Hystis ei siinä ollunna mitään oveluutta:saint:..
..mie vaan silloin ajattelin, että 28.9 olisi hyvä päivä testata, koska silloin viimeistään täti porhaltais..vaan nytpä ei tartte testailla olleskaan, kyllä se tuolloin 27.9 muistaa täti hupakko tulla..
:heart:Mutta..mukana tsemppaamassa olen ja kovaaaaaastiiiiii!!!!!!!:wave::heart:
Jaa, tuollainen mielikuvako siulle miusta tullut..
Voih, en asu punaisessa puutalossa - haluaisin kyllä kovasti!
Värikäs..no, aika värikäs - mutta ehkä enempi luonteeltani
Siistiä on, silloin kun mies siivoilee..
..mies meillä tässä hommassa "nohevampi"..mutta kyllä miekin tykkään, että paikat on suht koht järjestyksessä kummiskin, tulee levoton oloinen jos kovin sekaista..
Pa***sta EI saa kodissa olla!!(niitä villakoiria on kylässä kyllä vähän väliä..)
Olen sellainen 176cm, ISOtissinen topakka akka!!
Juuuuh, pituus on tuo ja paino huitelee yli 100kg - en siis pieni&pyöreä kummiskaan..tukka aika lyhykäinen ja yleensä punertava( jos jaksanut olen värjätä )
En verhoidu runsaista muodoistani huolimati suuriin kolttuihin/telttoihin!:O
Tuossa
Hystis menit mettään - EN to-del-la-kaan ole käsityöimmeisiä-Huih!!
Joskus muinoin kyllä esikolle neulonut/virkannutkin vaunupeittoa, lapasta, puseroa, villahousua jne..innostun yleensä nopsaan..vaan sitten innostus hiipuuuuuu
..ja kukkasista pidän ja niitä laittelen tunnetilan mukaan - lähinnä ulos.=)
Leipoa tykkään kyllä, kunhan se inspiraatio ensin iskeepi - ei siis tuore pulla usein tuoksu meitin mökkeröisessä, mutta välillä innostun leivoskelemaan ja sitten taasen pidempi tauko.
Kirppiksillä käyn vain netin välityksellä - mutta aikas paljon!
Kisuja&koirasia ei enään ole - mies allerginen
..jos vain olisi nykyelämässä mahdollisuus, molemmaisia karvakorvia hankkisin kaveriksi!
Ääni&nauru kantava - en kuitenkaan ole sellainen "höröttäjä"..elehdin kyllä kovin käsilläni, maalailen ilmaan mielikuvasia..
Olen aika herkkähipiäinen, pitkävihainenhin tarpeen tullen, tempperamenttinen, hieman laiskan livakka,(mukavuudenhaluinen) syttyvä, innostuva, realisti - en kauhiasti haaveile(paitsi tämä vaavihaave)mielikuvitusta löytyypi paaaaljon, empaattinen, avulias, tunteikas(vaikka äkkiseltää ei uskois) hoivaviettiähin löytyy ja hyyyyyvin sosiaalinen immeinen olen, välistä vetäydyn omiin oloihini - en kuitenkaan pitkäksi aikaa, pidän yleensä immeisistä=)..tuossapa vähän miusta..
..ja kyllä sie
Hystis jotain olit minuahin löytänyt:wave:..