40+ SO WHAT (VOL.11)

  • Viestiketjun aloittaja Ottis
  • Ensimmäinen viesti
Ottis
[/url]



Nimi (ikä )........... Kiertopv....Yrityskierto...Monesko haaveissa

liiza (44).....................kp2/24-27........yk29..................4.
Iida-Karoliina (45).....kp8/23-29.......yk15...................5./1.yht.
daria10 (40)...............kp9/29-34.......yk7.....................3/2.yht.
Inia (43).....................kp12/26-30........yk25................1.
Ottis (43)....................kp12/24-28........yk15................1.
mur-mur (45)..............kp12/25-28.......yk16(km2/10)..3./2.yht.
ulla4 (40)....................kp15/35-45.......yk1...................4.
tirulii (42)...................kp15/30-34.......yk1...................2yht.
Ämy (41).....................kp16/27-30.......yk2...................4.
Hysteria42..................kp18/25-28.......yk5...................1.
Rominas (40)..............kp18/25-27.......yk2(ku06/10)....2.
Tirlittan1968 (42)......kp19/28.............yk2...................2.
haave3 (41)...............kp21/28-36........y2v....................3.
onlydream (37)...........kp21/23-29.......yk?....................3.
haave2010(44)..........kp22/29.............yk3(km6/10).....4./1.yht.
Mahdotontako (45).....kp22/21-29.......yk2....................1.yht.
Tilda69 (42)...............kp?/28..............yk1......................2.
taavi166 (39).............kp34/28-42.......yk16...................3.
Ballerina Bolero (40)..kp40/25-28......yk31...................3.
Tirlittan1968 (42)......kp46/28.............yk1....................2.
ikiemo (45).................kp57/20-50......yk?......................4.

Kadonneita lampaitako?

nillanilla (42)...............kp?/28-33.........yk11..................1.



RKTT

onlydream (37)...........dpo10
Mahdotontako (45).....dpo8
Rominas (40)..............dpo8
taavi166 (38).............dpo8
Ottis (43)....................dpo2
mur-mur (44).............dpo0
[/i]

ovistestiplussapäivä = dpo-1
seuraava (eli oletettu ovispäivä, myös ilman testiä itse oletettu ovispäivä ) = dpo0
sitten dpo1, jne.
hoitopäivä = pp0; sitten pp1 jne.

 
Huomenta päivää kaikille!!:wave:


liiza voi harmituksen harmitus :( tätikö sinne nyt tulikin - olen pahoillani:hug:

Mie heräilin sitten tänään kasilta. Nyt juon päivän tokat kaffet&mustikkapiirasta mutustan ja painun kyllä päikkäreille, nukuin nimittäin vain 5h ja olo sen mukainen - HAUUUUUKOOOTUUUUS!!!|O

Mukavaista päivää kaikille ja :heart: +++++++++++ :heart:!!!!!!

 
Keskiviikko päiviä kaikille :) :heart:

Ottiksella ja mur-murilla talletukset onnistuneet ilmeisesti, hienoo ;)

Liizalle Pahoittelut menkoista ja ei muuta kun syösten kohti uutta nousua :)

Minä päätin että varaan yksityiselle gynelleni ajan ensi kiertoon, jos nyt tällä ei tärppiä käy. Onko muuten mitään väliä että missä vaiheessa niitä hormoneja syöpi? Vähän pihalla olen. Kyllähän se siellä gynellä selviää mutta onkohan sitten tärkeetä ajottaa se käynti tiettyyn aikaan että pääsis heti niitä popsimaan? :/ =)

Ärh, sain eilen kauheet vattavaivat kun käytiin kiinalaisessa syömässä työkaverin kans lounastunnilla... Koko loppu päivän ramppasin vessassa. Joku myrkytys kai tai sitten ei mun elimistölle sovi niin tuliset ruuat. Nyt helpottaa jo, mutta vitura sentään kun ottaa hermoon. Illalla ois pitäny lähteä kaverin kanssa yhden vaateliikkeen avajaisiin, jossa siis ihan kahvitarjoilu olis ollu mutta mitäh, makasin sohvalla ja vatta piti kauheeta ääntä koko ajan :ashamed: Asiasta kuudenteen: Entinen yläaste kaverini ja pitkäaikanen luottoystäväni sai tänä aamuna klo. 5.50 ihanaakin ihanamman lahjan, eli esikoisensa :heart: Iso pojan rötkylä, 4300g ! En siis ole ainoa tällä ikää tällä paikkakunnalla lapsia tehtaileva :D (tai noh, tuliskin kuin tehtaasta tilaamalla!!!) Tämä nyt viimein sitten sai mun kyynelkanavat puhdistumaan aamutuimaan kun viestin luin... Jospa joskus saisi itsekin vielä olla laittamassa onnesta sekaisin, väsyneenä viestiä lapen syntymästä :heart:

