Hysteria Olin katala ja 'vanhensin' sua taas sen kaksi vuotta eli ikäsi RKTT-listalle korjasin.
Mur-mur Hyvä vain oli ku kerroit, ett päivitys on persieellään. Kurjahan se on ku tulee kp:tään tarkistamaan, eikä lista mistään mitään tiedäkään :ashamed:. Ts. olen kiitollinen avusta. Ja mitä tuolla edellisellä sivulla ärisin ja murisin, niin ihan puhtaasti itelleni vaan. Mutt aina oppii, nyt ainakin vähän aikaa muistan aina listan tallentaa heti enkä ala mitään esikatselemaan.
Terri mulla silloin dpo18 näkyi r-testissä punaista hailukkaa viivaa. Ko. testi on edelleen tallessa ja kyllä mä siinä sen viivasen näen edelleen. Samana päivänä oli eniten sitä tuhruilua, seuraavana päivänä tuli enää kerran paperiin tuhrua ja sitä seuraavana ei todellakaan tuhrun tuhrua, vaikk kuin olis kaivellut eli uskon, ett yritystä oli taas. Kai ne tuhruna silloin tuli mitä oli tullakseen ja jos Terolut tuki limakalvoa se ei lähtenytkään ennenkuin nyt valumaan. Näin ollen olenkin vakaasti päättänyt pidättäytyä seksistä (meillä se ei ole ongelma
) tän kierron ajan. Pitänee tälle kropalle antaa vähän aikaa huilaantua ja yritetään uudemman kerran sitten syssymmällä =).
Tepu68 Oikeaan paikkaan olet osunut piinailemaan
. Etsä millään ihan kp-listalle haluaisi? Siellä on nimittäin tilaa vielä. Ne on noin 'liian aikaisin' testaamiset sitten pirulaisia juttuja. Ekoista ns. kemiallisista olin aikoinaan suorastaan onnessani vaikka se pettymys ensin sisältä ja syvältä vihjaisikin, kun se oli mukamas merkki siitä, että tässä kropassa on tapahtuvinaan jotain. No, nyt kun km:n jälkeen eletyistä 15 peräkkäisistä kierrosta 8-9:ssä on r-testi aina jossain vaiheessa punaista näyttänyt, niin ei se enää niin makoisalta tunnukaan. Paitsi, että oon mä yhden asian oppinut, nimittäin sen, että mulla ainakaan plussat, haamut eikä mitkään eivät merkkaa mitään ennenkuin täti todella on myöhässä. Niin on todellakin menneet haaveet täälläkin suoraan pöntöstä alas ja usein. Sun kielikuvas oli mainio ja sitä vähän lainasin
. Tän kierron olen siis vakaasti päättänyt välttää mahdollisuutta tullakaan raskaaksi ja antaa kropan edes yhden kierron ajan huilia yrityksistä. Eikä tätä touhua aina kestä pääkään :headwall:.
Enkä muuten aio testailla ovistakaan, vaan elän odotellen seuraavaa tätsyn käyntiä ja sieltä alkaa uusi piinailu, tämä tiedoksi kaikille, ennenkaikkea
mur-murille ja
Hysterialle, me ku kättäkin jo päälle lyötiin, ettei testailtas liian aikaisin =).