40+ SO WHAT (VOL.11)

  • Viestiketjun aloittaja Ottis
  • Ensimmäinen viesti
Inia Miten meni? Mulla on kädet täällä ristissä sun puolesta:heart:

Terri Kiitos tsempistä :heart: Sitä myös sinulle :heart:

Mur-mur Onko alavire yhtään helpottanut? Älä nyt souda venhettä lepikkoon – se ei kuulosta yhtään mur-murilta. Ylävirehalaus sinulle :hug: Ja Ottiksen lailla peukuttelen sitä plussaa silti, vaikka itse et siihen ovikseen uskoiskaan.. :heart:.

Nillanilla Samat Luge-annokset mulla. Onneksi sä olet säästynyt Luge-oireilta, ja oireettomuushan on yksi hyvin yleinen r-oire.. :).

Tetu68 Voi hittolainen, ehdin just kirjoittaa sulle onnittelut, mutta nyt sitten tuhrut tuli sekoittamaan pakan. Mutta niin kuin muutkin sanoivat, älä vielä vaivu surkeuden suohon. Hirveän kamalasti peukkuja, että on turha säikähdys :hug:.

Ottis Hyvä että nostit kissan pöydälle! Vaikuttaa siltä, että osasit ilmaista asioita osuvalla tavalla, koska mies meni vähän hiljaiseksi. Ei sinulla kyllä helppoa ole, se on todettava. Olet sä kyllä rohkea kun matkaan lähdit siitäkin huolimatta, ettei miehestäsi voi mennä takuuseen ettei törttöile. Mä toivon ihan hirveästi, että viikonloppusi on rauhaisa ja kiva, ja että saat oviksen hyödynnettyä. Jos laivan hytti on varma paikka, niin löytyiskö sieltä reissulta kans joku oivallinen naimamesta :). Lämmin halaus sulle rohkea, sisukas, upea Ottis!!! :hug: Niin, ja kiitos taas päivityksestä :flower:. Ja periks ei tarvitse antaa ennen kuin on pakko, ja pakko ei oo kuin kuolla. Elämä on tosi monimutkainen prosessi.

Raputar, kiva kuulla susta, kun käsi kädessä mennään :). Mulla myöhästyi Luget eilen tunnilla, mutta ajattelin kanssa ettei se nyt voi niin tarkkaa olla! Mur-mur on ihan pro noiden lämpöjen suhteen, mutta ymmärtääkseni se on seurannut lämpöjään niin kauan, että tuntee oman kroppansa. Mä koitin yhdessä kierrossa mittailla, mut menin niin sekaisin, että lopetin koko homman, ei sopinut mulle: tuli liikaa liikkuvia osia mun aivoille käsiteltäväksi :O. Bilevalmistelut kuulostaa ihanalta, leipomista ja kaikenlaista. Onko isotkin bileet tiedossa?

Haave2010 Kuumotuksethan kuulostaa hyvältä :). Pidän kovasti peukkuja!
 
Hystis juuuuh, en mie lepikkoon venhettä souda en;)..kyllä tämä taas tästä..
Tekaisin tuossä äskettäin pullataikinan kohoamaan ja sitten houkuttelen pientä miestä ulkoa - jos vaikka leipomaan miun kanssa tulisi!=)

En ole ehkä ihan "pro" noiden lämpöjen suhteen..mutta kyllä niitä piiiiitkään mittailleena, olen saannut jotain haisua oman kropan toiminasta!
Minä en esim. mittaile HETI aamulla kun simmu aukee, vasta sitten kun olen noussut ylös - ja sehän EI se oikea tapa..mutta aamupäivä lämmöt jos nousee oviksen jälkeen selkeästi ja pysyvät ylhäällä, eivätkä sahaile isolla haitarilla, on se miusta selvä merkki, että ovis oli.
Noilla plussakierroilla juuri näin!

..mutta nyt kupponen kaffea ennen leipomista - pieni vain, koska toisen haluan sitten nauttia tuoreen korvapuustin kera!:p..
 
Viimeksi muokattu:
Kiitos teille kaikille ihanille osanotosta! :flower:

Ei päästy siirtoon, mutta sitä en odottanutkaan. Ei siis tuonut enää lisää murhetta eiliseen katastrofiin... Olen jotenkin aina ajatellut (kun ihmisten kohtaloita olen lukenut), että tuo on varmaan hoidoissa kamalinta, jos ei edes tuoresiirtoon pääse. JA NIIN ON! Negatkaan ei ole tuntuneet yhtä pahalta. Ja jotenkin tuntuu vielä pahemmalta se, että soluja oli paljon, mutta siirrettävää ei saatu. Eikä voi tietää missä nyt vika. Jotenkin pienin murhe on se että tonneja meni taas kankkulan kaivoon.

Nyt oli siis pari epäkypsää, ja tuo yksi normaalisti hedelmöittynyt, joka ei sitten jakautunut normaalisti. Lisäksi kaksi epänormaalisti hedelmöittynyttä (mitä se sitten onkaan). Mutta loput 12 mysteereitä. Näyttivät ulospäin hyviltä, ja simpat ennallaan. Nyt tehtiin siis vain IVF, koska hoidossa numero 2 puolet soluista ICSAttiin, eikä hedelmöittymisessä ollut eroa.

Raputar, vähempää määrää ja laatua tässä nytkin on metsästetty. Lyhyesti: 1. hoito: paljon folleja, 22 solua, mutta "vain" 7 alkiota, joista 5 selvisi jatkoon. Tässä selvästi ylistimulaatiota. 2. hoito pienemmällä lääkityksellä: edelleen 20 solua, mutta nyt saatiin 17 alkiota jatkoon asti. 3. hoito: edelleen kevyempi stimulaatio (piikitysten alku myöhemmin), 8 solua, 4 alkiota jatkoon. Nyt 4. hoidossa vähän nostettiin lääkitystä, ja 17 solusta 0 alkiota jatkoon. Eli todella radikaali ero aikaisempiin tässä viimeisessä mun mielestä.

No, nyt siis pitkästä aikaa on täysin piinailematon loppukierto. Voi juoda kahvia ja viiniä, jos mieli tekee... Ostin vauvalehtiä ja kirjan Maailma mustavalkoinen (jonka olen kyllä kaupassa jo melkein lukenut aiemmin...) ja vetäydyn taas sohvanpohjalle räytymään...

Ottis, jaksuja sulle, ja toivottavasti saisit miehen puhumaankin! Kuulostaa siltä kuin hän puhumattomuudellaan lakaisisi ongelmat maton alle ja kuvittelisi, että ne taas unohtuu...

Onnea teille kaikille, ja extrapeukutukset vielä nillalle ja lumettomalle!

:attn: Mut voi laittaa taustailijoihin. Käyn kyllä teidän kuulumisia lukemassa!

Nyt tuntuu just tältä:
Surun+edessä_png_04102009.jpg (image)
 
Viimeksi muokattu:
Heippaus kaikille!

Inia: Voi mahdoton, miten huono Onni olikaan kohdallanne!! Olen todella pahoillani puolestanne!:hug:

Ottis : Mukavaa viikonloppua teille!:flower:

MUr-Mur: Älähän lannistu, aina voi tulla yllätysplussa!

Tetu : Toivotaan,. että vuoto harmitonta!

Kaikille ihanaa viikonloppua tasapuolisesti!

Oma napa: Lopetan testailut ja laitan lugeja nyt ainakin ensi pe-su asti. Menkathan alkanevat noin dpo 16 eli perjantaina, laskinkohan oikein? Aloitin Luget liian myöhään, koska sain reseptin myöhässä.
Eilen veteli kovasti oikealle puolelle ja hetkittäin huonoa oloa, varsinkin illalla nukkumaan mennessä.
Tänään vähän vihlonut oikealle puolelle ja huimausta nopeissa käännöksissä. Nyt en osaa yhtään ajatelle mikä johtuu lugeista mikä voisi johtua jostain muusta, joten lopetan ajattelemisen;)


mahdotontako:heart:


 
Viimeksi muokattu:
Inia Voi miten to-del-la pahoillani olen..
..lämmin halitusrutistus siulle, miulta..

Oikein hyvää jatkoa siulle sinne taustalle - jaksuja&voimia:heart:..ethän meitä aivan kokonansa unhoita, tulehan kertoilemaan kuulumisiasi?..jookosta!:wave:
 
Viimeksi muokattu:
Kyllä on ihuna pullasen tuoksu meitin mökkeröisessä!!!!
Leivoinhin sellaisia - kaneli/sokeri/omppu/voisilmä pullasia-Namis!:p

Poikanen teki hienoja pullasia myöskin, pinalle ripotteli pastellin värisiä tähti nomparelleja!
..onpas mukava ylläri miehellelhin kun palailee väsyneenä töistä: Pyttäriä ruoaksi ja jälkkäriksi kaffet tuoreen pullan kera!:)
 
Viimeksi muokattu:
kiitos tosi paljon tsempistä. ihania olette! Täytyy katella mutta mutta.. jos käy huonosti niin mitenhän tästä osaa laskea uuden oviksen (jos tuo nyt muka heti seuraavassa kierrossa taphtus)? Mitään kokemusta kuinka nopeasti R-testi lopettaa plussan näyttämisen tälläsissä tapauksissa?

tässä itsestäni vaan jauhan...oma napa lähinnä. Paljon lämpimiä ajatuksia Inia , jaksamista.

Paljon paljon plussia tähän pinoon!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
 
tetu68 uusi kierto alkaa kun kunnon vuotokin alkaa.
hcg:n lasku on hyvin yksilöllistä..mutta jos ennen rv5 tulee km(kemiallinen)niin uskoisin sen nopsaan lähtevän laskuun - kannattaa testailla R-testillä välillä.

Toivon kuitenkin siulle parasta ja peukutan vielä!! d=)b:heart:
 
INIA No, voi hitto sentään! Lohtuhalaus sinulle. Olet ajatuksissa, ilmoita itsestäsi miten menee. Olen kans itse lukenu sitä Maailma Mustavalkoinen todella koskettava kirja, niin osuvia ajatuksia ja kuvat puhuvat puolestaan. Enkeleitä laitan sinun luo vierailemaan.
 
Mahdotontako Loistava päätös olla testaamatta ja etenkin tuo päätös olla ajattelematta ;). Kerro sit miten sujuu… :whistle:

Meillä on ainakin mur-murin (ja Ottiksen, mutta koska sen viime kierto oli outo ja sekoitti systeemit, niin nyt en tiedä mikä on hänen testusdiilinsä tilanne) kanssa diili, ettei testailla ennen ku vasta dpo/pp 14 vai miten se nyt meni. Joka tapauksessa mur-mur saa testata vasta 28.9. ja mä vasta jos verikoe on plussa 27.9. Tuutko mahdotontako mukaan tähän diiliin? Ai niin joo: mur-mur oli ovela ja lisäsi diiliin omalle kohdalleen sanan paitsi… :LOL:

Mulla on mur-mur sinusta sellainen kuva, että te asutte punaisessa puutalossa, jossa on piha, jossa on omenapuita. Sä olet värikäs ihminen ja pukeudut värikkäisiin vaatteisiin ja teillä ei ole kotona mitään ylisiistiä, vaan kotoisan rentoa, kodikasta. En yhtään tiedä miltä näytät, mutta tähän mielikuvaan sinusta kuuluu, että sä olet pikkuisen pyöreähkö ja sulla on lyhyehkö tukka, mahdollisesti tumma ja vähän taipuisa. Sä tykkäät kutoa ja istutella kukkia (mutta ei mitään semmoisia tikkusuoria rivejä, vaan sillai luonnollisen taiteellisesti), leipoa ja maalata tauluja tai semmoista, ja sä tykkäät käydä kirpputoreilla. Teillä on ruskea-musta-raidallinen kissa (jos ei ole, niin naapurilla on.). Sä olet iloinen ja sun nauru puhe ja kuuluu kauas. Sä tykkäät ihmisistä ja ihmiset sinusta. Semmoinen iloinen emo-henkilö. :)

Inialle edelleenkin paljon valoisaa voimaa :heart:.
 
Hystis ei siinä ollunna mitään oveluutta:saint:..
..mie vaan silloin ajattelin, että 28.9 olisi hyvä päivä testata, koska silloin viimeistään täti porhaltais..vaan nytpä ei tartte testailla olleskaan, kyllä se tuolloin 27.9 muistaa täti hupakko tulla..:mad:

:heart:Mutta..mukana tsemppaamassa olen ja kovaaaaaastiiiiii!!!!!!!:wave::heart:

Jaa, tuollainen mielikuvako siulle miusta tullut..;)
Voih, en asu punaisessa puutalossa - haluaisin kyllä kovasti!
Värikäs..no, aika värikäs - mutta ehkä enempi luonteeltani:D
Siistiä on, silloin kun mies siivoilee..:rolleyes:..mies meillä tässä hommassa "nohevampi"..mutta kyllä miekin tykkään, että paikat on suht koht järjestyksessä kummiskin, tulee levoton oloinen jos kovin sekaista..
Pa***sta EI saa kodissa olla!!(niitä villakoiria on kylässä kyllä vähän väliä..)
Olen sellainen 176cm, ISOtissinen topakka akka!!:LOL:
Juuuuh, pituus on tuo ja paino huitelee yli 100kg - en siis pieni&pyöreä kummiskaan..tukka aika lyhykäinen ja yleensä punertava( jos jaksanut olen värjätä )
En verhoidu runsaista muodoistani huolimati suuriin kolttuihin/telttoihin!:O

Tuossa Hystis menit mettään - EN to-del-la-kaan ole käsityöimmeisiä-Huih!!:eek:
Joskus muinoin kyllä esikolle neulonut/virkannutkin vaunupeittoa, lapasta, puseroa, villahousua jne..innostun yleensä nopsaan..vaan sitten innostus hiipuuuuuu:whistle:
..ja kukkasista pidän ja niitä laittelen tunnetilan mukaan - lähinnä ulos.=)

Leipoa tykkään kyllä, kunhan se inspiraatio ensin iskeepi - ei siis tuore pulla usein tuoksu meitin mökkeröisessä, mutta välillä innostun leivoskelemaan ja sitten taasen pidempi tauko.
Kirppiksillä käyn vain netin välityksellä - mutta aikas paljon!

Kisuja&koirasia ei enään ole - mies allerginen:(
..jos vain olisi nykyelämässä mahdollisuus, molemmaisia karvakorvia hankkisin kaveriksi!

Ääni&nauru kantava - en kuitenkaan ole sellainen "höröttäjä"..elehdin kyllä kovin käsilläni, maalailen ilmaan mielikuvasia..;)
Olen aika herkkähipiäinen, pitkävihainenhin tarpeen tullen, tempperamenttinen, hieman laiskan livakka,(mukavuudenhaluinen) syttyvä, innostuva, realisti - en kauhiasti haaveile(paitsi tämä vaavihaave)mielikuvitusta löytyypi paaaaljon, empaattinen, avulias, tunteikas(vaikka äkkiseltää ei uskois) hoivaviettiähin löytyy ja hyyyyyvin sosiaalinen immeinen olen, välistä vetäydyn omiin oloihini - en kuitenkaan pitkäksi aikaa, pidän yleensä immeisistä=)..tuossapa vähän miusta..

..ja kyllä sie Hystis jotain olit minuahin löytänyt:wave:..
 
Viimeksi muokattu:
Ihan vaan terveisiä lähetän tällekin puolelle vanhoille ystävilleni,
siis en tarkoita että te olette vanhoja, vaan ......nyt meni sanat sekaisin.....olette mielessäni ja oli kiva kirjoitella tällä palstalla ja sain paljon tukea täällä.
Vauvani tuli eilen 4 viikkoa, on kasvanut hyvin ja voi hyvin, ottaen huomioon että emme ole vielä ohittaneet edes laskettua päivää, 28.9.
Vanhuudesta puheen ollen tällä ikää osaa tosiaan nauttia vauvasta, olen jotenkin levollinen ja luottavainen, ja tuntuu turvalliselta, eikä ole kiire mihinkään, osaan nauttia tästä hetkestä joka on tässä enkä kaipaa töihin enkä mihinkään rientoihin....elämä on tässä nyt, kotona, imettäessaä ja vaippaa vaihtaessa ja se tuntuu hyvältä.
En ole kovin selvillä teidän vaiheistanne, koska en ehdi tätä niin usein lukea,
mutta mukavaa syksyä kaikille ja tsemppiä yritykseen ja hoitoihin, ja tavataan ensi vuonna tuolla äidit 40+ puolella, sitä toivottelen ja toivotaan että toiveet toteutuu=)
 
Heissan!Täällä onpi entinen Haave3 joka ompi nyt sitten Nuuttimus!En päässyt vanhoilla tunnuksilla sisään ja muutin sitten "itseni"!Eli Haave3 saisi poistaa ja tlalle Nuuttimus ja kp olisi laskujeni mukaan 24.Nyt oli sikäli kyllä ihmeellistä että aivan kuin olisi ollut ovis juuri nyt,limojen perusteella..mutta perästä kuuluu!
 
Ottis


Nimi (ikä )........... Kiertopv....Yrityskierto...Monesko haaveissa

Ottis (43)...................kp1/23-28........yk16..................1.
liiza (44).....................kp6/24-27........yk30.................4.
tirulii (42)...................kp11/30-34........yk2...................2.yht.
ulla4 (40)...................kp13/35-45........yk2...................4.
wiiwi67 (42)................kp16/25-32........yk26 (km3/10)....4.
Iida-Karoliina (45).........kp17/23-29........yk16..................5./1.yht.
mur-mur (45)...............kp17/25-28........yk17(km2/10)......3./2.yht.
Ämy (41)...................kp18/27-30........yk3....................4.
Ballerina Bolero (40)......kp18/25-28........yk33..................3.
Raputar (40)................kp19/27.............yk3...................2.
Hysteria (42)...............kp19/25-29.........yk6...................1.
Mahdotontako (45).......kp23/29.............yk3...................1.yht.
Tirlittan1968 (42).........kp24/28.............yk2...................2.
onlydream (37)............kp24/23-29.........yk?...................3.
haave2010(44)............kp25/29............yk4(km6/10)......4./1.yht.
Nuuttimus (41).............kp25/28-36.......y2v.................3.
Tilda69 (42)...............kp?/28..............yk1....................2.
taavi166 (39).............kp65/28-42.......yk16...................3.
nillanilla (42)...............kp?/28-33.........yk11..................1.



RKTT

mahdotontako (45).........dpo10
mur-mur (45).................dpo5
Hysteria (40)..................pp5


ovistestiplussapäivä = dpo-1
seuraava (eli oletettu ovispäivä, myös ilman testiä itse oletettu ovispäivä ) = dpo0
sitten dpo1, jne.
hoitopäivä = pp0; sitten pp1 jne.
 
Viimeksi muokattu:
Ottis
Vauvatoive10 Voi ku ihana kuulla pikkuisen syntyneen ja voivan hyvin. Paljon onnea :heart:! Olet todella kultanen ku tulit kertomaan uutisia tännekin.

ON Mulla olu tänä aamuna varsinainen ylläripylläri ku menin aamupisulle. Pöksyissä punaista ja kun pyyhin, oli täti selväsit tehnyt yllätyshyökkäyksen. Tuli siis viimein tämäkin kierto päähänsä =). Pituutta sillä oli mulle ennätykselliset 42 päivää. Taidan antaa tän alkaneen kierron mennä omia menojaan sotkematta kroppaani hormoneja ku näin reagoin.

Keikka heitetttiin ja ihan kivaa oli, meillä eilinen alkuilta meni molemmilla työn touhussa miehen veljen luona. Mies teki viimeisiä viritelmiä ja minä siivosin. Sitten saatiinkiin jo vieraita, saunottiin, otettiin kuppia ja pidettiin yksinkertaisesti hauskaa isommalla sakilla. Baarikierrokselle lähdettiin 2 aikaan yöllä ja 'kotiuduttiin' joskus aamusta. Rankkaa tällä iällä :ashamed:. Kun kotiin iltapäivästä viimein päästiin otettiin suosiolla parin tunnin tirsat ja nyt sitten vain rauhallisen koti-illan viettoon ja selvinpäin :).
 

Yhteistyössä