40+ SO WHAT (VOL.11)

  • Viestiketjun aloittaja Ottis
  • Ensimmäinen viesti
Ottis Hyvä kun et dipannut. Nimittäin jos teille tulee ny hyrisevä viikonloppu (mitä sulle toivon), niin tieto oviksesta vois tavallaan vähän haitata nautintoa. Tai siis sit se olis erlaista. Ja sitä paitsi, eihän tieto siitä oviksesta sitä vauvaa tuo. Pääasia että about mahdollisen oviksen aikoihin hyrisee :D. Hyrräilevää viikistä Ottis.... :D

Ny mä joudun lähtemään lentokentälle selvittelemään koira-asioita, kun Lufthansalla on vaan yks palvelunumero, joka on jossain toisessa maassa ja siel puhutaan vaan englantia. Kyllä mä sillä kielellä selviän ihan ok, mutta tykkään muutenkin aina puhua kasvotusten, koska mun kysymyksetkään ei oo aina ihan simppeleitä. Ja sit viel jos linja on huono, en meinaa kuulla ja kaikki opn paljon hankalampaa. Hurautan mielummin paikan päälle ja otan koiran mukaan, että tottuu lentokenttään.
 
Ottis
Hysteria Jätä nenä kotiin :whistle:. Ollaan näemmä kirjoiteltu yht'aikaa. Kyllä se aamun 2 tuntia rakossa ollut pisu on kuitenkin hormonipitoisempaa kuin saman aikaa pidätelty päiväpisu, luulen mä. Voi harminpaikka ku se pupu pääsi sun pöksyyn livahtamaan :'(. Sun pitää ensi yöksi laittaa stringit tai jotain, ettei se pääse sun pöksyihin :headwall:. Vaikka toisaalta, jos pelottaa testata, se pelottaa ja silloin on ihan ok kaataa se purkkipisu vaikka kukkasille jos ei hukkaan malta viskata hyviä nesteitä.
 
Ottis
Juu ja mä voin todistaa, ett Rominaksella on kokemusta raskaudenaikaisista finneistä :). Miehensä tiesi edellisellä kerralla pelkästä finnistä, että siippa on raskaana. Siinä talossa ei r-testejä tarvittas oikeastaan ollenkaan, mutt oma ultrauslaite olis kova sana ja varsin kiva, eikös vaan, Rominas?
 
Täti akka hupakkoinen, pysy pois poissa meidän ihanaisten luota - Hus hus, mänekkös siitä kurjake!!!!!
..saat tuta liiveissäs jos ilmestyt kenekään meidän mökkeröisen ovelle!!!


Juuuuuuuh..:rolleyes::saint:

"Kaikki yhden ja yksi kaikkien puolesta"..

:heart:mur-mur

..samassa junassahan me ihanaiset kaikki ollaan..
 
Viimeksi muokattu:
Ottis: Olet täysin oikeassa!!
Oma ultra olis kyllä TODELLA pop-juttu!! Heh, mää varmaan makaisin sängyssä hela tiden tötterö alapäässä.... hmmm... HAHAHAH, Delfiini jäis toiseksi!! :LOL::LOL:

Jaahas, mun juttu sitte läks perjaintai urille.... :LOL:
 
Rominas..:whistle::p:D..:LOL::LOL::LOL:..olet sie sitten:kiss:..ihuna:heart:

..mie kun lääkärille mainitsin tuosta ultrasta, että oispa iiiiiihana jos olisi oma..Lääkäri pyöritteli silmiä ja sanoi, että "onpa hyvä, ettei ole"!!!!..;)
 
Viimeksi muokattu:
Ballerinabolero : Ei aina näy plussa testissä vielä dpo 9, tiedän kokemuksesta..minulla joskus näkynyt ihan heikosti dpo 10, mutta tosi haaleena ja raskaanahan olen ollut 7 kertaa, mutta vain 3 lasta maailmassa.:heart:,:heart:,:heart:

eli edelleen peukutan sulle plussaa!!:flower:

Hysteria : Ymmärrän hyvin, ettet uskaltanut tetstata , täällä sellainen toinen tosi pupupöksy!:ashamed:

Ulla4 : Niin minuakin on alkanut ihan oikeasti jännittää!! Huih!
PlussaOnnea myös kahden viikon päähän!!;=)

Rominas: Ihanaa, että sinulla kaikki niin hyvin ja pieni kasvanut kohdussa hyvin!!:heart:

Mur-mur ja Ottis: Kiitos jännityksestänne myös!!:flower:,:flower:


Kerron vähän vielä......silloin kun olin raskaana ja se meni pitkälle, minulla oli sairaan kipeät rinnat, en muista missä vaiheessa, nyt ei niin kipeät, mutta ehkä vähän erilaiset kuitenkin.

Silloin oli runsasta valkovuotoa tässä vaiheessa, jos nyt olen raskaana valkovuotoa ei ole.

Silloin pahoinvointia ajoittain , samoin nyt jos nämä ovat niitä oireita.

Silloin en itkenyt koko ajna, nyt itken kaikesta, minulle ei uskalla edes päivää sanoa, kun jo itken=)

Nyt ihania pieniä tuntemuksia kohdun seutuvilla, erilaisia kuin menkkajomotukset.

Silloin huimausta, mahdotonta, tänään huimaus on lisääntynyt.

Silloin jano koko ajan samoin nyt......siis nämä kaikki voivat olla menkkatuntemuksia. Siksi pelkään koko ajan , että menkat alkaa, käyn pissalla vähän väliä tarkastamassa asiaa;=)) Hassu minä!

Korkeelta tiputaan, mutta siihenhän yritän koko ajan varautua.

Viikonlopun matka peruuntui.


Ihanaa tätä päivää mahdotontako:heart:
 
Viimeksi muokattu:
Ottis
thihih Rominas Sä oot ihan hurja :LOL:

ulla4 Haluatko RKTT-listalle? Voisin sut sinne laittaa ku viel tässä nettiyhteydessä olen. Jos haluat, ett sut poistan sieltä niin kerro vaan. Niin ja onnea oviksen hyödyntämiseen :heart:!
 
Ottis
Yes mahdotontako Musta tuntuu hyvin vahvasti siltä, ett joudut pian ultran hankintaan :heart:.

ON Mun pitäis tästä tointua pikkuhiljaa pakkailemaan kattia autoon, ett päästään mökille. Vettä sataa koko ajan ja alkaa jo tulla sellainen olo, ettei viitsikään lähteä jos ei laita tohinaksi. Toisaalta ihan sama missä pitkästyy. Tuskin todellakaan jaksan alkaa kännyllä päivittelemään huomenna, joten jos jokuaa haluaa, voi sen tehdä. Kivaa ja ennen kaikkea plussakasta viikonloppua meille kaikille!! t. Ottis :wave:!!
 
Ottis Mulla on 15-vuotias (ihmisen iässä 105!!!!) keskikokoinen snautseri, jonka pitää vanhoilla päivillään matkustaa lentokoneen ruumassa :(. Sitä ruuma-juttua lähden selvittämään face to face lentokentälle.

Mies muuten laittoi sähköpostia, että siellä on öisin jo aika viileä sisällä ja kehotti mua ottamaan kotisukat mukaan. (Mulla on kotona AINA ne kahdet vanhat rumat villasukat päällekkäin jalassa, siksi ne on "kotisukat".) En oo viel kerenny kertoa että saan uudet. Ehkä en kerrokaan, vaan näkee sit :). Niin että olet Ottis pelastusenkuli :)
 
Ottiskelle Oikkein mukavaista&rentoista viikonloppua ukko "kullan"(ko?;)) kera!!!:wave:

Hystis miulla on sellainen "koti doppleri" laite, jolla vaavin sydänäänia voi kuunnella!!:heart:
..tosin, kuuluupi äänet vasta n. rv12..joillahin jo rv9 jälkeen heti!..

Jep, on myös on mahdollista ostaa(ei suomesta) ihan pieni kannettava ultrauslaite, jolla vaavia sitten kuunnellaan ja kattellaan!=)
Siemens Acuson P10 Pocket Ultrasound Machine
..onhan tuolla ainakin hintaa..
Olispa tuollainen hieno!!
Google Kääntäjä
 
Viimeksi muokattu:
Voi jummi..Niin rasittaa kun ei tätiä näy.Nyt jo 2.kierto kun myöhässä..Testaamaan ei yhtään tee mieli kun ei oireitakaan..paitsi menkkajuilintaa aina välillä.Taitaa tuo mummokuume jo pukata pintaan,yölläkin hikoan niin että huh..Pitää edes lohduttaa itteensä että on uusi paksumpi peitto,että sen syy: / Pittää ottaa vanha peitto ees yheks yöks testiin!
Mulla on hirvee nälkä,2 satsia jo mätin naamaani makaronilaatikkoa ja aina vaan tekis jotain mieli!Höh tällasta omaa napaa näin perjantain kunniaksi:LOL:
 
nuuttimus siullahan on sama "tauti" kuin miullahin: täällähin mätetty myöskin 2 annosta makaronilaatikkoa:p..namia myös mätöstänyt olen ja nyt TAAS huiko, joten: pari voikkaria tein ja ölysen avasin!!:D
Masua turvottaa ja ilmaa pukkaapi takaper**uksesta!!!!:$..:LOL:

..ja älähän sano jos vaikka "ylläri pylläri" sieltä olisi tulollansa..:):heart:

Mukavaista illan jatkoa kaikille!!!:wave:
 
Viimeksi muokattu:
Hei kaikki ihanaiset naiset. Oli pakko kirjautua pitkästä aikaa että voi nillanillaa onnitella. Ihania uutisia , onnellista masunkasvatusaikaa ja enkeleitä matkan varrelle. Rominaskin saanut ihanat uutiset onnea ja monella muullakin on jännät paikat. Onnea myös muille plussanneille.Täällä uupunut työnsankari yrittää vielä hetken olla hereillä että voi netistä lukea kuulumisia. Mulla olis aika hyvät oireet nenä tukossa ja koko ajan väsy, aamuisin oksettaa( siis se että on pakko mennä töihin ja raahata lapset päiväkotiin), heh heh. Oikeasti vauvakuume on taas nousussa mutta täytyy katsoa miten paljon saa kuukaudessa säästöön kun olen kuitenkin vielä osittaisella hoitovapaalla, eli teen 30h viikossa.Jospa keväällä sitten pääsisi sinne Viron puolelle reissuun. pakko on käydä välillä teidän kuulumisia lukemassa mutta kommentoimaan en oikein ikinä ehdi. Ottikselle halit kurjasta tilanteesta ukko-kullan kanssa. Jospa se siitä vielä menis parempaan suuntaan. Kaikille puhalten hurjasti plussasäteitä .
T:Tyynetuulia täältä taustalta
 

Yhteistyössä