40+ SO WHAT (VOL.11)

• Viestiketjun aloittaja Ottis
  • Ensimmäinen viesti
Ottis
wiiiwi67 Mitäpä sulle kuuluu, kun mitään ei kuulu :)? Samoilla kp:illä nähtävästi mennään. Mua kiinnostaa, oletko jo oilin bongannut.

Haave2010 Entäs sulla, onko lupaavia oireita?

Haave3, Tilda69 ja Taavi166 Mitäpä kuuluu? Joko taavi166 olet saanut tädistä otteen? Eri sitkeä sissi olet, kun maltat odotella.

Onlydream Sinustakaan ei ole mitään pitkään aikaan kuulunut :(. Miten menee?

mur-mur Joko ovat lämmöt lähteneet nousuun?

Terri Mulla kesäkuun haamukierrossa alkoi tisukipu jo kp3. Kp4 asiasta systerille kerroin, kun olin hänen luonaan ja ekana hän epäili ett olisin raskaana. Itsekin silloin ajattelin, ett ei voi olla r-oire, mutt kyllä se tisukipu pysyi ihan sinne ekaan haamulaiseen asti ja häipyi vasta tädin tullessa. Uskomattomaltahan tuo tuntuu, mutt mä uskon edelleen, ett se sitä jotain oli.

Ottis
ON Kattelin just kalenterista, että jos tästä kierrosta ei sitä plussaa tule, ei varmaan ole syytä kovin kovin pulttia ottaa, sillä seuraavan oviksen pitäisi osua syyslomalle, ja silloin pupuilukin on meillä paljon helpompaa, kun miehen vie lomalle :). Laivan hytti on ainakin ihan varma nakki, joka pitää aina testata =).

Hei vaan kaikki! Tässä käyttelen työnantajan aikaa omiin yksityisiin tarkoitusperiin :saint: . Ketjuja täällä oon mielenkiinnolla seurannut siitä asti, kun haaveilu kolmannesta lapsesta alko. Ja tämä ketju on tuntunut kaikken "omimmalle" Jostain syystä en ole kuitenkaan aikasemmin uskaltautunut kirjottelemaan.. vaikka ujo on ihan väärä sana mun kohdalla.

Toukokuusta asti ollaan yritetty raskautua ja nyt näyttäs, että tää 5 kierto olis SE kierto. No tosin kaikkina muinakin kuukausina oon aina ollu IHAN VARMA, että raskaana ollaan ..aina tädin tuloon asti joka on viilettäny paikalle ihan ajallaan(melko tarkka 28 pv kierto).. ensin vähän tuhrua paperiin kahtena edellisenä päiväna ja sitte hanat auki. Pettymys sanoin kuvaamaton niinkus varmasti tiedätte.

No täti jätti viime sunnuntaina tulematta.. joskin aloin tietty jännäillä jo aiemmin kun luonnollisesti :LOL: testailin jo dpo 10 ja 12 ja kun clearbluen laitto osiin(!!) niin siellä semmonen varjo näky. Ja kaikki ne oireet eli kivut :tisut, kohdunseutu+ munikset, ihan lievä pahoinvointi ja mulla aina toi alavatsa on heti alkuraskaudesta alkanut pömpöttää niin, ettei housut mahdu kiinni.

Maanantaina testasin ja selkeä näkyvä plussa "apteekin omaan testiin". Vähän olin huolissani kun dpo 12 testi oli hailumpi kun dpo 10(justiin erotti) mutta tää viiminen plussa on kiva punertava ja näkyy ihan sen muovisen ikkunan läpi=)

Ei uskalla tästä vielä nauttia kun on ihan alkupäivät meneillään ja vessassa oon laukannu tarkastamassa, ettei vaan mitään väriä tule paperiin.. on alapää niin arka, ettei arvaa kohta enää edes pyyhkiä :LOL: 27.9. eka ultra jos kaikki menee niinkun pitää

Täällästä halusin teidän kanssa jakaa... sekavaa mutta niin on tyyppikin!

Viimeksi muokattu:
Ottis
Missä oot mur-mur? Ihanhan tässä huolestuu, kun ei tän päivän aikana ole sinusta vielä mitään kuulunut ;).

ON On se vain mielenkiintoista miten mieli ikäänkuin virittyy uuteen uskoon ja toivoon, kun on toiveita oviksesta. Voi kamala sitä päivää kun menopaussi iskee päälle ja pitäis pystyä kokonaan toivosta luopumaan. Muniksia nippailee lupaavasti ja sen verran puheliaalla ja hyvällä tuulella on tuo ukkokin, että jos vain saan itseni vireeseen, vois jotain tapahtuakin. Hän vain joutui melkein heti töistä tultuaan lähtemään takaisin ja just vasta tuli, joten joudun vähän tilaisuutta odottelemaan.

INIA, no voi jukra kuinka kävi. Saalis oli aika reippaanlainen mutta yksi vain jatkoi matkaa! Toivotaan että jakaantuu ja pääsette siirtoon. Voimia.

Hoidossa oleville, siirossa käyneille nyt onnea ja plussa tikkuun! Luomuilijoillekkin onnea!

Viikko sitten oli mun siirto eikä minkäänlaisia oireita ole. Lugesteroneja laitan aamulla 300 ja illalla 300. Nythän kiinittyminen on tapahtunut jos on tapahtunut...:confused:

Viikonloppuja :wave:

Rominas Tosi paljon onnea hyvistä ultrakuulumisista!

Inia Hei, pidän tosi tosi tosi tosi tosi paljon peukkuja, että pääsette huomenna alkionsiirtoon kaikesta huolimatta! Voin vain kuvitella, miten paljon sua turhauttaa, harmittaa, surettaa kun saaliiksi saaduista soluista ei hedelmöittynyt kuin pari solua.:hug: Koeta jaksaa!!!!

tetu68 Lämpöiset onnittelut pikku kyytiläisestä - Tarrasukkasia&vaaviliimaa paaaaaljooooon!!:wave::flower::heart:

Rominas aivan ihanaa, että pikkinen siellä vain kasvaa siun lämpimässä kohdussa - ONNEA!!!:wave::heart:

Inia voi mikä pettymys sinua kohdannut, olen pahoillani:hug:
..mutta sille yhdelle pienelle alulle toivon niiiiiin kovasti jaksuja siirtoon ja sitten kasvaa vaaviksi asti!!!:):heart:

Ottis Voi kun kiva, että siulla Ovista meinaa pukata - hyödynnäthän sen tarpeen tullen hyvin!!!:wave::heart:

nillanilla Plussatuuliaaaaaaa!!!!:heart:

).(..on ollut sellainen alavireinen olo tänään:(..luulenpa nyt käyneen kummiskin niin, että oli huti kierto tämä - ovista ei ollutkaan oikiasti, vaikka oireet muuta kertoi..
Lämmöt ovat niin alhaalla ja sahailevat kovasti, että se kyllä selvä merkki..harmittaa niin kovin..:'(..kiva olisi ollunna hieman pidempäänkin "piinailla"..nyt sekin jännäys jäi..tuntuu, ettei jaksaisi tätä taas..:ashamed:

Illan jatkoja kaikille ja niitä :heart:+++++++++ :heart:aaltoja!!!!

Viimeksi muokattu:
Inia :hug: Toivotaan oikein kovasti, että se yksi olisi kaikki mitä tarvitaan. Voisikohan olla että lääkitys on ollut vähän "off" kohdallasi kun noin paljon saatu kerättyä, ja sitten niiden laatu vastaavasti kärsinyt...? Meillä klinikalla sanoivat, etteivät toivo kuin noin viittä, max kymmentä munista keräyksessä saldoksi. Ajattelin jos tämä näkökulma toisi vähän lohtua, mahdolliselle seuraavalle kierrokselle.. Jos paremmalla lääkecoctaililla parempi lopputulos..

Rominakselle valtavasti onnea! Samoin kuin Tetu68:lle. :flower:

mur-mur Meinaatko että lämmöt olisivat niin selvä merkki asian tilasta..? Tässä kohtaa tieto taitaa sitä tuskaa lisätä, mutta toivotaan että olisi vaikka jotain taistelua flunssaa vastaan ja silti plussakierto. Peukut on pystyssä.

Olen järkkäämässä yksiä juhlia viikonlopulle ja olin kaverin luona juuri leipomassa bileitä varten. No siellä vessassa Luget ineen. Unohtuivat sitten sinne kaappiin. Perhana vieköön. Nyt saan ne huomenna aikaisintaan klo 9 ja laitan Luget aina klo 7 ja klo 19. Toivottavasti ei haittaa hirveesti toi parin tunnin viive.. :(

Raputar ei varmaan parin tunteroisen viive Lugejen laitossa haitanne mitään.=)

Kyllä miulle on tullut selvä nousu lämpöihin ja siitä olen oviksen olettanut olleen. Lämmöt pysyneet myöskin ylhäällä - toki päivällä&illasta eroja, ei mitään suurta kumminkaan..lämmöt olleet kuitenkin selvästi ylhäällä!

Nyt sellaista sahausta, joka monesti merkki ovuloimattomasta kierrosta..No, tämä on tätä ja olisikin aika huippua, jos joka kuukausi ovuloisin tällä ikää..mie vaan haaveilen..

Ottis
mur-mur Kiitos :flower:! Minä olin jo sinusta pikkusen huolissani ku ei mitään kuulunut. Niin tärkeä sinusta on tullut.

Mua henk.koht. helpotti tänään kovinkin, kun sain miehen viimein kuuntelemaan. Juttelin ihan tavalliseen sävyyn ja välillä vähän sarkastisestikin, mutt kuitenkin kyselin mm. tuosta TV-jutusta, ku sitä ei voi kattoa ku se on hänen ostama ja asentama ja silti hän voi asua ja elää talossa, joka on minun hankkima, ostama ja maksama, ett miten se niin menee. Kertoili tuohon montakin asiaa mitä on tähän taloon hankkinut, mutt se on sivuseikka. Kysyinpä sitten myös, että miksi hän olettaa, ett minä aina vain teen niitä kymmeniä pieniä palveluksia koskaan mitään itselleni saamatta, että onko se ihan reilua ja kuinka kauan hän olettaa minun sitä pelkästään hyvänhyvyyttäni tekevän. Mieshän meinasi alkaa raivota taas kun TV:stä tuli puhetta, mutta siitäpä pääsinkin sopivasti varsinaiseen asiaan eli siihen, että kasvettuani ns. juoppohullujen veljien keskellä koen, että mun ei tarvitse sitä enää omassa elämässäni kärsiä, vaan mulla on oikeus parempaan, ett sillä en edes tiedä voiko meidän suhde jatkua jos joudun aina viikonloppuisin pelätä mitä tapahtuu jos hän juo. Ja lopuksi sanoin, että jos joku minulta nyt kysyisi, että rakastanko häntä, en todellakaan osaisi vastata, koska en tiedä mitä tunnen ja se johtuu siitä, ett tää suhde on joutunut liian koville koetuksille viime aikoina. Mies oli rahapuolen selvitettyään hiljaa eikä sanonut enää sanaakaan. Ei kuitenkaan kiukutellutkaan. Mutt aionpa aamulla kysyä, ett pitääkö minun hänen mielestään kaiken tänä iltana kertomani jälkeen vielä lähteä hänen kanssaan jonnekin. Sitten kuullaan mitä hän on tuumannut.

Vauvajutusta en raaskinut alkaa enää tänä iltana hiillostaa, sillä tuntuu, ett annoin jo kovastikin ajattelemisen aiihetta. Oikeata munista nippailee kyllä jo niin kovasti, ett alkaa ihan pelottaa, ett menee sittenkin tämä ovis huti. Mutt toisaalta, jos menee, niin silloinhan käy vain niinkuin vielä viime viikolla ajattelin aivan saletisti käyvän. Kauniita unia, ihanaiset! t. ottis

Psst. Huomenna vielä aamusta päivitän, mutt jos miehen messiin lähden, palaan ruudulle vasta lauantaina aikaisintaan.

Ottis
Raputar En minäkään usko, ett parin tunnin viime vaikuttaa heikentävästi hoidon onnistumiseen.

Tuppaa nuo lämmöt olemaan sellainen juttu, ett nousevat oviksen jälkeen mullakin ja laskevat sitten ihan just ennen tädin tuloa. Mulla on usein myös ollut eräänlainen piikki lämmöissä alaspäin jotain dpo10-11 ja siitä on sitten noussut takas ylemmäs jos on ollut kiinnittymisyritystä. Clomifenin tuoteselosteessa sanotaan, että jos lämpö ei ole palautunut ennen ovulaatiota olevalle normaalille tasolle, pitää varmistaa ennen lääkityksen aloittamista, ettei ole raskaana . Inia tai joku muu täällä taisi tosin kertoilla oman lekurinsa sanoneen, ettei lämmöillä ole merkitystä, mutta mutta.. tiedä tuota, jokainen tuntee oman kroppansa parhaiten.

Minäpä yritän tästä yöpuulle painua :). Tai kattelen ensin netistä parin päivän Salatut Elämät ja käyn tuutilullaamaan sitten. Natinati :wave:!

Ottis
mur-mur Ihmehän se tietenkin olisi meillä kaikilla jos aina onnistuisi ovuloimaan, mutt kyllä se silti aina kirpaisee kun olettaa kaiken toivon olleen turhaa. Mutta, mitä muistan sun plussauskerroista ennen km:eek:a ja kemiallisen aikaan, niin molemmilla kierroilla olit ihan varma, ettei tärppiä ole tullut ja mitäpä sitten testit kertoilivatkaan. Ts. mulle on miltei +uutinen toi sun ei-tärppiä-tuntees kierron tässä vaiheessa. Saanhan vielä peukutella?

Ottis

Nimi (ikä )........... Kiertopv....Yrityskierto...Monesko haaveissa

liiza (44).....................kp5/24-27........yk30.................4.
tirulii (42)...................kp10/30-34........yk2...................2.yht.
ulla4 (40)...................kp12/35-45........yk2...................4.
Ottis (43)...................kp15/23-28.......yk15..................1.
wiiwi67 (42)................kp15/25-32........yk26 (km3/10)....4.
Inia (43).....................kp15/26-30........yk26.................1.
Iida-Karoliina (45).........kp16/23-29........yk16..................5./1.yht.
mur-mur (45)...............kp16/25-28........yk17(km2/10)......3./2.yht.
Ämy (41)...................kp17/27-30........yk3....................4.
Ballerina Bolero (40)......kp17/25-28........yk33..................3.
Raputar (40)................kp18/27.............yk3...................2.
Hysteria (42)...............kp18/25-29.........yk6...................1.
Mahdotontako (45).......kp22/29.............yk3...................1.yht.
Tirlittan1968 (42).........kp23/28.............yk2...................2.
onlydream (37)............kp23/23-29.........yk?...................3.
haave2010(44)............kp24/29............yk4(km6/10)......4./1.yht.
haave3 (41)...............kp51/28-36.......y2v...................3.
Tilda69 (42)...............kp?/28..............yk1....................2.
taavi166 (39).............kp64/28-42.......yk16...................3.
nillanilla (42)...............kp?/28-33.........yk11..................1.

RKTT

mahdotontako (45).........dpo9
mur-mur (45).................dpo4
Hysteria (40)..................pp4

ovistestiplussapäivä = dpo-1
seuraava (eli oletettu ovispäivä, myös ilman testiä itse oletettu ovispäivä ) = dpo0
sitten dpo1, jne.
hoitopäivä = pp0; sitten pp1 jne.

Huomenta!
Myötätuntoni Ottista kohtaan opn suuri, sillä ne tunteet joita miestäsi kohtaan tunnet ovat kovin samankaltaiset, kuin minun ex-miestäni kohtaan ennen eroa... Teinkin ns. surutyötä eron takia viimeiset pari vuotta ennen ratkaisevaa päätöstä. Tsemppiä ja voimia sinulle:heart:
Omaan tilanteeseeni ei kuulu mitään sen uudempia oireita. Rinnat ovat turpeessa, mutta usein muutenkin tähän aikaan kierrosta ovat. Viime viikonloppuna tosin saunassa käydessämme tuntui lämpö suorastaan polttelevan nänninpäitä... :O Olimme tyttäreni luona Kuopiossa´- emme siis omassa saunassa... Toivon sydämestäni kaikille plussatuulia ja hyvää viikonloppua...!!! :):heart:

Kiitos kaunis toivotuksista mutta tää on nyt taas niin tätä.. ei olis pitän iloita liian aikasin. Aamusta paperissa ruskeeta tuhrua ja tietäähän sen mitä se tarkottaa. Ei onnistu ei. Vaikka ei ole eka kerta kun tää käy niin ei siihen totu. Ja kaiken lisäksi pitää lohdutella miestä kun se on ihan maassa (ekaa yhteistä yritetään). Mullahan kaks jo on mutta sillä ei vielä ainuttakaan. Otan siitä sitten vielä itelle lisäpaineita.

Parempaa onnea KAIKILLE teille muille ihanaisille naisille!! Pakko jatkaa töitä, jos vähän jotain muuta ajateltavaa sais.

tetu68 mie vielä kovasti toivon, että olisi vain ihan harmitonta alkuraskauden tuhrua - jaksuja:hug::heart:

Omaa napasta..on kyllä niiiiiiin masis olo, ettei uskoiskaan:(..:ashamed:..vi**ttaa vaan odotella sitä tätiä kylään..voisi vaikka tulla heti!

Miulla on ollut nyt muuamana päivänä ongelmia mahan kanssa muutenhin..tai oikeammin ruokatorven - polttelee ja sattuu lapoihin asti seljän puolelle..stressistä taasen, näin oli muutama vuosi takaperin aiemminkin ja meni omine aikoineen ohitse..sattuu vaan niin saakutisti ja koko ajan ylävatta/pallea pinkeänä!:x

Litalginiä olen ottanut, mutta..
Olisiko kellään hyvää vinkkiä noista reseptivapaista lääkkehistä - mikä on ollut käytössä hyvä!!??

:wave:Toivottelen kaikille rentoista&lämpöistä viikonloppua!!:wave:

Ottikselle mukavaa&sopuisaa viikonloppua miehekkeesi kera!!:kiss:

..jospa pian niitä plussauutisia saisi täältä taas lukea - ihana olisi.:):heart:

Viimeksi muokattu:
Ikiemo :wave: mukavaa syksyn jatkoa sinulle sinne taustalle. On tärkeää ja mukavaa, että lääkärin kanssa on hyvä puheyhteys.

Inia voi ei!:headwall::(. Varmasti ottaa päähän tilanne. Miten sen yhden kävi?

Rominas
sykkeestä onnea :heart:

Tetu68 Onnea +! Toivottavasti ei olisi tätiä tuo tuhru vaan ihan harmitonta!!! Peukutan sille.

Mur-Mur se on tuo oman kropan tunteminen semmoista, että tuppaa jäämään tuo piinailu lyhyeksi. Toivottavasti tuo polte helpottaa, minulla ei ole antaa lääke vihjeitä sillä kokemuksia on enemmänkin suolisto oireista. Kysäseppäs farmaseutilta.

Ottis mukavaa matkaa

Ottis
mur-mur mua myös närästi eilen ihan mahoton. Mulle paras pika-apu on vaniljajogurtti. Matkalla ollaan paqr'aikaa ja kännyl naputtelen. O-testi oli ehkä hailumpi kuin eilen. Nyt vaan kuulosteltaua omaa kroppaa menikö oili jo vai onko vasta tulossa. Huomenna testaan taas jos kotiudutaan tai sit su. Oilia en ny sure vaan yritän nauttia elostani.

Yhteistyössä