia ja hyvää vointia edelleen :heart:

Minä katselen, kun isompi mies korjaa meidän pöytätietokonetta, joka tosin toimii nettitv:nä meillä. Pienempi (tuo 1 v 11kk) haluaa korjata kovasti mukana. Ja suuttuu kun kielletään :D

Täällä vaan vielä (siis tietty) vuotojen kourissa. Mies naureskeli, kun kerroin tilanneeni ovis testejä. Sen mielestä sen on "hypetystä" :LOL:
No toivottavasti siitä on meille apuja, että tietää sen oikean hetken ja siitä seuraisi myös sitten plussa siihen toiseen testiin...

Nyt elän jänniä aikoja töissä, kun on vähän niin kuin katkolla oma jatko ja tulevaisuus tossa firmassa. On mulla toki toistaiseksi voimassa oleva sopimus, mutta homma vähän solmussa ja henkilökemiat ei toimi kaikkien kanssa, joten ei kyllä huvittaisi edes olla siellä : /
No, olen jo hakenut muita hommia ja yhteen menossa jo 2. haastatteluun ensi viikolla. Toivottavasti saan muuta hommaa. Olen ollut 6 vuotta nykyisessä ja tehnyt todella suuria muutoksia ja uudistuksia. Nyt rupeaa homman kanssa olemaan takki tyhjä ja tosiaan ne kemiat yhden johtajan kanssa vähän niin ja näin... Ei ole edes mun esimies, vaan henkilö (yllättäen mies), jos ei voi sietää henkilöitä (varsinkaan naisia), joilla on vahvat mielipiteet ja omat linjat toiminnassa. Oma osasto arvostaa kovasti tekemisiäni, mutta minkäs teet, kun tää henkilö on mua ylempänä, niin yllättäen sitä kuunnellaan väärissä paikoissa väärään aikaan...

No, kiitos kun jaksoitte lukea mun harmitukseni! Punaviinipullo aukesi jo pari tuntia sitten :D
Ja nyt noi ukkelit tuossa touhuaa omia juttuja. Minä saan surffailla, se onkin harvinaista herkkua, jos poika hereillä. Hän on vielä niin äidin perään, että ei anna mun juuri omiani touhuta, jos ei muita ole lähipiirissä. SIksi olisi kiva saada sille se pikkusisar.

No toivo elää vielä meissäkin lisääntymisen suhteen ;)

Hauskaa iltaa leidit ja viikonloppuakin, jos emme kuule toisistamme!
 
Hystis! Ihana kuulla..kato nyt tää on tarttuvaa. Ihan kun omia tuloksia jännitäis :D. Ja kelle täti tuppas pyytämättä kylään: uus kierto kaiken muuttaa voi. Ihan totta!! Eiks niin, että suuremmalla todennäkösyydellä irtoo kunnollinen munis jos ei viimeksi tärpänny :D ?

Mie taas ovistestin dippasin ja kerrankin mielessäni manasin: älä tule vahva viiva, älä tule vahva viiva . Tiiä toimiko se mutta ei toi ole vahva viiva:LOL:. Näkyvä ja punerva mutta ei tosiaankaan edes yhtä vahva kun testiviiva saati vahvempi. Toki syynä voi olla myös se, että pissi ehti olla vaan reilun tunnin rakossa mutta mie vielä elättelen toivoa. Huomenna se varmaan paremmin selviää kun seuraavan dippaan. No ei se varsinaisesti sunnuntain suunitelmaa muuta oli se testin tulos mikä tahansa. Miestä en ole kahteen viikkoon nähny eli se on sitte sitä ..kyllähän työ tiedätte :heart:. No ei pelkästään ..jotain kivaa syötävää ja juotavaa pitää olla kanssa, että jaksaa :LOL:. Vaikka kyllähän mie tiedän, että väsyny se on kun viimeyön vietti kentällä + koneessa ja siitä suoraan taas töihin mutta aina se sen verran jaksaa :D

Putunen, ei asuta mekään samassa osotteessa vielä ja kun välimatka on linnuntietä toista tuhatta kilometriä niin on siinä sovittelemista aikatauluissa. Onneksi tuo voi aika pitkälle itse päättää minkä/mitkä viikot se kuukaudesta Suomessa viettää ja miekin olen hänen luonaan useamman kerran viime kuukausina kyläillyt. Mutta niinkun sie kirjotit niin kyllä sitä nyt osaa elämästä nauttia ihan toisella tapaa. Joskus miettii, että miks ei aikasemmin tullut lähdettyä mutta sitte mie en olis ollut tämän uuden kanssa samaan aikaan samassa paikassa (no ei kirjaimellisesti mutta tarkotan, että todennäkösesti aika ei olis ollu otollinen molemmin puolin..) ja tätä en vaihtas vaikka mulle George Clooney tulis ehdottelemaan lähempää tuttavuutta.. tai Robbie Williams:D. Miehellä ei omia lapsia ole ja siksi miulla vähän ylimäärästä painetta tästä suhteesta. Joskus kun on huono päivä niin mie aina sitä samaa virttä: menisit ja ettisit nuoremman jonka kanssa vielä lapsen teko onnistus. Aina se jaksaa vastata samalla tavalla: ei kuulemma vaihda nuorempaa kun tykkää minusta :heart:. Lapsi tulee jos on tullakseen.. Ja niinkun siekin sanoit: olis ihana kokea vanhemmuus toisenlaisen miehen kanssa. Tämän miehen sisaren lapset palvoo sitä ja se on joskus niille lapsenvahtina ihan vapaaehtosesti ja miun nuorimmainen juttelee, että olis kiva jos sillä olis kaks isää: koska työ menette naimisiin ?:D Ei se omaansa tapaa kun kerran kahteen kuukauteen jos hyvin käy. Isällä kun on noita projekteja |O

Taas tuli tilitettyä liiankin kanssa.. tuntuu tää vauvakuume tuovan muutkin tunteet pintaan samoilla lämpösillä:D
 
Hysteria kovasti onnea hienoista arvoista. Kyllä minäkin niitä kaksosia vähän povailen. Ja voihan sitä tulla kaksoset vaikkei kahta alkiota edes olisi siirretty:D

Muille myös kovasti plussaonnea olittepa missä vaiheessa kuumeilua tai piinailua hyvänsä!
 
Heips!!

Miekii jo punkkupullon korkkasin ja Awot kun tekee kutaa!!:D


Kaffet äskettäin tiputtelin ja lämmin, syksyisen kirpakka omppupiiras odottelee maistajiaan..


Mukavaista illanjatkoa kaikille!!!!


Hystis Onnittelut hyvistä hcg tuloksista, nyt vain masua kasvattelemaan!!:kiss:
 
Viimeksi muokattu:
Ottis
Jahas, pitäisköhän minunkin punkkupullo avata ku täällä näkyy olevan viininmaistajaiset :). Mies taas äkäili ja vähän tuntuu siltä, ett pian tuon pullon korkkaankin ja otan lasillisen ennenku alan nukkumaan. Kauniita unia kaikille!! t. Ottis
 
Ottis


Nimi (ikä )........... Kiertopv....Yrityskierto...Monesko haaveissa

putunen (41)................kp2/30-32.......yk8....................3./1.yht.
sarppav (39)................kp3/28-30......yk3......................2.
Ballerina Bolero (40)......kp5/25-28.......yk34....................3.
mur-mur (45)...............kp6/25-28.......yk18(km2/10).......3./2.yht.
Mahdotontako (45).......kp7/29.............yk4....................1.yht.
Raputar (40)................kp7/27...........yk4.....................2.
taavi166 (39)..............kp8/28-42........yk17...................3.
haave2010(44)............kp12/29............yk5(km6/10).......4./1.yht.
Tirlittan1968 (42).........kp14/28.............yk3....................2.
Ottis (43)....................kp15/23-28.......yk15..................1.
tetu68 (42).................kp15/27...........yk6....................3/1.yht.
liiza (44).....................kp20/24-27......yk30...................4.
ulla4 (40)....................kp27/35-45......yk2.....................4.
wiiwi67 (42).................kp30/25-32.....yk26 (km3/10)......4.
Iida-Karoliina (45).........kp31/23-29......yk16...................5./1.yht.
onlydream (37)............kp38/23-29........yk?....................3.
Nuuttimus (41)............kp39/28-36........y2v...................3. :heart:



RKTT

ulla4 (40).......................dpo7


ovistestiplussapäivä = dpo-1
seuraava (eli oletettu ovispäivä, myös ilman testiä itse oletettu ovispäivä ) = dpo0
sitten dpo1, jne.
hoitopäivä = pp0; sitten pp1 jne.
 
