40+ SO WHAT (VOL.11)

  • Viestiketjun aloittaja Ottis
  • Ensimmäinen viesti
Moi Raputar Älä ny käsitä väärin, kun sanon, että onneks sun testis oli nega. Nimittäin; jos se olis ollu haamu tai jopa plussa, sun uus työpäiväsi olis luultavasti mennyt päin seiniä, koska et olis tienny onks se Pregnyl-plussa vai r-plussa. Niin, ett nega oli nyt hyvä juttu. kyllä SE OIKEA plussa sulle sieltä vielä pärähtää, maltat vaan oottaa :)! (Joo, helppo sanoa..).
Mukavaa ja negasta huolimatta positiivisen järjestelmällistä ja energistä uuden uutukaista työpäivää:flower:.
 
Ottis :flower: sulle taas päivityksestä. Näyttäis olevan sama efekti, kuin jos on päättänyt mennä vaikka karkkilakkoon, saman tien alkaa tehdä mieli karkkia koko ajan, enemmän kuin ennen lakkoakaan. Ihminen tuppaa haluamaan enemmän just sitä mitä ei sais haluta. Uniseksi eli seksiuni tekee hybää enivei. Harmillinen juttu muuten, että siltä sun vakipanolta oli ne piuhat poikki… Ootkos koskaan leikkinyt ajatukselle, että millaista elämäs olis nyt, jos olisit tullu raskaaks sille panolle. Olisitko sä nyt onnellinen vai onneton, yksinhuoltaja vai parisuhteessa sen vakipanon kanssa? Joskus mä mietin näitä jos-kysymyksiä. Ihan turhaahan se on, mutta toisaalta sitä kautta näkee nykyistä tilannetta toiselta kantilta.

Seksiunet on ihania, etenkin jos seksi on toooodella hyvää, niin kuin sulla oli. Pettäminen, kuten KAIKKI asiat, on monitahoinen juttu, ei yksiselitteinen väärin/oikein asia ollenkaan. Mutta, seksi on hyväksi :p!
 
Mahdotontako Kiitos toivotuksista :). Sun dpo16 on perjantaina ja silloin pidetään ovet ja ikkunat kiinni ettei se täti löydä sun luokse! On tää piinaaminen kyllä yhtä piinaa. Sitä on piinassa omien piinapäiviensä kanssa ja lisäksi vielä teidän kaikkien muidenkin. Jännitys ei elämästä näytä loppuvan. Eilen mä jännitin niiden Dance-ohjelman kilpailijoiden puolesta, että itkin niiden kanssa kotisohvalla. Elämä on yks hiton pitkä jännitysnäytelmä! :kieh::O:eek:
 
Viimeksi muokattu:
Tervehdys kaikille :wave:

Olen yrittänyt pitää matalaa profiilia tämän kuumeiluni kanssa no kyllähän se tädin käynnin jälkeen onnistuu hetken mutta nyt jo taas oilia oottelen tikkujakin lisää tilailin. Täällä on tapahtunut yhtä ja toista kaikkia muistan lämpimin ajatuksin ihanaa että täällä olette täällä kuumeilemassa, en uskalla heittäytyä täysillä tähän kuumeiluun koska minulla se vain lisää stressiä ja siitä ei hyvä seuraa. Yritänkin vain keskittyä ihan muihin juttuihin, uranvaihtoakin tässä suunnittelen:D Ehken kovin tosissaan mutta kukapa tietää.
 
Voi voi Hystis en mie ooooooikiasti ole mikään optimistinen positiivari, realistinen vaan..:D

Kyllä mie surkuttelen ja itsesäälissä ryven aina säännöllisin väliajoin - tulet huomaamaan..;)

ulla4 kiva kuulla siustahin - Tervehdys!:wave:
Plussatuulia sille suunnalle laitan!!:heart:


niin..ja miekin vollasin kun Dancea kattelin..mikä lie "herkkä" hetki ollunna..:)..ja tännään kattelin "pienet ihmeet" sarjaa..ja TAAS vollasin..täti tekee tuloaan, sitä se on..
 
Viimeksi muokattu:
Kummallista itkuherkkyyttä sitten liikkeelä täällä pinossamme, minä en tykkää itkemisestä ja vältän sitä, mutta niin oli paha mieli lauantai illalla, että pakko oli paljon itkeskellä....mutta syytä ei ollut;=)))))On miehillä varmaan kestämistä meissä naisissa;=))
 
Ottis , mikään ei olisi niin mukavaa kun soluttautua vaivihkaa tänne teidän joukkoonne ja listalle piinailemaan =) Mitäs ne tiedot nyt sitte olikaan: ikä, no se 42 (joka pika pikaa laskien tulee tosta nikistä), tänään on kai kp 4 (laskien perjantaista kun se kuitenkin iltaanmenessä runsastui se vuoto) ja normaali kierto on ollut melkein auringontarkka 28 päivää.. vai onko se nyt sittenkin 27 jos alkanu aina sunnutaina neljän viikon välein :D ,tällä iällä osaa sitäkään laskea ..nyt varmaan sitte päivä vaihtuu :whistle: Tää uus YK on 6. Ennestään 2 lasta mutta tää olis eka yhteinen miehen kanssa.

Oli aika jo varattuna ultraan mutta muutettiin käynnin aihetta ja keskustellaan lääkärin kanssa raskaustoiveestani ja tehdään ihan vaan alustava normitutkimus (sanoi vastaanoton täti, että hyvä tarkastaa muutenkin tän jälkeen, että kaikki OK). Tää on semmonen pikkunen raskauksiin ja lapsettomuuteen erikoistunu klinkka ja ainakin vastaanotossa olivat kovin positiivisa vaikka ikä oli tiedossa :LOL: Katellaan mitä mieltä setä on..

Eli heti vaan härkää sarvista ja miestä.. no oli miten oli:D
 
tetu68 Yes - siulla oikia asenne!!:wave:
Hyvä ne "paikat" on välillä tutkia ja jos tarvetta, avusteita sitten mukaan vaavihaaveen toteutumiseen.=):heart:

Jos siun vuoto alkoi KUNNOLLA vasta perjantai illalla klo 18.00 jälkeen, on eka vuotopäivä(Kp1) lauantai!
 
ulla4 Totta puhelet, stressi ei täällä helpota, vaikka toiaalta helpottaakin. Ihana kamala paikka tämä ketju täynnänsä vain ja ainoastaan ihania ihmisiä. Pidä lippu korkealla ulla4 :flower:

mur-mur :D! Täti se täälläkin tuloaan tekee; välillä vollotusta ja välillä v**tusta! Välillä vuorenhuippua ja välillä rypemistä. Voi meittii herkkii :D!

ON Nyt on pakko purkaa! Sain just s-postia mieheltä. Se on järjestämässä kaikenlaisia mun asioitani mun puolesta. GRR!! Hyvä ettei ruokaa mun puolestani pureksi...! Mulle tuli niin hirveä tukehtumis- ja v****us-kohtaus, että kirjoitin hälle takaisin: "Kiitos, mutta ei kiitos, hoidan itse OMAT asiani. Jos tarvitsen jotain, osaan kyllä pyytää." Aika suoraan sanoin, mutta mä en kestä jos hän (tai kukaan muukaan) ajattelee mun puolesta ja hoitelee mun asioita ilman että oon pyytänyt. Ny oon puhkunut ja murissut täällä ja ärsyttää vielä sekin, kun se tarkoittaa vaan hyvää ja sit mulle tulee huono omatunto kun sen hyvää tarkoittava käytös v*****aa mua.

Musta ei ikimaailmassa vois tulla oikeeta prinsessaa, koska mitään ei sais ite tehdä ja päättää ja kaikki vaan suojelis ettei prisessalle tapahdu mitän tai tuu paha mieli. GRRRR! Mä oonkin monta kertaa sanonut tälle miehelle, että vaikka toisaalta olekin prisessa(niin kuin kaikki naiset), olen paljon mielummin peikko! :vampire::mad::mad:
 
Voi sinnuu "peikko rinsenssa" Hystis..:hug: ja:kiss:
Mie ymmärrän sinnuu hyvin:)..
..vaikka mie olenhin enämpi sellainen, että "passautan" mieluusti ittiäni jos siihen tilaisuus vain tulee..:whistle:..Käääääk - mimmoinen olenkaan!!:D

..ja vielä mie en luovuta siun osaltais - peukutan d=)b edelleen:heart:+:heart: puolesta!!
 
Viimeksi muokattu:
Ottis
Voi mahdotontako ku meinaat meitä pitkään piinassa pitää :ashamed:. Et millään jo TOTT-päivänä voisi vähän testailla ;)? Plussatuulta +++++++++++++++++++++++++++++ :heart:!

mur-mur Kaipa sinä itse kroppasi parhaiten tiedät, mutt mun mielestä (mulle ainakin) maailma on niin arvaamaton paikka, etten sun puolesta vielä uskaltaisi dpo7 sanoa, että tää kierto oli tässä. Tsemppiä piinapäiviin eniwei :heart:! Se oli kyllä ihana ku sieltä se plussa vihiroon tulis epäilyksistä huolimatta.

Hystis Jos olisin tullut raskaaksi siitä 'panostani' niin ainakin yhden siskon silmissä olisin nolannut itseni varmaankin lopullisesti jos iskä olisi koskaan paljastunut. Eiiiiiii, ei ollut sukua eikä mitään, mutt tiedän ettei 'pano' olisi ollut hänen suosiossaan sen enempää henkilönä kuin tapahtumanakaan. Yksinhuoltaja olisin varmasti, sillä koskaan ei edes ajateltu mitään seksiä pidemmälle yhdessä. Ts. eipä ole tuossa silleen paljon ajattelemista ja unen maailmaan sillä hän varmaan nyt sopikin, kun ei ole missään yhteydessä tähän vauvapuuhasteluun. Unessakin nimittäin tiesin, ett siitä 'panosta' ei seurauksia olisi ja sillä kai se pettäminen helpommin sujuikin, kun en miestäni vauvapuuhan osalta pettänyt.

ulla4 Onnea oviksen bongailuun ja hyödyntämiseen :heart:!

tetu68 Sut kp-listalle laitoin ja kiertopäivien normaalipituudeksi merkkasin sen 27, koska jos menkat aina sunnuntaisin alkaa, on se mun laskuoppini mukaan just toi 27. Paitsi mur-murin opin mukaan 28 :LOL:.

Oivikki Sain suorastaan älynväläyksen tässä päiväsellä sun aamuisen viestin pohjalta. Kyllähän se oili saattaa mullakin olla kovin lähellä jo nyt, kun viime viikollahan jo oikealla puolella nippaili ja mm. viime yönä napsas oikein kunnolla vasemmalla puolella. No, sen näkee sitten jo menkat alkaa taas noin parin viikon päästä. Huh! Olispa totisesti kiva päästä tolkulle tästä kierrosta joku päivä.

ON Vuotoa edelleen ihan kiitettävästi eli jos vuodon määrä olisi verrannollinen limiksen vahvuuteen, olisi se nyt ainakin tarpeeksi vahva ollut. Mua väsyttää niin, että taidanpa poiketa päikkäreille |O.
 
Ottis
Hyssssteria Harmitus tuosta ku miehes sai sut suuttumaan asioitas järjestelemällä ja puuttumalla niihin puolestas. Varmasti hyvää tarkoitti ku ei vielä ymmärrä, että sinä olet itsellinen aikuinen nainen, etkä mikään herkkä pikkutytteli.

Vaikkei mun ukko mua rinsessana pidäkään, niin en kyllä minäkään tykkää jos mun puolestani asioista päätetään. Mm. viime viikonlopun keikan oli veljensä kanssa sopinut just viime viikonlopulle ja sillä lähdin koska se oli luvattu yhdessä, mutt kyllä mä pitkään vedätin ennenkuin nyt lupauduin lähtemään, kun ei ajankohdasta oltu sovittu minun kanssani. Tuo mieshän yritti mua suhteen alussa viedä ku pässiä narussa, kunnes sitten laitoin stopin, etten ole mikään näyttelyhieho, vaan päätän ihan itse just ja tasan tarkkaan minne menen, milloin ja kenen kanssa. Nyt on mies alkanut pikkuhiljaa oppimaan, että näin on ja osaa sitten kyllä kauniisti pyydellä jos mua jonnekin tahtoo. Mutt kai mussa niinkuin sinussakin vissiin sitä alfanaarasta vähän on eli ei olla ihan narusta vedettävissä ja se on hyvä juttu se.
 
Kiitos mur-mur ymmärtämisestä ja plussatuulista. Samaa siulle:heart:.

Kyllä mäkin passautan, kaikkihan sitä tekee, mutta passauttamisessa saa sentään ite pyytää.

Mutta kun toinen ajattelee ja tekee asioita itsen puolesta, en saa koskaan ees tilaisuutta pyytää. Kun toinen tuntuu keskittyvän vain mun hyvinvointiin ja siihen että mulla olis kaikki täydellisesti (tätä sanaa käyttäen), tuntuu nojaavan onnellisuutensa mun rakastamiseen ja palvomiseen ja hyvinvointiin, niin eihän siinä ole tilaa ollenkaan mun tykkäämiselle häntä kohtaan.
Koska kaikki aika menee siihen, että hän haluaa tehdä mun elämän täydelliseksi (…helvetiksi). Minä se tässä kaamee oon:ashamed:! Yhden kerran (siis todellakin vain yhden kerran) hän on pyytänyt multa mitään palvelusta: Kerran se oli tulossa suihkusta ja sen pyyhe oli jäänyt toiseen huoneeseen. Hän pyysi, jos voisin tuoda pyyhkeen hänelle, ettei hän kastele kämppää märillä jaloillaan. Minä ilahduin ihan hirveästi, että hän pyysi minulta palvelusta (jippii) ja iloisesti hain pyyhkeen. Kerroinkin hälle kuinka kivalta tuntui, kun hän pyysi multa jotain.

Musta on normaalia ja mukavaa jos pyytelee toiselta asioita. Siis molemmat toisiltaan. Siinä tuntee ittensä tarpeelliseks. Mun mies ei ikinä (lukuun ottamatta tätä yhtä juttua) pyydä mitään, mutta sen sijaan hän on ite aina käsi lipassa heti jos vain näytänkin siltä että haluaisin/tarttisin jotain. Välillä mä oon oikein kokeillu sen rajoja; Voisitko…? Luuletko, että viittisit…?, Onks sulla nälkä? Mulla vähän olis…?, Tääl on kylmä…?, Olispa kiva nähdä Niagaran putoukset…maksaakohan liput paljon...?, Katsotko sä tota ohjelmaa? Toiselta puolelta tulis...? Siis ihan ystävällisesti puhun hänelle. Ja kuulkaa, en edes liioittele, kun sanon, että jos näen kaupassa puseron ja sanon että onpa kiva, niin seuraavaks mun pitää vastata kysymykseen haluanko sen.. Ei kiitos, en halua. Jos haluan, ostan sen itse. Siks en enää oo koskaa sanonut mistään vaatteesta/tavarasta että on kiva. Tän jälkeen alkoi kumminkin kaupoissa ja joka paikassa tulla kysymyksiä: Tykkäätkö tästä? Enkä mä tienny mitä siihen olis voinut sanoa, kun en tiennut mitä se sillä kysymyksellään ajaa takaa. Huoh!
Ongelmansa kullakin.. Mä oon kamala:headwall:!!:O
 
Viimeksi muokattu:
Ottis ymmärsit kans ihan justiinsa mitä ajoin takaa. En ollu ennen tullu ajatelleks, mutta nyt kun sanoit, niin joo-o, taidetaan me vähän alfanaaraita olla=). Meitä ei vedätetä, vaikka kuu taivaalta haettais (ainakaan ellei ite oltais pyydetty että "Et viittis kipaista hakemassa ton kuun mulle, kun mulla ei tollasta vielä olekaan."). Joustaa osataan, ja mukavia olla mut narussa ei osata kulkea! Ja tosiaan, se on hyvä juttu!
 
Viimeksi muokattu:
Ottis
Hystis Aika hurjalta toi sun rinsessaelämä kyllä kuulostaa. Saa elon tavallisen suomalaisen murjottavan miehen kanssa tuntumaan suorastaan hyvältä :). Jospa se sun sulhos kuitenkin joskus oppisi, kun vähän koulaat häntä.
 
Ottis No toivottavasti oppii! Jos ei opi, tää ottaa ja lähtee, koska liika on aina liikaa. Oli sitte kyseessä murjottaminen tai palvominen, niin liika on liikaa. Sitä paitsi kamala sanoa, mutta mun on vaikea kunnioittaa häntä.

