Jep, minut saa siirtää yrjöklubiin
virallinen testipäivä näytti kaksi tasavahvuista viivaa! soitin klinikalle ja jatkan Lugesteronejen käyttöä ekaan ultraan asti. En vielä tilannut klinikalle ultra aikaa vaan mietin että soitanko neuvolaan ja sitä kautta sitten pääsisin ultraan, heh, milloin sinne voi soittaa? heh, en edes sitä tiedä... Mun olo on ihan hyvä, paineen tunnetta on mahassa vielä mutta se on ehkä hivenen tasaantunut, kp 34 menossa eikä mitään menkkamaista jomotusta enään. Rinnat ovat tulleet raskaammiksi ja hivenen aroiksi. Väsyttää vain kamalasti pitää mennä ajoissa nukkumaan.
Tuosta lääkkeiden buustauksesta vielä, kannattaa kokeilla kun se saattaa olla just se tärkeä tekijä tässä vauvautumisessa kun meidän kropat ei niin nuoria enään ole..
Kaikille mukavaa viikonloppua, itse lähden pikku reissuun ja luge pallerot pitää muistaa ottaa mukaan.
Paljon voimia kaikille omiin tilanteisiin. Villasukat ovat mainio keksintö, nytkin mulla yhdet liilat sukat jalassa...ai niin ja minähän olen -67 vuosikertaa
KIITOS KAIKILLE ONNENTOIVOTUKSISTA, joskus mietin ettei tämä mun kohdalle koskaan tule, vakavasti jo mietin sitä alkionadoptiotakin...