40+ SO WHAT (VOL.11)

  • Viestiketjun aloittaja Ottis
  • Ensimmäinen viesti
Ottis
Kääk! Tuntuu jotenkin hurjalta työpaikalta kirjoitella, mutt ajattelinpa testata pääseekö täältä sittenkin tänne ja näkyy pääsevän.

Mahdotontako Niin kutkuttaa muakin sun tilanne. Kyllä dpo14 jo testi näyttäis jotain :D.

Rominas Taisi olla niin, että mahdotontako ei halunnut testata ennenkuin joskus dpo16 jos sittenkään. Vai pitikö mensujen olla vähintäänkin viikon myöhässä? Ovat lähdössä viikonloppuna reissuun, eikä hän halua tietää onko raskaana vai ei ja näin ollen on-tapauksessa murehtia koko aikaa miten käykään. Meidän ei auta ku vain malttaa odotella uutisia :saint:.

Kuinkas Rominas sulla siellä tuntemukset huitelee laidasta laitaan (-ko?)??
 
Ottis: Etova olo, väsymys ja jatkuva nälkä ovat päällimmäiset oireet... Työ hieman estää jatkuvaa syöntiä (HÖH!!) mutta otan kyllä töiden jälkeen kiinni menetetyn ajan... :LOL: Itkuherkkyys nostelee päätään... eilenki tuli itkee tihrustettua Kadonneen Jäljillä-ohjelman kunniaksi. Ja hermot... ne hermot... niin kireellä kuin viulun kielet... Miehen ei oikeestaan kärsi aukasta edes suutaan kun olen jo karvat pystyssä... :rolleyes: Jotenkin äänensävy ja tyyli sanoa asiat kalskahtaa korvaan oitis... Huh huh!
 
Ottis
Rominas Yes! Hienoa, että oireita on, vaikka mikään noista ei sinänsä pelkästään kiva oire olekaan :ashamed:. Voi sun miesparkaa, mutt onneks hän on suhun jo tottunut. Salakuljeta töihin pähkinöitä, manteleita, pieniä suklaapatukoita jne.. :LOL:.
 
Ottis
Tilda69 ja Taavi166 Nyt kuulkaas roikkuu toi kp-listan pää niin pitkällä, ett ilmoittautukaahan.. Meinaan, ett jos täti on tullut, niin olis kiva se tietää ku ihan hurjan pitkä kiertohan näyttäis mm. Taavilla olevan, eikä se ole reilua ollenkaan :ashamed:. Eikä niitä plussiakaan pitäis kovin pitkään panttailla :whistle:.
 
Ottis: Ultrasta nyt vajaa vko ja taas on alkanut pelottaan, että onhan syke tallessa... Välillä mietin, että onkohan edes kohdussa... Jotenkin pää unohtaa, että ultrattu moneen kertaan, että oikeassa paikassa on ja kaikki tarpeellinen on mukana myöskin.. Eikö olekkin kummallista??

Tässä mietin, että kehtaiskohan soittaa tuolle oma lekurille ja pyydellä sitä lähettä Oulaskankaalle ultraan... Viime viikoinenhan oli se eka neuvolan kautta saatu ultra ennen ekaa nla käyntiä, joten en olis lekuriakaan hirmusti vaivannut... siis vain sen yhden kerran vkolla 4+4. ...

Rominas ja rv 7+5
 
Kiitos taas päivityksestä Ottis :flower: Voihan nenä, teillä on siellä viilasukkaparatiisi =)! Ootko ajatellu myydä niitä kutomisias, kun ette kerran ehdi käyttää niitä sitä mukaa kun niitä kudot? Mä ostan heti kahdet värikkäät!

Rominas Kiitos kiitos plussapuhureista :heart: Kamalan ihanilta :)whistle:) kuulostaa sun oireet :D. Voi itku sentään, minäki niin tahtoisin oirehtia.... siis oikeesti, eikä vain mukaoireita. Niin kuin me kaikki! Miehesi saa luvan kestää kuin mies, eihän SILLÄ oo läheskään niin hankalaa kuin sulla! Onneks hää ei vissiin valita, vaan ymmärtää, että se on se miesten homma tuossa raskaudessa :attn:.

Ajatelkaas naiset muuten.. Ei ole meillä helppoa! Ensin me piinataan tullaanko raskaiksi ollenkaan, sitten piinataan pysyykö se plussa, jonka jälkeen aletaan pelätä onko se oikeassa paikassa, jonka jälkeen mietitään pysyykö se siellä oikeassa paikassa jne. Voi Rominas, ihanaa, että kaikki ON hyvin, vaikka sun pääsi ei meinaa sitä aina uskoakaan. Tiedän, että on niin helppo sanoa, mutta yritä olla luottavaisin mielin :heart:
 
Keskiviikko päivästä kaikille!!:wave:

Voi, miten täällä onkaan surkia vesikeli-Pläääh!:O

Ihanaa on kuitenkin se, että meitin poikanen on virkeämpi, leikkii ja syö jo hyvin..Äitin pikkinen eskarilainen:heart::)..kurkkuaan vielä hieman valittaa ja se onhin sellainen verestävä.
Huominen ainahin - kenties perjantaihin, vielä kotosalla parannellaan oloa.

Tuli mieleeni..meillä ei sitten olekkaan TOTT-päiväksi yhtään testailijaa!..niinkös?..HÖH, mie vaan sanon jos näin: /
..niiiiiiin kovasti odottelen niitä ihanaisia plussia arvon ladyt!!!!!!:heart:=)

Ottis paas tulemaan tännehin yhdet värikkäät villasukkaset ja siroa kokoa 41..:D..entiset kahdet on aikas puhki kuluneet jo..

kurina/Irmeli Kiitos OIKEIN paljon siulle tuosta Femar tiedosta..jäin niin fundeeraamaan tätä asiaa..hmmmmm..jos ihan yksityisellä gynellä kävisi ja kyseistä lääkettä reseptillä pyytäisi..johan tässä miekin olen aikani tahkonnut ja ikä tulee tässä tosiaan vastaan..jospa hyvinkin pientä "lisä puhtia" tuo lääke muniksiin antaisi.
Jos ei tärppää tämän vuoden puolella, heti tammikuussa käyn vaikka menis viimeiset siemenperunathin!

Muistatko vielä Femarin hintaa?..mikä jäi kelakorvauksen jälkeen?..ja saiko kelakorvausta laisinkaan..
((muoks)) löysinkin jo hintatietoja..onhan tuolla hintaa vielä kelakorvauksenhin jälkeen melkein 100e/30kple..
..montako tablettia. siulla meni yhteensä Kp 2-5?..


Oikein mukavaista päivää ihanaiset ja plussasätehiä laittelen tästä vielä tulemaan..Noooooooin!!
 
Viimeksi muokattu:
Rominas ihania oirehia..miekii haluaaaaaan!..:)
..ja jos kovin mieltä painaa ja askarruttaa pienen vointi - mene ihmeessä vain sinne ultraan!!
..kyllä sie sitä lääkäriä VOIT ihan hyvin vaivata vielä!=)

Mukavaisia masun kasvattelu aikoja siulle..ja tiedäkkös - me halutaan aina tasaisin väliajoin tietää, miten siulla menee!!:heart:
 
Viimeksi muokattu:
Ottis
Rominas Saahan sitä ultrassa käydä vaikka joka viikko jos se vain yhtään oloa helpottaa. Vissiin sitten, kun alkaa potkut tuntea, osaa jo alkaa vähän luottaa siihen, että elämä masussa on oikealla paikalla, se siellä pysyy ja tulee joku päivä uloskin ja tinkaa kymmenen vuoden päästä ikiomaa tietsikkaa ku "toi apina ei anna mun koskaan pelata!!" Näin se menee. Me kaikki peukutellaan sulle :heart:.

Hystis ja mur-mur Oliski kiva jos saisin teille ihan ikiomat sukkaset kutoa :). Hystikselle kaikki sateenkaaren värit ja mur-murille ehkä sellaset kelta-oranssivoittoset. Mä nimittäin näin joskus Hystis unta tästä sakista ja mulle mur-mur oli keltaoranssi. Kaikki hahmot ko. unessa olivat värejä =).

mur-mur Jos mulla olis kierrossa pieninkään sellainen mahdollisuus, että voisin, saattaisin tai olisi mitenkään mahdollista olla raskaana, toki testaisin TOTT-päivänä. Testasinhan mä toissatorstainakin vai onko siitä jo kolme viikkoa? Digitestin tein ja sain "ei raskaana"-tuloksen. Ja jos huomiselle keksisin pienintäkään syytä yhtään mitään testata, sen tekisin :LOL:.

ON Vasen tisu on ju*****toman kipeä :|. Taitaapi olla uusi oire tämä ku ei sovi oikein ovikseen eikä r:teenkaan.
 
mur mur
Jeps, vähän olivat hintavia,mutta 8 tabuu/kierto joten kolmeen kiertoon riitti yksi pakkaus. Itse kävin klinikalla missä ensimmäinen käynti on maksuton, joten ei yhteensä niin kalliiksi tullut (lääkkeet + 1 kontrolli) vähän minuakin hirvitti lääkkeiden otto, mutta sitten ajattelin ettei yrittänyttä lannisteta. Niinkuin sanoin raskauduin kolmannesta femar kierrosta. Oliko se femarin ansiota, sitä ei tiedä kukaan, mutta kyllä se siltikin mun ovulaatioita buustasi.
 
Mur-mur Kiva kun poikanen on parempi jo. Lettuset auttaa – ja se kun saa olla äidin kans kotosalla:)!

Ottis Ai, säkin näet asioita ja ihmisiä väreissä =). Niin mäkin usein. Mustavalkoisia unia en oo vissiin ikinä nähny ja valveilla ollessanikin miellän asiat, ihmiset, tunnelmat ja energiat väreissä. Muistatko minkä värinen mä olin=)? Voi vinde Ottis, voisitko ihan oikeasti tehdä sellaiset sukat mulle? Kaikista maailman viilasukista ostaisin(huom) kaikkein mieluiten sinun, virtuaalinen tsemppausystäväni Ottis, tekemät sukat. Oon ihan tosissani :)! Ja mä oikeesti tarviin, koska pian on mulla lähtö välimeren rannalle ja siellä on asunnot tunnetusti talvisin kylmiä. Voi Ottis, onnistuisko oikeasti…?


Huomenna mul on pp10, mut en taida uskaltaa testata kumminkaan, koska jos olis viivoja, alkaisin panikoida että MIKSI siinä on viivoja ja jos olis nega, sit v*****ais tietää odotella vain tätiä (jota kyllä muutenkin oottelen). En siis näillä näkymin ole testaamassa huomenissa. Mutta entäs mur-mur… Ai niin, mutta meillähän oli se kättä päälle :LOL:.
 
Hystis vai minua sie koetet saada testailemaan..juutas siun kanssais;)
Miehän testaan VASTA jos täti sattusi unhoittamaan miut 28.9 - siis TO-DEL-LA epätodennäköistä!!

Juuuh, poikanen jo paaaaaljon virkeämpi, leikkinyt autoilla pitkät tovit ja nyt innostui katselemaan "Auto be good" lasten filmiä..kun iskä tulee syödään nami kalakastiketta&pottumuusia!:p

kurina Jep, juuri ajatteleinkin kirjoittaessani, että varmaan 2kpl/päivä sen Kp2-5 aikana otit lääkettä!=)
..ja tosiaan..jos jakaa sen kolmelle kierttoa, jää hintaa alle 30e/krt(jos siis raskautuisi yhden 30kpl paketin aikana)..
Mie olen vain tuolla "arvauskeskuksessa" käynyt ja sitten raskaana olessani perheneuvolassa/Kysillä Naistentautien polilla..siellä ei juuri sanottu kuin: "toimivat ja kauniit munasarjat, kohtu siisti"..yhden kerran oli polyyppi aivan kohdunkaulan suulla ja lääkäri poisti sen.

Miulta löytyi -09 kevättalvella tavan papa kokeen tiimoilta kodunnapukasta CIN 3 tason muutoksia ja niihin Loop konisaatio, 6kkn kontrollissa kaikki sitten Ok..seuraava kontrolli 2011 helmikuussa.

Jotainhan tässä on tehtävä kun valmista ei näy syntyvän..:ashamed:..olenpahan ainahin sitten yrittänyt sen, minkä voin!!
 
Viimeksi muokattu:
Hystis Jos Ottis on sukkaset siulla valmis kutomaan/myymään, laittele vaikka YV:nä osoitetietosi(jos et pelkää anonyymiytesi menetystä..) ja sopikaa sillä tapaa postitus/maksu jne..=)
 
Viimeksi muokattu:
Ottis
Hystis Mikä sun jalan koko on? Mikä etten sulle sukkia kutoisi, jos vain uskallat paljastaa henkilöllisyytesi (yksityisviestissä), ett tiedän mihin ne sit lähetän. Tai voithan sä antaa vaikka jonkun kaverin nimen ja lähetän sit hänelle ne, kunhan muistat sitten vaan vastaanottajalle ilmoittaa, ett ne Ottiksen lähettämät sukat on sun :). Tuolle ukonmörrikälle joutuisin tietenkin huijia, ett teen sukkia jollekin työkaverille :). Milloin lähdet Välimeren rannalle? Kudon yleensä 7 veljestä langasta eli värin tietty haluaisin tietää. Just nyt olen kutonut tumman harmaasta, harmaasta, sinisestä ja tummanpunaisesta ja niitä kaikkia on jäljellä. Niistä aika kirkuvan väriset sukat saa ku lisää vaaleampia värejä sekaan. Eiku heiiiiiii... saanko yllättää sut :)? Vähän saat värejä toivoa, mutt mä voisin sittenkin koittaa tehdä sun näköiset sukat =).

ON Töistä tultuani kiluuttelin Clomifen-purkkia ja kävin keskenäni pientä Jaakobin painia otanko vaiko en ja päätin pysytellä tällä stressittömällä linjalla eli ei pakkoseksiä tässä kuussa, joten ei Clomifeniakaan. Jostain kumman syystä nyt sit kuitenkin juon par'aikaa greippimehua :LOL:.
 
Ottis
Hystis Enkä mä mitään maksua niistä ota. Omaksi iloksenihan minä kudon. Olen eläissäni saanut ilmaisella niin monet sukat ja tiedän ne rakkaudella kudotuiksi, että ihan sillä on kiva laittaa 'vahinko kiertämään'. Eiks kaikkea hyvää pidä kierrättää?? Mutta.. Mä en vielä ole mikään Anna mestarikutoja, sillä edellisen kerran kudoin 3 v sitten miehelle sukat jouluksi ja nämä sun sukat olis nyt sitten vasta 4. harjoituspari. Ihan priimaa en siis voi luvata, mutt sen vannon, ett jalassa ne pysyy ja lämmittää.
 
Viimeksi muokattu:
Pääsekö tänne vielä mukaan? Vaikka en ikäkriteeriä aivan vielä täytäkään...
Mittari sen suhteen täytyy vasta joulukuussa ;)

Olen 1 v 10 kk ikäisen pojan äiti ja toista tässä yritellään. Nyt tosin vasta yk2. Heinäkuussa oli yllätysraskaus, joka päättyi keskenmenoon. Tai se oli mitä ilmeisimmin tuulimuna, mutta kuitenkin tuli spontaanisti km.

Nyt on menossa jo kierrossa dpo 9, tai en kyllä ovista testannut. Mutta tunteet oviksesta ovat melkoiset sen aikana joten olen melko varma tuosta päivästä. No tuolloin tuli kyllä heiluteltua peittoa useasti=)

Raskausoireita on jo melkoisesti, tai sitten tuo omatunto haluaa vain huomata nuo oireet: vatsan jomotus ja nipistely, rinnat hieman arat, kuvottavaa oloa usein ruokailujen välissä, hirveä väsymys (voi tosin johtua flunssasta, joka tuli meille kylään viikonloppuna) yms yms. Samanlaisia noi vatsan nippailut ja jomotukset kuin ekaa odotellessa =)

Oma elämäntilanne olisi valmis toiselle lapselle. Töidenkin puolesta, muuten ryhdyn hakemaan uusia töitä... Mutta päätettiin miehen kanssa, että lapsi tulee vielä jos on tullakseen. Muu elämäntilanne ratkaistaan sen jälkeen. Eli itseasiassa katselen tässä jo uusia töitä, vaikka saattaisinkin raskautua.

No niin, siinä vähän minusta. Toivottavasti kelpaan joukkoonne... Tuolla monella palstalla tuntee olevansa äiti monelle kuumeilijalle ;)
 
Ottis
Sarppav Tervetuloa joukkoon hurjaan :flower:! Mikä kp sulla on? Ja mikä on kierron normaali pituus? Tarttisin ne vielä, ett saan sut tonne kp-listalle asianmukaisesti :). Toivottavasti sun oireet nyt pitäisivät kutinsa ja olisi jo pikkukakkonen matkalla.
 
sarppav Tietenkin olet tervetullut joukkomme ihanaiseen - TERVETULOA!!!!!:wave:
Pahoitteluni kesäisen tuulimuna raskautesi vuoksi:hug:
..tuulimunia, keskeytyneitä km:ja, kohdun ulkopuolisia..noita meillä täällä jo usiammalla takana..:(

Jos sie haluat ihan tuonne listalle, Ottis siut sinne varmaan laitteleepi.:)
Eli: Ikä, kiertopäivä/kierronpituus, monesko Yk, monesko lapsi..siinäpä ne.

Hyvänkuuloisia oirehesi ovat - toivotaan parasta ja peukutellaan d=)b kovasti :heart:+:heart: puolesta!!!!

((Muoks)) Ottis kerkesi jo siulta noita "tietoja" kyselemään myöskin!:D
..hän se meidän ihuna päivittäjämme:kiss:
 
Viimeksi muokattu:
Hei taasen... Minulla on sitten dpo 2/28, eli menkat alkoivat - ei raskautumista tälläkään kierrolla. :ashamed: Nyt pitäisi ottaa clomit käyttöön ja kokeilla tällä keinoin... Rupeaa kyllä tuo biologinen kello mielessä myös kovasti tikittämään - ja lisäksi kaamosmasennus, joka selvänä nyt oirehtimassa ja pukkaamassa päälle :( Olisiko tuo kesäinen keskenmeno ja tästä johtuva suuri pettymyksen tunne myös vaikuttamassa. Mutta ei voi mitään nyt tälle asialle tällä erää. Kohti uutta kiertoa - ja jospa se mielikin tästä vielä piristyisi...
Tsemppiä kaikille kanssasisarille! :heart:
 

Yhteistyössä