40+ SO WHAT (VOL.11)

  • Viestiketjun aloittaja Ottis
  • Ensimmäinen viesti


Nimi (ikä )........... Kiertopv....Yrityskierto...Monesko haaveissa

haave2010(44)............kp5/29............yk5(km6/10).......4./1.yht.
Ottis (43)....................kp8/23-28.......yk15..................1.
tetu68 (42)..................kp8/27...........yk6....................3/1.yht.
liiza (44).....................kp13/24-27......yk30...................4.
ulla4 (40)....................kp20/35-45......yk2....................4.
wiiwi67 (42).................kp23/25-32.....yk26 (km3/10)......4.
Iida-Karoliina (45).........kp24/23-29......yk16...................5./1.yht.
mur-mur (45)...............kp24/25-28......yk17(km2/10).......3./2.yht.
sarppav (39)................kp25/28-30.....yk2......................2.
Ämy (41)....................kp25/27-30.......yk3.....................4.
Ballerina Bolero (40)......kp25/25-28......yk33....................3.
Raputar (40)................kp26/27...........yk3.....................2.
Hysteria (42)...............kp26/25-29......yk6......................1.
Mahdotontako (45).......kp30/29............yk3....................1.yht.
Tirlittan1968 (42).........kp31/28............yk2....................2.
onlydream (37)............kp31/23-29........yk?....................3.
Nuuttimus (41)............kp32/28-36........y2v...................3.

Kadonneet lampaat: Paitsi nillanilla :heart: =)

Tilda69 (42)................kp?/28..............yk1....................2.
taavi166 (39)..............kp72/28-42.......yk16...................3.



RKTT

mahdotontako (45).........dpo17
mur-mur (45).................dpo12
Hysteria (42)..................pp12
ulla4 (40).......................dpo0


ovistestiplussapäivä = dpo-1
seuraava (eli oletettu ovispäivä, myös ilman testiä itse oletettu ovispäivä ) = dpo0
sitten dpo1, jne.
hoitopäivä = pp0; sitten pp1 jne.
Mä kokeilin päivitystä, ku Ottis on mökillä. En osannut muulla tavalla kuin lainaamalla Ottiksen tekstin ja muuttamalla päivät. Toivottavasti meni oikein...:O
 
Viimeksi muokattu:
nuuttimus Mulle on täällä ja joka paikassa tolkutettu, että oireettomuus on myös oire. Testasitko... :)

Tyynetuulia Nenätukkoisuus, väsymys ja etova olo kuulostavat ihan raskausoireilta - näin olen lukenut. Voisitko olla...? :)
 
Huomenet ja kiitokset Hysterialle päivityksestä!!:flower:

Mitä Hysterian aamuun kuuluu? Onko jotain olotiloja? Tai testasitkos jo ?:)

Tyynetuulialle : Tervehdys sinne taustajoukkoihin myös.:)

Nuuttimus : Jospa se kuitenkin olisi plussaa!!:)

Ompa hiljaista Mur-mur ilm nukkuu vielä ;=) ja Ottis miehensä kera mökillä ilmeisesti?

Oma napa: Yö oli hankala, menin nukkumaan 23:30 nukuin hetken ja heräsin hirmuseen janoon ja pissahätään...koko yö meni pissalla ravatessa ja juodessa, vasta aamuyöntunteina nukuin hetken.:D..illalla tulikin miehen kera näitä syötyä: :popcorn:

Kohtutuntemukset jatkuu edelleen samanlaisina kuin eilenkin, yöllä oli aika useinkin.


Eli menkkoja ei ole, eikä edes menkkatunnetta!:)

Ihanaa aamua

Mahdotontako dpo 17:heart:
 
Mahdotontako en mie ollunna mammimassa, ;)kattelin telkusta 4jaksoa perätysten "neljän tähden illallainen" ohjelmaa.

Ihana kun siulla ei tätsyä kuulu..sie kuule taidat olla varmasti pieniin päin-Iiiiiikkk!!!!!


Hystis eihän täti siun luo ole tullunna, eihän?..sano, että EEEEEIIII!!!!..akkaa tikulla silmään jos yrittääpi:stick:

Ps. ull4:llä on dpo0 tänään - Kiitos kaunis päivityksestä, hywinhän sie osasit:):flower:

..miulla eilen jo sormelle kn:sta hieman verta, täti tulee kyllä maanantaina..ei se minnuu taaskaan unhoittanut ei.. *huoks*:headwall:

Kaunista syyspäivää kaikille!!!
 
Viimeksi muokattu:
Pah : pahuksen täti mur-mur, on se vaan niin Inhoittava vieras!!:|

Minäkin telkkarista katsoin jotain ruokaohjelmia monta peräkkäin aamusella ja kudoin pikkumyssyä tyttären tulevalle vauvalle.:heart:

Nyt nukuin päiväunia 1,5 tuntia olipa ihanaa!!:heart:

Mies tulee kotiin 3:n maissa, silloin teemme yhdessä pizzaa, toivottavasti myös maistuu minulle, äsken söin glementiinin ja se oli maukas!:p

Ovistestin teko houkuttaa, mutta ei rtestin teko;=))

tulkaahan muutkin kertomaan mitä kuuluu??

mahdotontako:heart:
 
Täällä sidettä pöksyy laittelin - veskireissulla papruun jo hieman verta.
..kunnon vuoto alkaa kuitenkin vasta su-ma.
Ei niin "paha" paukku kun osasin selkeästi odottaa..toki pikkisen pettymys siltikin kaihertaa..:|
Selkää jomottelee niiiiin p**keleesti!!!


mur-mur toivoopi kaikille teille plussia..plussia..plussiaaaaaaaaaaa!!!!!!!
 
Viimeksi muokattu:
Ottis
terkut mökiltä! Vettä sataa, mutt aamusta käytiin uistelemassa ja mä sain ison ahvenen. Mies siivos sen ja ny on kala suolaantumassa ja odottaa paistoa. Ihan relaa on ollu. Yöl näin unta, ett rakasteltiin pitkään ja hartaasti. Tekee selibaatti ja ovisaika temppujaan :LOL:. Hysteria, kiitos päivityksestä. Jos otat alusta ja lopusta quote-jutut pois ni ei näy lainauksena. Oot näpsäkkä nainen :). Mur-mur :hug: tädin tulosta. Mahdotontako, kiva ett täti pysyny wegs :heart:. Tyynetuulia, kiva kuulla sinustakin. Kiitos tsempeistä :flower:. Ukkokullan kanssa menee jo paremmin. Par'aikaa hän on päikkäreil kisulin kanssa. Lämpöisiä ajatuksia teille kaikille! Ootte ihania!
 
Eilen join vain yhden olusen, vaan tänään taidan kiskaista ne loput kaksi!!
..sen verta keljuttaa tuo täti sinipunainen:vampire:..
Ensi viikonloppuna kyllä ostan punkkkua ja juon pullon iiiiiiihan yksiksein itsekkäästi!!:D..*hik*
..
 
Viimeksi muokattu:
Sä oot Mahdotontako ihan mahdoton:xmas:. Miten sä pystyt olemaan testaamatta, kun noi on niin selkeitä oireita? Ja sullahan on jo menkat myöhässä - tai siis eihän ne tuu!!! Mut juu, tiedän kyl ku pupu pöksyyn menee..

Voi p***a sitä sun mahdollisesti lähestyvää tätiä mur-mur :(. Vaikka kuinka olis varautunut, niin kurjalta se silti tuntuu. Mutta hyvä, että sun kostotoimepiteet on jo kä(y)nnissä :kieh:. Noi sun viestit hymiöineen on tosi mainioita. Kiitos huomautuksesta:flower:, korjasin ullan päivät.

Ottis :)! Moikka :)! Kiva kuulla että vietätte miehen kans mukavaa viikonloppua :heart::heart::heart: kissojen ja ahventen kans. Koirat, kukot ja kanat vaan puuttuu (mutta toisaalta… sun mieshän joskus herkeää haukkumaan ja kukkoilemaan ja sä oot sit sen kukon kananenen :D).

Mulla ei edelleenkään mitään oireita, vähäsen vaan juilii alamahasta. Tänään aamulla pissin purkkiin, mutta toisin kuin eielen, en kaatanut sitä suoraan pönttöön, vaan dippasin Clearbluen. Nyt alkaa piina siitä että pysyykö se siellä! Kääk! Tavallaan oli paljon helpompaa ku ei tienny. Ny on vähä dingdong-olo. Lähetin miehelle kännykällä kuvan siitä testistä, mutta se ei saanu sitä auki. Lähetin sen sit sähköpostiinsa ja koska hän ei ollu kotona vaan kaupungilla, hän ravas ympäri kaupunkia etsiessään nettikahvilaa. En osaa/uskalla iloita vielä, koska a)virallinen testipäivä on vasta maanantaina b)en tiedä veriarvoja c)voi olla tm, ku tai tulla km. Eli nyttehän se stressi vasta alkaa|O.
 
Viimeksi muokattu:
Hystis..siis MITÄÄÄÄÄÄ..tuliko PLUSSA????:heart:

..mie halauan nähdä kuvan ja heti-Pleaseeeeeee!!!!!


Millaisella CB:n testillä teit..silläkö, mihin plussa tulee?

Woe Hystis minkä teit!!!!!;)..ja se on kuule PYSYVÄ PLUSSA, usko poijjes!!!
 
Viimeksi muokattu:
Voi mur-mur, mää oon nii taukki:headwall:, etten osaa laittaa kuvaa. Tän kirjoituslaatikon yläpuolella on sellainen lisää kuva-painike, mutta kun painan sitä, se haluaa jonkun ihme http:// osoitteen? Mulla on koneen työpöydällä kuva, mutta en ossoo siirtää. Se oli Clearbluen väriä vaihtava näytteenottopää-testi. Siihen testi-ikkunaan tulee vaakaviiva jos ei oo ja lisäksi pystyviiva (yhteensä siis +) jos on - siis raskaana. Osaisitko mur-mur neuvoa kuvan laitossa..:ashamed:
 
Viimeksi muokattu:
http://kaksplus.fi/keskustelu/plussalaiset/mitas-nyt/1713870-miten-hitossa-ma-saan-kuvat-koneelle/
Tuolla jotain keskustelua siitä, miten kännystä kuva siirretty työpöydälle jne..

Mie osaan itsekkin vain siirtää kamerasta kansiooon ja siitä sitten aijaa.comin kautta vaikka tänne.

Onnea ihan hirmusti plussasta hystis
..mie jotensakkin tätä jo aavistelinhin, tiedätkös:)

..oliko plussa ihan selkeä?..no, olihan se tietty!:)
Mie olen iiiiiiiihan täpinöissäni ja niiiiiin on-nel-li-nen siun puolestais!!!!:kiss:

Kovasti pikkiselle yllärille kaksipuoleista karhuntarraa&SUPER POWER liimaa!!!!
 
Viimeksi muokattu:
Mie täällä korkkaan yhden olusen ja käyn tupakilla siun P L U S S A N kunniaksi!!!!:flower:
..koskapa - siehän et enään voi kun odotat vaavia..:heart:;)..
OI, ihanaa
Kiitti korkkauksesta, hihii. Mäkin kyllä kävin just parvekkeella... virallinen testipäivä on vast maanantai ja stressitaso nousis tuhanteen, jos nytte hetipaikalla kertalaakista loppuis kaikki. Viiniän oon jo jättäny, kahvia vaan se pari kuppia, mut toi parveke on mun akilleen kantapää. Tarviin muutaman päivän siirtymäajan : /
 
Nyt alappa kertoa siun mielen liikeistäsi - "miltä nyt tuntuu"??;)
..toki tiedän, että olet ihan ??!!! jne..ja pelko peppusessa - pysyykö plussa..

Mie toivon&uskonhin kovasti, että pysyy!

Ps. Vähentelet sitä tupekkia omaan tahtiisi, älä nyt kanna huonoa omaatuntoa siitä:hug:
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä