40+ SO WHAT (VOL.11)

• Viestiketjun aloittaja Ottis
  • Ensimmäinen viesti
Ottis
mur-mur ja taavi166 Mulla oli eilen illalla valtavasti ilmavaivoja, mutt saattoi johtua keitostakin jota söin ja illalla masua turvotti. Tänään on alavatsaa, siis todella alhaala, melkein nivusista nippaillut ja par'aikaa tuntuu nippailua oikeassa rinnassa. Niin juu ja valkovuotoa oli eilen ja on edelleen valtavasti.

Taavi166 Yritetään malttaa odotella tietoa iltapäivään. Toivotaan toivotaan :heart:!

mur-mur Spesiaalihalitus :hug: ku jaksat tsempata, vaikk sulla itellä just nyt vaikeaa. Toivottavasti onni on meille kaikille myötäinen.

Psst. Just ku testiä kävin kurkkaamassa, se punertavan näkee 'selvästi'. Miehelle en kuitenkaan kerro ennenkuin saan digitestiin sanan raskaana, jos saan.

Kiitos! Tyynetuulia, Rominas, Terri,Tirlittan..Jospa meitä nyt onnistaisi, pettymykseenkin täytyy vain kuitenkin varautua. Realismia ei auta unohtaa, nämäkään hoidot eivät aina onnistu, sehän me tiedetään jotka ovat näitä hoitoja käyneet läpi.

Kaikkiaan soluja saatiin 17, joista kahdeksan oli hyvää laatua. Kaksi siis siirrettiin ja pakastimeen jäi nyt 8. Uuteen yritykseen mennään joskus Helmi-maaliskuussa jos on tarvis..kaikki pakkas ukot käydään loppuun, jospa lopulta onnistaisi.

Ottis Peukut on täällä pystyssä sinulle että nyt vihdoin tämä on se kierto joka sen vauvan tuo.
Jännään ihan niin mahdottomasti..huh....

Rakas mur-mur, olen sydänjuuriani myöten pahoillani että sulle kävi noin:'(. Mäkin ehdin iloita sun puolesta ja kun kuulin suru-uutisen, ihan sydäntä kirpaisi sun puolesta. Suuren suuri voimahalaus sulle :hug:.

Ballerina Bolero, voi kuinka kamalan surullisia uutisia sulla :’(. Pettymys toisensa jälkeen monen vuoden ajan vie voimia. Taustailu voi olla hyvä ratkaisu nyt, että sydän saa toipua pettymyksistä ja levätä. Ehkä sitten myöhemmin uudestaan plussameiningillä, sitä toivon. Mutta mitä sitten päätättekään, toivon sulle oikein tosi hyvää vointia ja paljon onnellisuutta joka tapauksessa jokaisen päivääsi :hug:.

Rominakselle kukkakimppu ja halaus, voimaa ja valoa! :heart:.

Ottis, sinä ihana herkkä ja vahvasti tunteva villasukankutojaystäväni. Mulla on nytkin jalassa sun kutomat virkeän väriset, lämpimät ja kauniit villasukat! Niistä iso kiitos vieläkin :flower:. Mulla on kaikki peukalot pystyssä sun plussan vuoksi! Toi sun testaamasi muka ”haalea” viiva on kylläkin mun silmiin aivan selkeä, joten kyllä se plussa sulle nyt napsaht :)! Lähetän sulle valtavan paljon liimaa ja ilmastointiteippiä että se pysyy ja vahvistuu ja vauvaksi kasvaa. Sun oireet kuulostaa hyvältä. Voi hitto miten toivonkaan, että saat kohtapuoliin näyttää miehelles sitä raskaana-tekstiä! Triljoonasti toivon!! Halaus :hug:!

Iida-Karoliina, sulle lähetän monta litraa kiinnitysainetta ja toivon että pakkasukkoja ei tarvita ennen kuin on pikkusisaruksien aika näille, jotka kesällä syntyy :heart:.

