40+ SO WHAT (VOL.11)

• Viestiketjun aloittaja Ottis
  • Ensimmäinen viesti
Ottis Kiva olisi taasen olla rktt.listalla kanssasi jännäämässä, eli laita vain ninut sinne. Mietinkin sitä että jospa uskaltaituisi sinne. Nyt kai olis menossa 1dpo. Testin teen 15.11 ja uusinta testin vielä 17.11.
Eka ultra olis, jos sinne olen menossa 29. 11, silloin olisin 7 vk...
Kiitos Ottis, jääris, oivikki ja kaikille jotka jaksatte jännätä minun kanssa.

Murmur mukavaa kun pysyt vielä täällä, mitä tässä palstssa olisi aivan liian suuri tyhjiö ilman sinua...

Iida-Karoliina onnea kyytiläisistä :flower:. Toivotaan että tarraavat hyvin kiinni ja pysyvät seuraavat 9 kk:tta matkassa. Minä olen aina tehnyt listan kaapin seinälle mitä otan ja milloin että varmasti muistan ottaa...
Balleriina Bolerolle pahoittelut negasta.

Iida-Karoliina: Lämpimät onnittelut kyytiläisistä!! :heart:

mur-mur: Voimia ja jaksamista! Olet ajatuksissani. :hug:

Ottis: Testasitko?? Hirrrrrrrmusti peukutuksia ja plussatuulosta!!!

on: Kaksi ekaa työpäivää mennyt ihan kivasti... nopeasti. Ma iltana töissä kipuilin kovasti ja pari panadol 500 piti käydä heittämässä huuleen, jotta selvisin kasiin asti ja kotiinki. Mutta eilinen meni kipeytymättä. Tänään matka Ouluun koulutukseen joten istumatyöpäivä tulossa.

Ihanaa päivää kaikille ja plussapuhureita!! :heart:

Ottis
Taavi166 Ehtii viivanen vielä hyvinkin punertua :heart:! Plussatuulta!

Rominas Kiitos toivotuksista! En testaillut, mutt huomenaamuna saatan testatakin. Tosin sellainren fiilis, ett negakierto tämä on. Illalla olin kylläkin ihan jäässä ja tisuja nippaili, mutt ei mitään suurempaa. Ota saikkua, jos kovin raskaalta tuntuu olla töissä. Työtä tekemällä ei kukaan ole tullut autuaaksi, tietää Ottis :).

I-K Kiva, ett saadaan sut taas jännäämään. Onnellista RKTT-aikaa :heart:!

Tirlittan1968
Iida-Karoliinalle paljon tarraliimaa jotta pienet alkaisivat kasvaa ja kiinnittyä. Olen itse käynyt 2 IVF hoitoa läpi ja se on kyllä jännää puuhaa ja kaikki ne lääkkeet ym ovat myös rankkoja.
Mur-mur harmi että pieni ei jaksanut mukana- nyt vaan uutta yritystä kohti.
[

Nimi (ikä )........... Kiertopv....Yrityskierto...Monesko haaveissa

Rominas
(40).............kp0/25-27....yk14(09/09 06/10 10/10) 2.
mur-mur (45).............kp1/28........yk19(01&08&10/2010) 3.
Nuuttimus (41)............kp7/28-36.......yk2v...................3.
Mahdotontako (45).......kp8/29...........yk4....................1. yht.
sarppav (39)................kp9/27-32......yk4......................2.
putunen (41)................kp9/24-32.......yk9....................3./1.yht.
Raputar (40)................kp13/27...........yk5.....................2.
liiza (44).....................kp13/24-27.......yk31...................4.
tetu68 (42).................kp18/27...........yk7....................3/1.yht.
Tirlittan1968 (42).........kp19/28...........yk4....................2.
Morticia (42)................kp20/29-34......yk 1v..................2.
Ottis (43)....................kp21/23-28.......yk16.....................1.
Iida-Karoliina (45)........kp24/23-29......yk16...................5./1.yht.
ulla4 (40)....................kp27/35-45.......yk3.....................4.
wiiwi67 (42).................kp36/25-32......yk27 (3/10)....4.
Ballerina Bolero (40)....kp37/25-28......yk34....................3.
taavi166 (39)..............kp39/28-42........yk17...................3.
haave2010(44)............kp44/29............yk5(km6/10).......4./1.yht.
onlydream (37)............kp69/23-29.......yk?...................3

Ottis (43)........................dpo9
taavi166 (39)..................dpo8
Tirlittan1968 (42)............dpo6
Morticia (42)...................dpo2
Iida-Karoliina (42)...........dpo2
liiza (44).........................dpo1

ovistestiplussapäivä = dpo-1
ovulaatio (myös oletettu ilman testailua) = dpo0
päivät ovulaation jälkeen = dpo1 jne..jne..
hoitopäivä = pp0; sitten pp1 jne.
pp = piinapäivä

:heart:Kaikki plussanneet löytyvät pinon ensimmäiseltä sivulta!:heart:

Viimeksi muokattu:
Vuoto alkoi sitten hissukseen. Dippailin 25mIU/ml David R-testinkin ja vaalentunut oli testiviiva jo hieman..lähtee laskemaan varmaan nopsaan - miulla nousee hcg hitaasti, mutta laskee nopsaan.

Sununntain Pregchek oli myös 25mIU/ml - varmistin maahantuojalta.

Ihmeen rauhalinen olo kuitenkin..maanantaina ahdisti niin kauheasti - tuntui, että sydäntä raastetaan rinnasta:(

Kyllä aika surkialta näyttää miun "yrittelyt" kun 3 keskeytynyttä raskautta tänä vuonna/yht. 18kk:den aikana..:ashamed:
..ja ainahin vielä yksi kemiallinen oli silloin -09 kesäkuussa kun olimme kesälomalla mökkeilemässä - silloin tuli haamuisen haamuinen testiin ja vuoto alkoi samanana iltana.
Tämän vuoden toukokuussa oli testiin yön aikana tullut myös punertava roskishaamu ja vuoto alkoi seuraavana päivänä - kauhean kova vuoto, hyytymien kera..onhan näitä "yrityksiä" ollut..:|

Viimeksi muokattu:
Mie kovasti jännään Ottiksen dippailuja TOTT-päivänä, huomenna:heart:..ja testailikos taavi166 myöskin?=)

..ja jos punaista ei viivassa huomenissa häivähdä, kerkeää se siihen vielä tulla - ei siis hätiä mitiä!!!:wave:

Plussasätehiä kovasti!!!

Ottis
mur-mur Surkialtahan nuo kiinnittymisyritykset tuntuu ku tietää, ett 'tärppi' on käynyt, mutt kiinnittyminen ei onnistukaan. Mutt niin kauan ku ovis tapahtuu ja simppasetkin toimivat, on toivoa. Pakko näin on uskoa. Mä hullu dippasin tänään päivätestistä herkän testin ja pah!, siinä näkynyt kuin kaksi viivanpaikkaa kontrolliviivan lisäksi. Ei siis haamulaista eikä mitään. Noh, tottahan tuokin tietty, ett vielä ehtii viivat värittyä jos ovat värittyäkseen, mutt kyllä mulla on jo sellainen tappiomieliala tästä kierrosta. Enkä tiedä osaanko tuota niin raskaasti nyt ottaakaan, mutt valmiiks jo alkaa ahdistaa pupuilupakko :'(.

En tiedä oonko pihalla näiden kp:n kanssa vai mikä kun kahdella eri foorumilla on eri päivät menossa. Piti ihan tarkistaa ja tehdä jatkoa silmällä pitäen tikkeri josta voi katsoa. Eli mulla siis menossa kp20 tänään, jaksaisitko mur-mur sen päivittää kiitos.

Ottis
Kiitos mur-mur. Sie oot sitten ihana ihminen :hug:. Jos esikatselutilassa välillä kattelee lukuja ja sitten unohtaakin tallentaa koko jutun, jääpi helposti lukuja lisäämättä. Nimim. 'kokemusta on'.

Mutta, menin sitten ja otin loorasta tänään dippaamani testin ja kuinka ollakaan ku sitä menin veskiin parempaan valoon kattomaan, siinä yht'äkkiä väriä näin. Nimenomaan väriä, en niinkään selkeätä viivasta tai edes haamusta. Tässä kuva. Jos sen suurentaa niin voipi nähdä saman kuin minäkin.

Ottis ihanainen - se on haamuinen, ihan selvästi!!!!!!!=):heart:
..hieman sellainen EI selvärajainen..mutta kun katsoin kauempaa - punertava haamuviivanen on!!
..Ihanaa!!!!!! Nyt kovasti viivan vahvistumista siulle toivon ja aikaa sille vielä on hyvin!!!!!

Viimeksi muokattu:
Ottis oliko tuo herkkä 10 testi??
..punertavaa ei testiajan sisään tule jos ei hcg:tä ole edes pik-ki-riik-ki-sen verran pisussa..hyvältä kuule näyttää!;)

Nyt mie oikiastaan itsekkin k u n n o l l a tajusin, miten tärppiä on ollut usiasti - yhteensä ainahin 5krt:aa tuon 18kk:n yrityksen ajan..surku juttu, ei voi muuta sanoa: /..siis sillä tapaa kun valmista ei ole syntynyt.

Kyllä miulla takaraivossa jossahin, on pieni toive vielä..en anna sen vain nousta liian voimakkaasti esiin..ei tee muiulle hywää olleskaan.

Viimeksi muokattu:
Ottis, ottis, tuossa on punanen viiva sinun testissä. Jännää.

Ite olen visusti pysyny erossa testeistä, aamulla sitten. Tosin, varoitan teitä, aamuni on huomenna kiirettä täynnä. Ehdin kyllä testaan, vaan tuskin konetta aukasemaan. Joten koittakaa jaksaa varrota illtapäivään tai illan alkuun.

Ottis tais eilen oireitani kysyä. No, minulla ei ole ollut mitään oireita, ainakaan mainittavia. Illalla kun sängyssä köllötin, unta oottaen, tunsin painon tunteen alamahassa, siis todella alhaalla. Mutta muuta ei, ei arista, ei öklötä, kahvikin menee, viini maistuu ja kaikki paheet vois tehdä. Toiveita tässä kierrossa on, mutta kauheasti en uskalla niitä aatella, niin ei sitten taivahista tipu. :|

taavi166 eihän se tuossa vaiheessa kaffe öklötäkkään ja yleensäkkään huonoa oloista hirmusti pukkaa - vielä.;)

Siellä "alhaalla" miekin tunsin kovastikkin painetta/jomotusta juuri tuolloin dpo7-8 lähtien!!

Plussapeukutukset d=)b HURRRRRJAT siulle myöskin!!!:heart:

Yhteistyössä