Mur-mur Ai, etten ihan oikeaan osunut, no höh. Mut en mä kyllä sua telttoihin ja kaapuihin kuvitellutkaan! Isot tissit esille tyylikkäällä tavalla
. Mut kiva kun edes jossain kohtaa oikeaan osuin. Mulla vaan on muodostunut joistakin teistä aika selkeäkin mielikuva. Niin kuin äänestä joskus kuulee (luulee?) minkä näköinen ja oloinen joku on.
Vauvatoive10 :flower:
Nuuttimukselle ovisonnea :flower:
Ottis Oot siis liian kiltti :saint: tai äkäinen :kieh:
. Enpä olis uskonut, että onnittelen tällä palstalla ketään tädin tulosta, mutta onneks se akka tuli, niin pääset takas normaalikiertoon. Tästä se Ottis taas lähtee! Ja miehesikin on nähtävästi käynyt keskustelua jos ei sun, nin ainakin ittensä kanssa. Hyvä homma toi auton avainten luovuttaminen, edistystä
!
Terri dpo 6 ja haalea viiva
hmm. Peukutan peukutan kaikilla sormilla peukutan
, Kuten
tiruliille myös
ON Joo, mun mies läks ja sen aikaa kun ajelin lentokentältä kotiin, hetken aikaa tuntui pala kurkussa. Mutta oon kyllä ollu tyytyväinen saadessani olla nyt toistaiseksi itsekseni ällö-minäni kanssa (turvonneena, ummetuksesta ja järkyttävän ilmavaivaisena, passiivisena, flegmaattisena, alakuloisena, pessimistisenä, väsyneenä, kyllästyneenä, rumana ja lihavana). Tällainen olo nykyään on.
Muuta tekemistä en saa aikaiseksi kuin syöminen ja
lisäturpoaminen. Ja ennen kuin kukaan ehtii sanoa mitään, niin nää EI oo mitään
r-oireita, vaan liiasta syömisestä (suolakurkkuja, leipää, keksiä jne. En mä nälkääni syö, vaan ajankuluks) ja ehkä myös Lugestroneista.
Nyt meinaa hermot pettää enkä millään jaksa käsittää että edessä on vielä yhdeksän päivää, ellei tätyli tuu ja varmaan tulee. Jaa, mutta mistä tiedän millon tulee kun Luget kuulemma voi aikaistaa tai myöhentää. Niin että jos ja kun se negatäti sieltä tulee, niin seuraavassa kierrossa en hormoneja ota. (Lääkäri sanoikin, ettei tee ivf/icsejä peräkkäisiin kiertoihin, joten ei ole pelkoakaan.) Ihan ku ei omissa hormoneissani olis tarpeeksi kestämistä.. Hormonitauko tulee tarpeeseen. Anteeks tää valitus
Dpo5 eikä mitään
r-oireita.