Ottis
Plättä Herre gott, että iskit suoneen. Kirjoitustasi lukiessa alkoivat ensin pikkuhiljaa kostua silmäkulmat ja sitten tulivat kylmä väreet, huh! Ymmärrän, että tuollaisen lapsikatraan keskeltä on vaikea tosissaan edes ajatella eroa, mutt silti toivon, että saisit vielä unelmasi toteutettua. Olen voimakas nainen. Minua lohdutti suuresti tuo, kun kirjoitit miehesi tehneen sinulle niin paljon ilkeyttä, ettet oikein jaksa antaa anteeksi, sillä samoin tuntuu minusta ja samaan aikaan tuntuu pahalta, etten kykene antamaan anteeksi, vaikka jokin minussa ehkä sitä haluaisi. Tosin synnyin uskovaiseen perheeseen, joten minun lapsuudessa anteeksipyytäminen ja -antaminen yksinkertaisesti olivat elämisen ehto ja siksi kai nyt tän 'kyvyttömyyteni' kanssa kärvistelen.
Toivotan sulle Plättä onnea projektiesi kanssa. Olisi kiva saada se kirjoittamasi kirja hyppysiin ja lukea se. Toivottavasti näin joku päivä käykin ja saan nähdä sinun tarinassasi onnellisen lopun, vaikkei se niin elävässä elämässä olisikaan. Kaikkea hyvää sinulle! t. Ottis
Toivotan sulle Plättä onnea projektiesi kanssa. Olisi kiva saada se kirjoittamasi kirja hyppysiin ja lukea se. Toivottavasti näin joku päivä käykin ja saan nähdä sinun tarinassasi onnellisen lopun, vaikkei se niin elävässä elämässä olisikaan. Kaikkea hyvää sinulle! t. Ottis