Viimeksi muokattu:
Ottis
Huomenta vaan tännekin!! Hissua näyttää olevan ku huopatossutehtaalla :whistle:.

wiiwi67 ja onlydream Herätyyyysssshhhhhh :wave:! Siellä on takuulla jotain tapahtumassa ja te vain panttailette tietoja :whistle:. Plussapuhureita laittelen teidän suuntaanne :heart:.

Nuuttimus Testasitkos tänä aamuna vielä? Vahvistuko viiva?
 
Viimeksi muokattu:
Huomenta kaikille:)! Paranneltiin maailmaa eilen aika myöhään ja siksi nukuttinkin paljon. Nyt taas vain pikaisesti piipahdan täällä, kun en kehtaa ainakaan koko aikaa:)whistle:) roikkua netissä kun ystävä istuu aamupöppöröisenä livenä aamukaffetta hörppimässä. Siksi en nyt ehdi kommentoida teidän elämänmakuisia(kuten joku kuvasi) kirjoituksia kovin tarkasti, mutta mielessä ootte enemmän ja useammin kuin laki sallii :D (ja oon teistä tälle ystävällekin kertoillu, kehunu kuin tärkee paikka tää on!)! Me juotiin eilen ihan oikeeta Shampanjaa (mä tosin vain puoli lasia, kun en edes oo shampanjan ystävä). Mukava kuulla, että punkkupullot on auenneet monella suunnalla. Minä vaan sanon, että viini tekee joskus oikein hyvää!

Ottiksen kutomista sukista kerroin ja esittelin niitä onnellisena. Kehuja tuli taas, ja kuulemma on aivan mun näköiset! Se kysyi, että miten olit osannut kutoa niin mun näköiset sukat. Sanoin etten keksi muuta selitystä, kuin että osaat lukea ihmisiä ja ehkä sä olet ite vähän samantapainen tyyppi kuin mä :)..? Kiva kun päivitit listan, vaikka sulla itelläs on vähän taustailija-olo :(. Kaikesta kökköjutuista huolimatta mä uskon lujasti siihen, että teidän systeemit miehen kanssa selkenee ja lopputulos on hyvä! Ihan rauhassa vaan katselet ja kuulostelet tuntojasi, kiire ei oo tehdä ratkaisuja puoleen tai toiseen. :hug:.

nuuttimus Minäkin utelemassa; testasitko uudestaan? Peukutan d:heart:b.

mur-mur Enää viis päivää The Bongaukseen, ja niin taitaa olla myös mahdotontakollakin. Harjoitelkaa ahkerasti ennen sitä, niin homma menee sitte ihan käsikirjoitusten mukaan sit sillon 5.10. :).

tetu68 Hienoa ettei tullu vahva viiva, aikaa on sunnuntaihin varmana :). Hyvä tietää, että toi hokema siis toimii :)! Saanks udella... onks sun mies suomalainen vai minkämaailaminen ku ei suomes asu :)? (Ei tarvii vastata jos tuntuu ettei tohdi, mut ainahan voi kysyä :)) Nii, ja onks hääpäivä jo lyöty lukkoon, kun lapsetkin sitä jo kyselee :).

Sarppav taidat olla vahvatahtoinen hypettäjä ja se nähtävästi käy sen työpaikan mieshenkilön ylpeyden päälle. Onnea siihen haastattelun toiseen kierrokseen. Voikun saisit sen paikan, jota haet, voisit näyttää sille työpaikan miesihmiselle pitkää nenää. Ja muutenkin uus työpaikka veis ajatuksia uusille urille ja siten olis ehkä helpompi olla stressaamatta vauvajutuista. Jee, mutta ensin o-plussa, sitten r-plussa ja sitten työpaikat onkin ihan toisarvoinen asia :).

Mulla on kysymys niistä hcg-arvoista..Tietääkö joku teistä viisaista, tai tiedättekö jotain paikkaa mistä mun kannattais kysellä?

Monessa paikassa luki, että sen pitää tuplaantua n.48(-72) tunnin välein. Mulla oli siis maanantaina(pp14) se hcg-arvo oli 595 ja eilen perjantaina (pp18) 1373. Mun älli sanoo, että mun arvo ei ole tuplaantunut niin kuin sen pitäis:confused:.

Löysin sellaisen laskurinkin, HCG Calculator and hCG Level Tool | BabyMed.com, joka laskee hcg:n nousun ja kommentoi sitä (englanniksi: /). Siinä pitää täyttää ekan mittauksen hcg-arvo ja minä dpo:na se on otettu, toisen mittauksen arvo ja kuinka monta päivää mittausten välissä on. Nyt mulla on ongelma, kun en tiedä kuinka ne väliissä olevat päivät lasketaan. Jos eka mittaus oli maanantaina ja toka perjantaina, niin onko välissä siis 3 päivää(ti, ke, to), vai lasketaanko ma ja/tai pe siihen mukaan? Mä tunnen itteni ihan toopeks, kun logiikkani ei kertakaikkiaan riitä! Tietysti mua huolestuttaa nyt jos hcg ei ole noussut riittävästi! Piina ei elämästä nähtävästi lopu!
 
~*~Lauantai päivästä!!~*~

Hystis laskettaiskos se niin, että 3pvä olisi siinä välissä??(ti-to)
Eikös tuon calkulaattorin mukaan tullut ihan Ok tulos?!=)
Miulle lääkäri aikoinaan sanoi, että ovat "suuntaa" näyttäviä - EI saa liian orjallisesti kattoa!!!!

Mitä ne sanoivat hcg arvoista siellä yksityisellä kun kävit??
 
Viimeksi muokattu:
nuuttimus miekin odottelen siun dippailun tulosta?=)
..voi kun vain vahvistuis ja pysyisi pikkinen matkassa 9kk!!:heart:

).(..mie eilissä päivänä O-testiä dippailin ja hämmästys oli SUURI: Aika selkeä viivanen jo näkyi Kp5..meinaakohan se Oili piipahtaa nyt tällä kertaa jo ajoissa..eeeeen haluaaaaa kyllä liian aikaiseen tänne kiiruhtavan!!:eek:

Heräilin puolenpäivän korvilla(ei ole edes krappea:D) kun mies&poikanen läksivät mummulaan yöksi - miulla ihan "oma" tämä päivä ja osa huomista..Kivaaaaaa!!!!!;)
..Juuh ja punkku putelista vielä n. puolet jäljellä..:p

Kivaa tätä päivää ihanaiset!!..täällä paistelee mahtavan ihuna aurinkoinen..
 
Viimeksi muokattu:
Kiitos mur-mur :heart: (mä arvasin, että jos joku tota juttua kommentoi, niin se oot sinä :))!Kyselin mun ystävältä ja sen mielestä siinä on välissä 4 päivää (ti, ke, to ja pe). Oli se kai ihan hyvä tulos ton kalkulaattorin mukaan. Ja sanoi se klinikan kätilökin että älä huoli, hyvä tulos on. Mutta kas, kun huoli ei lopu vaikka päällään seisois :kieh:. Ny lopetan murehtimisen ja koitan ottaa rennosti ja haravoida vaikka pihaa.
Ihanaisen aurinkoista päivää teille :heart:.
 
Ottis
Hysteria Mun käsittääkseni siinä on ne 3 päivää välissä eli tiistai, keskiviikko ja torstai. Mutt jos maalaisjärjellä lasketaan, ett arvot tuplaantuvat 48 tunnin välein (eihän se prikulleen silleen kuitenkaan mene ku eihän kukaan voi tietää milloin se edellinen nousu on ollut, vai oonko ihan mettäs :confused:?), niin sullahan olis keskiviikkona pitänyt hCG:n olla 1190 ja perjantaina 2380, mutta jos se väli on 72 tuntia niin sittenhän sulla ois pitänyt hCG:n olla vasta torstaina 1190 ja sunnuntaina toi 2380. Kysyitkö labrasta, ett olivatko arvot ok ku niitä kyselit? Mitä mä tolla laskurilla laskin niin sulla on arvoissa nousua ollut 87 % eli on se noussut kuitenkin melkein tuplaten, joten mä melkeinpä vain sanoisin, ett anna hevosen surra ku sillä on isompi pää ja vietät nyt relaa viikonloppua ystäväsi kanssa ja jos maanantaina vielä askarruttaa, voithan sitten mennä uusiksi verikokeisiin. Mä halaisin sua nyt jos yltäisin :hug:. Enkuleita sun olkapäällesi!!
 
Ottis
mur-mur Mua melkein kateeksi käy sun oma päiväsi ja sulla sentään on lapsi ja mieskin :LOL:. Meinaan, ett vaikka meillä ei lasta ole niin mulle ton oman ajan saaminen luvallisesti ja peräti ett saisin nukkua on yhtä utopiaa. Aamusta tänne jo porisinkin surujani ku mies on taas ollut niin hankala, mutt poistin sitten ku ei aina viiti teitäkään näillä jutuilla rassata. Joka tapauksessa aamulla otettiin vähän yhteen, kun yritin saada miestä vähän ymmärtämään missä mennään ja niin hän lähti taas jonnekin kiukuten ja mä olen sitten siivonnut ja puunannut taloa paremman tekemisen puutteessa. On vasen käsi kuitenkin niin kipeä torstain haravoimisen jäljestä, ett olis paras ottaa ihan lunkisti vain. Mutta tilanne on tämä: Minä olen totaalisen väsynyt tähän tilanteeseen. En todellakaan ole itkuherkkä ihminen, mutt kun ukko lähti, niin ei itku ollut kaukana. Ei hänen lähtemisestään, vaan siitä että tämä meno jatkuu varmasti hamaan hautaan asti, jos ei miehen silmät aukea. Ja mua ahdistaa, ku ei pääse vauvaa edes yrittämään ku toinen vain käyttää nyt piliään keinona kiristää ja alistaa mua :headwall: :'( :kieh::mad:: /:stick::|:(.
 
Voi Ottis:hug:..
Miusta tuntuu vain nyt siltä, että te tarvihette ihan sellaista ammattiauttajan apua.
sama kaava/ongelmat tuntuu teidän elossa toistuvan(näin ulkopuolisen silmin katsottuna/luettuna)pienin väliajoin..

Näin mie tämän näen ja TOIVON NIIN KOVASTI, että ratkaisun avaimet löytyisivät pikku hiljaksiin - suuntaan, tai toiseen..eihän noin pidemmän päälle jaksa elellä kukaan - luulenpa, ettet ainakaan sinä.: /..ja jos elelethin, niin kärsit kovin:ashamed:

Miehesi "tuntemuksista" en voi kommentoida kun en tunne edes "virtuaalisesti" kunnolla - muuten, kuin mitä olet kertoillut..voin vain arvailla..

Kovasti juuri oviksen kynnyksellä jos on kismaa,(mies pänttää) se sinua ahdistaa ja surettaa - näin on miullahin ollut!

Jälkeenpäin viivastuneena(kai), olen kovasti yrittänyt viritellä ittiäni sopivaan "tunnetilaan" myös muulloinhin, kuin "tärppiaikaan" ja onnistunhin useimmiten - ja näin toimien sopu säilyy!:)

Voimia&jaksuja sylintäydeltä mur-murilta:kiss::heart:
 
Viimeksi muokattu:
Ottis
mur-mur Sinä oot sitten aina yhtä ihana ja viisas :hug:. Ihan oikeasti! Totta puhut, mutt nyt vois jo sanoa, ett samat jutut ei toistu, vaan tätähän tämä elo on ollut siitä antenniepisodista lähtien, ett yhteistä säveltä ei vain ole löytynyt. Mies on ihmisittäin vain silloin kun teen kaikkeni hänen eteen ja ett hänen olisi hyvä olla. Viime viikonloppuna hän oli ok ku oltiin mökillä ja se on ympäristö missä hän viihtyy ja on omimmillaan. Aikoinaanhan sieltäkin lähdin tuon tuosta pois ku piti niin kovaa 'jöötä'. En reppana ollut millään oppia mm. tuulettamaan saunaa oikein tai pitämään ovia kiinni oikeaan aikaan ku ne säännöt muuttu joka viikonloppu :LOL:. Lopulta sanoin, etten enää tule sinne jos en mukamas osaa oikeaan suuntaan edes istua. Kontrollifriikki siis toi mun mieheni. Tänään hän sitten perusteli eilistä kiukkaumistaan ja sanoi valojen sammuttelusta, ett hänhän ne valot on laittanut. Herran jee!! Just niin, vastoin mun tahtoa laittoi tänne yläkertaan oikeastikin toimistomiljööseen, mutt ei missään nimessä kotiin sopivat halogeenivalot , ja nyt ne ovat sitten hänen (ja minä en saa niitä räpsytellä) :headwall:. Sairas sairas sairas ja pian olen minäkin :x.
 
Viimeksi muokattu:
Ottis Olethan sie hakenut ittellesi jo apua??..eiköstä juu:)
..jos mies ei suostu, sie tarttet sitä joka tapauksessa..

Tarvihet muunhin, kuin tämän palstan(vaikka super ihanainen onhin)tukea nyt!!

