40+ SO WHAT (VOL.11)

  • Viestiketjun aloittaja Ottis
  • Ensimmäinen viesti
Ottis
mur-mur Niin minäkin kuvittelin, ett vasta sunnuntaina ekan dippaisin, mutt ku pisulle mennessä teki mieli pissata purkkiin, niin sanoin itelleni, että:"No hyvä, saat sinä yhden o-testin tehdä." ja niin tein ku mulle se perhepakkaus nyt sit eilen tuli ja o-testejä 21 kpl.

mimmimamma Kurkkaappas täristessäs tonne ekan sivun plussanneet-listaan, ett kelpaako tiedot vai korjaillaanko? Siel on kovin monta kysymysmerkkiä ;). Minä jo ihan odotan miten sun miehes reagoi, ett onko hän NYT epäileväinen sen viivan suhteen vai miten on? Varppina halaa sut ihan uppeluksiin :heart:.
 
mies ei vielä tiedä plussasta, kun on pelaamassa golfia, niin ei viitsi häiritä. Tänä aamuna lähtiessän hän kyllä taputti vatsaa, kun eilen kerroin että menkat 4 päivää myöhässä.

Eli Ottis siihen listaan voi siis lisätä 48, 33 kp/27 kp ja 3 nykyistä lasta.

Eli nyt pitäisi vaan saada mieli rauhalliseksi ja keskemenoja kokeneena tiedän että tässä iässä ei välttämättä plussat johda mihinkään. Mutta nyt voin kyllä olla yrjöklubissa.

mimmimamma
 
Ottis
mimmimamma Muista, että myös varttuneemmalla iällä ovat raskaudet onnistuneet eli aja se pelkomörkö olaltasi pois ja usko, että tämä raskaus saa jatkua ja kestää ihanaan loppuun asti. On sun rakkautes niin suurta, että ainakin olisit sen ansainnut.
 
Vielä kerran mimmimamma - Onnea:flower:
..niinhän se on kuin kirjoittelit, että varautua pitää siihen pettymykseenhin..
..vaan, on se kuitenkin NIIIIIN ihana asia, että tärppäsi siulla!!!!!:heart:

..saisitko meille tänne kuvasta laiteltua?..niitä niin ihana aina kattella:heart:..
 
Ottis
mur-mur Sinä teit sen mitä minä mietin, ett uskallanko... kuvaa kysästä :). Olis niin ihana nähdä.

ON Nyt aloin sitten pähkäillä, ett olisko mun sittenkin pitänyt aloittaa noiden Comifenien popsiminen aiemmin eli kp3 (syödä kp3.-7.), ku toisille sitä silleen määrätään ja kun näyttää siltä, ett nyt ovis tulee kp10 tai kp11? Meinaan, ett haittaakohan se jos Clomeja napsii ja ovis sitten tuleekin ja myös menee Clomien aikaan?
 
minä yritin saada otettua. Ja monen mutkan kautta sain kuvan, mutta en siirrettyä tietokoneelle. |O Joten poistin miehen kamerasta kuvan kädet täristen. Voin kokeilla myöhemmin, mutta silloin kuva on jo ns. vanha, mutta ei ne viivat siinä ole mihinkään suuntaan muuttuneita. Testi siis normitesti eikä mikään herkkä testi.

mimmimamma
 
Ottis
Yes mimmimamma, ihan selkeä viivahan se siinä eikä mikään haamulainen :heart:. Ihana juttu :hug:.

Juu googletin mur-mur, mutt en löytänyt mitään varmaa tietoa mistään. Tyypillistä spekulaatiota vain, mutt ylipäätään itsekseni ihmettelen, ett miksi gyne mulle Clomifenia kirjoitti ku mullahan ovis ilmiselvästi tapahtuu ja näyttää siltä, ett sillä pikemminkin yritetään saada ovulaatio aikaan :|.
 
Moi :wave: Tässä olis yksi harmaanapalstalaisena jo pitkään kirjoitellut haaveilija... Olen lukenut tätä ketjua silläsilmällä ja päätimpä sit ihan rekisteröityä, jos vaikka mahtuis mukaan? :)
Olen juuri 40 täyttänyt naikkonen etelä-suomesta. Mies on vuoden verran nuorempi. Meillä on yhteinen 7-vuotias tyttönen ja miehellä 13-vuotta täyttänyt poika. Mulla iski kaksi vuotta sitten iso häly päälle "nyt pitää saada vauva!". :kieh: Juuh... Moni erittäin ihmeissään tästä asiasta koska olenhan minä "JO" ylittänyt parhaan mahdollisen lapsen saanti iän. :/
Meille sattui ikävästi 2009 syksyllä, kohta tasan vuosi tähän aikaan, että onnellisesti odotimme vauvaa. Mutta ei mennyt kaikki kuin kirjoissa ja np-ultrassa havaittiin suurta turvotusta. Me oltiin liikenteessä asenteella että kyllä tästä selvitään. Mutta pikkuinen ei selvinnyt ja rv17 todettiin sikiön menehtyneen :'(
Mutta syvästä ojasta ollaan noustu ja miehen kanssa käyty pitkiä keskusteluja. Ollaan aloitettu uusi yritys tän vuoden puolella ja nyt olis sitten yk7 koska toissapäivänä alkoi tuttuun tapaan rättipäivät :D Maaliskuussa oli kemiallinen. Tein siis positiivisen testin joka ei kolmantena testaus/varmistuspäivänä ollut enään kuin haamunen ja siitä negaksi muuttui. Ilman hormooneja vielä mennään mutta ajatuksissa on gynellä käydä ja kysästä clomeja käyttöön. Kuinka tuo muuten tapahtuu ja miten niitä siis saa, onko mitää kriteerejä?

Daria ja valitettava kp3...
 
daria10 ihan ensiksi - Iso pahoitteluni pienen menehtymisestä:hug:
..raskaus oli jo noinkin pitkällä, suru asia se on, niin suru :'(

Kemiallinen täällähin juuri koettu(4+2 alkoi vuoto 2xplussan jälkeen) ja ei sekään ihan "olan kohautuksella" mennyt :( vaikka tiedänhin tällä ikää kuumeillessa, että noita kemiallisia saattaa vielä usiampikin tulla.:ashamed:

Nyt jo uusi yritys siintää kuitenkin mielessä kovin =)

Tervetuloa meidän "jenkiin" :flower: ja kovasti plussatuulia puhaltelen PUUUUUH:whistle::heart:!!!!

Clomeista en osaa valitettavasti sanoa..ehkä gyne on se paras paikka, jolta niitä voisi kysellä. Osa lääkäreistä haluaa nimittäin käyttäjälle seuranta ultran ja TK:ssa se ei liene oikein mahdollista..en ole kyllä ihan varma?..
Meillä täällä TK:ssa ei ole esim. gyneä olleskaan.
Perhesuunnitteluneuvola voisi olla toinen mahdollisuus, siellähän ultralaitteethin.
 
Ottis tuolla masun kasvattajien puolella juuri joku päivä taisin..olokohan "Padmashreen"? kanssa keskustella noista Clomeista..
Kertoili, että pientä ei saanut alulle, vaikka ovulaatio tapahtuikin normaalisti, toinen Clomikierto taisi tuoda nyt tämän masuasukin sitten=) :heart:
 
Oikein oikein suuri rekka-autollinen tarrasukkia mimmimamman suuntaan ja :flower: :flower: :flower: onnea! Mietiskelin mahdatko olla sama mimmimamma joka n. 4v. sitten kuumeili täällä palstoilla itse tuota rinsessaani sillon kuumisesti toivoin. Niin selvä plussa on että ilahdutti täälläkin :heart:

daria 10 kiva että olet päässyt sieltä ojasta nuo menetykset ovat :'(

Plussa puhuria kaikille halukkaille ja niitähän täällä taitaa riittää :whistle:
 
Ottis, tuossapa "Padmashreen" kirjoitus kun kyselin Clomeista..

"Kyllä mullakin tuli ovis Murmur ja luomuna yritetty jo vuodenpäivät, muttei mitään tapahtunut. Ei viivanviivaa raskaustestissä. Oli pelkästään clomit, ei muita hoitoja. Kolmas clomikierto tärppäs. Eka ja toka meni puihin kun miehellä oli menkat eikä suostunut heruttamaan h-hetkellä Kolmas kierto sitten peuhattiinkin eläimellisesti oviksen eteen ja taakse. Clomit myös pidensi mun loppukierron siihen 14 päivään, mitä se ei ole ollut vuosikausiin. Kaikenkaikkiaan siis luulen, että mulla on ollut mädät munat ja ne clomit vaan buustas mukavasti omaa hormonitoimintaan, että saatiin aikaiseksi parempi munasolu kuin luomuna. Voin olla väärässäkin, mutta tällainen kutina olis"...

..olikin kolmas Clomi kierto, millä oli tärppi käynyt:heart:
 
Ottis
daria10 Tervetuloa :flower:! Pahoittelut rankasta km-kokemuksesta :hug:! Toivon onnen teille pian hymyilevän :heart:. Mikä sun normaali kierron pituus on? Sitä tarttisin tonne listalle.

Mulle tehtiin tasan vuosi sitten kaavinta keskeytyneen km:n vuoksi. Onneksi sen vasta just muistin :'(. Muuten olisin surrut koko päivän. Katkera silloin olin ja suruinen kuin mikä, ja täällä sitä edelleenkin vain haaveillaan.
 
Ottis
mur-mur Kiitos tuosta tiedosta, että ei vain oviksen tuottoon käytetä Clomifenia, vaan toimii muutenkin :). Ihku juttu :heart:. Enää ei pelota niin niitä napsia, vaikka ehdinkin jo ajatella, ett nyt lakkaan ajattelemasta koko juttua ja annan mennä vain. Kivasti tuossa yllä kirjoitettu, ett "miehellä oli menkat". Voi taivas ku tuttua juttua :LOL:.
 
onpa hyvinkin se "vanha" mimmimamma. En muista koska liityin palstalle mutta siitä on jo reippaasti vuosia. Kuumeilu alkoi, kun tapasin nykyisen mieheni ja siitä on jo 9 vuotta. Kauanko tää palsta on elännyt? Silloin kuumeilin 35 +, koska silloin ei vielä ollut tätä 40 + palstaa.

Niistä kuvista vielä että livenä tuo viiva on huomattavasti tummempi, kuin kuvassa näkyy.

Pikku hiljaa tasoittuuu tuo tärinä, mutta mies ei vielä tiedä. Oli huono hetki kertoa, kun hän soitti kaverin autosta ja kysyi onko jotain uutta kerrottavaa?!

Ja edelleen kiitokset kaikille onnen toivotuksista ja pinkki69 sinulla tuo laskettuaika näytää uhkaavasti lähestyä. Peukutukset sinulle.

mimmimamma
 
Mimmimamma Onnea +! Plajon vauvaliimaa ja tarrasukkia. Hienosti näkyy testissä.

Solakka Silakka onnea enisvkolle, toivottavasti sieltä tasaisesti jatkavat pallukat kasvuaan.

Inia hyvää loman jatkoa!

Daria tervetuloa kuumeilemaan.

RKTT:läisille +++++ tuulia!
 

Yhteistyössä