 
daria10 Mukavaisia mokkapalan mutustelu hetkiä siulle =) kylläpä tuo kaffe&mustikkapiirakka tuolla aurinkoisella partsulla maistuihin namilta!! :p

Voi kurjake tuo siun masun möyrintä :x se ei ole kyllä kiva olleskaan, toivottavasti jo rauhoittui! :)

Ihanaa, pikkinen siun kaverille syntynyt - iso poikanen sieltä tulluthin!:heart:
Niinhän miekin täällä taas toiveet korkialla olen parisen viikkoa..saa nähdä miten käy..
Olisi se vaan niiiiin ihanaa kokea raskaus vielä kerran ja pieni sylissä asti:heart::heart:
Minähin aina vollaan kun TV:stä kattelen noita raskaus&synnytys ohjelmia.
..aamulla kattelin jo ohjelman "vatsasta maailmaan" :)

Mie en noista hormoneista osaa sanoa mutta toivon, että gynellä käynti tuo selvyyttä siulle asiaan ja jos vaikka jotain "pikku" avustetta saisithin!! =)
Clomeja itse täällä kovasti miettinyt olen..jos reseptin lääkäriltä saisin, voisihan niitä kokeilla kyllä..

Tänään aamulla ysiltä tunsin kun munarakkula puhkesi melkeinpä 100 varmasti, kipu tooooosi kova!!..piti pitkäkseen taipua ihan..
Lämmöt ei vielä nousseet, huomenna ehkä..
((muoks)) ..onhan ne lämmöt jo nousussa - nyt 36.8C..
 
Ottis
liiza Pahoittelut tädin tulosta :hug: :(. Mitä tuohon osaa enää sanoa?

Daria10 Kannattaa ihan kierron alusta käydä gynellä, niin ehtii alkaa vaikkapa Clomifenia napsimaan kp5. Tai sitten kp10-11 jos haluaa follikkeleita kurkkia miten ne ovat kehittymässä ja katella loppukierron miten käy.

mur-mur Hienoa, ett siellä folli munarakkula puhjennut :heart:. Siitä se totinen piina lähtee. Onnea matkaan :flower:! Mua alko illalla viluttaa ja ku mittasin lämmöt, oli 36.7 eli vähän korkeampi kuin mun normaalilämpö.

ON Mä olen nyt totisesti hukassa tän kiertoni kanssa, sillä kun töistä tultuani tein o-testin, nyt testiviiva näyttää tummemmalta kuin kontrolliviiva :ashamed:. Meinaaks tää nyt sitä, että oikeasti ovuloin kaksi kertaa ja nyt olis tulossa vasta se "oikea"???? Ei enää huvittas kyllä ovistakaan kovin pitkään tikutella :(.
http://sekunti.com/upload/img/168060_18.8.2010.JPG
 
Liiza pahoittelut, mutta uuteen kiertoon onnea!

Daria jos seuraavaan kiertoo toivot jo lääkeitä niin tässä keirrossa kannattaa mennä. Jos lääkäri haluaa ensin ottaa verikoeita niin siinnä menee 1 kierto mahdollisesti, koska osa otetaan ennen ovista ja sitten osa sen jälkeen. Näin siis lapsettomuuslääkärillä kartotettaessa kiertoa. Mutta voihan olla, että tavallisella gynellä ei noita labroja vaadita.

Ottis mitähän tikkuja sinulle tilattaisiin, jotta malttaisit nyt jättää nuo ovis tikut rauhaan, kohta pääset tikuttelemaan niillä R-tikuilla :D

Mur-Mur
mustikkapiirakka kuulostaa niin hyvältä, jospa minäkin sellaisen tänään jaksaisin leipoa, mutta ensin tässä on pyykki savottaa aloteltava.