Tarvitseehan siun saada elää ihan omaahin elämää, EI vain miehen pillin(pilin)mukaan!!..sorry, oliko ehkä huono vitsi tuo "pili": /..mutta siis..
IHAN AIKUISEN OIKIASTI - NYT VIIMEISTÄÄN--> HERÄTYS OTTIS!!

..ja voihan olla, että kun ratkaisun paikka löytyy, saatat joutua vaavihaaveen suruksesi unhoittamaan - ainahin nykyisen siippasi kera..
Toivon kyllä ettei tarteisi:hug: sen pienen niin soisin siun syliisi:heart:
..tuo siun miehes on vain niiiiin tuulella käypä, ettei hyvältä näytä..:(

Ottis en ole viisas, en olleskaan..näen vain asian täältä "sivusta" tällä tapaa..itse ei sitä aina välttämäti hoksaa ja toinen huomaa selvemmin..TAI, kyllähän siekin mielestäni hoksaat ja hyvin hoksaathin!

..et vain osaa/jaksa/kykene asiaa kenties viemään ns. loppuun saakka, ratkaisuun/päätökseen - jää puolitiehen.
Monasti näin käy kun "pöly laskeutuu" ja ei mieli enää niin paha..asia ei enään niin akuutti ja ollaan taas vähän aikaa sopuisasti ja onnellisiahin.:kiss:
..mutta perimmäiset ongelmat jää ja nostavat päätänsä taas kohta.

Samoilla jutuilla tarkoitin: "saman tapaisilla/samaan tapaan toistuvilla" asioilla..

Voi voi, toivottavasti en suora sanaisuudellani sinua loukkaa Ottis ystäväiseni, se ei ole tarkoitukseni:heart:..pakko vaan oli kirjoittaa ja sanoa tämä!

Aina:heart:mur-mur
 
Viimeksi muokattu:
Ottis Ihan "selvin" päin muuten kirjoittelen siulle..vaan nyt kyllä haen punkkulasin ja käyn "pössyttelemässä" yhden tupakin..jotenhin niin on paha mieli kyllä siun puolestasi!:ashamed:

Nämä EI ole helppoja asioita käydä läpi, nämä ihmissuhde/parisuhde asiat - ihan siitä vaikeimmasta päästä mielestäni..ja "oikeita" ratkaisuja on vaikia löytää!
..vaan kun yksi elo meille on suotu vain, niin MIKSI pitäisi kärvistellä päivistä, kuukausista ja jopa vuosista toiseen??

Ihmiset myös muuttuvat ja yllättäin se "oma" kulta ei olekkaan enää "kulta", vaan ihan joku muu: tuntematon, kylmä, ilkeä, pahansuopa jne..surullista se kyllä on..

Se tuo yhteiselo on kahden kauppa ja niiiiin vaikia joskus löytää sopivaa "keskitietä" kulkea - vaatii joskus isojahin ponnisteluja!
..ja aina ei siinä onnistuta, vaan eri teitä on vain lähdettävä kulkemaan..
 
Viimeksi muokattu:
Ottis
Oikeassa olet mur-mur, mutt älä mun puolestani sure, sillä mun kolme siskoa tietää tilanteen ja ovat mun tukenani täällä livessä :). Äsken kun mies kävi kotona ja kyseli lähdetäänkö käymään kaupassa, istuin alas ja sanoin, että mun maailmankuvaani ei yksinkertaisesti sovi, ett hän mahottelee mua ja sitten mun pitäisi siitä jatkaa kuin mitään ei olisi tapahtunut, ett tässä umpikujassa ollaan oltu jo liian kauan. Mies vaan hymyili eikä sanonut sanaakaan. Kauppaan lähdettiin, mutta kun satuin matkalla ääneen ihmettelemään, ett miten voikaan toinen olla niin sokea, ettei näe tätä tilannetta, mies palas takaisin ja lähti kuulema käymään syömässä, kun hän on kuitenkin tottunut siihen, että saa 1-2 lämmintä ateriaa päivässä. Mä alan siis ihan oikeasti olla finaalissa tän jutun kanssa. Puhumatta en pysty olla, ja jos yritän puhua, toinen tuiskahtaa aina ja sitten jo perävalot vilkkuu. Pattitilanne.

