Taavi166 Yes! Sulla siellä eilen viivasta näkyi :heart:. Ihan selkeästi näin punaista siinä, aivan kuin omassakin toissapäiväisessä päiväpisusta otetussa, mutt ikäväkseni mun on myönnettävä, että mun silmin toi sun tän aamuinen testi näyttää melkein yhtä harmaalta kuin minun eilinen :'(, mutta huom!! Jotain siinä näkyy.. Ts. toivotaan, että testi oli vain vähän fiasko ja sillä noin haalunen viiva on nyt ja saat sunnuntaina testiin ihan selkeästi punaista. Niin se menee ja niin sen pitää mennäkin :saint:. Onnea hirmusesti matkaan!
ON Minä olin illemmalla eilisessä ip-pisusta tehdyssä testissä punertavaa pikkasen näkevinäni. Mutta, jos toissapäivänä näkyi "selkeästi" punaista, olisi eilenaamuna pitänyt sitä vähintäänkin saman verran näkyä, joten illalla jo toivosta luovuin. Eikä mua edes viluttanut niinkuin edellisinä iltoina eli lämpökin varmaan jo palannut normaaliin. Kiitän siis teitä kaikkia ihanaisia, mm. Tirlittan1968, mur-mur ja putunen myötäjännäämisestä :flower:! Plussaa ei tän aamunkaan testiin tullut, joten en usko, että enää tulisikaan. Mulla on kuitenkin aina aika varhain näkynyt testissä jotain. Varsinkin toi dpo9 näyttää olevan sellainen, ett silloin voi jotain näkyä, mutt sit viivaa haipuu pois :'(.
Nyt on sellainen olo, että ei tuu mitään, ei tuu kesääkään. Elämä potkii mua päähän oikein kunnolla ja isoilla saappailla potkiikin. Ei yhtään natsaa kaksipyhäinen viikonloppukaan, vaikka yleensä näistä poikkeuksista arjessa olen tykännyt. Vois sanoa, ett on totisesti pyhäinpäiväfiilikset ja joutaakin pelkästään edesmenneitä rakkaitaan muistaa, niinkuin en olis sitä jo muutenkin tehnyt.