Taavi166 Tuolla aiemmin mietit kun mikään ei öklötä ja kaikki paheet vois tehdä. Ei huolta; voit hyvinkin olla raskaana – sitä sulle toivon :)! Mulle maistuis kaikki paheet vieläkin (rv9+5), ihan samalla tavalla kuin ennenkin. Viime viikolla join puoli lasia (ehkä 8cl) punaviiniä ja Ah, kuinka hyvälle se maistuikaan ;)! Oireettomuus voi siis ihan yhtä hyvin olla merkki raskaudesta! Mulla ei ole ollut missään vaiheessa yhtään mitään oireita eikä kahvi tai tupakka ole ällöttänyt koko aikana, niin kuin ei mikään muukaan - miestä lukuun ottamatta….

Plussatuulia teille kaikille ihanille naisille!

ON Tuon edellisen viestini lopussa tulikin tää mun varsin harvinainen ongelmani... Miehessä ei ole mitään vikaa, päinvastoin; se rakastaa, palvoo ja on 24/7 valmiudessa ”mitä minun nyt kuuluu tehdä?”. Mä olen hänen elämänsä keskipiste ja sen saankin tuta siitä joka hetki. Hän kyselee huolestuneesti jatkuvasti mitä minä ajattelen ja tunnen. Hän tarkkailee/katselee minua ihailevan kiinnostuneesti koko ajan. Olen hänen katseensa alla kun siivoan, puen, laitan ruokaa, makaan sohvalla, kampaan tukkaa, syön… hän on loputtoman kiinnostunut minusta ja miettii mitä hän voisi antaa minulle, mitä tehdä hyväkseni. Hän kertoo monta kertaa päivässä kuinka ihana olen. Se on kuulkaa aika ahdistavaa, enkä mä voi sanoa hänelle samaa. En halua olla hänen elämänsä ja ajatustensa keskipisteenä ja tämä tilanne tukehduttaa mut hengiltä.

Miesparka menisi vaikka solmuun jos niin haluaisin, mutta mitä enemmän hän yrittää miellyttää, sen vähemmän hän minua kiinnostaa. Olen ihan tosissani yrittänyt tuntea rakastavia tunteita häntä kohtaan, mutta mikään solu ei värähdä! Ei, vaikka mä kuinka yritän.

Aluksi luulin ihastuneeni häneen ihan oikeasti, mutta sittemmin olen todennut sen mitä mun sydän tiesi alusta asti: hänestä tulee mitä parhain isän lapsilleni, mutta Miestä ja kumppania en hänessä näe :(. Ongelma on siis se, että mä en haluais olla tän miehen kumppani, mutta hän haluaa minusta jonain päivänä vaimon (hän olisi kosinut jo monta kertaa, ellen olisi ”varoittanut häntä” - suorastaan kieltänyt kosimasta). Nyt mä lähinnä siedän tätä tilannetta, enkä oikein tiedä mitä mun pitäis tehdä:confused:. Ehkä mä en tee yhtään mitään; koitan vaan elellä päivän kerrallaan. Anteeksi tämä omanapainen valitus:ashamed:, mutta täällä jos missä on turvallista purkaa mieltä, koska te olette viisaita elämää nähneitä naisia! Kiitos että olette :flower:.

Viimeksi muokattu:
TOTT on Tullut Taas. Eli testejä peliin ja plussia myös. Lupaavalta ainakin näyttää...

Mur-murille lähteän jälleen kerran virtuaalitsemppaukset. Sä olet jaksanut pinolaisia tukea ja kannustaa joka välissä. Toivottavasti saat myös itsellesi tarvitsemaasi tukea täältä. Kun ikävät uutiset iskee, niin tuntuu, että tätä ei enää koskaan kestäisi. Mutta siltikin jostain syvältä kumpuaa toivo uudesta raskaudesta ja siitä, että seuraavalla kerralla se kantaa 9 kk. Tätä toivoa ja uskoa toivon sinulle ja tietysti sitä, että se syliin asti kantava raskaus alkaa pian.

Hysterian kirjoitus laittoi vastaamaan, sillä itselläni on hieman samansuuntaisia ajatuksia päässä pyörinyt silloin tällöin. Raskaus sinänsä laittoi minun pääni pyörälle ja ajatukset olivat ties mitä silloin. Usein sanotaankin, että raskauden ja vauva-ajan aikana ei kannata tehdä mitään suuria päätöksiä. Mutta sinullahan noita ajatuksia taisi olla jo ennen raskautta?

Mietin vain kohdallasi, että johtuuko osaksi nämä ajatukset siitä, että elät ikään kuin "miehen elämää" siellä kaukana jossain ilman omia ystäviä ja työkavereita. Osaat varmaan hakea sosiaalista elämää päivisin, mutta onko teillä yhteisiä ystäviä ja harrastuksia, jotta ette ihan koko vapaa-aikaa vietä täysin kahdestaan? Minä ainakin jouduin sellaiseen tilanteeseen täällä muutettuani toiselle puolelle Suomea, jonne ainoa side oli mies. Hänen kauttaan ei tullut sosiaalista verkostoa kovinkaan paljoa. Sitten me vietettiin kaikki mahdollinen aika kaksistaan ja kyllähän se joskus vähän puudutti. Raskausaika sinänsä oli minulle tunteitten myllerystä, enkä olekaan koskaan itkenyt niin paljon kuin silloin. Kotona olin lapsen kanssa reilut kaksi vuotta ja olihan se antoisaa, mutta myös kuluttavaa aikaa. Nyt olen jo taas kaksi vuotta ollut työelämässä ja tilanne näyttää ihan toisenlaiselta. Harrastuksia on ja kyläpaikkoja jne. Mieskin osaa jo lähteä käymään jossakin yksinkin tai lapsen kanssa, eikä meidän aina tarvitse olla kuin paita ja peppu.

Laita se mies johonkin harrastukseen, jotta hänelle tulee muutakin ajateltavaa kuin sinun ihanuutesi :-D

Sekavaa tekstiä, mutta tsemppaan kuitenkin miettimään tarkkaan jokaista tulevaa päätöstä. Hyvä isä on ISO asia, vaikkei se kaikkein "jännittävin" ominaisuus miehessä olisikaan.

Ottis
Pikaisesti. Aamulla testin tein, mutt tuli äkkilähtö töihin, joten testin tihrustaminen jäi. Jotain viivantapaista siinä näky, mutt ip tiedän paremmin.

Taavi peukutuksia :heart:!

Täältäkin roppakaupalla plussatuulia kaikille jotka tänään testaavat. Jännään täällä jo kovasti uutisia.

Kylläpä Hysterian tilanne kuulostaa hankalalta. Ymmärrän oikein hyvin että tuollainen palvonta ahdistaa. Oletko miehelle suoraan sanonut että koet tuollaisen käytöksen hänen puoleltaan ahdistavana? En osaa valitettavasti mitään hyviä neuvoja antaa, toivon vain kovasti että asia järjestyy tavalla tai toisella.

Hysteria: Kiitos kukkakimpusta ja toivotuksista! :heart: Niitä tarvitaan!

Välillä menee hienosti kun ei ajattele yhtään mitään ja keskittyy vaan esim. töissä lähetysten purkuun ja tuotteiden hyllytykseen. Mutta välillä valitettavasti ajatus pääsee karkaamaan ja silloin ei kummosesti mene...:'(
Tänä aamuna yllätin itseni ajattelemasta, että "Tänään rv 14+0. Mitenköhän vauva masussa voi", ennen kuin totuus napsahti niihin kahteen herneeseen jotka päässäni yhteen silloin törmäsivät... :'(

Eilen koulutuksessa oli naishenkilö jolla masu oli ihanan pyöreä ja se oli niiiiin onnellisen näköinen... Oli kyllä kova tekeminen etten ala parkuun kaikkien vento vieraiden silmien alla...Tippa linssissä yritin siinä lounasta tukkia kurkusta alas... :ashamed:

