40+ SO WHAT (VOL.11)

  • Viestiketjun aloittaja Ottis
  • Ensimmäinen viesti
Ottis
[/url]



Nimi (ikä )........... Kiertopv....Yrityskierto...Monesko haaveissa

liiza (44).....................kp3/24-27........yk29..................4.
Iida-Karoliina (45).....kp9/23-29.......yk15...................5./1.yht.
daria10 (40)...............kp10/29-34.......yk7...................3/2.yht.
Inia (43).....................kp13/26-30........yk25................1.
Ottis (43)....................kp13/24-28........yk15................1.
mur-mur (45)..............kp13/25-28.......yk16(km2/10)..3./2.yht.
ulla4 (40)....................kp16/35-45.......yk1...................4.
tirulii (42)...................kp16/30-34.......yk1...................2yht.
Ämy (41).....................kp17/27-30.......yk2...................4.
Hysteria42..................kp19/25-28.......yk5...................1.
Rominas (40)..............kp19/25-27.......yk2(ku06/10)....2.
Tirlittan1968 (42)......kp20/28.............yk2...................2.
haave3 (41)...............kp22/28-36........y2v....................3.
onlydream (37)...........kp22/23-29.......yk?....................3.
haave2010(44)..........kp23/29.............yk3(km6/10).....4./1.yht.
Mahdotontako (45).....kp23/21-29.......yk2....................1.yht.
Tilda69 (42)...............kp?/28..............yk1......................2.
taavi166 (39).............kp35/28-42.......yk16...................3.
Ballerina Bolero (40)..kp41/25-28......yk31...................3.
Tirlittan1968 (42)......kp47/28.............yk1....................2.
ikiemo (45).................kp58/20-50......yk?......................4.

Kadonneita lampaitako?

nillanilla (42)...............kp?/28-33.........yk11..................1.



RKTT

onlydream (37)..............dpo11
Mahdotontako (45)........dpo9
Rominas (40).................dpo9
taavi166 (38)................dpo9
Ottis (43).......................dpo3
mur-mur (44).................dpo1
Solakka Silakka (41)......pp1
[/i]

ovistestiplussapäivä = dpo-1
seuraava (eli oletettu ovispäivä, myös ilman testiä itse oletettu ovispäivä ) = dpo0
sitten dpo1, jne.
hoitopäivä = pp0; sitten pp1 jne.

 
Ottis
Solakka Silakka Voin totisesti sanoa, ett on ilo ja kunnia saada laittaa sut RKTT-listalle! Toivottavasti tunne, että olet RKTT pysyy ja voimistuu ja alkavat ne oikeat istukan erittämän hCG:n aiheuttamat oireet :heart:.

Onlydream Voi pahkura sitä negaa :( :hug:, vaikka voihan se hyvinkin vielä plussaksi muuttua. Sille nyt peukutellaan :heart:!

tirulii Eikö olekin ihana tietää, ett kroppa pelittää. Onnea hirmusesti seuraavaan kiertoon :heart:!!
 
SS Huomasinpa tuossa, että sinä et olekaan kp-listalla. Onko ikä oikein? Se tuolta vol.8:sta nappasin. Jos haluatko myös kp-listalle, niin ilmoita kp:t sun muut, niin laitan sut sinnekin. Vaikka tietty minä ainakin toivon, ett voisit nyt suoraan tosta RKTT-listalta siirtyä yrjöklubiin :heart:.

Lumeton Voi kurjuus ku ei ne hCG arvot nyt lähde kunnolla laskemaan :'(. Toivois jo totisesti asioiden alkavan lutviintumaan :hug:.

ON Valkovuoto ihan tolokuttoman runsasta ja lämpö nihkeästi 36.8.
 
Mittailin äskettäin lämpöjä, nousseet tuonne 37.1C.. =)
..Ottis mie taas olen kuiva kuin se Sahara :x .. ;)

Ps. Mies tuossa vaihtelee puhtaita pahnoja ja tuumasi: "onkohan ne "luukut" kiinni nyt sen parisen viikkoa, vai voisiko sitä illasta kenties "pelmuta" hieman"?.. :LOL: .sanoin: "saas nähdä, saas nähdä".. :D
 
Heippaus kaikille!