++++++ rktt:lisille!!
 
Ottis eiköhän siulla se ovishuippu ollut tuolloin 15.8 - näin mie luulen. =)
Siulla saattaa olla vielä tuota LH:ta elinmistössä sen verta, että testi näyttääpi noin vahvaa..
..miusta kuitenkin se 15.8 dippailtu oli tuota testiä tummempi..ja voithan sie varuilta simoja talletella jos vain haluja molemmilta löytyy? ;)
..koska..mahdotontahan se ei ole, että ovuloisitkin kaksi kertaa!
 
Heippaus kaikille! :flower:

Kiitokset lugetietouksistanne! :flower:

Liiza: Pahoittelut menkoista!! :hug: , Onnea uuteen alkaneeseen kiertoon!

Mur-mur ja Ottis: Mukavaa RKKT aikaa teille myös ja Onnea plussausten suhteen!! =)

Rominas ja Taavi samaten Onnea, että plussat pärähtäisivät!! =)

Onlydream: Koska aiot testailla? Toivon plussaa! =)

Huh kuinka pitkä aika vielä ensi viikon loppuun;=))
Oma napa: Välillä valkkaria edelleen ja selkä ollut monena pvnä yllättävän kipeä, ristiselkä siis se ei ole minulle tyypillistä. 1 yö oli myös vatsa alavatsa samaan aikaan kipeä, oikein heräsin kipuun. Lämpö 37,04, muistaakseni Luget nostivat lämpöä?

Väsyttää kun työvuorot niin sekaisini, vklopun olin töissä, ma vapaa, eilen ilta, tänään aamu ja sitten vielä 2 aamua olisi...

Tänään bodypumptreenit :D , huomenna spinning.

Terri
: Toivottaavsti teillekkin sellainen ihana ihmeellinen plussa yllätyksenä tulisi vielä!



Plussatuulten saattelemana Mahdotontako :heart:
 
Ottis
Mahdotontako Kiitos kaunis kauniista ajatuksista ja toivotuksista :flower:! Hyviä oireita sulla :heart:! Peukutuksia :heart:!

mur-mur Kiitos :flower:! Samoin kattelin minä ihan livessä noista tikkusista, ett sunnuntain t-viiva oli kauttaaltaan leveämpi ja siihen nyt uskoni ja toivoni laitan :heart:!

Oivikki Kyllä minä tuumasin nyt tuon oviksen tikuttelun jättää ku eihän se ku hämmennystä vaan pienessä mielessä aiheuttaa :ashamed:.

daria10 Toivottavasti masuoireet jo hellittäneet, sitä ehtii sitten raskaana ollessa yrjötä tänkin ajan edestä. Sellasta positiivista oireilua sulle toivon :heart:.

Mies jyskää ja repii huonoja lautoja ulkoseinistä irti ku minä pistin tuulemaan ja sovin maalauskeikasta tutun maalausliikkeen kanssa. Alko nimittäin epäilyttää, ett ton miehen toimesta ei taloon tule uutta maalia tänäkään kesänä ja päästään paljon vähemmällä tappelulla talon maalaamisen kanssa ku annetaan vieraiden hoitaa homma. Ja kai siitä jotain verovähennyksiäkin saa. Pääasia, ett talo tulee maalattua.
 
Tervehdys :flower:
Täällä hoito tuotti enemmän alkioita kuin viimeksi. Tänään kaksi alkiota siirrettiin ja 3.9. on testipäivä. 3 alkiota saatin pakkaseen. Kovin hyviä onnistumis% ei lääkäri luvannut, mutta katsotaan nyt miten käy... :heart:
 
Mahdotontako, siulle plussaa puhkun ensi viikon testiin PUUUUUH JA PUUUUUH:whistle::heart:!!!

Solakka Silakka Oih, ihanaa - nyt kovasti Onnen pianoita pienille matkaan!!!!:wave::heart:
Tarraa&liimaa triljoona kiloa:heart:

Ottis sie olet kyllä niin reipas ja noheva flikka!!!:D
Siun ukkonais olisin hiukka kyllä varpahillain:whistle: ..koska sie et tartte noihin "miesten hommiin" omaa miestä - löytyyhän niitä tekijöitä aina!!;)
 
Ottis
SS Aivan mahtavaa, ihanaa, superia, yksinkekertaisesti YES, että saitte kaksi kyytiläistä matkaan tänään :heart: + :heart: !! Toivotaan nyt niiden kovasti ja tiukasti kiinnittyvän. Saako sut tonne RKTT-listalle lisätä? Eikös nyt olis pp0?

mur-mur Siitähän minä olen tuon miehen kanssa asuessani ollutkin aina vähän suruissani ku ennen vanhaan tässä talossa kaikki miesten hommat sujui tuosta noin vain ja leikiten, kun jollekin vain muisti mainita, ett jotain olis tekemistä, mutta sen jälkeen kun mies taloon tuli, on kaikki asiat takunneet ja saanut odottamalla odottaa, ett mitään tapahtuis. On meinaan tuolla omalle ukkokullalle kuitenkin se oma mökki niin tärkeä aina ollut, ettei ole jäänyt haluja tehdä täällä mitään. Mutt nytpäs sitten alkoki tapahtua :kieh:!

Kyllähän mies ehti hetki sitten jo valittaa, että kun tässä talossa ei voi mitään tehdä, ettei ostoksille joudu. Remontin jäljestä nauloja löysin kellarista kaikkia mahdollisia kokoja, mutt en just niitä 2.5 tuumasia mitä kaipas ja eikö sit pidä äkkäillä :headwall: :ashamed:. Eihän naisten tarvikaan nurkkiinsa kerätä valtavaa arsenaalia työkaluja sun muita??!! Hyvä ukonkin on omia varastojaan kehuskella, kun isänsä kuitenkin on sinne kot'paikallekin ne kaikki aikojen saatossa hommannut ja näin ei ole mun ukon ollut sinnekään tarve mitään hankkia. Uskomatonta miten jotkut voikaan olettaa, ett kaikki tulee valmiina nokan eteen.
 
Iltaa :heart:

Mahdotontako kovasti peukutuksia täältäkin. Oikeen muikeet on oireet ;)
Solakka Silakka Ihanaa, nyt kun sinne tarraisivat kiinni oikeen lujasti niin lopputulos ois maailman paras!

Ottikselle myötätunto halaus miehen "saamattomuuden" ja remontin vuoksi! Me rempattiin taloa -08 ja se taisin juurikin olla minä joka rehki ja ahkeroi, soitinkin sitten maalauskavereita avuksi. Mies oli töitten jälkeen aina niin väsynyt ettei jaksanu tehä yhtään mitään, saatika pensseliä heilauttaa... :kieh: Moiseen urakkaan en koskaan enään ryhdy ja toivottavasti ei tule tarvettakaan :) Jännä miten ovisplussa sulla vieläkin noin jämäkästi tikulla seisoo, mutta tosiaan onhan tuossa toinen reuna aika haalee, ehkä se on jälkimaininkeja vaan! Itse alotin oviksen kyyläämisen tikun avulla vasta viime keväänä ja tosi monesti on suoraan pärähtäny vaan se tasavahva viiva tikkuun jonka perusteella ajattelin oviksen olevan käsillä, nyt taidan tehdä useamman ja vertailla noita värivaihteluitakin. (mulla on niin vahvat ovisoireet etten tikuilla oo päässy viel kovin leikkimään..)

Mies katkoo pihapensaista oksia viel tuolla ulkona ja sisälle kun sielt tulloo nii raahaan sen tonne makuuhuoneen rauhaan :whistle:

*muoks* Niin joo, kiitos avuista noihin hormooneihin liittyen. Mä varmaan käyn kierron alulla jo heti siellä gynellä jos he haluavat tehä verikokeita sun muita. Jos vaikka sit sitä seuraavaan kiertoon saisi apuja käyttöönsä ;) varailen aikaa jo etukäteen. Jos tärppi käy niin voihan sen peruakin :)
 
Ottis
Daria10 Jälleen oikea asenne. Gynen ajan voi aina perua jos tärppi käykin eikä vara venettä kaada.

Tuo mun ukkoni on niin sanomattoman jääräki vielä kaiken kukkuraksi, ett oikein hävettää. Ei täällä kylillä kehtais ollenkaan edes puhua kaikista sen edesottamuksista, mutt sanonpahan vaan, ett jos on talossa 5 vuotta asunut ja kun maalaus tulee eteen ja sanoo, ettei hän siihen nokkaansa lotkauta, pitäis varmaan jo miettiä kämppiksen vaihtamista.

Minä taidan kohtapian kumota lasillinen punkkua kohdun verenkiertoa parantamaan ja sit paapimaan. Meillä saa mies tänä yönä nukkua takuulla ihan rauhassa :/ . Natinati kaikille :wave: :wave: :wave: !!
 
Solakka Silakka hirmuisesti onnea palleroille, jotta kiinnittyvät ja kasvat vauvoiksi asti.

Ottis kiva, kun tulee talo maalattua!

Minä tänään vein pissanäytteen, taitaa olla vti tai joku muu tulehdus, huomenna sitten saan vastauksen.
 
Ottis
Oivikki Toivottavasti se vti menee ohi ennenkuin kunnolla huomaatkaan :flower:!

Voi teitä naiset, Onlydream, Mahdotontako, Rominas ja taavi166, nyt testejä kehiin. On niin hyviä lukuja jo tossa RKTT-listalla, ett takuulla haamuttaa :heart:! Plussatuulta teille kaikille!!

ON Nokka tukossa jo toista päivää ja masu kovalla, ihan selviä ohitetun oviksen oireita. Tänä aamuna kävi mielessä, ett on TOTT-päivä ja vois testata, mutt surutta pissin onneni ohi ku tajusin, ettei dpo3 todellakaan vois vielä mitään näkyä.
 
Ottis voihan minut sinne rktt-listalle laittaa, onhan siitä jo puoli vuotta, kun siellä viimeksi olin. Tänään pp1. Ja oireitakin on oikeasti eli tuntuu myös rktt, mutta niitä oli jo ennen siirtoa, ne johtuu siis pregnylistä, joka sisältää hcg:ta.

Kiitos kaikille toivotuksista! Sitä onneahan tässä tarvitaankin. Klinikan lääkäri sanoi, että on 5-10% mahdollisuus onnistua vauvaan asti (tällä iällä 41 v. ) Joten tuon ivf:n lisäksi aivan oikeasti tarvitaan myös hitunen onnea. :heart:

Tsemppiä myös teille kaikille! Te ootte tosi sissejä, mutta mitäpä sitä ei haaveensa eteen tekisi ja toivoisi!
 
SS, vielä noista prosenteista ettei se nuoremmillakaan hoitoa kohden ole kuin 25%. Onnea tarvitaan aina :heart:

ON on ihan kypsä. Silloin kaksi viikkoa sitten hcg oli 28 ja sanottiin, että kaikki ohi. Eilen tein varmistelutestin ennen uuden hoidon (pakkasukot) alkua ja selkeän haamun tekee Apteekin omaan testiin. On se nyt hemmetti ettei tästäkään pääse eteenpäin. Verikokeeseen pitää taas suunnata.
 
lumeton kylläpä hitaasti laskee toi loppu hcg :eek: Toivottavasti pääset nollille pikimmiten.

Äkkiseltään hehkuttaan vain ON;
Reseptit kourassa apteekkiin hakeen lääkitykset ja seuraavasta vuodosta aloitan lääkityksen :p
Ja lisänä taas foolihappo,e-vitamiini ja primaspan!
Jos ei muu pelitäkään meikäläisessä,niin on kuulemma ainakin aktiiviset munasarjat vielä :xmas:

Kaikille tsemppiä,++++++ :whistle: ja kaikkea hyvää....------->lähtee kauppaan nyt!
 

Minnuu vaan väsyttääpi koooooviiiin..|O haukotus sentäis!!!!!

lumeton voihan harmitus :( miten se noin hitaasti tuo hcg laskee?
Toivottavasti ei nyt haittaa/hidasta tulevaa hoitoa kovin!!

onlydream pöh&pah tuon nega - plussatuulia edelleen, aikaa:heart::ksi vielä hyvin muuttua!!!:wave:

tirulii täällä mie peukutan siulle d=)b

Kaikille mukavaa, leppoisaa torstaita&:heart:++++++++++++++:heart:

Ps. Mie katonkin tällä kiertoa, että onkos miulla yhtään m**naa olla testaamati, vasta kun kierto täysi??!!:p
 

Yhteistyössä