Huomenta kaikille
! Paranneltiin maailmaa eilen aika myöhään ja siksi nukuttinkin paljon. Nyt taas vain pikaisesti piipahdan täällä, kun en kehtaa
ainakaan koko aikaawhistle
roikkua netissä kun ystävä istuu aamupöppöröisenä livenä aamukaffetta hörppimässä. Siksi en nyt ehdi kommentoida teidän elämänmakuisia(kuten joku kuvasi) kirjoituksia kovin tarkasti, mutta mielessä ootte enemmän ja useammin kuin laki sallii
(ja oon teistä tälle ystävällekin kertoillu, kehunu kuin tärkee paikka tää on!)! Me juotiin eilen ihan oikeeta Shampanjaa (mä tosin vain puoli lasia, kun en edes oo shampanjan ystävä). Mukava kuulla, että punkkupullot on auenneet monella suunnalla. Minä vaan sanon, että viini tekee joskus oikein hyvää!
Ottiksen kutomista sukista kerroin ja esittelin niitä onnellisena. Kehuja tuli taas, ja kuulemma on aivan mun näköiset! Se kysyi, että miten olit osannut kutoa niin mun näköiset sukat. Sanoin etten keksi muuta selitystä, kuin että osaat lukea ihmisiä ja ehkä sä olet ite vähän samantapainen tyyppi kuin mä
..? Kiva kun päivitit listan, vaikka sulla itelläs on vähän taustailija-olo
. Kaikesta kökköjutuista huolimatta mä uskon lujasti siihen, että teidän systeemit miehen kanssa selkenee ja lopputulos on hyvä! Ihan rauhassa vaan katselet ja kuulostelet tuntojasi, kiire ei oo tehdä ratkaisuja puoleen tai toiseen. :hug:.
nuuttimus Minäkin utelemassa; testasitko uudestaan? Peukutan d:heart:b.
mur-mur Enää viis päivää
The Bongaukseen, ja niin taitaa olla myös
mahdotontakollakin. Harjoitelkaa ahkerasti ennen sitä, niin homma menee sitte ihan käsikirjoitusten mukaan sit sillon 5.10.
.
tetu68 Hienoa ettei tullu vahva viiva, aikaa on sunnuntaihin varmana
. Hyvä tietää, että toi hokema siis toimii
! Saanks udella... onks sun mies suomalainen vai minkämaailaminen ku ei suomes asu
? (Ei tarvii vastata jos tuntuu ettei tohdi, mut ainahan voi kysyä
) Nii, ja onks hääpäivä jo lyöty lukkoon, kun lapsetkin sitä jo kyselee
.
Sarppav taidat olla vahvatahtoinen hypettäjä ja se nähtävästi käy sen työpaikan mieshenkilön ylpeyden päälle. Onnea siihen haastattelun toiseen kierrokseen. Voikun saisit sen paikan, jota haet, voisit näyttää sille työpaikan miesihmiselle pitkää nenää. Ja muutenkin uus työpaikka veis ajatuksia uusille urille ja siten olis ehkä helpompi olla
stressaamatta vauvajutuista. Jee, mutta ensin o-plussa, sitten r-plussa ja sitten työpaikat onkin ihan toisarvoinen asia
.
Mulla on kysymys niistä hcg-arvoista..Tietääkö joku teistä viisaista, tai tiedättekö jotain paikkaa mistä mun kannattais kysellä?
Monessa paikassa luki, että sen pitää tuplaantua n.48(-72) tunnin välein. Mulla oli siis maanantaina(pp14) se hcg-arvo oli 595 ja eilen perjantaina (pp18) 1373. Mun älli sanoo, että mun arvo ei ole tuplaantunut niin kuin sen pitäis
.
Löysin sellaisen laskurinkin,
HCG Calculator and hCG Level Tool | BabyMed.com, joka laskee hcg:n nousun ja kommentoi sitä (englanniksi: /). Siinä pitää täyttää ekan mittauksen hcg-arvo ja minä dpo:na se on otettu, toisen mittauksen arvo ja
kuinka monta päivää mittausten välissä on. Nyt mulla on ongelma, kun en tiedä kuinka ne väliissä olevat päivät lasketaan. Jos eka mittaus oli maanantaina ja toka perjantaina, niin onko välissä siis 3 päivää(ti, ke, to), vai lasketaanko ma ja/tai pe siihen mukaan? Mä tunnen itteni ihan toopeks, kun logiikkani ei kertakaikkiaan riitä! Tietysti mua huolestuttaa nyt jos hcg ei ole noussut riittävästi! Piina ei elämästä nähtävästi lopu!