Onlydream:toivotaan, että vielä plussaksi muuttuisi uusi testaus!!

Oma testaus siis vasta ensi viikon lopulla, jos testattavaa on vielä silloin :D

Muut testailkaahan, kiva olisi lukea plussauutisia! :heart:

Valkovuotoa edelleen ja alavatsaa vetelee, vai onkohan se nivuksia, oudon tuntuisia tuntemuksia. Jos se keltarauhanen siellä jotain touhuilee, minä kun en ymmärrä siitä mitään, mitä tapahtuu missäkin vaiheessa;=). Väsyttää edelleen, kova kiire töissä. Tänään vielä spinningiin menen , mutta sitten 3 päivää lomaa urheiluista :D

SolakkaSilakka: Ihanaa, Onnea kahden pienen kyytiläisen kasvatteluun ja plussausta syyskuun alussa toivottelen!! :D


Tirulii: Onnea myös sinulle lääkitysten aloittamiseen!
Ihanaa tätä päivää kaikille!
:flower:

Mahdotontako :heart:
 
Kiitos piina-ajan tsempityksistä, odotteluahan tämä on nyt pari viikkoa, mitään en voi asialle tehdä, miten tuolla kohdussa asiat etenee..

lumeton voi hurja ja Apteekin Oma ei ole edes se herkin testi. Siis miten sinulla vielä erittyy hcg:tä? :eek:

tirulii onnea tulevaan, eikös teillä ollut siellä pakkasessa huurupäitä? Kylläpä aika rientää, muistan kun plussasit viime hoidosta ja siitä on jonkinverran aikaa..

Ottis kiitos kun laitoit rktt-listalle :flower: Kyllä se ikä on jo enempi, eli 41. En taida sinne kp-listalle tulla. Meillä ei luomusti tule mitään, se on jo niin nähty, hoitojen avulla yritetään, niin ei niissä kp:t paljoa vaikuta.
 
Ottis
Mahdotontako Jospa sieltä se plussa nyt tulisi, vaikka testaamista maltatkin panttailla :heart:.

mur-mur Ihana mies sulla. Pelmutkaa ihmeessä jos virettä piisaa, sillä sehän luonnollisesti parantaa kohdun verenkiertoa ja taisipa täällä joku kirjoitella siitäkin kuinka simppaset auttaisivat kiinnittymisessä.

SS Sun ikäs korjasin RKTT-listalle. Voi ku onni olis nyt teille myötäinen :hug: :heart:. Ymmärrän oikein hyvin ton haluttomuuden kp-listalle, kun hoidoissa kuitenkin kierto pannaan uusiin puihin. Vaan jospa sä tosta nyt ponnahtasitkin yrjöklubiin :heart:.
 
Onlydream harmi negasta, mutta kyllä vielä sitä toivoa tässäkin kierrossa on jäljellä.

Mahdotontako siellä se keltarauhanen varmaan tuikkii + peukuttelen.

SS toivottavasti tosiaan jatkuu r-oireet vaikka pergnylin vaikutus hiipuu.

Tirulii ihanaa, lääkkeet sitten jo ostettu :D , tsemppiä ja onnea matkaan.

Mur-Mur taitaa se loma sopia sinun miehelle.

Minulla sitten aloitettiin paikallinen antibiootti ei ollut vti.
 
Ottis
Oivikki Hyvä, että sait lääkityksen. Toivotaan sen purevan.

BB Kiva kuulla susta pitkästä aikaa. Just mietin oletko ihan kadonnut :(. Onnea hoidon suunnitteluun ja varsinkin toteutukseen :heart:! Tuokoon se plussan mukanaan.

RKTT-lista näyttää erittäin mielenkiintoiselta. Plussatuulta teille :heart:+++++++++++++!
 
Hyvää perjantaiaamua kaikille kanssasisarille... Ihan luomusti täällä yritellään. Kierto lähentelee loppuaan. Clomit olivat mulla käytössä kaksi kiertoa ennen viime raskautumista huhtikuussa, mutta nyt en niitäkään toistaiseksi saa käyttää, kun seurailevat vasempaan munasarjaan ilmestynyttä kystaa... Syyskuun alkupuolella on kontrolli. Nyt en ovistakaan tällä kierrolla tikuttanut, eli kaikki menee aivan luontaisen "vainun" ja luonnollisesti... Kunpa vielä onnistuisi luonnollisesti raskautumaan - mitään lapsettomuushoitoja emme enää aio ikänikään puolesta aloittaa... Ovat niin kalliita ja voimia vieviä...
Mutta tsemppiä vaan kaikille täällä - plussatuulia & hyvää viikonloppua! =)
 
Perjantaita :wave:

Kuvittelin että minulla oli r-testejä mutta ne olikin o-testejä ,eli eilen tuhlattu viimoinen r- testi :headwall:
No tein kuitenki aamulla o-testin ja pikkuinen viiva siihen ilmaantui :eek: mutta ei kai noihin ole kovin luottaminen?
Ja äsken meinasi tulla yrjö aivan oikeasti,tunne tuli aivan puu takaa :x kesti hetken ja meni pois,outoa tai eihän se outoa ole jos olisi oikeasti raskaana,mutta tilanne on edelleen arvoitus...
 
Kovasti ++++ peukutan teille onlydream, mahdotontako, Rominsa ja Taavi.

OD tilaa äkkiä r-testjä lisää, ai niin nyt on pe ei ennätä enään tällä vkolla, eikuni kaupoille. o-tikuun kai tulee himmeä toinen viiva suunnilleen aina. Tuo pahaolo juttu toivottavsti olisi se + oire!

Lumeton kyllä koitellaan, saatko tänään jo tietää sen arvon?
 
Hei kaikki kuumeiset ja piinaiset siskot.

Mä oon todennut itseni satunnaisihmiseksi, ja siksi täälläkin heilun vain ajoittain. Niin hurjasti on tullut kirjoituksia, etten pysy kärryillä, mutta listasta huomasin, että RKKT-lista on Ottiksen sanoin mielenkiintoinen :) :heart:

Ja Silakka Solakalla on kaksi munista siirretty; mä paan kädet ristiin että kyydissä pysyvät molemmat! :)

ON Itse asiassa mäkin varmaan kuulun RKKT-listalle. Viikko sitten perjantaina meillä oli inseminaatio (Folli oli jotain 19mm) ja sain irrotuspiikin (joka varmistaa muniksen irtoamisen 24-36 tunnin kuluessa). Tuntemuksien perusteella ovis oli lauantaina tai sunnuntaina, en tarkkaan tiedä. Siksi en tarkkaan tiedä mikä päivä on menossa.

Tarkoittaako pp eli hoitopäivä myös inssiä? Siinä tapauksessa mulla olis pp 7. Tai jos laskee oviksesta, niin sitten dpo 5 tai 6. No, ens perjantaina kuitenkin on kaks viikkoa kulunut ja voin tehdä testin, ellei täti ole tullut tai tule.

Ensi viikon torstaina menen sinne "piikityskoulutukseen", mikä tarkoittaa sitä, että hoitajat neuvovat miten itseäni piikitän IVF:ää (koeputkihedelmöitystä ) varten, mikäli tää inssi ei tuota tulosta. Tai näin ainakin on suunniteltu..

Hassua, miten parisuhteen tila vaikuttaa tähän kuumeeseen ja piinaamiseen. Meillä on nyt häikkää suhteessa, lähinnä minä olen alkanut epäröidä. Miehellä on paha hylkäämisen pelko ja käisttelemättömiä juttuja isänsä kanssa (joka on kuollut). Hän on valtavan epävarma itsestään ja oikeastaan kaikesta ja hänellä on valtava (!) miellyttämisen tarve. Kaikki tämä ilmenee miellyttämisenä, miellyttämisenä, lahjojen antamisella (jatkuvalla syötöllä ) ja sillä miellyttämisellä. Hänelle sopii kaikki, ja kaikkeen hän sanoo kyllä. Niin kultainen kuin hän onkin ja tiedän, että hänen tarkoitusperänsä ovat hyviä, hänen toimintansa on alkanut kääntyä itseään vastaan. Minä tukehdun! Olen puhunut hänelle tästä jo pitkään, kertonut, että olen rakkaudesta, huomioimisesta, lahjoista, yllätyksistä, miellyttämisestä ähkynä koko ajan, enkä enää tunne nälkää. Päinvastoin tarvitsen tilaa ja yksityisyyttä ja mitä enemmän hän rakastaa minua, sen kylmemmäksi minä muutun. Enkä voi tälle mitään. Hän reagoi asiaan sanomalla Joo, mä ymmärrän, ja seuraavana päivänä saan rakkauskirjeen, jossa hän kertoo kuinka täydellinen olen ja kuinka onnekas hän on ja kuinka hirveän paljon hän minua rakastaa. Ja minun ähkyni kasvaa.

Hänen onnensa riippuu minusta ja se on vastuu, jota en halua enkä voi ottaa harteilleni. Olen toivonut ja odottanut näkeväni hänessä MIEHEN, joka seisoo omilla jaloillaan ja ottaa vastuun omasta onnellisuudestaan. Olen koko suhteen ajan puhunut hänelle tästä, kauniisti, rakentavasti, kannustaen, valanut häneen uskoa ja itseluottamusta, mutta minun ähkyni on kasvanut jo niin suuriin mittasuhteisiin, että nyt olemme aivan solmussa, koska en kykene teeskentelemään onnellista, vaan ahdistukseni, turhautumiseni ja kylmyyteni näkyy ja tuntuu. Koska minun lämpöni ja rakkauteni ja läheisyyteni häntä kohtaan on nyt jäähyllä, myös piinailu ja arvaailu raskaudesta ei tunnu piinalta siinä mielessä kuin me piinailun (+toiveen) täällä yleensä ymmärrämme.

Minusta tuntuu kamalan pahalta ja suorastaan kiittämättömältä kertoa tähän sävyyn miehestä, jolta saan jakamatonta huomiota ja rakkaudenosoituksia 24/7. Hän on jatkuvassa valmiustilassa täyttämässä toiveeni, eikä mikään haittaa häntä. Katsoimme tv:tä ja nostin jaklani rahille. Kysyin ovatko jalkani tiellä ja hän sanoi joo, mutta ei se haittaa. No, jätin sitten jalkani siihen, ja hän katsoi elokuvan loppuun näkemättä juuri mitään. Tätä on vaikea selittää ilman että kuulostan kamalalta ilhiseltä, jota en kuitenkaan ole. No, summa summarum; olen kuin parhaassa mahdollisessa puffet-pöydässä ja saanut syödäkseni jo kaikki alkuruoasta jälkiruokaan ja koko ajan pöytään kannetaan uusia ruokia ja minun odotetaan syövän ne kaikki. Ja tietysti kokista tuntuu pahalta, jos en innostu ja syö. Toki kokista tuntuu pahalta, jos minua oikeastaan alkaa etoa, koska en voi enää ajatellakaan ruokaa saamatta oksukohtausta.

Nyt tuli pitkä omanapainen kirjoitus aiheesta, joka ei aivan suoranaisesti liity ketjun alkuperäiseen ajatukseen, vauva-aatoksista ja siihen liittyvistä iloista ja suruista puhumiseen. Tai kyllähän mies siihen tietysti liittyy. Joten, vielä kerran sori kun tuli pitkä purkaus, mutta helpottaa kun saa olonsa jonnekin purkaa.

Anyway: kukkakimppuja, hymyjä, halauksia ja sydämiä kaikille :flower: =) :hug: :heart:
 
Ballerina Bolerolle hedelmällistä kierron loppua!!:wave:
..ja jos ei nyt tärppääkkään, niin hoitoihin ihan hiiiiiiirmusti tsemppiä&Onnen pipanoita matkaan!!!:heart::heart::heart:

haave2010 oikein onnistunutta rentoista, luomukiertoa&plussaa kohta testiin - siihen R-testiin!!!!:wave::heart:

onlydream No voihan, ei yhtään R-testiä!!!!!!:eek: .. ;)
Noihin O-testeihin täytyy sen testiviivan tulla tasavahvana kontrolliviivan kanssa, mikäli jotain raskautumisesta kenties kertoisi.
Hailut viivaset ei merkkaa muuta, kuin että LH:ta elinmistössä aina jonhin verran.
..ja toisilla on loppukiertoa kohden LH:ta niin paljon, että viiva saattaa vain senhin vuoksi vahvistua.

Kovasti siulle peukuttelen täältä :heart:d=)b:heart:
 

Taas tuo aika tuntuu menevän niiiiiiin hitaanlaisesti..

Miulla pientä PMS-oireiden tyypistä vi**tusta ollunna täällä..eilen pikkasen, tänään enämpi..jos tuo keltis ei toimikkaan nyt kunnolla.. :(
..ei normaalisti ole näin alussa luteaalivaiheessa tällaista - päin vastoin, olo yleensä hyvä..
..lämmötkin vain 36.7C..
 
Alkuperäinen kirjoittaja onlydream:
Ja äsken meinasi tulla yrjö aivan oikeasti,tunne tuli aivan puu takaa :x kesti hetken ja meni pois,outoa tai eihän se outoa ole jos olisi oikeasti raskaana,mutta tilanne on edelleen arvoitus...
Tuollainen ykäpuuska kuulostaa ihan siltä itseltään. Toivon toivon ja toivon ja vielä kerran toivon sulle + R-testiin, kun sellaisen käsiisi saat :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja mur-mur:

Miulla pientä PMS-oireiden tyypistä vi**tusta ollunna täällä..eilen pikkasen, tänään enämpi..jos tuo keltis ei toimikkaan nyt kunnolla.. :(
..ei normaalisti ole näin alussa luteaalivaiheessa tällaista - päin vastoin, olo yleensä hyvä..
..lämmötkin vain 36.7C..
Kuule sinä kaikkia kannustava aurinkoinen mur-mur. Päätetään, että noi oireet ei oo PMS-oireita, vaan ihan rehellistä vi**tusta kaikesta muusta, muun muassa siitä, että kello ei kulje tarpeeks nopeasti. Ihan varmana sun keltis toimii kunnolla, usko pois. Ollaan luottavaisia, että kaikki on sulla just niin kuin pitääkin. Halaus mur-mur :hug:
 
Hysteria :heart::hug::heart:
Ei ole hyvä jos rakastamiseen "tukehtuu" niin kuin kirjoittelit.
Monasti useimmilla pareilla toisenlaisia ongelmia - ei puoliso huomio, näytä tunteitaan jne..moni riutuu läheisyyden puutteessa..

Mutta nuo siun tunteesi hyvin ymmärrän jos elämä miehesi kanssa tuollaista - liika on AINA liikaa!!!!!

Hyvin osasit kuvailla miusta tunteitasi - ja niitä älä ollenkaan vähättelekkään, sekä miehesi käytöstä/toimintaa..hän ajattelee VAIN siun parastasi ja se varmasti "liika annoksina" ahdistaa, ärsyttää - tuntee todella tukehtuvansa :ashamed:

Toivon siulle mitä parhainta vointia&inssin onnistumista - pientä syliin sitten n. 9kk:n päästä:heart:

Ps. suostuisiko miehesi käymään terapiassa - yksin ja/tai yhdessä siun kanssasi??
 
Kiitos mur-mur :flower:

Mulla on ollut myös sellainen mies, joka ei huomioi eikä näytä tunteitaan, kokemusta on siis myös jatkuvasta nälästä ja aliravitsemuksesta. Ja nyt on sitten toienen ääripää. Niin se on: liika on liikaa.

Hän käy terapiassa, on käynyt jo yli vuoden, mutta tuntuu, että hän juoksee juoksumatolla: juoksee juoksee, muttei pääse mihinkään.

Kyllä tää varmaan tästä suttaantuu, ennemmin tai myöhemmin, tavalla tai toisella.. Katotaan nyt.

Nyt mulla kuitenkin on sellaiset mielenmaisemat, että ERKKT= Ei raskaana kunnes toisin todistetaan. Elän just ihan niin kuin normaalistikin, mitään (edes tupakkaa tai viiniä ) en ole karsinut enkä foolihappoa lukuunottamatta syö tai tee enempää kuin ennenkään.

Elelen päivän kerrallan ja kattelen mitä tuleman pitää. Ku ei tässä oikein muutakaan voi.

 
Ottis
Hysteria Sut RKTT-listalle lisäsin. Kai toi pp7 on se minkä mukaan täällä sua jännäillään. Onkos sun virallinen testipäivä sitten pp14 vai miten?

Tuon tukahtumisen tunteen ymmärrän oikein hyvin, vaikkakaan en yhdenkään miehen kautta, mutta synnyin suureen perheeseen ja lapsuudesta muistan sen kuinka hain yksinäisyyttä ja rauhaa. Sama piirre minussa on edelleen hyvin voimakkaana. Vaikka tämä minun mies ei mikään tukahduttajatyyppi ole, niin silti hänestäkin kaipaan välillä taukoa, ts. lupaa saada olla yksin. Kun mua hänen höpötyksensä alkaa ahdistaa, tukin minä suuni.

O-D Voi sinnuu kun sen viimeisenkin testin eilen dippasit. Ovistestin testiviivan pitäisi olla vähintäänkin yhtä vahva ja tumma kuin kontrolliviiva, ett siitä voisi olettaa raskautta näin kierron loppumetreillä. Näin olen ymmärtänyt. Kipasepa Sokokselle ja hae sieltä sellanen Precheck-testipakkaus huomisaamuksi. Siinä on kaksi testiä eikä maksa paljoa =). Plussatuulten puhureita :heart:!

Haave2010 Peukutuksia, että tämä loppukierto toisi toivotus tuloksen :heart:.

mur-mur Tuskin sulla vielä voi mitään PMS-oireita olla. Kyllähän raskauskin saa kaikenlaisia tuntemuksia pintaan. Ja sitä sulle toivon :heart:! Miten se sun kilpparilääkitys, onko se alkanut purra?
 
Ottis
[/url]



Nimi (ikä )........... Kiertopv....Yrityskierto...Monesko haaveissa

liiza (44).....................kp4/24-27........yk29..................4.
Iida-Karoliina (45).....kp10/23-29.......yk15.................5./1.yht.
daria10 (40)...............kp11/29-34.......yk7...................3/2.yht.
Inia (43).....................kp14/26-30........yk25................1.
Ottis (43)....................kp14/24-28........yk15................1.
mur-mur (45)..............kp14/25-28.......yk16(km2/10)..3./2.yht.
Ballerina Bolero (40)..kp14/25-28......yk32...................3.
ulla4 (40)....................kp17/35-45.......yk1...................4.
tirulii (42)...................kp17/30-34.......yk1...................2yht.
Ämy (41).....................kp18/27-30.......yk2...................4.
Hysteria (42)...............kp20/25-28.......yk5...................1.
Rominas (40)..............kp20/25-27.......yk2(ku06/10)....2.
Tirlittan1968 (42)......kp21/28.............yk2...................2.
haave3 (41)...............kp23/28-36........y2v....................3.
onlydream (37)...........kp23/23-29.......yk?....................3.
haave2010(44)..........kp24/29.............yk3(km6/10).....4./1.yht.
Mahdotontako (45).....kp24/21-29.......yk2....................1.yht.
Tilda69 (42)...............kp?/28..............yk1......................2.
taavi166 (39).............kp36/28-42.......yk16...................3.
Tirlittan1968 (42)......kp48/28.............yk1....................2.
ikiemo (45).................kp59/20-50......yk?......................4.

Kadonneita lampaitako?

nillanilla (42)...............kp?/28-33.........yk11..................1.



RKTT

onlydream (37)..............dpo12
Mahdotontako (45)........dpo10
Rominas (40).................dpo10
taavi166 (38)................dpo10
Hysteria (42).................pp7
Ottis (43).......................dpo4
mur-mur (44)................dpo2
Solakka Silakka (41).....pp2
[/i]

ovistestiplussapäivä = dpo-1
seuraava (eli oletettu ovispäivä, myös ilman testiä itse oletettu ovispäivä ) = dpo0
sitten dpo1, jne.
hoitopäivä = pp0; sitten pp1 jne.

 

Yhteistyössä