40+ SO WHAT (VOL.11)

  • Viestiketjun aloittaja Ottis
  • Ensimmäinen viesti
Ottis
Ulla4 Se on tämä naisen luonto uskomaton :). Aina täysillä uutta päin. Mua nyt vähän harmittaa ku näyttää siltä, ett terveystalon gynet ovat tykkänään lomalla elokuun alkupuolen :ashamed:. En siis taaskaan pääse ultraan kurkkauttamaan mahdollisesti muhevia folleja, kun alkuviikko olis ollut siihen puuhaan just sopiva ajankohta :(. Vähän riskaabelilta tuntuu tällainen homma, mutt ei auta..
 
Marbel niinhän se on, että kuume EI katso naisen ikää, tulee jos on tullakseen!! =)

Tuohon kysymyksesi, mie en kyllä osaa valitettavasti vastailla..mutta täältä löytyy "asiantuntijoita" varmasti kun hetken pienen maltat odottella - osa kun lomailee ja ei aina koneen äärellä(niin kuin mie :p )

No niin, heti lumeton siulle jo yv:nä vastailihin!!:wave:
(tuolla ylhäällä lukee se "yksityisviestit", siitä painat ja saat lumettoman viestin näkyvin)

Kovasti siulle plussatuulia ja olet tervetullut tänne pinoomme kuumeilemaan jos päädyt yrittelemään sitä pientä vielä!!!=):heart:
 
Aloita vaan rohkeasti ne Clomit =) ..miekin pikkasen koetan kepillä jäätä, jospa lääkäri huomenna miullehin reseptin kirjottaisi( epäilen vahvasti kyllä )..mutta ekana tuo kilppariasia&lääke!

..miulle posti myös toi ovistestejä, lauantaina dippaan ensimmäisen..
 
Toukokuun toivoa kaikille toivottelen:heart:

Kävin salaa jo La aikaa katsomassa ja 5.5.2011 se olisi :heart: ;) ai että minäkö hieman kiireinen menemään asioiden edelle,en kai.. no piina viikot kuitenkin edessä ja Tero kuuri alkaisi myös huomenna,ihmeellistä on taasen niinkuin viime kierrossakin ettei tisut kipeenny oviksen jälkeen,outoa :/ ja aamu lämpökin oli tänä aamuna aivan normaalilla tasolla,liekö tämä helle sotkenut kehon lömpötilat?..

Mukavaa että mur-mur ja ottis jo vuodon suhteen paremmalla puolella ja mielikin piristynyt =)

Mahdotontako mukavaa RKKt lista aikaa sinullekin :wave:

 
Ottis
Onlydream Et sinä malttamaton ole lainkaan B). Tunnustan nimittäin just nettiin tultuani pyörähtäneeni ihan ekana vau.fin raskauslaskurilla ja mulla, jos nyt tuuri olisi myötä, olisi LA 12.5. Viikonpäivää en ole tullut kalenterista katsoneeksi, mutt äkkiäkös tuon selvittää. *kipasee kalenterille*. Juu, torstai se on ja niin olisi sinullakin, OD :).

mur-mur Juu, Clomit aloitan, tuntu miltä tuntu. Seuraavaksihan follin pitäisi puhjeta oikealta, joten luulisi kivun pian sinne siirtyvän. Tosin ajattelin vielä puhelimella kysellä jos peruutusaikoja löytyisi ensi viikolle.

Marbel Oikeaan paikkaan viestisi laitoit, sillä vastaustakin näytti heti tulleen. Iida-Karoliina taitaa myös olla aikahyvin selvillä varsinkin ulkomaisista luovutussoluhoidoista. Onnen pipanoita sinulle matkaan laittelen :heart: ja jos siltä tuntuu, niin teretulemast vain ihan vakituiseen tähän hullunhauskaan joukkoon kuumeilemaan :flower:.

ON Täällä sataa taas vettä. Mulla alkaa olla loma lusittu ja tänään on viimeinen ilta, jonka perästä ei tarvitse miettiä aamuherätystä, joten taidan kipaista mökille ihan issekseni. Ku se ukko vaan tulis kotiin ensin, että pääsisin asiasta neuvottelemaan. Mökillä pitäis vähän siivota ku juhannukseksi olen siellä viimeksi kunnolla siivonnut, joten siinä olisi ainakin perusteita lähteä ja tietty jos alkaa laiskottaa, voin kuitenkin olla tekemättä yhtään mitään ;).
 
Ottis mukavaista mökkeilyä :wave:
Äläkä riehaannu siellä mökillä siivoilemaan tornaadona - nautiskele enemminkin!!:p
..meillä aurinkoinen helottelee mutta ei enään niin kuuma(onneksi).
..25C on varjon puolella..

Psssssst..meillä olisikin sitten sama La. jos hyvin kävisi:):heart:
..miulla kovistelee masua ja repii jalkoja!!!!..nyt jo??:eek:
Saattoihan tuo kemiallinen miun kiertoahin kyllä sotkea mutta toivottavasti ei kovin pahasti.
 
Ottis
mur-mur Kiitos vinkistä vain loikoilla, laitan ton oikein viisaana neuvona korvan taakse :). Pidetään nyt siitä toiveesta kiinni, ett plussataan samoihin aikoihin ja pykätään samaten ne pikkuset rakkauen hetelmät maailmaan samaan aikaan :heart:+:heart:.
Heipat ja huomiseen :wave: :wave: :wave:!!
 
Ottis sanoo:
mur-mur Ok! No, mutta pääasiahan on, ett mahdotontako saa tän kierron lopussa raskaustestiin vahvan plussan ja raskaus jatkuu onnellisesti ja horjumatta vauvan sydäntäriipivän ihanaan itkuun synnärillä . .´Kiitos Ottis olisihan se ihanaa!!
Niin ja tosiaan se ei ole minun tikusta vaan tuolta eräästä toisesta ketjusta kopioitu se viiva ja sarvi, jossa vaan selvensin sitä kakkosviivaa
:D

Kiitos kaikille RKKT: toivottajille :flower:

Tässä kierrossa laitan viimeiset luget, jotka ovat kaappiin jääneet, jotta menkat ei ala ainakaan kp 19, kun viimeksikin alkoi jo kp21, ei kiva!

Huonoa oloa tuli zumbassa, en ehtinyt syödä ennen, nyt makaronilaatikkoa syöty, namskis! :p

Iida-Karoliinakin tiputtanut painoa, minä myös noin 8 kiloa;=)

Onnellista pupuiluaikaa kaikille ja Taavilla oviskin juuri käsillä :heart:

mahdotontako :heart:
 
http://www.avaclinic.com/
Marbel tässä linkki Avan linikalle. Aika paljon tietoa jo tuolta saat.
Henkilökunta todella hyvää eikä ole ikä rasismia lainkaan. Suosittelen.
Tutkimuksiin pääsee toki yksityisille moniin klinikoihin vaan suomessa ikä luovutus voitoihin vaihtelee 42-45 välillä. Avalla se on 45v. Me ollaan menossa Riikaan johon pääsee vielä 50 vuotiaskin ja sekin on n, ikä katsovat tilanne kohtaisesti senkin. Muualla mailmassa luovutushoitoja tehdään 50+ ikäisesti myös.

Niin, ja tietysti tervetuloa joukkoon Marvel!
 
Mahdotontako Juuh, mie huomasin kyllä sitten jälkeenpäin, että ne kuvat ei ollunna siun testailusta ;)
Hyvin olet siekin painoasi pudotellut - Onnittelut:flower:

Mie saatan lähteä syyskuun lopulla hieman opiskelemaan, jos tuon myynnin ammattitutkinnon loppuun asti saisi suoritettua vihdoinkin!
Paino saattaisi tätä myöten pudota jo vähän, ei olisi yhtään pahiteeksi kyllä..:p

..ja tiedä vaikka tuo tärppihin kävisi sitten:heart: ..
 
Pieni pää jo kummasti miettii mitä tuolla masussa tapahtuu :/ nippaillut eilen ja tänään,valkkaria hulahtaa tuon tuosta ja reilusti :x olisikohan mahdollista että kaksi yksinäistä matkaaja olisivat muniksen siimenissä kohdanneet ja siellä kovaa kamppailua käyvät elämän luomisesta? :saint:

Lämmöt edellen normaalilla tasolla (36.7 )ja kn oli aamulla kääntyneenä jotenkin taaksepäin ja tosi ylhäällä :eek:

Onneksi helle hieman otettaan helpotti ja saa nauttia ihanista löppu kesän tuoksuista :hug:
 
Nyt on esikoinen saateltuna kouluun...ja pianhan sen jo saapi hakea pois,hurjan 3h koulupäivän jälkeen!Näin se koulutaival alkaa:)
Omaa napaa heti perään..viluttaa ja lämpö oli just 35.8..eli olikos niin että oviksen jälkeen heti laskee rajusti ja sit nousee normilukemiin ts.vähän yli normilukemista?
Voe voe täytynee mennä hakureissulle ettei äiti ekapäiväna myöhästy!
 
Ottis
Mahdotontako Kiitti ruokavinkistä :p. Mietinkin jo mitä tänään syötäisiin. Toiveet ja kannat kattoon nyt vain :heart:.

I-K Voi kikki sentään jos täti tekee tuloaan :( :hug:. Kohti Riikaa nyt sitten plussatuulten myötä :heart:.

mur-mur Hieno homma jos saat tutkinnon suoritettua loppuun. Varmasti helpottaa tärppimahiksia jos saa muuta ajattelemista. Vaikka toisaalta minä olen kyllä huono ajattelemaan mitään muuta :ashamed:.

Rominas Onnittelut oviksen bongaamisesta :flower:! Toivottavasti olette nyt onnistuneet sitä hyödyntämäänkin :heart:. Hedelmällistä RKTT-aikaa :heart:!

Onlydream Mahtavia oireita sulla :heart:. Kyllä tuo Sitä varmasti on. Plussatuulten puhureita :whistle: ++++++++++++++++++++++++!

Haave3 Ollapa meilläkin Joku kouluun lähettää, vaan minä joudun itse sinne lähteä :). Taitaapi se niin olla, että oviksen jälkeen lämpö ensin laskee ja sitten lähtee nousuun noin vuorokauden kuluttua oviksesta. Oletko ovista tikutellut? Haluatko RKTT-listalle?
 
Ottis
[/url]



Nimi (ikä )........... Kiertopv....Yrityskierto...Monesko haaveissa

Ottis (43)....................kp5/24-28.......yk15...................1.
mur-mur (45)..............kp5/25-28.......yk16(km2/10)....3./2.yht.
ulla4 (??)....................kp8/35-45.......yk1.....................4.
tirulii (42)...................kp8/30-34.......yk1.....................2yht..
Ämy (41).....................kp9/27-30.......yk2.....................4.
Hysteria42..................kp11/25-28.......yk5...................1.
Rominas (40)..............kp11/25-27.......yk2(ku06/10)....2.
Tirlittan1968 (42)......kp12/28.............yk2...................2.
haave3 (41)...............kp14/28-36........y2v....................3.
onlydream (37)...........kp14/23-29.......yk?....................3.
haave2010(44)..........kp15/29.............yk3(km6/10).....4./1.yht.
Mahdotontako (45).....kp15/21-29.......yk2....................1.yht.
liiza (44).....................kp21/24-27.......yk28...................4.
Tilda69 (42)...............kp?/28..............yk1......................2.
Iida-Karoliina (45).....kp27/23-29.......yk15...................5./1.yht.
taavi166 (38).............kp27/28-42.......yk16...................3.
Inia (43)......................kp32/26-30......yk24...................1.
Ballerina Bolero (40)..kp33/25-28......yk31...................3.
Tirlittan1968 (42)......kp39/28.............yk1....................2.
ikiemo (45).................kp50/20-50......yk?......................4.

Kadonneita lampaitako?

nillanilla (42)...............kp?/28-33.........yk11..................1.



RKTT

liiza (44)......................dpo9
onlydream (37)...........dpo3
Mahdotontako (45).....dpo1
Rominas (40)..............dpo1
[/i]

ovistestiplussapäivä = dpo-1
seuraava (eli oletettu ovispäivä, myös ilman testiä itse oletettu ovispäivä ) = dpo0
sitten dpo1, jne.
hoitopäivä = pp0; sitten pp1 jne.

