40+ SO WHAT (VOL.11)

• Viestiketjun aloittaja Ottis
  • Ensimmäinen viesti
Ottis
Sarppav Minä olen tikuttanut ovista päivän toisesta tai kolmannesta pisusta, mutt pidätellyt ainakin sen kaksi tuntia ennen dippaamista ja välttänyt juomista. Mur-mur taitais opastaa testaamaan toisen kerran illasta. Mutt testihän täytyy todellakin tehdä aamukymmenen ja iltakahdeksan välillä. Silloin LH korkeimmillaan. Ovisplussasta kuluu 24-36/48 tuntia (testistä riippuen), kun on se itse hetki eli ovis tapahtuu. Onnea bongailuun ja toivotaan plussan tulevan niin o- kuin r-testiinkin.

Taavi166 Sen mitä minä olen testaillut, niin muistanpa vaan, että testiviiva on voinut tulla kovinkin laitaan eli voipi se olla ihan sitä itteään :heart:. Kerran jouduin testin avata, ett viivasen sain ikkunan alta kunnolla näkyviin. Plussaonnea!!

mur-mur, minulla oli se liuska ja kyllä se näyttää noin reunassa olevan sinullakin kuin minullakin.

Nyt sit ei harmita kuin se, että en mitenkään saa kunnon kuvaa tuosta testistä. Miten te saatte noin selviä kuvia noista? Vika on nimittäin kuvaajassa, ei kamerassa. Illalla kun muksut nukkuu, on aikaa temuta ja kuvailla. Olisi niin kiva minullekin verrata muitten vastaaviin otoksiin. Kovin tuo Ottiksen viiva näyttää samanlaiselta kuin minun nimittäin.

taavi, näkyykö viivasessa punertavaa väriä??

Mie otan aina keino/sähkövalossa kuvat nykyään ilman salamaa!(siis lähikuvat!)..samalla kuitenhin säädän kirkkautta(+/-) plussan puolelle!
Muuten kuva valottuu..ja miulla on kyllä kamerassa se vika, ei niinkään ottajassa:headwall:

..muuten..nuo miun liuskat on 25mIU/ml..niitä on esim. Raskauskeijulla myös herkkyyttä 10mIU/ml..

Viimeksi muokattu:
Öööö...tota, kai siinä viivassa vähän väriä on, eihän se valkoinen viiva valkoiselta pohjalta muuten näkyis. :confused: Väri on kyllä lähinnä harmaa, ei punainen. Onko se sillon se viivan paikka? :confused: Herkkyyden tarkistin, se on toi herkempi, eli 10mIU/ml

taavi jos viivanen harmaa, se ikävä kyllä yleensä on viivanpaikka..: /
..miulla vain se David testin harmaa viivapaikka aamudippauksessa, näyttihin sitten jo iltapäiväpisusta elokuussa plussaa!

Toivon jatko dippausten näyttävän punertavaa viivasta testissä!!:heart:

Viimeksi muokattu:
mur-mur, tuo sinun elokuun-kuvio on minulta mennyt ihan ohi. :ashamed: Toki olen huomannut sinun enkelinsiipien määrän päivityslistasta, mutta lienkö tuolloin tohoottanut muilla mailla. Noitten sinun kovien kokemustes takia, sinulle niin soisi onnistumisen ja nyytin syliin.

Nimi (ikä )........... Kiertopv....Yrityskierto...Monesko haaveissa

Rominas
(40)..............kp0/25-27......yk14(09/09 06&10/10) 2.
mur-mur (45).............kp2/28............yk19(01&08&11/10) 3.
Nuuttimus (41)............kp8/28-36.......yk2v...................3.
Mahdotontako (45)......kp9/29............yk4....................1. yht.
sarppav (39)...............kp10/27-32.......yk4......................2.
putunen (41)...............kp10/24-32.......yk9....................3./1.yht.
Raputar (40)................kp14/27...........yk5.....................2.
liiza (44).....................kp14/24-27.......yk31...................4.
tetu68 (42).................kp19/27...........yk7....................3/1.yht.
Tirlittan1968 (42).........kp20/28...........yk4....................2.
Morticia (42)................kp21/29-34......yk 1v..................2.
Ottis (43)....................kp22/23-28.......yk16.....................1.
Iida-Karoliina (45)........kp25/23-29......yk16...................5./1.yht.
ulla4 (40)....................kp28/35-45.......yk3.....................4.
wiiwi67 (42).................kp37/25-32......yk27 (03/10)...4.
Ballerina Bolero (40)....kp38/25-28......yk34....................3.
taavi166 (39)..............kp40/28-42........yk17...................3.
haave2010(44)...........kp45/29............yk5(06/10)...4./1.yht.
onlydream (37)...........kp70/23-29.......yk?...................3

Ottis (43)........................dpo10
taavi166 (39)..................dpo9
Tirlittan1968 (42)............dpo7
Morticia (42)...................dpo3
Iida-Karoliina (46)...........dpo3
liiza (44).........................dpo2

ovistestiplussapäivä = dpo-1
ovulaatio (myös oletettu ilman testailua) = dpo0
päivät ovulaation jälkeen = dpo1 jne..jne..
hoitopäivä = pp0; sitten pp1 jne.
pp = piinapäivä

:heart:Kaikki plussanneet löytyvät pinon ensimmäiseltä sivulta!:heart:

Viimeksi muokattu:
taavi - ota ihmeessä kuvaa!!!!!!!!!!:D

Niin, miulle tuli kemiallinen silloin elokuussa 4+4..täytin samana päivänä 45v kun plussasin.
Tiistaina 2xplussa, keskviikkona haamuinen ja sitten lauantaina alkoikin jo vuoto..:(

Kyseleisin teiltä, joilla ollut keskenmenoja: Millaista vuoto ollut?
..miulla aivan sellaista tooooosi, toooosi limaista venyvää verensekaista vuotoa..:$..
Lääkkeellisessä tyhjennyksessä oli vuoto juoksevaa, lähes vesimäistä..

Viimeksi muokattu:
On tuntunut, että itsellä ei ole ollut mitään kirjotettavaa viimeaikoina vaikka olenkin ahkerasti lukemassa kuulumisia: Iloinnut Mur-Murin plussasta ja sitte surrut sitä plussan häviämista. Paljon lämpöisiä ajatuksia MurMurille ja samoin Rominakselle..:hug: Kovin kaltoin elämä kohtelee välillä. Jaksuja!

Nyt sitten Ottis ja Taavi saa jännäillä.. plussaa plussaa sinne!!

Tilasin r-testejä tänään illansuussa. Ihan vaan, että tulevat sitte vasta ens viikolla enkä ala niitä turhaan tuhlailemaan liian aikasin=) Nyt on jotakuinkin Dpo 6 ja olishan noita oireita. Rinnat( varsinkin nänniseudulta) niin kipiät, että ei voi mahallaan nukkua ja liiveittä ei voi ajatellakkaan kävelevänsä. Alavatsaa nippailee ja menkkamaista kipua ompi siellä. Mutta mutta.. nää oireet alko jo Dpo 3 eli tuskinpa vaan sitä ihteään. Mitä lienee PMSsää :headwall: Tai jos kaksoset aiheuttaisi tälläset varhaiset oireet :LOL: No niitä tietty on sekä omassa(serkkuja ja niiden lapsia), että miehen suvussa(miehen isällä identtinen veli) eli eihän se ihan niin kaukaa olisi haettu. No mie tyytyisin ihan siihen yhteen jos edes semmonen olis tulollaan!!!

tetu68 kiitos lämpöisistä sanoista:)..
..kyllähän tämä niin suuri pettymys miulle oli..mutta elämä voittaa

Pikku poikasen synttäreitä tässä hiljakseen järjestelen ja tietty jännään teitä muita!!=)

Hyvänkuuloisia siun oirehet on ja jos tisut pysyy kipiöinä vielä muutaman päivän - se tietää hywää!!!:heart: Plussa sätehiä!!!

..ja tetu68 voithan sie testailla viimeistään ensi viikon TOTT-päivänä..silloin siulla olisi JO dpo13..tai kyllä vaikka jo hieman aiemminhin..;)

Viimeksi muokattu:
Kyllä siellä Taavilla minustakin selvästi enemmän näkyy kuin viivanpaikka :)

Mur-mur; mun heinäkuisen keskenmenon vuoto oli alkuun varsinkin todella limaista ja tuli selkeästi kunnon "paakkuja". Mulla oli tosin viikkoja jo 9+ ja oletettavasti oli tuulimunaraskaus.

Nyt vaan mietin, että onko mulla ollutkaan vielä tuon keskenmenon jälkeen ollut lainkaan ovista. Noh, viime kierrossa aloitin sitä vasta testata ja silloin oltiin just siihen aikaan mökillä, ja siellä testaus oli huonoa. Ennen mökille lähtöä oli kyllä haamuja selkeästi, mutta oliko ovis jo mennyt vai tulossa. Vai eikö selkeää ovista tullutkaan... Kuka tietää?

Toivon vaan, että ovis tulis ja sitä kautta haluttu "tulos"!

Hyvää yötä ladyt, huomiseen! Tai en taida kyllä keretä taas kirjoitteleen. Poika on kotona kanssani päivän, kun hoitaja opiskelee huomenna...

p.s. se ken päivittää listaa, niin lisätkää mulle kp 10 (siis tälle päivälle) ja huomenna sit on jo 11 :)

taaaaviiiiii mie kommentoin..tuo ON selkeä haamulainen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Nyt laitan hurrrrrrjasti tarrasukkasia&jeesusteippiä pikku masuasukille!:heart:

Oi miten ihunaa, jännittää siun puolestasi:)
Tästä vielä lisää plussätehiä!!!

Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä