40+ SO WHAT (VOL.11)

• Viestiketjun aloittaja Ottis
  • Ensimmäinen viesti
Taavi Punaista tuossa sinun testissä näen. Hyvältä näytää, toivon viivan vahvistumista tulevina päivinä ja kesä vauvaa teille!

Murmur Ihan mukavalta näytti tuo minun ikäni minkä olit laittanut tuohon rktt: listaan. Oliskin noin..mut saat jo laittaa 46v siihen kun näinä päivinä sen täytän..:wave:

Viimeksi muokattu:
Korjaillaan..korjaillaan I-K:wave:
Ottis saattoipi sinua pikkasen "nuorentaa" kun RKTT-listalle laitteli..mukavahan se..

..millainen siun oloinen on I-K..onko mitään tuntemuksia?..tänäänhän dpo4 ja eipä aikaakaan kun pääset dippailemaan:)

Viimeksi muokattu:
Tulin jo aamusta kurkkimaan Ottiksen ja taavin testailuja..jännätään vielä

Unhoitin Ottiksen viivasta eilen kommentoida..harmaata miekin siinä harmikseni vain näen:|..jospa tänään punertavaa!!!:heart:

Viimeksi muokattu:
Minäkin taas pitkästä aikaa kirjoittelen :wave: Olen kyllä päivittäin lueskellut.

Kiva, että mur-mur sinulla on puuhaa pojan synttäreiden kanssa ja että mieli alkaa kuitenkin pikkuhiljaa parantua, vaikkakin kiukuttaa :)

Toivotan kovasti punaisia viivoja taaville ja ottikselle :heart: Taavilla oli mielestäni punaväriä jo eilen ja toivottavasti ottiksellakin tänään.

Sarppav me taidetaan mennä kp päivissä aika samoissa. Itse aloitin oviksen testailun eilen, ja haamulaisviiva näkyi. Tänään näkyi äsken jo selkeämpi, mutta vielä oli vaaleampi kuin kontrolliviiva. Jos menee samoin kuin viime kierrossa, jolloin ekaa kertaa testailin, niin huomenna saattaisi olla jo se ovisplussa eli ovis kai sitten sunnuntaina. Toivottavasti viiva alkaa myös sinulla sarppav vahvistua pian, mutta jos sinulla on kierto hieman pidempi kuin minulla (n 25 päivää minulla) niin oviskin on varmasti myöhemmin.

Iida-Karoliinalle :flower: toivotan myös kovasti plussausonnea tulevaan testiin, ja että pikkuriikkiset lähtisivät siitä kasvamaan.

Ja tetulle ensi viikon alun pikkiriikkisiin testailuihin plussatuulia!!!

Miulla vuoto näyttäisi hieman laantuneen ja testiinhin enää hailukainen viiva tuli, hcg näyttäisi nopsaan laskevan.

Laskeskelin tässä, että seuraava ovis n. 17.11 - jos kierto ei muutu.
Olisi kyllä mukava jos ovis tulisikin vielä noilla myöhemmillä Kp:llä, niin kuin nyt viime kierrolla - Kp15-16
..koska niillä kierroilla uskon vielä jotahin mahdollisuutta olevan raskautumiseen(kesto sitten eri juttu..)

-09 joulukuun tärpin ovis Kp15-16/elokuinen(hieman lyhyempi kierto) Kp12-13 ja nyt Kp15-16..
odotan oikiastaan jo ainahin lemmekkäitä leikkejä;)jos ei sitten varsinaista yritystä olisikaan enää.

Viimeksi muokattu:
putunen, ei minnuu enään niin kiukutakkaan..ehkä enämpi tuli sellainen oloinen tilalle(taas!!)
..että "jospa sittenhin vielä"..
Olen mie kyllä yksi tuuliviiri koko immeinen:rolleyes::headwall:

Tämä haaveesta luopuminen näemmä vaatii miulta kunnon "työstöä"..en tiedä..mutta mennään vaikka sitten TJOT-meinigillä - hetki..
..ja onhan se varmaan niinhin, että niin pitkään kun raskautuu, niitä mahdollisuuksia(pieni prosentti) vaavi syliin asti saada on.

Niihin häviävän pieniin rippeisiin, mie hoopo nyt vielä hätäpäissäni takerrun..
..pitäisköhän pää tutkituttaa..

Viimeksi muokattu:
Tirlittan1968
Ottiksen testailun tuloksia tänne tulin urkkimaan. Taaville toivon plussa tuulia ja viivan vahvistumista. kiva kun mur-murkin on piristynyt ja valmistautuu jo uutta koitosta kohti. Onhan tämä sellaista jatkuvaa odottelua. Ensin odottaa ovista ja sitten menkkoja jonka jälkeen taas alkaa odottamaan ovista. Tuntuu kuin elämä kulkisi 2 viikon syklissä.
Täällä ei mitään oireita eikä tunnu ainkaan raskautuneelta. Menkkojen pitäisi alkaa 13.11 joten nyt odotan sitten sitä päivää. Itse en ole raskaustestjä tehnyt enkä aijo nytkään ellei menkat jää tulematta. Minun elimistö käy melkein kellon tarkkuudella.
Minulla oli keväällä keskenmeno 10rv ja 2 seuraavat menkat olivat valtaisat ja tulivat 2 viikon välein. Minä suorastaan tulvin silloin. Mukavaa perjantaita kaikille!!

Tirlittan puhkun ja puhaltelen PUUUUUH:whistle: plussatuulia kovasti sille suunnille!!!:heart:

..olipas siulla hetkeksi kierto mennyt sekaisin tuon km:n vuoksi:O..nytkö on jo korjaantunut entisenlaiselleen?

..juu, kyllä miulla on parempi mieli jo - ihme kyllä!:)

taavi äläpä ihan luovu vielä toivosta:heart: hcg ei näy testissä sillä tapaa, että joka päivä testissä viivanen välttämäti vahvistuisi!!

Suurentelin näytön kuvaa 400% ja viivan mie siinä näin, hyyyyyvin hailukaisen ja yläosassa hieman vaal.punaista.(vaikka ikä näkö jo vaivaahin:whistle:)

..kokeileppa huviksesi dippailla vaikka päivä/iltapisusta - pidättele n. 3-4h ja älä juo paljoa!
..ihan vain tällainen ehdotus, en halua sinua millään tavoin yllyttää..:saint:

Viimeksi muokattu:

Nimi (ikä )........... Kiertopv....Yrityskierto...Monesko haaveissa

Rominas
(40)..............kp0/25-27......yk14(09/09 06&10/10) 2.
mur-mur (45).............kp3/28............yk19(01&08&11/10) 3.
Nuuttimus (41)............kp9/28-36.......yk2v...................3.
Mahdotontako (45)......kp10/29............yk4....................1. yht.
sarppav (39)...............kp11/27-32.......yk4......................2.
putunen (41)...............kp11/24-32.......yk9....................3./1.yht.
Raputar (40)................kp15/27...........yk5.....................2.
liiza (44).....................kp15/24-27.......yk31...................4.
tetu68 (42).................kp20/27...........yk7....................3/1.yht.
Tirlittan1968 (42).........kp21/28...........yk4(04/10) 2.
Morticia (42)................kp22/29-34......yk 1v..................2.
Ottis (43)....................kp23/23-28.......yk16.....................1.
Iida-Karoliina (46)........kp26/23-29......yk16...................5./1.yht.
ulla4 (40)....................kp29/35-45.......yk3.....................4.
wiiwi67 (42).................kp38/25-32......yk27 (03/10)...4.
Ballerina Bolero (40)....kp39/25-28......yk34....................3.
taavi166 (39)..............kp41/28-42........yk17...................3.
haave2010(44)...........kp46/29............yk5(06/10)...4./1.yht.
onlydream (37)...........kp71/23-29.......yk?...................3

taavi166 (39)..................dpo10
Tirlittan1968 (42)............dpo8
Morticia (42)...................dpo4
Iida-Karoliina (46)...........dpo4
liiza (44).........................dpo3

ovistestiplussapäivä = dpo-1
ovulaatio (myös oletettu ilman testailua) = dpo0
päivät ovulaation jälkeen = dpo1 jne..jne..
hoitopäivä = pp0; sitten pp1 jne.
pp = piinapäivä

:heart:Kaikki plussanneet löytyvät pinon ensimmäiseltä sivulta!:heart:

Viimeksi muokattu:
taavi onko siulla mahdollisuus käydä ostamassa tuo "Apteekin oma" R-testi?
..noilla herkillä 10mIU/ml testeillä ei se +viivanen näykkään monasti aiemmin, kuin esim. 25mIU/ml testillä, vaikka toisin olettaisi!
..EI miulla ainakaan..

Netistä kopsattu kirjoitus..
Tein ensin apteekin oman testin, ja yllätyksekseni sain siihen hailakan viivan! Miehen kanssa ihmeteltiin että onko se vain viivanpaikka vai onko siinä väriäkin:) Sitten lähdettiin ostamaan lisää testejä. Clearbluella tuli myös hailakka plussa, edellistä selvempi tosin.
Mutta First Signal näytti negaa vaikka piti olla noista herkin?(10mIU/ml) Kummallista.
:confused:

Viimeksi muokattu:
mur-murin kysymyksiin vastailen

Kyllähän se eilinen testi ehti kuivua tuhannet kerrat ennen kuin siitä kuvan otin. Sen verran täpinöissään sitä oli kun testin teki ja viivaa siinä näki. ;) Jos joku olis osoitetta kysyny, en olis osannut vastata. :LOL: Ja vahveni se viiva kuivuessaan. Niin kuin tekee tämä aamupäiväinenkin.

Valitettavasti juoksen tänään iltapäivän asioillani, joten seuraavan testin teen joko illalla tai huomenna. Jos sitä sitten vaikka apteekissa kävisi. Se apteekin omako on se paras? Kannattaako sitä jo nyt tehdä kun noi dpo:t on kuiteskin noin pienet viä.

Huohh! Kun tämä pistää pään sekaisin. Toisaalta aattelee kaikkea mahdollista ja mahdotonta, jos vaikka plussa pysyis... ja toisaalta pelkää, että kaikki kuivuu kasaan.

taavi pikaisesti, tässä poikasta lähdössä hakemaan eskasta..

Mie suosittelisin Apteekin omaa TAI muuta sellaista jonka herkkyys tuo 20-25mIU/ml
Apteekin oma kuitenhin paras miusta!=)
..älä osta CB:N sitä plussa testiä, siulla menee vain hermo kun sitä plussa viivasta kattot- "onko, vaiko ei tasavahva viivanen"!!!:O

..ja voisithan sie(jos maltat) jättää testailun tuonne dpo12 sunnuntaille, silloin menkat olisi myöhässä jo..päätös siun - Onnea kovasti testaukseen:heart:..nyt mie meeeeen!!!!!!!!!!!!!:wave:

..ja vielä..kyllähän se viivanen tulee noihin herkkiinhin testeihin jos tärppi tosiaan käynyt!(uskon niin siulla käyneen).. vahvistuu viivanen ehkä vain hitaammin..

Viimeksi muokattu:
mur-mur, kiitos tiedoista. Yritän pitää testaustaukoa(hahh) sunnuntaille, kai se ois viisainta ja käyn tosiaan apteekissa. Mieli on vain niin malttamaton, että ei meinaa pysyä nahoissaan. Käkäkäkäkäkkäääk. Ja kun en kans kenellekään muulle ole mitääään kertonut. Mies kyllä tietää, että viimeksi yritettiin ihan tosissaan, mutta ei se vielä osaa tuloksia kysellä.

Pikaisesti omaa napaa: Verikokeen tulokset saatu ja lääkärin mukaan kaikki arvot hyvät!! Eli ei tulehdusta!! JIPPPPPPPII!! Lääkäri sanoi, että parin viikon sisään voisi normaaleita kuukautisia alkaa odottelemaan, kun kyselin asiasta. Eli oma päätelmä oliskohan kohtsilleen ovis aika???

Ja taas töihin lähtö edessä....

Plussia kovasti tänne!!!:heart:

Ottis
Taavi166 Yes! Sulla siellä eilen viivasta näkyi :heart:. Ihan selkeästi näin punaista siinä, aivan kuin omassakin toissapäiväisessä päiväpisusta otetussa, mutt ikäväkseni mun on myönnettävä, että mun silmin toi sun tän aamuinen testi näyttää melkein yhtä harmaalta kuin minun eilinen :'(, mutta huom!! Jotain siinä näkyy.. Ts. toivotaan, että testi oli vain vähän fiasko ja sillä noin haalunen viiva on nyt ja saat sunnuntaina testiin ihan selkeästi punaista. Niin se menee ja niin sen pitää mennäkin :saint:. Onnea hirmusesti matkaan!

ON Minä olin illemmalla eilisessä ip-pisusta tehdyssä testissä punertavaa pikkasen näkevinäni. Mutta, jos toissapäivänä näkyi "selkeästi" punaista, olisi eilenaamuna pitänyt sitä vähintäänkin saman verran näkyä, joten illalla jo toivosta luovuin. Eikä mua edes viluttanut niinkuin edellisinä iltoina eli lämpökin varmaan jo palannut normaaliin. Kiitän siis teitä kaikkia ihanaisia, mm. Tirlittan1968, mur-mur ja putunen myötäjännäämisestä :flower:! Plussaa ei tän aamunkaan testiin tullut, joten en usko, että enää tulisikaan. Mulla on kuitenkin aina aika varhain näkynyt testissä jotain. Varsinkin toi dpo9 näyttää olevan sellainen, ett silloin voi jotain näkyä, mutt sit viivaa haipuu pois :'(.

Nyt on sellainen olo, että ei tuu mitään, ei tuu kesääkään. Elämä potkii mua päähän oikein kunnolla ja isoilla saappailla potkiikin. Ei yhtään natsaa kaksipyhäinen viikonloppukaan, vaikka yleensä näistä poikkeuksista arjessa olen tykännyt. Vois sanoa, ett on totisesti pyhäinpäiväfiilikset ja joutaakin pelkästään edesmenneitä rakkaitaan muistaa, niinkuin en olis sitä jo muutenkin tehnyt.

Viimeksi muokattu:
Ottis
Tirlittan1968 Toivottavasti 13.11. on päivä joka jää hyvin mieleen plussauspäivänä :heart:!

Rominas Yes! Hienoa, ett arvot kondiksessa ja voit alkaa jo ovista odottelemaan. Sehän me ollaan jo nähty, että raskaudut helposti yhdelläkin torvella, joten ei ku vaan vauvaa väsäämään ja kaikki hyvät henget remmiin mukaan, että nyt raskaus saisi jatkua siihen onnelliseen loppuun asti :heart:! Tsemppi- ja voimahali sinulle :hug:.

Rominas, olipas tosi hyvä uutinen!!!=)

Nyt vain ovista mettästelemään ja uutta yritystä:heart:..niinkös oli aikomus..vai hätäilenkö mie nyt?..:confused:
..vaan jos heti haluat yritellä, kovasti pupusteluja&talletteluja nyt vain sitten!!:D

Yhteistyössä