Ottis Nii se on ylämäkialamäkiylämäki-meininkiä ja ottaa aikansa ennen kuin edes ite tietää mitä tuntee ja tunteeko mitään ja mikä tunne johtuu mistäkin. Hei, MÄ tiedän ! Sisua sulle ja hedelmällisiä ajatuksia :heart:
Inia Miten meni punktio? :wave:
Mahdotontako Koita pysyä nahoissas
Muista että vielä on aika aikainen päivä :flower:
Liiza Voi halavattu sitä Esterin peffaa, kun tollai vuotaa:stick:! Koita kestää ja sit täysillä taas tuulta päin :flower: !
Haave2010 Säkin olet siis rkkt. Jospa ne oireet oiski
ja silmäthän tunnetusti kertoo enemmän kuin tuhat sanaa..
Mur-mur Sä oot niin ihana noine lämpöines :heart: Sitä se voi HYVINKIN olla!
Lumeton KAIKKI peukalot (20kpl) on pystyssä sun puolesta. Ja aivan ihana tarina!!! Ton kun olisin voinut kertoa sille mun solubiologille, joka hyvin jyrkkänä puhui vain yhden alkion siirtämisen puolesta vedoten kaksoisraskausriskiin! (Mua sit ottaa vieläkin nuppiin sen asenne (se puhui siitä kaksoisraskauden riskistä koko ajan ja mun teki mieli sanoa etteihän se mikään sairaus ole, prle!!!! Sori tää purkaus :ashamed
Uskon, että sua
lumeton jännittää, mutta kaikki menee varmasti hyvin ja sun
sissialkiot on sulaneet hyvin ja kaikki menee hyvin :heart:.
Ottis Kirjoitit Pääasiassa omaa toivettanihan minä kuitenkin pyrin toteuttamaan. Tämänikäisenä lapsettomana naisena se on enemmän kuin ymmärrettävää, koska ei sitä välttämättä enää ehtisi isäehdokasta hankkia. Sitä paitsi, omaa toivettammehan me KAIKKI maailman ihmiset pyritään toteuttamaan. Jos joku muuta väittää, mä väitän takaisin.
Ai sä
Raputar oot aloittanut piinaamisen jo oikein kunnolla, hihhii
. Toivottavasti hikoilut ja kuumotukset on The Oireita :heart: Nyt on hedelmöitetty alkio sisuksissa, se tiedetään ja parasta toivotaan!
Mulla Luget aiheuttaa järkyttävää turvotusta, ilmavaivoja, ummetusta, tissien pinkeytymistä ja äärimmäisen tukalaa oloa tän ilmapallomahan kanssa ja siksi mua v*****aa suurimman osan aikaa! Päivässä on vaan yhteensä pari tuntia siedettävää oloa, ja suurin osa tuosta siedettävästä ajasta on yöllä silloin jos saan unta. Mä päätin, että mun kaikki oireet mitä ikinä tän kahden viikon aikana tuleekin, johtuu näistä perhanan Lugeista ja päätin myös etten tee pissatestiä ennen kuin verikoe näyttää plussan. Ja uskon, että ei näytä (pessimisti ei pety). Näillä päätöksillä yritän vähentää piinaa.
Hieno juttu,
Ballerina Bolero. Toki on iso pettymys kun käteen jää lopulta paljon vähemmän kuin mitä aluksi on. Loistavaa kuitenkin, että saitte pakkaseenkin! Meil oli kans ICSI, ku mun munat oli vähä huonoja (oon jostain lukenut, että ICSI tehtäis yleensä jos siittiöissä on jotain häikkää..).
Mäkin oon mietiskelly tota kiinnittymishommaa. Kuinkahan kauan hedelmöittynyt alkio miettii ja pyörii siellä kohdusssa ennen kuin alkaa kaivautua kiinni kohdunseinään? Mä koitin ettiä tietoa kiinnittymisestä ja oireista ja tuntemuksista.
Tietääkös joku, kuinka kauan se kiinnittymistapahtuma kestää? Paljon löytyy keskustelua siitä, milloin se kiinnittyminen tapahtuu jos tapahtuu (about 3-10päivää oviksesta..?). Mua kiinnostais tietää
millainen mahtaa olla se kiinnittymisprosessi?
Samoin on paljon keskustelua niistä kiinnittymis-repäisykivuista. Siitä mulle tuli mieleen, että se alkio ensin pyörii siellä kohdussa sen 3 -10 päivää etsien sopivaa paikkaa, ja sit se yhdellä rykäisyllä tarraa pitkillä koukkukynsillään seinämään kiinni