40+ SO WHAT (VOL.11)

• Viestiketjun aloittaja Ottis
  • Ensimmäinen viesti
Mur-Mur tännekin vielä isot isot pahoittelut :hug:. Sinä itse tiedät mikä on teille oikea ratkaisu kuumeilun kanssa. Toivottavasti saat kilppari arvoit kuntoon.

Ballerina Bolero monesko hoitokerta teillä oli? Olen pahoillani teidänkin tilanteesta. Se on niin vaikeaa päättää milloin hoidot lopettaa.

Pahoitteluni, mur-mur. Täältä sivusta olen tarinaasi seurannut.

Tarkoitus on. Kaikella. Puhun tietysti omasta puolestani, mutta ainakin minulle vauvakuume oli jonkinlaista vastaanpyristelyä, kun uusi elämänvaihe oli edessä. Kun lopulta ymmärsin, että lapsia ei enää tule, minun oli pakko katsoa itseäni ja sitä, mitä minusta on tullut. Viimeisestä vauvahaaveesta luopuminen vapautti minut löytämään uutta haaveiltavaa. Minulle se oli työhaaste, mutta yhtä hyvin tärkeäksi olisi voinut tulla itsestä huolehtiminen, harrastus, maailman kiertäminen tai mikä tahansa muu. Kun suru hellittää, löydät varmasti oman tapasi elää tämänikäisen naisen elämää.

Lämmin kiitos edelleen teille kaikille lohdutuksen sanoistanne:kiss:

..tämä päivä tuntuu jo hieman helpommalta.
Olen nukkunut aamusta tähän asti sen jälkeen kun poikanen läksi eskaan, kohtapa äitin reipas miehiäinen sieltä tuleehin kotio, joten pikaisesti vain..

Kovin nopeasti miulta kaikki oireet katosivat.
Olen kirjoitellutkin, että todella kovasti mahaa supistaa, repii - sitä jatkuu edelleen kun olen ylhäällä..tämä ainut "oire" enää.
Rinnat ihan pehmoiset, ei enään arat, lämmöt laski illalla 36.3..ei ole myöskään huonoa oloista, eikä nälkää heti aamusta..näin nopsaan kaikki katoaa..:|

Mie voin olla tuolla listalla ainahin vuoden loppuun, sellainen siirtymävaihe miulle..sattuu muutoin liiaksi jos heti itteni repäisen pois.

Kyllä mie tästä selviän, niin kuin aina..vaikka tällä kertaa hetken pienen luulin käyvän toisin - onnellisesti:heart:
..ja eihän se elo tähän lopu:)..hieman Plättän sanoin: Pitää katsoa/tutkia omaa elämää, mikä miusta on tullut/tulee?.. ja eipä ole pahitteeksi, hieman parisuhdettahin tutkailla.

:flower:Mukavaista päivää kaikille!!!:wave::flower:

..täällä aurinkoinen alkoi paistelemaan, laskeakseen taas pian - mukavan kirpakka päivä kyllä!=)

Viimeksi muokattu:
On: Eilen sitten saimme mukaamme 2 vaavin alkua. Eli 4 vrk ikäisiä noin 14-16 soluisia alkioita. Ultrakuvankin sain heistä mukaani, niin kohdusta otetun ja solurykelmistä.
Oikein kauniita olivat ja lääkäri sanoi niiden olevan huippu hyviä. Nyt vain rukoilen että haluavat pysyä matkassa vauvoiksi saakka. 2 vk päästä saan tehdä r-testin.

Palaan myöhemmin, nyt ei ehdi enempää.
Halaus kaikille joilla nyt suru, kullakin omaan elämän kulkuun liittyen..

Viimeksi muokattu:
Juuri taas muistui mieleeni, että miun täytyy taas se anti-D piikki käydä hakemassa..
..alkasi se vuoto, ei kuulu mitään vaikka Kn on jo tosi pehmyt ja avoin..

Tilasin kuitenkin vielä 4kpl R-testejä. Sitten kun toista viivaa ei enää näy, käyn piikin hakemassa.
Torstaina oli aikomukseni käydä hcg määrityksessä ja kilpparitesteissä - ne peruin.

Meitin pikku poikanen lähtee viideltä kaverin Halloween juhliin, hankittiin - huuhuuu hieno kummitus asukin!!=)

Viikonlopulla vietämme sitten lapsen 6v. syttäreitä..ensin tuntui - ja vielähin hieman, ettei jaksaisi millään alkaa suunnittelemaan..vaan ovat lapselle tärkiät juhlat ja saattaa kuiteskin tehdä hywää miullehin!:)

Viimeksi muokattu:
oisin niin toivonut mur-mur:ille onnistumista.. :'(
voisin ehkä nyt valottaa taustaa, miksi mua koskettaa niin asia.. mun oma äiti päätti kun mun esikko synty, että hän haluaa sen vielä yhden.. hän siis kanssa oli neljässä kympissä, ja kyllähän siihen aikaa meni noin puoltoista vuotta; ja pari kipeää tekevää keskenmenoa.. sitten toisen keskenmenon jälkeen hän sanoi vaan että hanskat menee nyt tiskiin; mutta seuraavalla kierrolla tajusi, että on raskaana.. ja 40 viikkoa jälkeen päin syntyi täysin terve poika (kaikista ilkeistä kommenteista huolimatta), ketä nyt on oikein uhmakas 2 puol vuotias.. :D

yritän siis lohduksi tämän kertoa, ja että on siis mahdollista raskautua vanhempanakin; ja kaikki menee hyvin.. toivon ettei kukaan ota mitenkään henkilökohtaisena loukkauksena kirjoitusta.. vaan ihan kannustuksena.. :heart:

Ottis

Nimi (ikä )........... Kiertopv....Yrityskierto...Monesko haaveissa

Rominas
(40).............kp0/25-27....yk14(09/09 06/10 10/10) 2.
Nuuttimus (41)............kp6/28-36.........y2v...................3.
Mahdotontako (45).......kp7/29.............yk4....................1.yht.
sarppav (39)................kp8/27-32......yk4......................2.
putunen (41)................kp8/24-32.......yk9....................3./1.yht.
Raputar (40)................kp12/27...........yk5.....................2.
liiza (44).....................kp12/24-27.......yk31...................4.
tetu68 (42).................kp17/27...........yk7....................3/1.yht.
Tirlittan1968 (42).........kp18/28.............yk4....................2.
Morticia (42)................kp19/29-34........yk 1v..................2.
Ottis (43)....................kp20/23-28...........yk16.....................1.
Iida-Karoliina (45).........kp23/23-29......yk16...................5./1.yht.
ulla4 (40)....................kp26/35-45......yk3.....................4.
wiiwi67 (42).................kp35/25-32......yk27 (3/10)....4.
Ballerina Bolero (40)....kp36/25-28.....yk34....................3.
mur-mur (45)..............kp37/28.........yk18(2/10 8/10) 3/2yht.
taavi166 (39)..............kp38/28-42........yk17...................3.
haave2010(44)............kp43/29............yk5(km6/10).......4./1.yht.
onlydream (37)............kp68/23-29........yk?...................3

Ottis (43)........................dpo8
taavi166 (39)..................dpo7
Tirlittan1968 (42)............dpo5
Morticia (42)...................dpo1
Iida-Karoliina (42)............dpo1
liiza (44).........................dpo0

ovistestiplussapäivä = dpo-1
ovulaatio (myös oletettu ilman testailua) = dpo0
päivät ovulaation jälkeen = dpo1 jne..jne..
hoitopäivä = pp0; sitten pp1 jne.
pp = piinapäivä

:heart:Kaikki plussanneet löytyvät pinon ensimmäiseltä sivulta!:heart:

Viimeksi muokattu:
Voi äizikkä, kaunihisti kirjoittelit&kannustelit - kiitos siitä:):heart:

Tokihan niitä ihania ihmeitähin tapahtuu, miekin toivoin sitä.
Tässä vaiheessa vain tuo ikä on juuri se vaikuttava tekijä kovastikkin..40v ON vähemmän kuin 45v, jonka mie juuri elokuussa täytin.
Poikasenhan mie sain 39v ja raskauduin 6kk:n sisällä siitä kun mieheni tapasin.:rolleyes:

Voihan se "ihme" miuthin yllättää..koskaan ei voi tietää.
Tiedostan raskauden riskit jo nyt, eikä ne suinkaan vähene kun mittarissa luvut lisääntyy..kyllä se iltatähden aika olisi ollut NYT..eikä esim. parin vuoden sisään.

Kyllä mie noita riskejä itse kovasti pelkään ja en tieten tahtoen halua "kepillä jäätä kokeilla", että miten käy kun aikaa kuluu.
Miulla kaksi ihanaa, niin rakasta lasta jo on ja olen heidän saamisestaan TOSI onnelllinen:heart:

..toki myönnän, että ei se haave niin äkkiä toiveista haihdu..ei olleskaan, tovi menee jos toinenhin..: /

Viimeksi muokattu:
Ottis
I-K Onnittelut kyytiläisistä :heart:! Saako sut laittaa RKTT-listalle? On niin ihanaa päästä sun kanssa taas jännäämään :hug:.

Jääris :hug: =)

liiza Onnekasta ja hedelmällistä RKTT-aikaa, sut listalle laitoin.

mur-mur Ihanaa, että pysyttelet kp-listalla vielä kuitenkin. Eihän sitä koskaan tiedä, jos se kuitenkin vielä onnistaisi.

Kiitos kun laitoit mut listalle Ottis. Olisitko vielä kulta ja korjaisit mulle tälle päivälle dpo1. Eikös se niin mene kun sunnuntaina oli ovisplussa?

Mä taas kuvittelen täällä vaikka mitä; muka kovasti nippaa alamahalla ja viluttaa, vaikka vasta noin lyhyt aika oviksesta. :ashamed:

Pahoittelut minultakin mur-murille, tuli mieleen aika elävästi omat tunnelmat kun sain 3 peräkkäisen keskenmenon.. Muistan kun sairaalassa hoitaja lohdutti että mulla on hyvin asiat kuitenkin kun tulen sentään raskaaksi ja kannusti jatkamaan yritystä että joku kerta se natsaa. Minä vähän vihaisena tokasin että mitä tällaisilla raskauksilla tekee kun loppuu ennenkuin kerkee kunnolla alkamaankaan. Hoitaja sanoi että jollakin kerralla se valioyksilö sieltä löytyy ja sitten natsaa. Meni 2 vuotta ennenkuin tulin raskaaksi ja syntyi hippusta ennen kuin täytin 46-vuotta. Yritän tässä vaan sanoa että voi se onnistua mur-muriltakin, jotenkin samantapainen tilanne hänellä kuin mullakin silloin. Paitsi että hän taitaa raskautua nopeammin kuin minä. Mutta nyt on kova suru puserossa, siihen lähetän lohtuhalin täältäpäin..:hug:

Ihana Pömppöli kun lohduttelit niin kaunishisti:heart:

Niinhän se on, että se saattaa raskaus alkaa miulla hyvinkin piankin..tai sitten menisikin usiampi hetki..MUTTA, kestänkö sen pettymyksen jos taaskaan ei onnistu??..se on se ISO kysymys..

Miehän mielessäni olin laskeskellut/haaveillut, että jos raskaudun tämän vuoden puolella, vaavi syntyisi viim. elokuussa kun täytän 46v..se jotenhin tuntui sellaiselta takarajalta.
Aiemmin takaraja oli 45v..niinhän sitä vain tuli jo siirrettyä vuodella..:)

Kunhan nyt tämä epäonninen raskaus on ns. "ohi" ja huokaisen hetken..Jouluhin tulla jollottaa hyvää kyytiäse ihanaa aika miusta!!

Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä