40+ SO WHAT (VOL.11)

  • Viestiketjun aloittaja Ottis
  • Ensimmäinen viesti
Ottis, sie niiiiiin noheva olet kyllä!!!!:D
..ja huomenna "hommat" jatkukoon;) Hieno juttu!!!:wave:


Itsekkin sain/annoin eilissä iltana :p ..tästäpä on hyvä jatkaa.
O-testin dippailin äskettäin ja haalea viivanen sieltä tuli esiin.
Uskonpa Ovis+ pärähtävän tikkuun taasen tiistaina - mukava jos vaikka keskiviikkoonhin vitkutteleisi!

Juilii kyllä niiiiiiiin muniksiin&selkään taasen :x ..


Mukavaista kesäsunnuntaita all of you!!!!!!!:wave::flower:
..ja niitä :heart: + :heart: + :heart: +
 
Ottis
mur-mur Kiva, ett teilläkin talletuksia tehty. Niin minäkin toivon, ett ovis tulisi vasta tiistaina niinku toi mun tickeri sanoo. Testiviivassa nimittäin kuitenkin vielä vähän tummentumisen varaa on, mutt sitähän ei voi tietää ennenkuin huomenna, kun taas ip testaan.
 
Ihania uutisia sekä Wiaralla että mimmimalla.

Näinhän sen piti mennäkin, eikös vain Wiara. Mä tein vähän aikaa sitten samat temput, että "jätin" pinon, mutta en oo malttanut pysyä poissa aina vakoilemassa, miten muilla menee. Tänään sitten pakkasin vauvatarvikkeet, jotka anna eteenpäin tällä viikolla. Eli luovuttaminen on tosissaan mennyt perille asti aivojen sopukkaan, jos ei vielä sydämen sisimpään. Ja aina tällaiset iloiset uutiset sykäyttävät, että jospa sittenkin meillekin. Mutta toisaalta oikein hyvä on näinkin. Poikamme täyttää syksyllä 4 vuotta ja ihan oikeasti jo helpolla päästään.

Terkkuja kaikille yhdessä ja erikseen. Simppajahti on alkanut ainakin Ottiksella ja mur-murilla ja tuloksia sitten parin viikon päästä. Mä meen teitin kanssa ihan samassa tahdissa, mutta oviksesta ei tietoakaan. Tosin ei oo tikkujakaan käytössä ja mikäli vaan pystyn ja kykenen, en niitä enää ostakaan.
 
Ulla synttäri onnittelut :flower:

Ottis hyvä, kun on talletukset tehty ja testit tilattu. Ne lääkäreiden määrämät varmaan kuitenkin tarkempia. Kiva, kun mies on mukana lähdössä tutkimuksiin ja miettimään mahdollisia apuja.

Terri voihan niitä uusia tarvikkeita sitten hankkia, jos se uusi pieni ilmottaa tulostaan.

Iida-K alkaneeseen kiertoon.

RKTT:läisiä alkaa taas olla kivasti koossa. Teille :whistle: ++++++!
 
Terri heippaus siulle!!:wave:

Haikeaa varmaan on vaavihaave haudata:ashamed:..ja niin kuin kirjoitteleit, sydän ei heti varmaankaan ajatusta tunne omakseen..

Oikein hyvää jatkoa siulle ja mistä sitä tietää jos elämä yllätäisi vielä ihanaisesti!!!:):heart:

..käythän meitä moikkailemassa välillä?=)
 
Ottis
Ulla4 Paljon onnea vaan |O , Paljon onnea vaan |O, Paljon onnea Ulla |O !!

Oivikki Kiitti :flower:!

Terri Heippaus sullekin ja ihana ylläripylläri sitten tässä joskus, sitä sulle toivon.

I-K Nyt sitten täysillä uutta päin ja Riikaan vauvaa hakemaan :heart:.
 
Hyvää alkanutta viikkoa kaikille meille :heart: :)

Terrille minäkin lähetän voimaannuttavia ajatuksia :)

Ottis Hieno juttu että miehesi haluaa kuitenkin panostaa edes hiukan vielä ja suostuu testit tekemään ja ottamaan sitte apuja vastaan sikälimikäli tarvetta on... Eli pyyhettä ei ole viel heitetty lähellekkään kehää, ottelijat valmistautuu uuteen kierrokseen :) Hyvä hyvä.

Mitenköhän listalla oleville kadokkaille kuuluu... Kp:t heittelee korkeella, onkohan kelleen käyny tuuri??

Minä ootan taas aivan uudella innolla ovista, On se kumma miten viimeisten pettymysten jälkeen alkaa tässä vaiheessa kiertoa jo niin odottamaan niitä kuuluisia mahakipuja ja sitä onnen tunnetta kun tietää oviksen olevan menossa ja kropan toimivan vielä. Keskiviikkona on seuraava kerta kun miehen kaadan petihin, hää onpi nyt kaksi iltaa töissä. Näillä laskuillani ovis sijoittuu sunnuntaille-maanantaille, joten pietään kuitenkin hyvässä kunnossa tavara ;)

Sitte rrrytinällä plussataan porukassa!!
 
:flower:Uusi viikko, uudet kujeet!!!=):flower:

daria10 sama täällä - kummasti se oviksen läheneminen nostaa mieltä:heart:

Miulla tänään jo aika vahva viivanen O-testissä, luultavimmin huomenna sitten se O+ :)

La-Ma lemmitty kovin, huomenna jos vielä viimeinen "rutistus".. ;)

I-K jep, sieltä Riikasta se pieniäinen sitten lähtee mukaan!!!:wave::heart:

Mukavaista päivää ja +++++++++++ niihin testeihin - O&R :heart:!!!!
 
Mie kattelin äskettäin noita saamiani ultrakuvia -09 raskaudestani..
..muistan vielähin niin elävästi sen ultran kun miulle oli sanottu edeltä, että toivoa raskauden kestosta ei ole..ja sitten sydänäänet näkyiväthin..Voi sitä ihanaa tunnetta ja itkuhan miulta pääsi !!:heart::snotty:

..sitten kauhea suru&pettymys kun viikon päästä masussa aivan hiljaista, ei sydänääniä enään..:ashamed:..itku tuli vasta jonkin ajan päästä, kai sen asian vasta kunnolla sitten ymmärsi..

Kyllä minua hieman peloittaa kun ajattelenhin, että saman saattaisin vielä kokea..
Vaikka, eihän sitä kannattaisi kai ittiään nega ajatuksilla edeltä stressata..välillä vain mieleen tulee, onneksi ei kuitenkaan kovin usein..:)
..ultrakuvia kattelen pienestä sellaisella, kaipaavalla haikeudella:heart:..
 
Ottis
[/url]



Nimi (ikä )........... Kiertopv....Yrityskierto...Monesko haaveissa

Iida-Karoliina (45).....kp6/23-29.......yk15...................5./1.yht.
daria10 (40)...............kp7/29-34.......yk7.....................3/2.yht.
Inia (43).....................kp10/26-30........yk25................1.
Ottis (43)....................kp10/24-28........yk15................1.
mur-mur (45)..............kp10/25-28.......yk16(km2/10)..3./2.yht.
ulla4 (40)....................kp13/35-45.......yk1...................4.
tirulii (42)...................kp13/30-34.......yk1...................2yht.
Ämy (41).....................kp14/27-30.......yk2...................4.
Hysteria42..................kp16/25-28.......yk5...................1.
Rominas (40)..............kp16/25-27.......yk2(ku06/10)....2.
Tirlittan1968 (42)......kp17/28.............yk2...................2.
haave3 (41)...............kp19/28-36........y2v....................3.
onlydream (37)...........kp19/23-29.......yk?....................3.
haave2010(44)..........kp20/29.............yk3(km6/10).....4./1.yht.
Mahdotontako (45).....kp20/21-29.......yk2....................1.yht.
liiza (44).....................kp26/24-27.......yk28...................4.
Tilda69 (42)...............kp?/28..............yk1......................2.
taavi166 (39).............kp32/28-42.......yk16...................3.
Ballerina Bolero (40)..kp38/25-28......yk31...................3.
Tirlittan1968 (42)......kp44/28.............yk1....................2.
ikiemo (45).................kp55/20-50......yk?......................4.

Kadonneita lampaitako?

nillanilla (42)...............kp?/28-33.........yk11..................1.



RKTT

liiza (44)......................dpo14
onlydream (37)...........dpo8
Mahdotontako (45).....dpo6
Rominas (40)..............dpo6
taavi166 (38).............dpo6
Ottis (43)....................dpo0
[/i]

ovistestiplussapäivä = dpo-1
seuraava (eli oletettu ovispäivä, myös ilman testiä itse oletettu ovispäivä ) = dpo0
sitten dpo1, jne.
hoitopäivä = pp0; sitten pp1 jne.

 
Ottis
Daria10 Sulla on oikea asenne :). Täysillä päin plussaa mennään koko poppoo ja rytinällä. Minä myös ihmettelen noita lähes kadonneita lampaita, ett onkohan heissään yhtään mahdollisesti jo plussannutta, joka ei vain malta asiasta tulla tänne kertomaan. Toivotaan niin :).

mur-mur Mulla o-testi näytti tänään jo haalenevaa eli tänään on todellakin Se päivä =). Pupuilla pitäis varmaan vielä tänäänkin ja niin pupuillaankin, mutt nyt hektisen työpäivän just päätyttyä tuntuu, ett ei jaksais mitään :ashamed:.

I-K Plussapuhureita jo nyt laittelen sun suuntaasi :heart:.

ON Masu epämiellyttävän turvoksissa, mutt se saattaa olla ihan tätä kun on joutunut pitkästä aikaa istumaan paikoillaan ihan liikaa. Kotonahan sitä teputtelee kuitenkin koko ajan, vaikkei mitään tekiskään. Siltipä vaan toivon, ett muheva folli pääsisi tänään tai ensi yön aikana irrottautumaan ja, ett sitä tulis vielä kerran hyödynnettyä.
 
Ottis
Kiitos mur-mur :flower:! Mulla alamaha nyt niin kipeä, ett jos totta puhutaan, niin ei pupustelut ole ekana mielessä, mutt pakkohan sitä on yrittää tässä illemmalla ja kieltämättä eilinen pupustelu noita pahimpia ovistuntemuksia lievitti, joten voi olla ihan hyvää 'kipulääkettä' :). Muhevaa follia sullekin toivottelen :heart:.
 
taavi166 helposti sieltä nettikaupasthin niitä testejä saapi.. :whistle:

Vaan tosissaan, hyvähän se olisi tuonne kierron loppuun kattella,
ei tule niitä turhia pettymyksiä - niin kuin miulla viimeiks.. :/ ..jos olisin malttanut testailla vasta Kp25( kierron viim. pvä. ) olisi se haamuinen haamu ollu jo Kp26 blanco.. :|..ne kaksi selkeää haamuplussaa Kp24 nosti toiveet taivaisiin saakka!

Mie koetanhin nyt testailla vasta kun Kp25 täysi..kovasti koetan "hillitä" itteäni.. :D..jos kierto tuo 25 niin kierron viim. pvä sattuupi sitten tuonne 31.8..
..jospa sieltä toinenhin plussa tulisi( oikiasti erittäin epätodennäköistä )ja kestävä sellainen - Oi, sitä onnea minkä mur-mur kokisi silloin:):heart:

Tänään olenkin ollunna hieman tunteikkaalla/herkällä päällä, itkuhin herkästi tuleepi ;) ..näinpä se Oilin vierailun aikoihin miulla aina..

Plussatuulia kaikille RKTT listalla oleville!!!:wave::heart:
 
Ottis
mur-mur Kuinka lyhyt luteaaliaika sinulla yleensä on jos kierron viimeinen päivä osuu 31.8.? Anteeks tyhmä kyssäri, mutt ku mä laskin, ett mulla se on 30.8. eli näin ollen vain päivän ennen sua, vaikka sä ovuloit kaksi päivää myöhemmin? Mulla vuoto alkaa yleensä aina dpo14 eli kai virallisesti se luteaaliaika on silloin 13 vrk vai miten se lasketaan?

taavi166 Toisaalta hyvä vaan jos testit turvallisella etäisyydellä, vaikka itestäni veikkaan, ett saisivat olla maahantuojalla ennenkuin mua estäisivät niitä hankkimasta. Mä yritän vitkuttaa ainakin tonne dpo9 ennenkuin testaan eka kerran. Plussatuulta sulle :heart:.
 

Yhteistyössä