Mutta sitä me mur-mur ei nyt jäädä suremaan, sillä mä kaupassa sitten itsekseni pyörähtäessä hain itselleni muutaman sidukan ja luulen illan menevän huomattavasti pehmosemmin niiden seurassa. Humalaan en varsinaisesti voi itseäni juoda, sillä jos mies tulee tuossa mielentilassa kotiin ja alka aottaa kuppia myös hän, ei täällä hyvä heilu. Kurjaa just tämäkin, etten ikuna voi edes kuvitella vetäväni oikein 'lärvejä', vaikka kuinka vi***tas ku pitää aina ajatella, ett mun täytyy pysyä siinä kunnossa, ett kontrolloin tilannetta jne. Alkaa pikkuhiljaa tuntua siltä, ett syyslomalle tää plikka vuokraa vieraan mökin ja lähtee sinne päätään tuulettamaan. Ku vielä tän kaksi viikkoa jaksais odotella. Systeri on samaan aikaan s-lomalla ja silloin on jo varmaan niin toipunut kohtuleikkauksesta, ett pääsee vähän mun kanssani ilakoimaan.
 
"Humalaan en varsinaisesti voi itseäni juoda, sillä jos mies tulee tuossa mielentilassa kotiin ja alka aottaa kuppia myös hän, ei täällä hyvä heilu. Kurjaa just tämäkin, etten ikuna voi edes kuvitella vetäväni oikein 'lärvejä', vaikka kuinka vi***tas ku pitää aina ajatella, ett mun täytyy pysyä siinä kunnossa, ett kontrolloin tilannetta jne."

Sinäpä Ottis sen itse sanoithin - ei tuollainen ole elämää..

"Alkaa pikkuhiljaa tuntua siltä, ett syyslomalle tää plikka vuokraa vieraan mökin ja lähtee sinne päätään tuulettamaan. Ku vielä tän kaksi viikkoa jaksais odotella. Systeri on samaan aikaan s-lomalla ja silloin on jo varmaan niin toipunut kohtuleikkauksesta, ett pääsee vähän mun kanssani ilakoimaan."
TOTETUTA TÄMÄ!!!!!!!!!!!!!!:wave:

Tuossapa eräästä pinosta siulle piristystä - rentoinen kaveri on hää..:D
Aijaa.com - 6809815.jpg
 
Viimeksi muokattu:
Hei, kaikki!
Kokeilin vanhoja tunnuksiani, ja kas vain, ne toimivat vielä, vaikka en ole aikoihin kirjautunut. Joku ehkä muistaa minut vielä. Kuumeilin täällä aika kauan. Siitä on varmaan vuosi, kun huomasin, että kuumeeni on laskenut. Sinällään uutinen ei ollut kovin järisyttävä: minullahan lapsia onkin jo kuusi (4-19-vuotiaat), ja niistä kaksi on syntynyt 40 vuoden rajapyykin jälkeen.
Lapsia minulla on siis liiankin kanssa. Kuumeeni taisi enimmäkseen tarkoittaa sitä, että kipuilin uuteen elämänvaiheeseen siirtymisen kanssa.
Monen tarinat täällä jäivät silti mieleen, ja tuntuu mukavalta nähdä edelleen niitä samoja nimimerkkejä, joiden kanssa ainanaan turistiin. Toivon, että kaikkien unelmat käyvät toteen.
Aikuiseksi kasvaminen on minulla tarkoittanut myös parisuhteen uutta arviointia. Arvosana on heikko. Se oli vielä huonompi vuosi sitten, mutta vaikka mies nykyisin yrittää parhaansa, en oikein jaksa häntä rakastaa. En jaksa edes näytellä. Hän on niin paljon ilkeyttä minulle vuosien varrella tehnyt, että en osaa antaa anteeksi. Eroonkaan ei helposti pääse, kun näitä lapsia on.
Onnekas on se, jolla on tässä iässä rakkaussuhde. Olen nimittäin huomannut kummallisen piikin haluissani. Suurin suruni onkin se, että en ehkä enää koskaan saa rakastaa miestä.
Kahdenkymmenen vuoden takaisesta miesystävästäni on tietämättään tullut minulle päiväunelmien kohde. En tiedä, muistaako hän minua. En edes tiedä, onko hän vielä elossa. Minun mielessäni hän kuitenkin elää joka päivä. Hän kulkee rinnallani kadulla ja käväisee vuoteessakin. Tiedättekö sen Kaija K:n laulun, jossa sanotaan, että "Jos sua ei ois ollut, niin olisin keksinyt sut..." (Kuunnelkaa youtubesta, jos ei ole tuttu.)
En halua enää vauvaa. Kierukka laitettiin varmuuden vuoksi viime viikolla, ja synnytyksissä tulleita vaurioita korjataan leikkauksella lähiaikoina. (Pelivälineet kuntoon joka tapauksessa...) Haluan jotain muuta. Onnekseni olen keksinyt, mikä se uusi asia on. Tämän vuoden aikana olen kirjoittanut kaksi romaanikäsikirjoitusta, joista toinen on tuttujen arvioitavana, toista olen jo tarjonnut kustantajalle. Suuria en odota, mutta jos ei näistä tule julkaisua, niin jotain opin ja jossain vaiheessa vielä onnistun. Olen myös alkanut opiskella uutta kieltä.
Oikeastaan tuo kustantajalle tarjoamani romaani on jonkinlainen vastaus siihen ikävään, jota tunnen. Kun en voi kirjoittaa Hänen nimeään vuoren huipulle, niin kirjoitin hänestä kirjan, joka tietysti on fiktiota mutta jossa kirjoitan nuoruuteni tarinaan uuden, onnellisen lopun.
Siihen aikaan, 20 vuotta sitten, minulla ei ollut oikein yhteistä kieltä rakastettuni kanssa. Nyt olen alkanut opiskella tuota kieltä. Isot poikani vähän ihmettelevät, että mihin sitä tarvitsen. Luultavasti en mihinkään, mutta asia on minulle todella tärkeä. Ja kukapa tietää, ehkä saan joskus kääntää naapurille tukanleikkuukoneen käyttöohjeet tai jotain...
Luulen, että tiedän, mitä kuumat aallot ovat. Silti tämä on hieno ikä. Ainakin itse olen kokenut niin, että vaikka ruumiilliset rajoitukset lisääntyvät, niin elämänkokemus antaa todellista viisautta. Uskaltaa rehellisemmin katsoa itseään ja omaa tilannettaan. Siitähän se kaikki uudistuminen alkaa. Mahdollisuuksiakin vielä on. Voi luoda vaikka uuden uran.
Vauvaonnea jokaiselle, ja mielenkiintoista elämää niillekin, joita onni ei enää tässä asiassa potki.
 
Ottis
Otin tossa mur-murin kera lasillisen punaviiniä ja pelata paukuttelin poksista. Mitäänhän ihminen ei kuitenkaan tee, etteikö samalla suuria ajattelisi ja mulla tuli mieleen viime viikonlopulta, kuinka baarissa treffasin entisen ihailijani. Hän kertoi olleensa minuun tosi rakastunut ja minun kuulema kranttu, kun en häntä huolinut. Nyt kun kattelen elämää taaksepäin totisesti ajattelen, ett ehkä olisi kannattanut huolia, sillä olisin takuulla saanut rakastavan ja huolehtivan miehen. Mikä parasta, tää mun ex-ihailijani kertoi puuhastelevansa lesboparin kanssa yhteistä lasta. Hedelmöityshoidoissa ovat käyneet nyt vuoden verran, mutta ei ole vain onnannut :'(. Miestä kiivaasti halasin, kun tuosta kertoi. Tän hetken murhe miehellä oli hänen sekaantumisensa naiseen, jonka sitten hetipian huomasi olevan alkoholisti eikä suhteesta mitään tullutkaan. Mutta.. suhteesta oli seurauksena mm. AIDS-epäilys ja hedelmöityshoidot ovat puoleksi vuodeksi pannassa, kun varmistetaan, ettei mies ole saanut mitään sukupuolitauteja. Tuota varoaikaa vähän epäilin, mutt kyllä hän vakuutti tilanteen niin olevan.

Kaihomielikö muhun nyt sitten iski, ku muistin ton em. miehen kaksoisveljen käyneen oikein kosimassa minua kotona :LOL:. Voi taivas, mitä kaikkea romanttista sitä onkaan pieni ihminen saanut elämässään kokea :confused: ja nyt sitten vain jurraa :headwall: yhden miehen kanssa, vaikkei mistään tule mitään. Mutta nyt.. koska tiedossa kohtalaisen tylsä ja edelleen TV:ton ilta, hilipasen kaksosveljeni torpalle ja käyn lainaamassa heiltä pari elokuvaa illaksi. Ennen ku pistän elämän ihan ranttaliksi, aion kuitenkin pestä saunan. Leppoisaa iltaa itsekullekin!! t. Ottis
 

Yhteistyössä