40+ SO WHAT (VOL.11)

  • Viestiketjun aloittaja Ottis
  • Ensimmäinen viesti
Ottis
Inia Voi kamala kuinka surullista, ettei se yksikään alkio sitten jakautunut kunnolla :hug:. Tuo on kyllä varmasti kamalampaa kuin nega testissä :'(. Voimia sinulle ja hyvää jatkoa! Toivottavasti saat joku päivä tulla kertomaan plussauutisia :heart:.

Mies ei todellakaan ole mestari puhumaan, mutt eilen ennenkuin suostuin reissuun lähtemään jostain asiasta puhuttaessa kysyin, että enkö ole välillä vähän liiankin kiltti, johon hän, että niin olen, mutt silloin kuulema en ku olen äkäinen. No joo :), mutta illalla sitten kun otti kuppia, toi mulle autonavaimet ja se ele kertoi sillä hetkellä enemmän kuin tuhat sanaa. Muisti parin vkon takaisen temppunsa ja saarnani.

mahdotontako Tsemppiä piinailun loppumetreille :heart:! Plussapuhureita!!
 
Ottis
Hystis Kiva kun olet minuakin muistanut. Reissu meni oikeastaan paremmin kuin osasin odottaakaan. Ei ensimmäistäkään vääntöä yhdestäkään asiasta ja mies kohteli minua kuin rinsessaa vaikkei itse rinssi olekaan :). Miten muuten sen sun sulhon laita on, on sulla jo kova ikävä iskenyt vai nautiskeletko vielä täysin siemauksin, kun saat olla yksin, etkä tukahdu rakkauteen??
 
Inian kokemus laittaa kyllä sanattomaksi. Se on niin epäoikeudenmukaista, kun laittaa itsensä täysillä likoon ja tulos on pyöreä nolla. Jaksamisia voin vain toivotella.

ON: Niin kuin hulluna muutaman kerran aiemminkin, testailin kauanko Ovitrelle-piikki näkyy r-testissä. David-raskaustestiin sain vielä hailun viivan neljä päivää piikityksestä eli dpo3. Eilen oli posti kiikuttanut tilaamani First Signal -kasettitestit (herkkä) ja Apteekin omat. Hulluuttani testastin tänään päivävirtsasta (olin ollut virtsaamatta 5 h) First Signalilla ja ihan selkeä haamu/viiva tuli. No nyt on vasta dpo6, joten raskaus ei varmaankaan vielä voisi mitenkään näkyä. Mutta kyllähän se ravisteli, kun viiva alkoi piirtymään. Mitään syytä ei ole nyt testata aikaisin, kun kortisonejakin aloin jo ovisesta syömään. Luomukierrossahan mulla on ohje alkaa syömään kortisoneja, jos r-testi on plussalla.

Vauvatoive, ihanaa että olosi on tyyni ja rauhallinen. Niin sen pitää ollakin. Itsekin ihmettelin sitä hyvää oloa, jonka vauvan hoito sai aikaan. Olin kuvitellut, etten osaa olla kotona pitkä työuran jälkeen, mutta vauva-aikahan meni kuin siivillä, enkä kovasti kaivannu aktiviteetteja. Vauvajumpassa tosin kävin aika pian synnytyksen jälkeen. Muskariin lähdettiin 8 kk:n iässä.

Ottiksella näkyi olevan kiva sukulaisvierailu. Niin ja sinä tunnet omasi ja tiedät, milloin haluaa sovitella ja millaisin elkein.

Leppoisaa ja rauhaisaa lauantaita kaikille!
 
Ottis unohditko päivittää listan?..en tahdo hoputtaa millään muotoa=) Ihana kun jaksat päivitellä - Kiitos siitä:flower:
..ihmettelin vain kiertopäivääni kun se on tänään 17..

Onpa mukava, että se täti VIHDOIN tuli kunnolla!!:)

tetu68 kuinka voit?..onko vuoto vähentynyt..toivottavasti näin olisi:heart:

Terri Voi että, toivon kovasti haamulaisen siitä vahvistuvan - Plussatuulia!!!:wave::heart:


..miulle iski huono oloinen illasta ja kolotteelepi koko kroppaa..taitaa olla tauti tulossa:x..
 
Viimeksi muokattu:
Ottis
mur-mur Tauti hus hiiteen sun luotas :stick:!

Kyllähän tädin tuli viimein kieltämättä helppas ku ihan olen ollut hukassa kroppani kanssa, että mitä se meinaa. Satavarma ei ole voinut olla siitäkään etteikö raskaana olisi ja siltikään siihen ei ole uskonut pätkääkään, mutt nytpä tiedän mikä on homman nimi. Etiäpäin, sano mummo lumessa =).
 
Ottis vielä.. miulla on nyt dpo5..muistelisin, että Hysteria myöskin samoissa..ja Mahdotonta(kolla) tänään dpo10, eilen näytti olevan dpo9..
Hystiksen Kp tänään 19 ja Mahdotonta(kon) 23..

Jos se tuo päivitys ei jostain syystä ole onnistunut:confused:
..tämä uusi sydeemi tökkii ainahin miulla ja kovin!!!:kieh:

Kiva kun siulla oli eilen mukava ilta, miehesi ja kavereiden kera - sellainen sopuisa!:)(tuota miestäsi siis tarkoitan)
 
Viimeksi muokattu:
Kattelin vielä listaa..liizan ja tiruliinkin Kp:t on samoissa tänään, kuin eilen..
..tarkista sie vielä, en aina aivan luota omiin silmiini;)..

..Ja kerkeää sen päivityksen tehdä vaikka huomennahin, rentodu sie vain launtai iltaa viettämään!!:heart:
 
Viimeksi muokattu:
heippasta emännät!
Tulin juurikin kurkkaan listaa ja huomasin myös että kp;ni on päivän liian vähän,eli kp11 olis tänään.Noo..se ei oo mulle niin päivän päälle.
Ai mur-mur olikin huomannut jo tarkkanäköisenä :D
Limis oli eilen kp 10->8mm joten samalla satsilla mennään etiäpäin.
Nyt saunaan!
 
Ottis
Mur-mur Ihan takuulla muistan noi luvut muuttaneeni, mutt on vissiin käynyt niin, että olen esikatsellut muutokset, napannut sit ruudun kiinni ja unohtanut tallentaa muutokset. Muuta vaihtoehtoa ei ole.
 
Mur-mur Ai, etten ihan oikeaan osunut, no höh. Mut en mä kyllä sua telttoihin ja kaapuihin kuvitellutkaan! Isot tissit esille tyylikkäällä tavalla ;). Mut kiva kun edes jossain kohtaa oikeaan osuin. Mulla vaan on muodostunut joistakin teistä aika selkeäkin mielikuva. Niin kuin äänestä joskus kuulee (luulee?) minkä näköinen ja –oloinen joku on.

Vauvatoive10 :flower:

Nuuttimukselle ovisonnea :flower:

Ottis Oot siis liian kiltti :saint: tai äkäinen :kieh::LOL:. Enpä olis uskonut, että onnittelen tällä palstalla ketään tädin tulosta, mutta onneks se akka tuli, niin pääset takas normaalikiertoon. Tästä se Ottis taas lähtee! Ja miehesikin on nähtävästi käynyt keskustelua – jos ei sun, nin ainakin ittensä kanssa. Hyvä homma toi auton avainten luovuttaminen, edistystä :D!

Terri dpo 6 ja haalea viiva… hmm. Peukutan peukutan kaikilla sormilla peukutan :), Kuten tiruliille myös :)

ON Joo, mun mies läks ja sen aikaa kun ajelin lentokentältä kotiin, hetken aikaa tuntui pala kurkussa. Mutta oon kyllä ollu tyytyväinen saadessani olla nyt toistaiseksi itsekseni ällö-minäni kanssa (turvonneena, ummetuksesta ja järkyttävän ilmavaivaisena, passiivisena, flegmaattisena, alakuloisena, pessimistisenä, väsyneenä, kyllästyneenä, rumana ja lihavana). Tällainen olo nykyään on.

Muuta tekemistä en saa aikaiseksi kuin syöminen ja lisäturpoaminen. Ja ennen kuin kukaan ehtii sanoa mitään, niin nää EI oo mitään r-oireita, vaan liiasta syömisestä (suolakurkkuja, leipää, keksiä jne. En mä nälkääni syö, vaan ajankuluks) ja ehkä myös Lugestroneista.

Nyt meinaa hermot pettää enkä millään jaksa käsittää että edessä on vielä yhdeksän päivää, ellei tätyli tuu ja varmaan tulee. Jaa, mutta mistä tiedän millon tulee kun Luget kuulemma voi aikaistaa tai myöhentää. Niin että jos ja kun se negatäti sieltä tulee, niin seuraavassa kierrossa en hormoneja ota. (Lääkäri sanoikin, ettei tee ivf/icsejä peräkkäisiin kiertoihin, joten ei ole pelkoakaan.) Ihan ku ei omissa hormoneissani olis tarpeeksi kestämistä.. Hormonitauko tulee tarpeeseen. Anteeks tää valitus :( Dpo5 eikä mitään r-oireita.
 
Viimeksi muokattu:
Ottis
Hysteria Hyvin niitä oireita ehtii vielä alkaa tulla. Samoin tuumasin minä tän kierron suhteen noiden hormonien kanssa, että kiitos ei. Elämä sekaisin jo ennestään ja sit hormoneja päälle niin hyvä näemmä tulee. Toisaalta (jos lasta ei yritettäs) mua ei haittais vaikk kierto näin pitkissä kantimissa olisikin. Mutta.. älä sinä vielä toivosta luovu, kaikki on mahdollista :hug:.

Meillä meni ukko nukkumaan klo 21:20 ja sen jälkeen olen kupeksinut hämärässä vintissä yksikseni ja töllötellyt mitä olenkaan sattunut katsomosta löytämään. Tylsää!! Boringgggg!!
 
Heippaus kaikille!!

Terrille: Onnittelut haamulaisesta ja kovasti sille vahvistumista toivon!!

Ottis: Kiva, että oli mukavaa viettää aikaa sukulaisissa! Ja nyt alkanut uusi kiertokin, Onnea siihen paljon!!

Mur-Mur: kiitos päivittelyavuistasi!;=)

Hysteria: Olen osannut olla aika hyvin ajattelematta, lauantai meni kokonaan ajattelematta, jospa tänään ajattelen:D

Testauskyselyysi: En osaa sanoa ,milloin uskaltaisin testata, sitten kun menkat olisivat ihan varmasti myöhässä, eli varmaan menisi suunnilleen samaan, milloin sinäkin ja mur-mur ajattelitte;=))

Vauvatoive: Onnittelut pikkupojan syntymästä, olen kyllä vakoillutkin teitä 40+ odottajien puolella;=)

Nuuttimus: Onnittelut sinullekkin loppukiertoon, samoin kuin Onlydreamille ja Tirlittanille ja kaikille hoidoissa oleville, sekä Terrille, siis ihan j:heart:!

Eli tänään saan ajatella ja kertoa oireitani;=)
Rinnat tosi kipeät sisältä päin ja turvonneet, hetkittäin huonoa oloa edelleen, kohdun nippailuja edelleen.Ja väsymystä, olen ollut niin väsynyt nukuinkin päikkärit aika myöhään, joten siksi jaksan valvoa;=)Niin ja itkuherkkyyttä, itkeä pillitin tänään illalla ihan kauheasti syyttä suotta, mies kyllä pikkasen ihmetteli, mikä minulla on!:D

Mukavaa alkavaa sunnuntaita kaikille!



mahdotontako:heart:



Ps Hysteria: Minullakin oireet alkoivat vasta dpo 7, eli älä ole huolissasi!!:)
 
Viimeksi muokattu:
Mahdotontako Missä se on/off nappi sijaitsee? Päässä? Varpaissa? Missä missä :whistle:? Mäkin haluan lakata ajattelemasta:O! Millaiset r-oireet sulla alkoi silloin dpo7 :)? Ai sä meinaat odotella tätiä ihan monta PÄIVÄÄ ennen ku testaat? Hiisi vie :)! Miten sä kuvittelet että ME maltetaan oottaa jos vaikka sä jaksaisitkin :LOL:. Plussa sulle tulee, se on nyt sovittu :heart:.
 
Raputar ja Ballerina Bolero, Huhuu! Miten sujuu? Onks oireita?

Kysymys Lugeista: Mun annos on 3 tabua aamulla ja 3 illalla. Jos täti ei ole tullut testaupäivään (ma 27.9.) mennessä, niin pitääkö niitä Lugeja laittaa silti vielä tiistaina 28.9.? Eli siis käyttää ne kaikki kolme pakettia (yht. 15päivää). Tästä en saanut lääkäriltä mitään ohjetta. Antoi reseptin ja käski testata ma 28.9. ja soittaa sitten tulos enivei (ovat kuulemma kiinnostuneita). Olipa sekavasti esitetty kysymys :ashamed:
 
Viimeksi muokattu:
Hysteria: Sovitaan, että se nappi sijaitsee vaikka oikeassa korvalehdessä, sitä kun painaa, niin ajatus lakkaa!:LOL:

Dpo : 7 Kovat vatsakivut lähinnä oikealla munasarjoissa tai oikealla kohdussa, vaikea sanoa , missä kohtaa, mutta koko pvn veteli ja vihloi;=) sama jatkui vielä dpo 8 runsaasti ja sen jälkeen aina silloin tällöin ja niin nyt siis palelu myös varsinkin iltaisin ja lämmöt koko ajan yli 37 ja en ole enää sairaana, joten vaan muuten kuumana;=))

Kiitos Plussatoivotuksista, sitä samaa toivon sinullekkin!!:)

Nyt pakko mennä nukkumaan, jäädyn nimittäin;=))
 
Mahdotontako Mä oon palellut ihan mahdottomasti siirtopäivästä (ma 13.9.) asti. Tänään tajusin laittaa keväästä asti olleen ikkunan kiinni... ja johan lämpeni kämppä ja tää bimbo. Mulla on aina niin, että kaikki vähänkään r-oireita muistuttavat oireet voin selittää hyvin arkipäiväisesti. Onneks sun oireet on niitä ittiänsä, koska Mahdottoman(ko) plussahakemus on päässyt jo esikarsinnasta läpi :)!
 
Inia voi itku :'( miten kävi! Suuret lohdutukset sinulle ja voimia kestää iso pettymys. Tuntuu todella kurjalta, että edes hoidossa ei pääse yrittämään raskautta ja kirpaisee se rahanmenetyskin. Mieti rauhassa jatkoa, uskon että pääset vielä jollain hoidolla (ivf omilla tai lahjasolulla) yrittämään ja tiedä vaikka sitten -vihdoinkin- tämä kaikki palkitaan onnistumisella! :hug:
 
Ottis


Nimi (ikä )........... Kiertopv....Yrityskierto...Monesko haaveissa

Ottis (43)...................kp2/23-28........yk15..................1.
liiza (44).....................kp7/24-27........yk30.................4.
tirulii (42)...................kp12/30-34........yk2...................2.yht.
ulla4 (40)...................kp14/35-45........yk2...................4.
wiiwi67 (42)................kp17/25-32........yk26 (km3/10)....4.
Iida-Karoliina (45).........kp18/23-29........yk16..................5./1.yht.
mur-mur (45)...............kp18/25-28........yk17(km2/10)......3./2.yht.
Ämy (41)...................kp19/27-30........yk3....................4.
Ballerina Bolero (40)......kp19/25-28........yk33..................3.
Raputar (40)................kp20/27.............yk3...................2.
Hysteria (42)...............kp20/25-29.........yk6...................1.
Mahdotontako (45).......kp24/29.............yk3...................1.yht.
Tirlittan1968 (42).........kp25/28.............yk2...................2.
onlydream (37)............kp25/23-29.........yk?...................3.
haave2010(44)............kp26/29............yk4(km6/10)......4./1.yht.
Nuuttimus (41).............kp26/28-36.......y2v.................3.
Tilda69 (42)...............kp?/28..............yk1....................2.
taavi166 (39).............kp66/28-42.......yk16...................3.
nillanilla (42)...............kp?/28-33.........yk11..................1.



RKTT

mahdotontako (45).........dpo11
mur-mur (45).................dpo6
Hysteria (42)..................pp6


ovistestiplussapäivä = dpo-1
seuraava (eli oletettu ovispäivä, myös ilman testiä itse oletettu ovispäivä ) = dpo0
sitten dpo1, jne.
hoitopäivä = pp0; sitten pp1 jne.
 
Viimeksi muokattu:
Ottis
Mahdotontako Hyvältä kuulostaa sun oireyhtymäsi =). Paljon onnea :heart:! Kiitos onnentoivotuksista tähän kiertoon. Sitä tarvitaan. Helpottavaa kieltämättä kun täti viimein tuli ja runsaana tulikin.

Hysteria Oletko lämpöjä mittaillut? Mua usein viluttaa oviksen jälkeen ja eikö se ole vähän samoin siirron jälkeen, ett silloin lämmöt nousee sen muutaman pikkupykälän ja sen tuntee vilunväristyksinä.
 
Ottis Kiitos päivityksestä :flower:. Mun kohdalla rkkt näyttää hyvältä, koska oon nuortunut kaks vuotta, ihanaa :).

Yhdessä kierrossa mittailin lämpöjä, mutten tullut hullua hurskaammaks, menin vaan sekaisin. Mulle noi lämmöt on yhtä mysteeri kuin kohdunnapukan tunnusteleminen.. Mä en kertakaikkiaan tiedä missä se hemmetin napukka on! Oon koittanu löytää netistä jotain anatomiakuvaa, ja yhden löysinkin, jossa se napukka oli piirretty sinne ylös. Mutta mitään kuvaa, missä olis piirrettynä missä kaikissa paikoissa se napukka voi olla, en oo löytäny. Iltaisin oon tuntevinani kovan napukan ihan matalalla ja etuseinämällä (siis mahan puolella), mutta aamuisin se on kadonnut. Mä en yksinkertaisesti tajua lämmöistä enkä napukoista yhtään mitään :(. Mutta ehkä se on vaan hyvä, menisin muuten entistä enemmän sekaisin.
 
Viimeksi muokattu:
Ottis en mie halua "kyylätä" millään tavalla tuota listan päivitystä..sattui vain silmääni, ettei täsmää Kp:t ja halusin siitä siulle mainita.:)

Hystis kylläpä kerkeää siullehin niitä oirehia vielä tulemaan, äläpä huoli!!
..vaikka niinhän sitä sanotaan, "ettei pessimisti pety"..vaan nyt..HIRRRRRMUSTI SINNUU TÄÄLTÄ TSEMPPAAN!!!!!!!!
..ja kaikkia teitä muitahin ihanaisia!!!!!!:wave::heart:

HEI!!..ja se kohdunnapukka/nipukka on JUURIKIN sellainen, että elelee omaa elämäänsä - aamulla korkeammalla(ja oviksen aikaan)illasta sitten paremmin tavoiteltavissa!
Kyllä sie sen olet varmasti löytänyt!!;)
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä