40+ SO WHAT (VOL.11)

  • Viestiketjun aloittaja Ottis
  • Ensimmäinen viesti
Ottis
Tyynetuulia :hug: ja voimia jokaiseen päivää mihin tahansa tulokseen sitten haaveilun jatkon suhteen päädytkin.

Haave3 Olen pahoillani ett pidin teitä piinassa, mutt kaikki mitä lauantaina päivityksen jälkeen kirjoitin, katosi taivaan tuuliin ja niin meni yhteyskin poikki ja todellakin just vasta tulin mökiltä. Siellä riehui ukkonen valtavalla voimalla lauantai-iltana ja sama juttu sunnuntaina, mutt vielä paljon pahempana. Yönkin rytisi ja salamoi niin, ett ei ole paljon unta saatu.

Mur-mur Olen todella pahoillani, että sinullakin kävi noin kurjasti. Lauantaina tosiaankin sulle haleja jo laittelin, mutt ne katosivat taivaan tuuliin :'(. Tiedän kuinka kurjalta sinusta tuntuu. Tänä aamuna heräsin epämääräiseen ahdistukseen ja pahaan oloon ja mietin, ett mitä mukamas olen tehnyt, kun tältä tuntuu ja sitten muistin, ett niinpä niin, se täti tuli mua taas kiusaamaan lauantaina. Joten niin suunnattomasti ahdistaa tää homma taas, etten tiedä miten tästä eteenpäin. Clomit pitäis aloittaa huomenna, mutt tuntuu ett on kroppa ja pää ollut niin kovilla näiden mennäkuukausien yritysten kanssa, etten tiedä uskallanko sittekään alkaa tropata. Mutt kai sitä on vaan pakko yrittää.
 
Ottis
OD Kiitos :flower:! En todellakaan tiedä miten näin voi käydä aina vain toistamiseen, mutt tuolla km:n jälkeen haaveilevien palstalla kerran yksi nainen kävi kertomassa, ett hänellä oli kemiallinen raskaus 11 kertaa peräkkäin ja oliko se sitten 14 kierto kun viimein onnisti ja pikkinen tarrasi tositiukasti kiinni eli minä elättelen edelleen toivoa, että joku päivä meitäkin onnistaa. Se on nyt ainakin todettu, ett miehen simppaset ovat ihan tarpeeksi liikkuvaista sorttia. Laadustahan ei sitten tiedä, mutt etiäpäin, sanoi mummo lumessa ja toivotaan, ett joku päivä ovat oordingissa niin munikset kuin simppasetkin ja onni myötä.

Sitä perjantai-aamun tikkua kun pöydällä tänään kattelin, oli se todellakin niin selvä, ett ei toi kuva mitä tänne laitoin, anna siitä sellaista kuvaa ollenkaan. Pahalta tuntui sitä katella ja nakkasin sen oikopäätä roskikseen.
 
Sitä minä sinulle toivon että onni kääntyisi suotuisaksi ja saisit oman pikkuisen tukevasti matkaasi.
Nyt kun noin hyvin kuitenkin yritystä ollut niin aloita vaan clomit niinkuin pitääkin, onhan se raskasta nousta uudestaan ja uudestaan yrittämään mutta niinkuin itsekin jo kirjoitit etiäpäin, etiäpäin =)
 
Ottis
OD Olisko sulla nyt sitten dpo1? Mä kuule luulen kuitenkin, ett jos te eilen pupuilitte, että vielä hyvin simppaset ehtivät perille jos sulla eilen vielä tuli limoja. Hirmusesti onnea RKTT-aikaan :heart::heart::heart:!!

I-K Kiva, ett reissu meni hyvin ja jatkosuunnitelmat ovat valmiina. Mites se sun tämä kierto, onko tätsyä kuulunut, testailitko, testailetko? Olen nyt vielä vähän hukassa kaikkien kuulumisten kanssa :ashamed:.

mur-mur Anteeksi tyhmyyteni, mutta millä piikillä sinä eilen kävit?
 
Ottis sovitaan että nyt on dpo 1,silloin la kuitenkin ne oireet olivat vahvimpana,ainut vaan että miehn simppaset taisivat mun toimesta hautoa kk:den pusseissa jos ei ole nyrkki pyykillä itsekseen käynyt :LOL: eli aikas vanhoja uimareita on liikkeellä :saint: niin voit laittaa mut RKKT listalle :wave:
 
Voi Ottis ystäväiseni, miten kävi siullehin - iso, lämmin, lohdutus:hug:
..jospa siulla, miulla ja meillä kaikilla se pikkinen tarraisi joku päivä tooooooosi t i u k k a a n ja 9:kkn ajaksi!!!!!:heart:

Piikki oli tuon km:n takia. Olen RH-negatiivinen ja se annetaan jokaisen synnytyksen, km:n ja esim. laspivesipunktion jälkeen.

"Keskenmenon yhteydessä annetaan henkilöille, joilla on Rh-negatiivinen veriryhmä, anti-D-immunoglobuliinia, jotta vasta-aineita ei kehittyisi."

"Rokotus annetaan mm. keskenmenon, abortin ja lapsivesipunktion yhteydessä kaikille Rh-negatiivisille naisille, joiden veressä ei ole anti-D-vasta-aineita."
http://www.ktl.fi/portal/suomi/julkaisut/kansanterveyslehti/lehdet_1996/4_1996/raskaudenaikaiset_veriryhmavasta-aineseulonnat_tarkeita_jokaisessa_raskaudessa/

Piikki tulisi antaa 72h:n sisällä.

onlydreamille hedelmällistä RKTT aikaa!!:wave::heart:

Leppoisia plussatuulia kaikille!!!:heart:
 
Ottis
mur-mur Kiitos lohduista :flower:! Samassa veneessä ollaan.

Nyt jummarran ton piikkijutun. Hupsistakeikkaa, ett onkin hyvä, ett olen RH+ ku muutenhan mä saisin alvariinsa hypätä piikillä. Luulen, ett tk:ssa kehottaisivat pian hankkimaan ehkäisyn tai heittäytyvän selibaattiin jos säännöllisesti noin 4 viikon välein kävisin kemiallisen vuoksi piikillä :ashamed:. Heh! Hyvä minä ku näen edes jotain positiivista jossain.

Saitkos sinä mur-mur nyt sen thyroxin-lääkityksen?
 
Terveisiä mökiltä :), aurinkoinen ja rentouttava lomareissu oli. Netissä en käynyt ollenkaan, vaikka mahdollisuus olis ollut. Siksipä olen ihan puulla päähän lyöty kun nyt luin kuuden päivän kuulumiset, niin paljon täällä on tapahtunut; on ollut haamuja, aaveita, plussia, kadonneita viivoja, valkoisia viivanpaikkoja, tätejä, ääliömäisiä miehiä ja vaikka mitä. Ei oo helppoa meillä naisilla, ei!

Valtavan suuren suuri lämmin lohtuhalaus mur-mur ja Ottis. Kovia ootte kokeneet, tollaista ei teille soisi, ei sitten millään. Eikä tietty kenellekään muullekaan. Voimaa ja toivoa tulevaan kiertoon rahtilastikaupalla!!!!

Kaikille palstasiskoille toivon oviksen bongausta, hurjaa seksiä ja nopeita simoja, plussia ja raskauksia :heart:

ON Huomenna on ultra, jossa tutkitaan follien koko ja lääkäri määrää inseminaatiopäivän.


 
Ottis luulen, ettei aivan alkuraskaudessa tarvitse piikiä hakea..siis jos menkat ei myöhässä ja postiivinen testi tehty muutama päivä ennen kierron loppua - sitten vuoto alkanut normaalisti.
..varma en ole ja käytännöt saattavat vaihdella paikkakunnittainhin..

Miulla tuo vuoto viivästyi itsellänikin vain 3vrk. Päivystyksen Gyne kuitenkin sanoi, että kyllä piikki on hyvä ottaa, koska selkeä alkuraskauden km(kemiallinen(ko?) miun kertomieni oireiden/myöhemmän negan/vuodon perusteella..tänäänhin luulin jo, että vuoto loppui..sitten kokeilein KN:aa..

NYT ällövaroitus!! :eek: ..sormi aivan sellaisten, tummien hyytymien/riekaleiden peitossa :( huh huh..

Miulla on Ottis keskiviikona se lekuri ja toivon kovasti Thyrox resepti kädessä sieltä lähteväni!!
 
Ottis :hug: phaoittelu, mutta nyt nokka kohti uutta kiertoa. Onko sinulla loppukierron tueksi määrätty niitä lugeja? Joko olet ajan lapsettomuusasiohin perehtyneelle lääkärille tilannut?

OD Ihanaa RKTT aikaa!!

Hysteria pian sinäkin pääset RKTT tilaan ja jännäilemään.

Täällä taitaa taas olla ukkosta ilmassa sillälailla päätä jomottelee.
 
Mur-mur ja Ottis :hug: Hysterian sanoi, ei tuommoista kenellekään soisi. Klinikan lääkäri sanoi mulle talven kemiallisen jälkeen, 'se on julmaa kun ensin luvataan ja sitten vedetään matto alta'. Ja oikeassa oli :'(

Ottis, komppaan Oivikkia, kun noin lähelle olet usein päässyt, niin se voisi olla pienestä kiinni ja aika mokoma kun juoksee koko ajan.

Oivikki,
mulla oli kamalia vatsakipuja ja suppareita rv18-rv23 päivittäin. Mulla ne johtuivat kohdun kasvukivuista, rv 18 vatsaa ei paljoa näkynyt ja sitten parissa viikossa tuli iso pallo.Polilla käskivat juoda paljon vettä (puolikin litraa kerrallaan) ja huilailemaan, niin supparit rauhoittuivat.

Oma napa, juttelin kunnolla itseäni yli 10vuotta vanhemman siskoni kanssa, kertoi heidän pikkukakkosensa saaneen alkunsa vasta kymmenennestä hoidosta (ja silloin hoidot olivat aikamoisia, punktioitakin tehtiin alussa vatsanahan läpi ja pistoksia joutui välillä hakemaan terveyskeskuksesta keskellä yötä ). Ensimmäinen tarppäsi ekasta hoidosta. Sanoi, että jos meista yhtään tuntuu, että jaksaisi jatkaa, niin suosittelee. Samoin kuin meidän lääkärikin (joka muuten hoiti silloin aikoinaan jo mun systeriä ). Luovutetuista soluista luovuin kun ajattelen niidenkin yhtälailla voivan tarttua munatorveen :'(

Jaksuja kaikille :heart:
 
Ottis
Hysteria, Oivikki ja lumeton Kiitos lohduista :flower:! Vastasin jo kertaalleen, mutt taas meni viesti bittiavaruuteen. Eli: Kyllä, kyllä aloitan Clomifenit tässä kierrossa ja loppukiertoon Terolut. Nehän mulle gyne määräsi jo keväällä, mutt vain yhden kierron ajan niitä popsin, kun sitten tuli mitä tulikaan ja herppasin siihen, ett napsin hormoneja enkä sitten simppasia saa kuitenkaan ajoillaan ja suosiolla.

Hysteria Jess!! Sulla on huomenna jännä päivä. Toivottavasti siellä nyt muhkeita folleja muhii ja saatte tietää inssipäivän. Hurjasti onnea ja vauvapölyä matkaan :heart:!

lumeton Voi surku kun synkkiä mietit :hug:. Sullahan oli just ku, eikö niin? Luulisi, ettei salamakaan kahta kertaa samaan paikkaa iske, joten haluaisin ainakin uskoa, että sitä ei tapahdu kahta kertaa peräkkäin, että hedelmöittynyt munasolu jumittuisi munatorveen. Jaksuja sulle hirmusesti :hug:.

Mur-mur Hyvä, että homma on nyt hoidossa ja saat kilpparivaivoihinkin lääkityksen. Uskon se auttavan huomattavasti sun mahiksia tulla raskaaksi ja saada vielä oma vauva. Mullahan ei noilla haamu/ heikko plussa kierroillakaan ole menkat myöhästyneet kuin kolme kertaa, eka kerran loka- ja marraskuussa ja nyt ja vain yhdellä päivällä. Mutt kyllä se, ett Predictor torstaina niin hailua viivaa näytti, kertoi jo omaa surullista tarinaansa, ettei kiinnittyminen taaskaan onnistunut :'(. Mutta.. jos jotain hyvää pitää ihan tikulla kaivaa, niin plussaa on, että nyt mulla luteaaliaika tavallaan piteni vuorokaudella.
 
lumeton..tuota..mie kun en noista luovutushoidoista oikein tiedä..mutta..

Millä tapaa se hoito luovutetuilla munasoluilla tapahtuu?..olisiko siinähin(lääkärinkin muukan)
vaarana, että raskaus saattaisikin päätyä muuanne, kun kohtuun? :/

Kiitos lohdutuksen sanoistasi:heart:..on tärkiää, että me toisiamme tsemppaamme/lohdutamme täällä tarvittaessa, mie osaan ainahin arvostaa sitä paljon! :)
 
Kiitos Ottis, nyt jännäilemme sitten Onlydreamin kanssa, tietenkin myös Liiza jännäilyisä mukana;=)

Minullahan melkein yhtä vahvat viivat siinä digissä aamulla eilen ja tänä amuna ei ollut mitään testejä, joten mielessäni ajattelin, että tänään plussaa ;)

Tänään eka pv loman jälkeen töissä, olin ennen miestä kotona, kävin suihkussa ja pukeuduin nätisti..ruokailun jälkeen sain miehen houkuteltua suihkuun ja kammariin :heart: + :heart: ....tässä kierrossa on ollut kiitettävästi "pupuilua" kiitos esim loman :D

kirjotatte aina niin paljon, etten muista kuka sanoi mitä, mutta kaikki kirjoitukset aina luen läpi! =)

mahdotontako :heart:

p.s.Mur-mur kysyi joskus, miltä tuntuu olla mamma? Vastaus: Se on niin ihanaa ja olen onnellinen samoin mieheni, joka on pappa , ja tyttönen osaa hyvin sanoakkin pappa;=), Niin ja sinulle Mur-mur edelleen pahoittelut , ettei pieni pysynyt mukana...Onnea uuteen kiertoon, samoin Ottikselle!
 
Mahdotontako tuliko digillä eilen se "hymynaama"?..vaiko vain viivat melkein yhtä vahvat?

Jos tänään ajattelit sen ovis+ olevan, on siun dpo sitten -1.. =)

Kyllä mie uskon täysin, että on varmaan niiiiiin ihunaa olla Mamma&Pappa:heart:

Hedelmällistä RKTT-listalla oloa siulle:heart:
 
Ai, siulle tuli kuitenkin lauantaina se =) ..niinkös??
..vaiko sunnuntaina(oletettu, siultahan testist loppui)

..vai tarkoitatko tuolla +:lla ovista itseään - kun munarakkula puhkiaa?
..sorry kun mie hämmennän, en millään pahalla ja eihän se ole niin nökö nuukaa päivällensä =)

 
niin en saanut sitä hymiötä ollenkaan kun eilen meni vika tikku ja vahvat viivat , mutta ei vielä hymiötä, vaikea selvittää, mutta en muulla testannut ollenkaan;=)

Alkuperäinen kirjoittaja hepsuli:
Hei,
mulla on tallessa tuoreena otettuja kuvia CB:n viivoista, tosin kännykameralla että näkyy sen minkä näkyy. (Näyttö tosin se vanha "sarvi" mut samat tikut.) En oo ennen laittanut kuvia että katsotaan kuin akan käy...



Tämä miinus (=ei hymyä , ei sarvea)



Ja tämä plussa (Hymyää ja sarvi täysi!)

Tää on mahtava testi, henk.koht. en luota tulkintaani normitesteissä. Huomenna olis tarkoitus aloittaa David-testeillä testaileen mut katsotaan tarviiko taas digillä "varmistaa tulkintani." Plussapuhureita ovis-testeihin phuuuuh! Ja sitten 2 viikon päästä niihin r-testeihin..
tässä suuntaa antava kuva....eli tämänkin perusteella ajattelin, että tänään olisi ollut ovishymiö aamulla;=)
 

Yhteistyössä