Noh, minäpä kerron...
En oikeen eed ite tiedä miks mä siihen purkkiin taas pissasin. Itse asiassa lorottelin pönttöön jo muka kaikki, mutta sit ajattelin, että jospa sieltä tulis viel purkkiinkin jotain. No, keittiöstä muovimukia hakemaan ja purkkiin pissimään loput. Oikeestaan mitään sen kummempaa ajattelematta avasin sen testipaksetin ja dippasin. Ja mä oon viel nii tyhmä, että luulin sen ison ikkunan VAAKA-viivan olevan The Viiva ja kun se vaaka-viiva aikoi piirtyä siihen tietty heti, niin mä olin siitä ihan äimänä. Onneks sit se pystyviiva (se plussan täydentävä) tuli, koska muuten olisin varmaan luullu et on plussa vaik ei olis ollutkaan.
Mitään oireita ei siis oo ollu, lukuunottamatta menkkamaista juilintaa (vähän). Paitsi, että viime yönä kävin vessassa kolme kertaa, mikä on sinänsä ihan normaalia mulle, mutta koskaan rakko ei tuntunut tyhjentynyvän kokonaan ja piisiä tuli vaan vähän ja jotenkin vaikeesti, vaikka tuntui että rakossa on nestettä. Se on ehkä ainoa kummallinen juttu.
Ei oo ollu valkovuotoa, ei enemmän nälkä tai jano, ei väsyttänyt enemmän kuin normaalistikaan (oon aina väsynyt), ei oo paleltanut, ennemminkin ollut liian lämmin, ei oo nenä tukossa, ei oo mielialat heitelly enempää kuin normaalistikaan. Kaikki hajut ja maut on ihan samanlaisia kuin ennenkin ja viiniä, tupakkaa ja vieraita miehiä tekee mieli ihan yhtä paljon kuin ennenkin
Ei siis mitään tavallisuudesta poikkeavaa. Huom. naiset, nuo vieraat miehet oli vitsi
.
Jokin aika sitten täällä keskusteltiin makaronilaatikosta. Kävin kaupassa ja ostin kaks lootaa. Ja suklaalevyn. Ja keksiä. Ihan vaikka vaan kostoks siitä, että oon lihonut (lihominen on alkanut jo 4kk sitten)..