Tein tuossa r-testin, rfsu, ja ei kahta viivaa enään näkyvissä.
Vessassa mietin, että on se h**** että ensin noita ostetaan jotta niihin tulisi kaksi viivaa ja tässä mä tikutan ettei vaan olisi kahta näkyvissä...:'(

Greippimehun juominen aloitettu, kun antibiootikuurit loppuneet.
Taidan soittaa sairaalaan tänään ja keskustella, että miten toimitaan kun lämmöt oli 37,1, pikkasen vuotoa vielä, hajusta sanoisin, että etikkainen... Jee, katotaanpa tuleeko lisä kuuria päälle... voihan pee....:headwall:

No eipä voi tosiaan sanoa kuin "voihan pee", jos ei tulehdus ole mennyt vieläkään ohi, Rominas. Toivotaan kuitenkin täysillä, että olet jo tarpeeksi antibiootteja napannut.

Mä muuten odotan innolla aikaa, jolloin en enää kiinnittäisi huomiota toisten vauvamasuihin, mutta ehkä sitä saa odottaa eläkeikään asti. Jotenkin kun aikanaan vauvahaaveilulle heräsi, niin aukeni kokonaan uusi maailma. Vauvojen saaminen on mahdottoman jännittävää, tulee ne sitten kenelle tahansa. Tietysti kun kuumeilu on kipeänä pinnassa, ei se vatsojen näkeminen ole helppoa. Aina se pieni ajatus tulee mieleen, että miksi ei minulla.

Ottikselle PLUSSA testiin! Mahtaako määrääminen auttaa :)

Ottiksen testailun tulosta miekin tulin kurkkimaan - puhallan siihen testiin +++++++++ puhun PUUUUUH:whistle::heart:
..kuin taaville myöskin +++++++++ PUUUUUH:whistle::heart:

..ja HUOM!!..mie olen saanut vahvempia plussia iltapäivä/iltapisusta..;)

Viimeksi muokattu:
Kiitos Hysteria, Terri:heart:

Elo se vain jatkuu tästähin huolimati. Yöllä heräilin koviin masukipuihin ja sittenpä se vuoto alkoikin kunnolla. Kun en sinne labraan jaksanut mennä, dippilin vielä R-testiä ja viivaa vielähin näyttää..komppaan Rominasta: On se suruista&h**vettiä kun pitää nyt sillä R-testillä kattoa, milloin viiva häviää..eikä ilmesty!!:O

Moi! Mie pari viikkoa sitten tänne kirjoittelin keskenmenostani, josta tulee lauantaina neljä viikkoa. Kaksosia odottelin tuonne 8+4 saakka ja sit menivät kesken.:( Nyt olen jo aikahyvin toipunut:) Ja tätikin on jo tänään saapunut kyläilee, eli 1. kiertopäivä, kierto yleensä 25-28pv. aika äkkiä tuli mielestäni täti kyläilee. Mutta oon käyny vyöhyketerapiassa, ja sillä on varmaan osuutensa tässä, että päästään kohta taas puuhailee:D En tiijä miten se vaan onnistuu, kun 2v nukkuu välissä ja nukahtaa vasta n.22.30 ja mies jo kuorsaa silloin. :( Pitää yrittää etsiä joku rako missä vois olla kahdenkeskistä aikaa.
Meillä muuten viisi lasta ennestään, vanhin synt. -99 ja nuorin -08. Ja ite oon 40v ja kriisi päällä.

viidenmamma kiva, jota tätihin vieraili ja pääsette yrittelyt aloittamaan uudestaan!:)
..jospa sellainen piiiiikkinen rakoinen löytyisi, että lemmekkäisiin puuhasiin pääsette ja sie saat siimahäntäiset parempaan talteen!:D

Mukavia&hedelmällisiä puuhasteluja toivoopi mur-mur!!:wave:

Viimeksi muokattu:
Olen ollut tänään pahantuulinen ja tuntuu, että tuota mies(parkaa)en sitäisi kauheasti samassa tilassa..johtuu varmaan tästä tilanteesta/alkaneesta vuodosta..: /

Sellainen suuttumus taas nousee tuon suruisen jälkeen pintaan..:mad:
Onkin tässä kohta 1kk aikaa kun viimeiksi on lemmitty ja sekin vaikuttaa miehen ja miunhin mielialaan..kunhan vuoto lakkaa on tykkäiltävä taas toisistamme kunnolla, se kummasti vaan rentouttaa!!=)

Mukavaa päivästä kaikille ja niitä :heart:+++++++++++++:heart:!!!!!!

Ps. Rominas kaikenlaisten tunteiden kirjoa tässä näemmä käyn taas lävise - kiitos haleista:)
Hywä, jotta huomenna selviää, onko tulehdus vielä päällänsä ja saat uudet tropit tarvittaessa - jaksuja:heart:

Viimeksi muokattu:
Ottis
Kiitos I-K, mur-mur, Rominas, Hysteria teille kaikille kimppajännäämisestä yms. tuesta kaikitenkin tällä kivikkoisella matkallani.

Siinä aamusessa testissähän näkyi nippanappa viivan paikka, kun sitä nyt ip kattelin. Ajattelin, että näinkös tässä taas kävi ja sitten teinkin Rominakset eli dippasin RFSUn testin ja kyllä siihen viivan paikka tuli, vaan ei väriä eli tais taas ottaa ns. ohraleipä. Kuvaa en viiti edes yrittää saada mokomasta.

viidenmamma Hienoa, että olet keskenmenosta jo toipumaan päin ja jaksat ajatella uutta yritystä :heart:! Olkoon onni myötäinen.

Hysteria Tosi ahdistavalta kuulostaa tuollainen palvominen. Jospa se vauveli sitten veisin miehen huomiota vähän toisaalle sinusta :hug:. Tsemppiä!! Kiva, ett sukat lämmittää ja ilostuttaa.

Ottis
mur-mur Kun vuoto ohi, lemmiskelette lemmekkäästi ja niin alkaa miehenkin naama näyttää paremmalta :). Näin toivon. Ei ihme jos sua kiukuttaa ja ärsyttää. Sulla on siihen täysi oikeus.

Tein testin. Parjatun David-merkkisen, herkkyyttä en nyt muista. Tuli hailu viiva. Ihmettelen vain kun on niin kovin kaukana tuosta kontrolliviivasta, että mahtaako se nyt sitä olla. Kuumeisesti hain r-testikuva-ketjusta david-merkkisiä plussakuvia, mutta en hermostuksissani löytänyt. Neuvoisko joku, miten saan helpoiten kuvan lisättyä tänne. Kamerallani tulee kovin isoja kuvia, joten niitä pitäis osata pienentääkin, että voi räkä.

Taavi;
minä käytän ainakin aijaa.com toimintoa kuvien kanssa.
Lataa sinne kuva ja kopio sieltä rivi BBCODE 1 (pieni kuva) suoraan tänne tekstikenttään.
Ei tarvitse pienennellä mitään.
Minulla ainakin toimii suoraan noin helposti kuvien lisäys...

Pitää varmaan itsekin vähän kirjoittaa, kun olen ollut vain lukukannalla tämän viikon...

Eipä täällä tosin mitään ihmeellistä ole. Ovis testi näyttää silkkaa blancoa, ainakin vielä.
Tulis edes haamu...
Kuinka tiuhaan te sitä ovista testailette? Riittääkö kerran päivässä, vai useammin?

Mulla on antibioottikuuri kanssa päällä, ei meinaa tää flunssa lähteä millään. Joten lääkäri antoi vihdoin 3-päivän tujun kuurin. Meni kyllä vatsa niistä aivan sekaisin, mutta ainakin nyt näyttäisi, että flunssa on poistumassa...

Eipä tässä omasta navasta muuta...

Kaikille toivotan paljon plussia, niitä on odotettavissa! Toivotaan näin!

Ja haleja meille ei plussanneille ja ennen kaikkea teille tädin luoksenne saaneille ISO :hug:

Yhteistyössä