 
Aurinkoista päivää!!:flower:

onlydream jaa jaa, hyviä oireita siellä - kovasti +++++++++toivon siulle!!:heart:

Rominakselle mukavaa RKTT piinailua ja +++++++++tietty!!:heart:

haave3 voi että, siellä siunhin pieni läksi koulutielle :) miun "vaavi" aloittaa maanantaina eskan, tänään käydään tutustumassa! =)

Ottis kattellaan nyt jos vain saan sen työpaikan missä ammattitutkinnon saisin suoritettua loppuun n. 1v ajaksi, toivon kovasti että löytyisi. =)

Nyt jo Kp5..kovasti odottelen jo uutta yritystä..ja onhan miulla SE synttärilahja, minkä mies osteli :p pientä pikanttia "lisämaustetta" tuohon puurtamiseen!! :D


Ps. Miulla on kohta se lääkärikin, jännittää mitä lääkäri setä päättää kilppari asian suhteen..jaaaaa sitten..posti poika toi äskettäin odotetun paketin - ne yhdistelmärattaat =) voi että tykkään kovasti, juuri sellaiset kuin odotinhin!!!!
..vielä kun omaa pientä niissä pääsisi kärryttelemään, olisi onni sydämessä:heart:
 
Ottis
Do dih.. Nyt on sitten mahdotontakon esimerkkiä noudattaen makaroniloora paistumassa uunissa ja suolet kuristen odottelen, ett pääsisin syömään :p.

Ai niin juu, ekan Clomifenin nappasin tossa kolmen jäljestä eli nyt sitten tämä tyttö alkoi tosissaan muniksia kypsyttelemään. Tietty tunnollisena testaajana tein ensin r-testin, ettei vain kävisi köpelösti ku ohjeessa pyytävät varmistamaan ensin, ettei ole raskaana. Nega siis tuli enkä ole raskaana, kuten varmaankin arvasitte :LOL:.
 
Lääkäri reissu takana ja..Thyroxin resepti käjessä mie sieltä läksin-Yessssssss!!!!!
Olin viimeinen asiakas ja ajat tunnin myöhässä..
..mie kuulkaas puhuin sen lääkärin pyörryksiiin :D ja väsyneenä hän varmaan sen reseptin kirjoitti - ei jaksanut vastaan panna!!..:LOL:

Voi että olen t y y t y v ä i n e n:) nyt sitten kattellaan, vaikuttaako lääke miun yleiseen olotilaan myönteisesti. =)
2kk:n päästä sitten kontrolli ja 1/2tabl. aloitan ensin.

Pyysin myös itselleni lähetteen Glukoosi kokeeseen(sokerirasitus)saanpahan senhin tietää, miten siedän tuota sokeria ja onko arvot mitä luokkaa..pelkään kyllä, että EI kovin hyvät:whistle:

Ottis hienoa, Clomit aloitit:wave: Nyt toivon siulle muhevia folleja ja sitä yhtä "johtajaa" joka sisältää elämän alun:heart:
 
kirjoittelen....vaikka luen viikoittain palstan tapahtumia.
Ensiksi :hug: :hug: murmur keskenmenosta.
Onneksi olkoon Mrs Bree raskaudesta ja hyvistä ultra uutisista.

Muille tädin tulo halit :hug: :hug: ja peukutukset uutta ovista/ tai plussaa varten.

Itselläni on ollut leppoisa loma ( 5 viikkoa) ja olen jo pari viikkoa töissä ollut.
Kiivasta keskustelua on ollut iän tuomista haitta vaikutuksista, ja myös minä olen tietoinen siitä. Mutta en kuitenkiin käytä edelleenkään ehkäisyä. Tänään on menkat 4 pvä myöhässä, eleilään kp 31 ja normi kierto tuo 27 kp. Mutta ihme ja kuma en testiä, ei ensimmäistäkään testiä ole tehnnyt eikä kaapissa ole niitä enään jemmassa. Jotenkin odotan vielä hetken, ennen kuin laitan rahaa, raskaustesteihin. :)
Ajattelin kuitenkin teille kertoa, normisti menkat alkavat heti miten sen jälkeen. Joten nyt niitä odottelemaan.

mimmimamma
 

Yhteistyössä