40+ SO WHAT (VOL.11)

  • Viestiketjun aloittaja Ottis
  • Ensimmäinen viesti
Jep, ymmärsin:D ..

Jos tänään oletat ovis+ tulleen(sen hymynaamasen=)) siulla olisi tänään dpo-1..sitten huomenna 0..sitten 1 jne..

Hymynaamahan on ovis+ ja itse ovulaatio sitten siitä 12-48h päästä..mie kuule itsekkin menin/menen vielähin välillä iiiiihaaaaan sekaisin näistä:p
 
Mur-mur, luovutetuilla tapahtuu oikeastaan samalla lailla kuin omillakin (siis koeputkihoidon tapaan), mutta itseltä jää vaan munisten kasvatteluosuus pois. Eli, laitetaan katetrilla suoraan kohtuun ja joskus harvoin käy niin, että ne penteleet lähtevät seikkailemaan kohdusta jonnekin muualle. Kuten mulle nyt tässä hoidossa kävi. Mun ajatuksenkulku menee suunnilleen niin, että kun tätä kesäistä luultiin kemialliseksi ajateltiin suht varmana että alkiossa oli vikaa. Nyt sitten kun selvisi sen olleenkin aktiivinen ja kiinnityneen jne. niin olikin parempi kuin oletettiin. Lääkäri sanoi samaa. Eli, tietyllä tavalla se nosti mun odotuksia omiin soluihin ja siihen, että epäonnistuminen voi tapahtua aika hyvin kummillakin :(

En tiedä, yhtäkkiä miehelle ja mulle vaan oli selvää etteivät ne luovutetut sitten taidakaan olla meidän juttu. Joko omilla tai ei sitten lainkaan. Kai se sitten oli tän kohdunulkoisen tarkoitus...

 
Ottis
mahdotontako Minä en ole koskaan saanut digin tikkuihin noin vahvaa kontrolliviivaa =)(vaikka ohjeissa lukeekin, ettei niistä tarvi välittää ;)). Toi täysi sarvihan tarkoittaa ovisplussaa, sillä se hymynaama-digitesti on eri laite ja siinä näkyy se puhdas pallonaama ennen ovisplussaa ja ovisplussan aikaan hymynaama, eikös vain? Milloin sinä tuon sarven sait? Minä ehdotan dpo0:aa tälle päivälle jos eilen sait ton täyden sarven. Ja sittenhän teillä osui pupuilutkin iiiiiiihan nappiin =) :) :heart:.

Psst. Oliko noi tikkujen kuvat siitä hymynaama-testistä?

Lumeton Toivon ihan sydämeni pohjasta, että te nyt ihan omilla soluilla saisitten sen pikkasen alulle ja ihan syliin asti :hug:.
 
Ottis nuo Mahdotontakon kuvat ei tainneet olla nyt näistä testailuista?
..luulen niin..hän vain koetti selventää kuvilla noita viivoja, miten samalla tapaa NYT viivat vahventuneet kuin tuossa "täysi sarvi" kuvassa ja silti ei tähän NYT eilen testattuun, vielä hymynaamasta tullut =)

..mie ymmärsin sen noin..en ole varma sitten(enään :p )
 
Tuohon Lumettoman kertomaan vielä lisäisin että, kohdun ulkoiseen raskauteen ei ole sen suurempaa riskiä lahjasoluilla/omillasoluilla kun normaalissakaan raskaudessa, ihan vanhanaikaisella menetelmällä luomuna. vaan joskus vain käy niin että munasolu kiinnittyy väärään kohtaan.
Minulla mennään oman kiertoon, ja saan lääkityksen joka saattaa omat munasarjat lepotilaan, kun ovat aktiivisesti toimivat. eikä niin voi olla kun solut viedään katetrilla kohtuun. Näin toimitaan olivat solut omia tai lahja soluja.
Minulla ei itselläni ole enään sellaista tunnetta ja uskoa että raskautuisin omilla soluilla niin että raskaus jatkuisi loppuun asti. Ja kun tätä ikää vain tulee lisää koko ajan.

Aiemmin kyllä vielä uskoin tuohon mahdollisuuteen omalla kohdallani aivan vuoden varmasti.

Hienoa että Lumeton te vielä omilla soluilla yritätte ja toivon että onnistutte ja kohta tärppi käy.

Minulle ei testit vielä postista tulleet joten en päässyt testaamaan. mutta jospa huomenna sitten. Täti on vielä pysynyt poisssa.

:hug: ottis Ikävää että sinne se täti kuitenkin tuli vaikka testit näytti niin lupaavilta.
 
Ottis
mur-mur Ok! No, mutta pääasiahan on, ett mahdotontako saa tän kierron lopussa raskaustestiin vahvan plussan ja raskaus jatkuu onnellisesti ja horjumatta vauvan sydäntäriipivän ihanaan itkuun synnärillä :) :heart:.

I-K Wautsi Wau, ettei täti ole vieläkään tullut =)! Jess, kuulenko pienten tossujen suhinaa :heart:? Onnea huomiseen testaukseen :heart::heart::heart:!!!

Kiitti sullekin :hug:ista. Elämä on. Ei taida olla vauva mun juttu. Alkaa pikkuhiljaa siltä tuntua, ett potkin tutkainta vastaan. Mutta se ei tarkoita sitä, ettenkö vielä kuitenkin jonkin aikaa potkisi ja entistä rajummin :headwall:.
 
Ottis:hug:..elämä tosiaan on..ja potki vain vastaan:wave:

I-K:lle +++++++++ huomiseen testiin!!!:heart::wave:

Nati nati kaikille, nukkukaatte makosia unia:heart:..mie tältä päivää jo konehen samuttaa napsautan..

:heart: mur-mur
 
Ottis
Näin on I-K ja mur-mur, kunhan ei käy niinkuin sille venäläiselle kilpasaunojalle :'(. Mutt minäkin tästä yritän joutua suihkuun ja tekemään jotain mieltä rauhoittavaa, ett tulis unikin simmuun jossain vaiheessa. Kauniita unia kaikille :wave:!
 
Kiitos Iida-Karoliina, kun laitoit vielä tuon lisäyksen tuohon kohdunulkoisjuttuun.

Minä niin kovasti toivon, että teillä nyt tärppäisi ja olisi tuomisina se pikkuruinen asukki :heart:

Vielä lisäyksenä tuohon meidän tilanteeseen, että kahdella klinikalla kehottivat meitä miettimään tarkkaan luovutettuja meidän kohdallamme koska meillä on tuo yksi yhteinen pikkuihme. Siitä syystä että on mahdollista, että suhtautuisimme hieman eri tavalla luovutetuista alkunsa saaneeseen lapseen kuin biologiseen. Ja mies myönsi juuri tuota asiaa kovasti pelkäävänsä ettei rakaistaisi silloin ehkä sitä toista yhtä paljoa. Sitähän ei tiedä, mutta sellaista riskiä en uskalla ottaa, että se lapsi olisi jotenkin aina tuntenut itsensä jotenkin eriarvoiseksi. Jos meillä ei yhteistä biologista lasta olisi, niin tilanne olisi toinen. Nimenomaan mun miehelle.

Kauniita unia kaikille :heart:
 
ottis iso hali sulle, tosiaan on väärin ettei vieläkään ollut se kerta. Yritä jaksaa vaan sinnikkäästi, uskon että sullekkin se pieni vielä suodaan. Pakko oli sun kuulumisia tulla kurkkimaan.
Lumeton mielenkiintoisa tuo mitä ovat klinikalla sanoneet. Olen itsekkin sitä miettinyt että kun on jo kaksi biologista niin suhtautuisiko erilailla luvutetuilla saatuun vauvaan. Mutta luulen että hormoonit ja raskaus sinänsä jo tekevät vauvasta tosi rakkaan. Mutta olisi kiva käydä juttelemassa asiasta klinikan psykologin kanssa. toisaalta asiasta tehty melko tuore tutkimus joka olisi kiva myös lukea. Asia ei kuitenkaan nyt ole ajankohtainen kun rahat eivät taida riittää hoitoon. Katsotaan ensi keväänä josko sitten vielä kerran kokeilisi.Olen myös miettinyt jaksaisinko enää yhtään epäonnistumista tai vuotojen kyllästämää alkuraskautta. Kovasti toivon teille sitä omaa pientä pikkukakkosta. Jos ei olisi rahasta kiinni niin varmaan haluaisin vielä yhden IVF:n kokeilla.
 
Heippa,
käyn silloin tällöin kurkkimassa teitä, mutta en ihan kärryillä ole.
Iida-Karoliinalle paljon onnea matkaan tulevaan hoitoon =)
Ottis olin kovasti toivonut sulle raskautta, mutta luin kuulumisesi nyt ja olen pahoillani mutta älä luovuta :hug:
Mulla vko 33 ja nyt jalat ihan turvoksissa, oli eilen esikoisen rippijuhlat ja kukas muu täällä olisi siivonnut kuin minä.
Äitini, isäni ja siskoni näkivät minut nyt ekaa kertaa pitkään aikaan, ja kaikista maha on huvittava, takaa näytän ihan hoikalta, vain edessä on tuommoinen iso pallo, yhtään en ole levinnyt kyljistä enkä naamasta enkä muualta. Joku ihme pompura vaan B)
 
Päivittäjä, päivittäjä

En minä ole kadonnut minnekkään, paitsi lomalle. Kp 25 menossa ja niin jumalaiset selkäkivut, että ei i k i n ä . Ja juuri ovistestikin päivällä tehty. Sikavahva viiva, mutta ei vielä vahvempi kontrollia, joten kärvistellään kivuissa ja jörnitään minkä keritään. :LOL:
 
Ottis
Tyynetuulia Kiitos kun olet jaksanut kanssani piinailla :flower:! Voi jospa mä jotenkin voisin ohjata sulle vaikkapa lottovoiton, ett pääsisit jo nyt hoitoihin, ettei tarvitsisi vuotta odotella. Joskus vaan tuntuu, ett asiat ei osu kohdilleen, ei itsellä eikä toisillakaan :(.

Vauvatoive10 Kiva kuulla sinusta pitkästä aikaa. Kiitos sinullekin myötäelämisestä. Toivon, en vaan itseni, vaan myös teidän kaikkien vuoksi, että voisin joskus yhtä ihania uutisia kertoilla kuin sinä. Kaikesta huolimatta olen onnellinen, että rankasta alusta huolimatta, sun raskaus on saanut onnellisesti jatkua ja sulla on nyt se ihme pompura :heart:.
 
Ottis
taavi, taavi Sua tänään ajattelin ja haaveilin jo, että sä yllättäisit meidät kertomalla plussanneesi =). Hienoa, ett ovisviiva jo vahva ja, että jörnimisvimma on päällä. Vauvapölyä sun suuntaan täältä puhkun :heart: +++++++++++++++++++++++++++++++++++++!

Laitoin sulle yrityskerraksi 16 ku vähän laskeskelin, ett sulla on tässä ollut välissä yksi kierto enkä jaksa uskoa, ettette olisi pupuilleet niin, että pahnat pölisee :p.
 
Ottis
[/url]



Nimi (ikä )........... Kiertopv....Yrityskierto...Monesko haaveissa

Ottis (43)....................kp4/24-28.......yk15..................1.
mur-mur (45)..............kp4/25-28.......yk16(km2/10)...3./2.yht.
ulla4 (??)....................kp7/35-45.......yk1....................4.
tirulii (42)...................kp7/30-34.......yk1....................2yht..
Ämy (41).....................kp8/27-30.......yk2....................4.
Hysteria42..................kp10/25-28.......yk5....................1.
Rominas (40)..............kp10/25-27.......yk2(ku06/10).....2.
Tirlittan1968 (42)......kp11/28.............yk2....................2.
haave3 (41)...............kp13/28-36........y2v...................3.
onlydream (37)...........kp13/23-29.......yk?....................3.
haave2010(44)..........kp14/29.............yk3(km6/10).....4./1.yht.
Mahdotontako (45).....kp14/21-29.......yk2....................1.yht.
liiza (44).....................kp20/24-27.......yk28................4.
Tilda69 (42)...............kp?/28..............yk1...................2.
Iida-Karoliina (45).....kp26/23-29.......yk15................5./1.yht.
taavi166 (38).............kp26/28-42.......yk16................3.
Inia (43)......................kp31/26-30......yk24.................1.
Ballerina Bolero (40)..kp32/25-28......yk31.................3.
Tirlittan1968 (42)......kp38/28.............yk1..................2.
ikiemo (45).................kp49/20-50......yk?....................4.

Kadonneita lampaitako?

nillanilla (42)...............kp?/28-33.........yk11................1.



RKTT

liiza (44)......................dpo8
onlydream (37)...........dpo2
Mahdotontako (45).....dpo0
Rominas (40)..............dpo0
[/i]

ovistestiplussapäivä = dpo-1
seuraava (eli oletettu ovispäivä, myös ilman testiä itse oletettu ovispäivä ) = dpo0
sitten dpo1, jne.
hoitopäivä = pp0; sitten pp1 jne.

 
Ottis
Amanta65 ja Sariella09 Käytin oman käden oikeutta ja laitoin teidän taustalle, kun teistä ei ole kuulunut mitään pitkään pitkään aikaan :'(. Se ei kuitenkaan tarkoita, ettenkö mielelläni pulauttaisi teitä takaisin tuonne kp-listalle, kun vain asiasta ilmoitatte :). Tai tietty vielä mieluummin suoraan yrjöklubiin jos on onni ollut kovin myöten :heart:.

Täälläpä varsin hissua on :ashamed:. Kuvittelin, että olis jo kovasti kuulumisia, kun näin 'myöhään' koneelle kipuan, vaan ei, kukaan ei ole ilmoitellut mistään :(.

I-K Testasitkos aamulla? Tuu jo kertomaan, please, mitä testi kertoi. Toivottavasti tosi kivoja ja plussaisi uutisia :heart:.

ON Täti lähti eilen illalla pois eli vuoto oli nyt just samanpituinen kuin edelliselläkin kierrolla. Tässä alkaa jo mieli ihan heräillä uuteen yrityskiertoon ja vire on ainakin tässä vaiheessa hyvä :).
 
I-K pääsee ilmoittelemaan varmaan hieman myöhemmin testauksen tuloksen, luulisin näin Ottis..juuh, hieman hissua on täällä nyt:whistle:..

ON..vuoto loppui yöllä ja alkoi tuntumaan jo molemmin puolin muniksia niitä muniksien kasvukipuisia - niin kuin monasti Kp4-5
KN jo mehmennyt ja tisutkaan(nännit)ei enää arat.

..yritykset siis jatkuvat miulla :) ..ovis+:saa odottelen n. 17.8 ja kierron loppu sattuisi tuonne 31.8-3.9..kun en ole varma nyt tuosta kierron pituudesta onko 25, vaiko 28vrk..

..Touko vaavi siis yrityksissä:heart:

..ja arvatkaas..mie olin taas jotenkin "rohkea"(luottavainen vai hölmö(kö?))..
..ja ostaa päräytin käytetyt yhdistelmävaunut..No, "kun sain niin halvalla" ..:D :whistle:..B)

..en siis voinut m i t e n k ä ä n olla tilaisuutta käyttämättä hyväks kun sattui kohdille;)
Mie aina olen hyvin ja voitolla vieläpä, saanut entisethin kiertoon sitten jos ei ne enää miellyttäneet..tai jos näyttää, ettei tarvetta enää olisikaan..

Jotenkin ne kärryt antavat miulle sellaista "lisä" pontta&uskoa tähän toiveen täyttymiseen:heart:..ei siis mitään paineita kuitenkaan =)

Miulla nyt tämä kauppahomma niin verissä(isän puolelta)näyttää olevan..ja mie vaan siitä niin tykkevän, ei mahda mitään ja nyt kun työelämässä en ittiäni ole päässyt "toteuttamaan", niin jotain "pientä" täällä kotosalla sitten!:D
Nyt seuraavaksi kattelenhin nettikirppareilta/huutiksesta poikaselle ulkovaatetta tulevaan syksyyn&talveen =)
 
Ottis
mur-mur Ihana kuulla, että sinulla jo mieli valoisampi ja toiveet lujasti tässä alkaneessa kierrossa :hug:. Kai me vähän 'vanhoja jääriä' ollaan ku aina vaan sinnillä noustaan ja jaksetaan täysillä uskoa uuden kierron myötä myös onnistumiseen. Mutt niinhän se on, ett eihän sitä täällä pyöris, eikä vauvasta haaveiliskaan, ellei olis vähän hullunhassun optimistinen. Minäkin jo vähän toukovauvaa mielessäni pyörittelen :).

Minä odottelen, ett nippailut oikeassa muniksessa lakkaisivat, ettei tarvis alkaa pelätä mitään vakavampaa. Viime kierrossa se alkoi ihan alussa ja on jatkunut koko ajan. Tuumaan tässä hetken josko varaisin alkuviikolle aikaa gynelle, jos sellainen olis sopivasti saatavilla. Mutt nyt.. sen verran utelias olen, että kun näytti posti tulevan, kipaisen kattomassa, olisivatko ne uudet o-testit tulleet. Tilasn o- ja r-testipakkauksen halpatestiltä ja vähän harmitti ku huomasin, ett kotitestillä olis ollut halvempia. Tää ei ole mainontaa ku niillä ei kuitenkaan just samanlaisia pakkauksia ollut. Mutt alkaa siis vähän pihiys iskeä ja aion ihan tikuilla pärjätä, etten haaskaa pennosiani puikkotesteihin, vaikka ne oliskin helpompia käyttää.
 
Ottis
mur-mur Minäkin kävin laskeskelemassa, että mulla nyt jännäpäivä osuu torstaille 2.9., sillä viimeksi Clomifen venytti ovista kp10:stä kp 13:sta ja silloin mulla ovis olisi ensi viikon torstaina. Ajatelkaahan, jo ensi viikon torstaina :saint: ja siitä kaksi viikkoa eteenpäin on 2.9.2010. Tulee siis kohtapian vuosi täyteen yrittämistä, sillä huomenna tulee tasan vuosi kuoleman ultrasta ja seuraavana päivänä eli 12.8. oli kaavinta :'(. Ei kivoja muistoja, mutt näiden päivien yli on vain kahlattava.
 
Ihanaa Ottis ja Mur-mur että hymy voittaa ja aurinkoinen paistelee. Oli teillä harmia kerrakseen. Joten tähdätään kaikki yhteistuumin sinne toukokuulle. Ihan kaikille vimmattua plussa trombia toivottelen +++++++++++ :whistle:

Miullakin sormet jo syyhyää aina tilaisuuden tullen kaikkeen vaavitavaraan mutta tyydyn shoppaamaan toistaiseksi noille isommille.
 

Yhteistyössä