Hän on kuin lapsi, joka toivoo vanhempiensa rakkautta ja huomiota, pyrkii olemaan mahdollisimman helppo ja kiltti, toteuttamaan vanhempien toiveet, olemaan heille mieliksi, jotta sais kaipaamaansa hyväksyntää ja jotta voisivat olla ylpeitä lapsesta. Tästähän tää hänen käytöksensä kumpuaa, mutta vaikka mä kuinka ymmärrän, niin mun kanssa tällainen ei vaan toimi! Mä tarviin vahvan miehen koska oon vahva itekin. Tää on hänen lapsuuden traumansa ja hän itsekin tietää ja ymmärtää sen, terapiassakin on asiaa työstäny. Hän ymmärtää myös, että
mitä enemmän hän antaa, sitä vähemmän mä haluan ja mitä enemmän hän haluaa minua ja mun tykkäämistäni, sitä vähemmän minä tykkään hänestä ja haluan etäisyyttä ja tilaa. Apua!

Ääripäät on vaikeita tapauksia, oli sitte kyseessä mikä tahansa asia tai juttu.
 
Kylläpä mie vedin kanakeittoa nasun täyteen-Ooooops!:whistle::x
..vaan eihän se ole kovinkaan "raskasta"..eihän?..:saint:
..ja tiedättekös: onhan miulla painohin tippunut reilun kiloisen - hywä mie!!:D

Voi Hystis, ei ole elosi miehesi kera kovin helppoa - niin kuin ei tietenkään muillakaan aina välistä..
Miehesi elää kovin siun kauttasi..tuntuupi/kuulostaapi, jotta hengittääpi melkeinpä samaan tahtiin..:|
Tiedäkkös, tuo kunnioitus miultahin on välistä mieheni kohdilta karussa ja se ei tunnu kivalta silloin kun sattuupi kohdille..:(
 
Viimeksi muokattu:
Ottis
thhihihhi Hysteria :LOL:, siitä vaan kuolaamaan :p.

Mutta vakavasti kirjoittaen ja itse livessä huokaillen, ei miehet todellakaan ole helppoja kapistuksia. Tai sitten ainakin minä olen ihan väärän sorttinen ihminen. Meillä mies pitkästä pitkästä aikaa lähti tänään nurtsia leikkaamaan ja eikö tullut heti takas sisälle raivoamaan, kun leikkurista oli kaasuttimesta pudonnut mutteri. Juu, siitä hänelle toissa lauantaina sanoin, ett se tärisyttää mahoton, mutt ei henkeensä vetänyt ku sen konjamiinipullonsa kanssa seurusteli ja mulle tuli nyt sitten pitämään mahdotonta mekkalaa ku olen sen mutterin päästänyt tippumaan. Vihjaspa vielä, mistä niitä saa ja totesti, että osaan varmasti laittaa sen paikoilleenkin. Perskutarallaa, että nostin maitoni taas :headwall:. Huusin, että mitä kummaa minä miehellä teen, jos minun pitää vielä leikkuritkin huoltaa, kun muilla on miehet sen nurmikon ajoonkin. Vähällä oli etten sanonut munattomuudestakin :mad:. Per**le, jos ei kaupat ois jo olleet kiinni olisin lähtenyt hakemaan uutta leikkuria visaa vinguttaen ja työntänyt herran oman isältään tuoman leikkurin hänen per**seensä :stick:. Alkaa pikkuhiljaa syödä naista ku herra viidettä vuotta jo asustelee talossa ilmasella ja kaikki mikä sattuu olemaan hänen, on niin hänen, etten minä uskalla niihin päin kattoakaan. Nimittäin hänen leikkurinsa on vielä ehjä mutt siitä sanoi, että "aja nyt nuo loput millä satutkaan keksimään". Juu, jätti siis kaiken kukkuraksi yli puolet nurtsista leikkaamattakin ja lähti kiukuspäissään kotipaikalleen traktoria rassaamaan.

Toisin sanoen tämä virsi menee nyt niin, että niin kauan minä olen hyvä vaimoke, kun teen hänelle ja hänen suvulleen palveluksia (siivoan joka saa**nan kämpän läpeensä minne satutaan ikinä menemäänkään), mutta annas olla jos hänen täällä kotona pitäis jotain tehdä, niin on taas satiaisia housuissa :mad:.
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä