Kiitos mur-mur ymmärtämisestä ja plussatuulista. Samaa siulle:heart:.
Kyllä mäkin passautan, kaikkihan sitä tekee, mutta passauttamisessa saa sentään ite pyytää.
Mutta kun toinen ajattelee ja tekee asioita itsen puolesta, en saa koskaan ees tilaisuutta pyytää. Kun toinen tuntuu keskittyvän vain mun hyvinvointiin ja siihen että mulla olis kaikki täydellisesti (tätä sanaa käyttäen), tuntuu nojaavan onnellisuutensa mun rakastamiseen ja palvomiseen ja hyvinvointiin, niin eihän siinä ole tilaa ollenkaan mun tykkäämiselle häntä kohtaan.
Koska kaikki aika menee siihen, että hän haluaa tehdä mun elämän täydelliseksi (
helvetiksi). Minä se tässä kaamee oon:ashamed:! Yhden kerran (siis todellakin vain yhden kerran) hän on pyytänyt multa mitään palvelusta: Kerran se oli tulossa suihkusta ja sen pyyhe oli jäänyt toiseen huoneeseen. Hän pyysi, jos voisin tuoda pyyhkeen hänelle, ettei hän kastele kämppää märillä jaloillaan. Minä ilahduin ihan hirveästi, että hän pyysi minulta palvelusta (jippii) ja iloisesti hain pyyhkeen. Kerroinkin hälle kuinka kivalta tuntui, kun hän pyysi multa jotain.
Musta on normaalia ja mukavaa jos pyytelee toiselta asioita. Siis molemmat toisiltaan. Siinä tuntee ittensä tarpeelliseks. Mun mies ei ikinä (lukuun ottamatta tätä yhtä juttua) pyydä mitään, mutta sen sijaan hän on ite aina käsi lipassa heti jos vain näytänkin siltä että haluaisin/tarttisin jotain. Välillä mä oon oikein kokeillu sen rajoja; Voisitko
? Luuletko, että viittisit
?, Onks sulla nälkä? Mulla vähän olis
?, Tääl on kylmä
?, Olispa kiva nähdä Niagaran putoukset
maksaakohan liput paljon...?, Katsotko sä tota ohjelmaa? Toiselta puolelta tulis...? Siis ihan ystävällisesti puhun hänelle. Ja kuulkaa, en edes liioittele, kun sanon, että jos näen kaupassa puseron ja sanon että onpa kiva, niin seuraavaks mun pitää vastata kysymykseen haluanko sen.. Ei kiitos, en halua. Jos haluan, ostan sen itse. Siks en enää oo koskaa sanonut mistään vaatteesta/tavarasta että on kiva. Tän jälkeen alkoi kumminkin kaupoissa ja joka paikassa tulla kysymyksiä: Tykkäätkö tästä? Enkä mä tienny mitä siihen olis voinut sanoa, kun en tiennut mitä se sillä kysymyksellään ajaa takaa. Huoh!
Ongelmansa kullakin.. Mä oon kamala:headwall:!!:O