Ballerinabolero : Ei aina näy plussa testissä vielä dpo 9, tiedän kokemuksesta..minulla joskus näkynyt ihan heikosti dpo 10, mutta tosi haaleena ja raskaanahan olen ollut 7 kertaa, mutta vain 3 lasta maailmassa.:heart:,:heart:,:heart:
eli edelleen peukutan sulle plussaa!!:flower:
Hysteria : Ymmärrän hyvin, ettet uskaltanut tetstata , täällä sellainen toinen tosi pupupöksy!:ashamed:
Ulla4 : Niin minuakin on alkanut ihan oikeasti jännittää!! Huih!
PlussaOnnea myös kahden viikon päähän!!;=)
Rominas: Ihanaa, että sinulla kaikki niin hyvin ja pieni kasvanut kohdussa hyvin!!:heart:
Mur-mur ja Ottis: Kiitos jännityksestänne myös!!:flower:,:flower:
Kerron vähän vielä......silloin kun olin raskaana ja se meni pitkälle, minulla oli sairaan kipeät rinnat, en muista missä vaiheessa, nyt ei niin kipeät, mutta ehkä vähän erilaiset kuitenkin.
Silloin oli runsasta valkovuotoa tässä vaiheessa, jos nyt olen raskaana valkovuotoa ei ole.
Silloin pahoinvointia ajoittain , samoin nyt jos nämä ovat niitä oireita.
Silloin en itkenyt koko ajna, nyt itken kaikesta, minulle ei uskalla edes päivää sanoa, kun jo itken=)
Nyt ihania pieniä tuntemuksia kohdun seutuvilla, erilaisia kuin menkkajomotukset.
Silloin huimausta, mahdotonta, tänään huimaus on lisääntynyt.
Silloin jano koko ajan samoin nyt......siis nämä kaikki voivat olla menkkatuntemuksia. Siksi pelkään koko ajan , että menkat alkaa, käyn pissalla vähän väliä tarkastamassa asiaa;=)) Hassu minä!
Korkeelta tiputaan, mutta siihenhän yritän koko ajan varautua.
Viikonlopun matka peruuntui.
Ihanaa tätä päivää mahdotontako:heart: